@Sharlene; Ik word nooit uit mezelf ongesteld, dus heb sowieso medicatie nodig om het op te wekken. Binnenkort heb ik een afspraak om te bespreken hoe de volgende cyclus precies zal verlopen. Ik had precies hetzelfde als jij na mijn LEO. Heb echt zoveel eitjes klaar liggen, dat er een paar weghalen niet superveel heeft veranderd. Had wel het gevoel dat na de LEO de medicatie misschien net iets beter aansloeg. Ik hoop dat je over een paar weken goed nieuws voor ons hebt! Spannend! Ben trouwens blij dat mijn menstruatie nu bijna over is. Had zoveel pijn dat ik niet eens lang kon staan. Hopelijk is al die pijn niet voor niks en word ik binnenkort beloond met een dikke buik. Voel me trouwens nu weer bijna de oude. X Marion
Mamamarion, Spannend hoor. Weet je nu al wanneer de terugplaatsing is? Sharlene, hopelijk is je eitje inmiddels gesprongen en natuurlijk bevrucht
Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak. Om te kijken of alles weer rustig is en dan bespreken we wanneer ik mag beginnen met medicatie om mijn menstruatie op te wekken. Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten. @ Selina; gaat echt snel bij jou zeg, alweer ruim 25 weken. Misschien beval je wel op mijn verjaardag haha; 14 mei. Iemand anders nog nieuws? X Marion
Sharlene, wanneer is je nod?? Mamamarion, spannend allemaal, of niet? Hoop dat het vrijdag allemaal er goed uit mag zien. Selina, lekker aan het genieten van je zwangerschap?? Je bent al lekker aan het groeien cker, hihi. Hier vandaag de laatste provera en dan wachten op mentruatie. Dan beginnen met Clomid 150! We nemen de gok, aangezien ze zeggen dat je na miskraam erg vruchtbaar kan zijn. Vind het daarom ook wel erg spannend! Maar we worden goed in de gaten gehouden met echo's! Fijne dag vandaag, hier schijnt de zon heeeeerlijk! xxx
@mamamarion; fijn dat je je weer bijna de oude voelt. Hopelijk kan je snel een terugplaatsing krijgen! @marijkeuh; inderdaad spannend! ik hoop dat de clomid nu weer zal aanslaan met netjes 1 of 2 follikels! Ik heb al een dag of 2 menstruatieachtige krampen. Vandaag 13DPO en toch maar even een testje gedaan. Helaas hartstikke negatief. Gezien de krampen denk ik dat het vandaag of morgen wel los zal barsten... Ik houd jullie op de hoogte.
Jammer zeg!! Gauw door naar de volgende ronde! Hier SD 4 en bezig met slikken clomid 150. Volgende week vrijdag (sd11) heen voor een echo.
@ Sharlene: Zo jammer dat het weer niet is gelukt. Heb je er nog vertrouwen in dat het gaat lukken met spuiten of overwegen jullie om een andere behandeling te volgen? Echt zo shit dat het zo lang duurt. @ Marijkeuh: altijd weer een beetje spannend, de eerste echo van een nieuwe cyclus. Hoop dat alles er goed uitziet. Heb zelf vanmiddag een controle gehad en op de echo was te zien dat de eitjes aan het krimpen waren. Alles is dus weer rustig. Heb Estradiol mee naar huis gekregen. Hiervan wordt mijn baarmoederslijm dikker zodat het eitje beter kan nestelen. Bijwerking is wel dat je er heel misselijk van kan worden. Hopelijk valt dat mee, neem het voor de zekerheid maar net voor het slapen gaan (nu dus, dus kan nog niks over de bijwerkingen zeggen) Dit moet ik een week 2 tabletten per dag slikken. Volgende week vrijdag weer een controle. Eigenlijk is het een soort oefenronde om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies op de medicatie reageert. Maar als het er gewoon goed uitziet zou ik na een paar weken Estradiol slikken al een TP kunnen krijgen. Even afwachten allemaal weer dus. X Marion
Hier gaat alles goed. De tijd vliegt om, ook omdat Sera natuurlijk nog veel aandacht en tijd opslokt. De kleine jonge is alleen niet zo klein, waardoor ik het nu al vaak benauwd heb. 6 maart groeiecho en ben benieuwd wat ze dan zeggen. Door alles bij elkaar vind ik deze zwangerschap wel zwaar, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Ik lees nog altijd met jullie mee en denk nog bijna elke dag aan jullie. Hopelijk is er in dit topic weer snel goed nieuws!
