pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, spannend, 2 eitjes. Hopelijk groeien ze mooi door en maken ze een super sprong.

Sharlene, rustig aan doen meid. This toch een operatie. Hopelijk heeft het geholpen!

Marijkuh, hopelijk heb je genoeg aan 1 ronde clomid! Spannend hoor!

2. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Helaas ik had 6 grote eitjes op de echo vandaag. Dus weer alle moeite voor niks :'(

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    K*t zeg!! Wat zullen jullie balen. Dikke knuffel!

4. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Hey meiden,

Net terug van de 2e echo. 14e sd en er 1 eitje van 15mm !!
    Ik was vanmorgen zo verschrikkelijk zenuwachtig.. en waarom.. ben ik normaal helemaal niet. Eerder geen zin dan zenuwachtig.

Dus niet voor niets. Komende dagen flink klussen en volgende week vrijdag even bloedprikken. Als hij gesprongen is mag ik met kerst testen!
    Zou het dan toch zomaar lukken??

Mamamarion, zijn er al nieuwe plannen gemaakt of moet je wachten op je menstruatie?

5. sharlene86

sharlene86 Actief lid

8 nov 2012
    130
    0
    16
    Arnhem
    Oh, mamamarion toch! Ik begrijp precies hoe je je voelt! Inderdaad alle moeite voor niets... Hoe nu verder?

6. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Hey dames, stil hier.

Normaal vliegt de maand december altijd om en nu... kan niet wachten tot maandag en dinsdag. Maandag uitslag van bloedprikken, of ik een eisprong heb gehad en dinsdag mag ik ook al testen!!

Waar staat iedereen nu? Miss weer eens een lijstje maken van alle dames.

7. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hoi allemaal, gisteren terug geweest voor een echo om te kijken of de eitjes weg waren en ze zaten er gewoon nog. Moet dus nu nog langer wachten en mag een paar weken niks doen. Ik had aangegeven dat ik het zo niet langer zag zitten. Dus per januari gaan we het IVF traject in. De dag na kerstmis hebben we een informatiegesprek en 5 januari begin ik met menstruatie opwekkers. Ik hoop zo dat dit eindelijk gaat werken. Ellys is ondertussen al 4 en zit sinds vorige week op de basisschool. Ik voel nu echt een grote leegte thuis en in mijn hart.

@ Marijkeuh: spannend! Ik zal voor je duimen!

@ Sharlene: al helemaal opgeknapt van de operatie? Weet je al wat je vervolg behandeling inhoud?

En tot slot; hoe gaat het met de zwangere meiden?

X Marion

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Balen zeg en dat wachten is altijd het meest vervelend. Fijn dat ivf zo snel opgestart wordt! Hopelijk is dat het laatste zetje wat jullie nodig hebben.

Hier gaat alles goed. Ben nu 19 weken zwanger. We krijgen deze x een jongen. Hebben dinsdag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Maak me alleen veel te druk dat het hartje stopt o.i.d. Erg vervelend. Voel me gelukkig steeds iets beter, ben alleen echt aan vakantie toe. Moet vandaag werken en maandag en dan ben ik 1,5 week vrij samen met mijn vriend. Lekker genieten van onze dame die bijna kan lopen. Zou leuk zijn als ze dat de komende week leert. Ze kan het al, maar is nog wat te onzeker. Het is nog steeds zo een lekkerding.

9. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Wauw, net gebeld voor bloeduitslag! Heb een eisprong gehad. 38. Nogwat. Weet ff niet meer hoe die waardes moeten zijn enzo, maar maakt nu ook niet uit haha.

Morgen zou ik op dag 26 moeten zitten. Dus mag ik testen. (Heb test die 2 dagen eerder kan)

Nu echt bloednerveus! Voel verder geen kwaaltjes maar dat had ik de vorige x ook niet.
    Hoe is het met de andere meiden die nog bezig zijn.

Xxx

10. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marijkuh, spannend zeg! Hou je ons op de hoogte?

11. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Wat vinden jullie??

Bijgevoegde bestanden:

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Zie op die van 26 december wel een erg licht streepje. Zal morgen nog een testen doen en kijken of hij dan nog donkerder is. Spannend zeg!

13. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan

Vandaag ook getest en kreeg weer een heel vaag streepje. Heb een clearblue gekocht en wou die morgen gaan doen.

Mn zus zei, je kan niet een béétje zwanger zijn. Je bent het! Of niet!

Ga al dagen dood van de zenuwen, stres en spanning!!

Xxx

14. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hoi allemaal,
    Vandaag gesprek gehad op de kliniek over IVF en ik mag vandaag al beginnen. Een week eerder dan gepland. Nu eerst menstruatie opwekken en op cd 1 meteen beginnen met 125 eh. Dan rond cd 3 een echo (waar ik wel tegenop zie, want ik voel me dan wel onfris). Hoop dat alles nu eindelijk eens een keer goed gaat. Al heb ik er allemaal weinig hoop meer in. Maar ja, als ik geen behandeling krijg, heb ik sowieso niks.

@ Marijkuh: succes morgen met het testen. Hoop voor je dat ie positief is. Spannend hoor.

@ Selina: en loopt je kleine meid al?

Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad.
    X Marion

15. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Hey Marion, ik snap helemaal dat je er niet in geloofd. Dat deed ik nu al niet moet je nagaan na 4 jaar zeg. Weet verder ook niet wat ik moet zeggen :(

Wij hebben een fijne kerst gehad en had mooi wat afleiding.

Net weer 2 testen gedaan en we zijn blijkbaar heel vroeg met testen. Eisprong miss toch later geweest dan ingeschat.

Bijgevoegde bestanden:

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marijkuh, super zeg. Gefeliciteerd. Wat fijn dat chlomid zo goed werkt voor je!

Mamamarion, spannend weer. Fijn dat je zo snel met ivf kunt beginnen. Kan me voorstellen dat je er weinig vertrouwen meer in hebt. Hopelijk slaap de behandeling aan en heb jij ook snel een positie test in handen! Denk veel aan je meid!

Onze dame loopt wel wat, maar nog steeds niet echt uit zichzelf. Ze kan het wel, maar wil het nog gewoon niet. Komt vanzelf. Hopelijk wel ver voor de bevalling. Lijkt me toch makkelijker als ze zelf loopt.

17. sharlene86

sharlene86 Actief lid

8 nov 2012
    130
    0
    16
    Arnhem
    @Marijkeuh; wat een goed nieuws, toch? Heb je nu weer getest? Hoop dat de streep nu nog donkerder is en je echt gefeliciteerd mag worden door ons!

@Mamamarion; oh, dus je bent al begonnen aan je IVF-poging? Hoop dat je je goed voelt met die 125eh.

Ik zit nu 5 weken na de LEO en nog steeds geen eisprong. Ik hoor van de week hoe we verder gaan, waarschijnlijk toch weer eerst Clomid.

18. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Ik heb niet meer getest na de clearblue, denk dat jullie mij mogen feliciteren, hihi.

Volgende week dinsdag mag ik langkomen voor een echo! Dan weten we het 100% cker. Nu 99,5% haha. Zoals ik al zei, je kan niet een beetje zwanger zijn.

Jammer dat je niet uit jezelf een eisprong hebt. Had ik toen ook niet. Had uiteindelijk. clomid 150 nodig.

Gelukkig nieuwjaar trouwens voor iedereen!! Die van mij was toch maar non alcohol. Naja, een klein half glaasje champagne gehad. Om het te vieren. Bij de zwangetechap van mn zoon ook gedaan. Daarna geen druppel meer.

Xxx

19. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @ Marijkeuh: Succes dinsdag met de echo. Ik hoop dat alles er goed uitziet en ik je officieel kan feliciteren :)

@ Sharlene: Weet je al iets meer ondertussen?

Zelf nog medicatie aan het slikken om menstruatie op te wekken. Zit nu op pil 8 van de 12, dus ben er bijna klaar voor om te beginnen met IVF als het goed is.

En verder gelukkig nieuwjaar iedereen en ik hoop dat ieders dromen dit jaar mogen uitkomen!

X Marion

20. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Vanaf donderdag bruinverlies en vanmorgen flink begonnen met vloeien :'( veel pijn ook..

Deel Deze Pagina