@ Selina; wat vervelend dat je zwangerschap zo zwaar is. Als je al een kleine hebt rondlopen zal het nog extra moeilijk zijn. Hopelijk kom je de laatste maanden goed door en heeft Sera binnenkort een gezond broertje En alvast succes voor 6 maart, duurt nog even, maar toch altijd weer spannend natuurlijk. En ik heb er trouwens geen probleem mee als je over je zwangerschap praat hoor. Ik heb zelf volgende week vrijdag de TP. Echt supersnel. Nog een week Estradiol slikken waar ik helaas wel wat bijwerkingen van heb. Misselijk, moe, slecht slapen. Woensdag moet ik met Utrogestan beginnen. Dit zijn bolletjes die je moet inbrengen als een tampon. En heb al meerdere malen gehoord; vreselijk spul. Het omhulsel lost op zodat je een soort dikke witte afscheiding krijgt. Niet echt fijn dus. En het moet ook nog eens 3 maal daags. Maar ja, als ik daardoor zwanger word. Begint nu wel weer spannend te worden zeg. Iemand anders nog nieuws? X Marion
@selina; ik heb er ook geen probleem mee als je over je zwangerschap praat. Hoop dat de echo helemaal goed is, daar gaat het natuurlijk om, maar kan me best voorstellen dat het zwaar is! @mamamarion; bedoelde je deze vrijdag of volgende week vrijdag? Laat je ibs weten hoe het is gegaan? Ik zit vandaag op cd14 en alleen meer hele kleinr follikels van 4/5mm. Dus ophogen. Had aangegeven dat ik niet naar 75 durfde te gaan gezien de overstimulaties voorgaande keren. Gyn kon zich daar gelukkig ook in vinden. Dus spuit nu eerst een weekje 58ie. Kijken of er dan iets gebeurt, anders volgende week 66 en daarna pas naar 75evt. Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is en ik nu goed reageer!
Hoi allemaal, Vanmiddag om half 2 TP gehad. Was gelukkig pijnloos, alleen de baarmoedermond schoonmaken voelde wel erg raar. Ze hebben 1 embryo van uitstekende kwaliteit teruggeplaatst. Hopen nu dat ie blijft zitten! Echt spannend. Over 16 dagen kan ik testen. :s @ Sharlene; spannend weer. Toch vervelend als je niet weet wat er gebeurd als je gaat verhogen. Ik hoop dat je op de volgende echo al wat groei ziet. Succes.
Spannend mamamarion!! We bidden en duimen voor je!! Hier alweer begonnen met Provera. Aantal echos gehad en tot dag 17 geen groeiend eitje gezien we gaan het waarschijnlijk nog 1 x proberen met clomid. En op 1 of andere manier valt me dit heel zwaar en heb ik et er moeilijk mee. Heb er even geen zin meer in zeg maar. En mn man werkt ook niet echt mee...
@ Marijkeuh; dank je dat je me aan me denkt! Maar echt vervelend dat het deze ronde nog geen groei te zien is. Vooral na die teleurstelling van de vorige ronde. Bedoel je dat je na de volgende ronde Clomid stopt in de MMM of dat je dan voor een andere behandeling gaat? En het gevoel er helemaal geen zin meer in hebben herken ik. Niks lukte, om moedeloos van te worden. Ik bleef alleen maar behandelingen ondergaan met de gedachte "als ik niks doe, heb ik sowieso niks". Ik had ook niet echt steun van mijn man. Hij had nooit tijd om mee te gaan naar het ziekenhuis, dus was hij ook minder betrokken. Is dat bij jouw man ook zo, of gaat hij juist wel altijd mee? Nu ik in de kliniek onder behandeling ben, gaat hij elke keer mee. Ik merk nu hij alles meemaakt, ook beter doorheeft wat er allemaal bij komt kijken. Wat ik allemaal moet doorstaan. Hij begrijpt me nu beter als ik er verdrietig over ben bijv. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat je droom snel in vervulling komt. X Marion
Ben ook al begonnen met medicatie voor een menstruatie om dan weer te beginnen met clomid 150. Als er weer niets gebeurd dan gaan we idd voor een andere behandeling. Waarschijnlijk prikken... Maar eerst deze ronde door. Vind et zo frustrerend omdat et wel gelukt is met clomid en nu wil et niet... snap nix van mn lijf. Mn man gaat wel veel mee, dat lukt doordat hij onregelmatig werkt. Maar als ik me rot voel zegt hij steeds dat ik rustig moet blijven en daar word ik heul onrustig van!! En soms snappen ze het gewoon niet. Ben zo klaar met die hormonenslikken, et heeft zon effect op mn humeur. En dan ben je bezig met klussen en heeft hij een x geen zin. En dan kan ik heul pissig worden. Ben niet voor mn lol hormonen aan het slikken!! Tis miss ook wel moeilijk mee te leven voor de man maar ze mogen soms wel meer hun best doen hoor!! Tis al moeilijk zat!!! Jammer dat jou man niet zo heeft meegeleefd, dat maakt het niet gemakkelijker. Vond et al heel pittig voor jou, 4 jaar is echt heeel lang! Laten we hopen dat je gewoon al zwanger bent Xxx
@marijkeuh en mamamarion; heel herkenbaar hoor! In mijn omgeving ook wel een aantal dat ik het me allemaal niet zo moet aantrekken en er niet zo veel over moet nadenken... @marijkeuh; zou het kunnen dat je man de miskraam nog niet helemaal goed heeft verwerkt of bang is dat het weer gebeurd? Blijven praten is belangrijk! Helaas weet ik er alles van dat een behandeling de ene keer wel aanslaat en de andere keer weer niet. Ik hoop echt voor je dat de clomid 150 volgende keer zijn werk weer doet! @mamamarion; fijn dat de TP goed is gegaan, zonder veel pijn. Deze twee weken tot je mag testen zullen best zwaar zijn, of niet? Kom je de dagen een beetje door? Nog een update van mijn kant; na 2 weken nog steeds niets te zien. BMS bleef dun 3-4mm en follikels werden ook niet groter dan zo'n 5-6mm. Gyn en ik durfden beiden niet aan om te verhogen naar 75ie, wat het protocol is. Nu dus met één klikje verhoogd. Spuit nu dus 58ie. En hoop echt dat dat wat gaat doen.
@ Sharlene: Echt rot dat het weer zo lang duurt. Hopelijk toch een eitje dat gaat groeien met 58 eh. Wanneer is je volgende controle? Ik duim voor je. Volgende week zondag ga ik testen. Tot nu toe gaat het goed en kan ik het wachten goed volhouden. Er is genoeg te doen in huis en mijn dochtertje houd me ook bezig. Ben haar persoonlijke taxi op het moment haha. Voel me sinds gisteravond wel wat misselijk helaas. Maar neem nu ook 9 pilletjes per dag, een hoop hormonen, dus zo gek is dat denk ik niet. Ben wel extra voorzichtig met alles terwijl ik eigenlijk gewoon alles mag doen. Dat is wel vervelend, dat ik bij alles denk, oeps mocht dat eigenlijk wel. Heb ik het nu niet verpest. Hopelijk gaat dat snel over want dat is best vermoeiend haha. X Marion
Mamamarion, spannend die wachtweken. Die hormonen zullen inderdaad wel wat doen waar je klachten van krijgt. Hopelijk wordt het niet veel erger. Deed de tp pijn? Sharlene, balen dat het spuiten nu weer niks doet. Hopelijk met een iets lagere dosis en iets meer tijd dat er toch wat gaat gebeuren. Marijkuh, hopelijk dat deze ronde 150 wel wat gaat doen. Zou toch wel het mooiste zijn en vorige keer lukte het ook. Positief blijven hoor.
Heee allemaal! Mamamarion, zoooo spannend.. gun het je echt! Anderen ook natuurlijk! pomo hoogste dosis nu dag5. Denk dat de pomo deze keer dus niet gaat werken. Weet niet of ze nog een cyclus gaan proberen..? Of misschien toch ivf..? Heb alle andere behandelingen in het verleden gehad en werkte toen niet. mamamariin, wat spoot jij voor medicatie bij ivf? Gonal-f?
@ 1987 Jammer dat je behandeling niet aanslaat zeg. Wat heb je zelf liever, nog een ronde proberen of overstappen op IVF? Vond het zelf wel een moeilijke keuze, want het is toch je laatste kans. En wilde eerst alles gedaan hebben voor ik aan IVF begon zodat ik er later geen spijt van heb als het niet lukt. Maar aan de andere kant, hoe jonger je bent, hoe meer kans van slagen je hebt met IVF. Succes met kiezen! En ja, ik spoot Gonal-F. Had wel overstimulatie, maar ging gelukkig net goed. Ik had 48 eitjes, maar daardoor nu wel 1 tp gehad en nog 9 in de vriezer. X Marion