@marijkeuh; inderdaad balen! Hoop dat de volgende ronde raak mag zijn. Hoop niet opgeven! @1987; ik hoop voor je dat je follikel goed doorgroeit en je binnenkort weer een kans hebt. Mag je nog pregnyl spuiten ter ondersteuning of Utrogestan gebruiken na de eisprong? Ik ben inmiddels met de 8e behandeling begonnen. De 8e ronde lijkt niet zo heel lang, maar wel als je je bedenkt dat ik gemiddeld maar eens in de paar maanden een kans heb gehad en we nu bijna 3 jaar verder zijn sinds het stoppen met de pil... Ik moest weer beginnen met 50ie en hoefde pas rond dag 15/16 terug te komen "omdat er daarvoor toch nooit iets te zien is". Ik vroeg of we dan niet met 58 konden beginnen. Maar dat durfde de derde gyn in het ziekenhuis ook al niet aan. Dus maar weer braaf met 50ie gestart. Begin volgende week de eerste echo. Heb op andere forums gelezen over teunisbloemolie en tarwekiemolie. Ik wil zo onderhand alles uitproberen, dus heb ook dat in huis gehaald... Ik slik nu 1 capsule teunisbloemolie per dag. Na de eisprong zou je dan 1 capsule tarwekiemolie per dag moeten slikken. Ik ben benieuwd hoe deze ronde gaat lopen.
Balen marijke! Wat zei gynaecoloog? Hier echo gehad en jaaa... eisprong... nu afwachten. 3e eisprong in 12 jaar. 2x zwanger geworden dus ben benieuwd
Heb de clomid alweer gehad. 150 weer. Donderdag dag 10 en dan een echo. Dus weer afwachten. Voel dezelfde sleur weer. Een achtbaan maar heel traag. Hoop hoop hoop, en weer down down down. Enz. Moet hier even doorheen, ik weet et. Ma soms zie ik et even niet meer zitten. En denk dan gelijk aan jullie en dan vooral aan degenen die al 3 a 4 jaar bezig zijn. Echt een diepe buiging voor het doorzettingsvermogen, toppertjes!! Zie dat er een paar een spannende ronde hebben. Duimen en bidden maar weer! Xxx
Marijkuh, balen zeg. Positief blijven hoor. Het is ook niet niks en dan ook nog al die hormonen! Dikke knuffel. 1987, spannend zeg! Wanneer mag je eventueel testen? Zal mooi zijn dat de zwangerschapshormonen bij mamamarion de rest van de groep ook goed doet 😃. Sharlene, hoe is het met jouw ronde? Wanneer moet je nu voor een echo? Misses, weet je al welke behandeling je nu gaat volgen? Mamamarion, hoe gaat het met jou? Hebben ze het shirt van Ellys gezien? Hoe reageerd iedereen? Ik ben inmiddels 35 weken zwanger en van mij mag hij nu wel komen. Veel pijn in mijn schaambeen en erg moe. Gelukkig begint maandag een schoonmaakster, want mij lukt het niet meer. Kan ook eigenlijk niet veel meer lopen, dus mijn verlof is ook niet echt leuk. Wilde nog lekker de stad in enz, maar dat gaat dus niet lukken. Gelukkig helpen mijn zus en moeder veel met onze dochter en gaat ze nog steeds 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar mijn zus. Ben wel erg bang voor de bevalling en ben bang dat ik straks niet weet wat ik moet doen, weer veel moet spugen en voor de pijn. Stom gedoe. Nou ja moet er toch weer door heen.
Heey hoi, Ik moet maandag nog een keer te bloedprikken. Ook het sperma van vriendlief wordt dan onderzocht. Volgende week vrijdag krijgen we de uitslagen van de arts. Hoop voor je dan jullie je wondertje snel in de armen kan houden.
Spannend Misses. Nog een weekje geduld en de weet je eindelijk waar je aan toe bent. Sharlene: Heel veel succes deze ronde. Ik hoop dat deze ronde het word voor jou! Selina: wat vervelend zeg dat je zo veel pijn hebt. Hopelijk kom je de laatste weekjes toch nog goed door en met een beetje geluk dient de baby zich eerder aan. Had je bij Sera een zware bevalling, omdat je er zo tegen op ziet? Marijkeuh; veel succes met je nieuwe ronde. Ik probeerde altijd per ronde te kijken, verder niet. Anders had ik mezelf helemaal gek gemaakt. Denk wel dat het helpt, heb het 4 jaar volgehouden. Veel sterkte en het lukt jullie zeker! 1987: Spannend. Als je eenmaal een eisprong hebt, is het dus altijd raak bij jou tot nu toe haha. Wanneer ga je testen? Ellys heeft ondertussen haar grote zus shirt naar school aangehad. De juf vond het erg leuk. Was er helaas zelf niet bij, omdat ik te moe/ziek was. Maar het heeft haar wel meer doen beseffen wat er nu aan de hand is. Eerst snapte ze het niet zo goed, ze heeft ook nog nooit iemand van dichtbij zwanger gezien en daarna met een baby zien lopen. Die dag dat ze het shirt aan had, ging er bij haar een lampje branden. Dus iedereen die ze nu tegen komt verteld ze dat ze grote zus wordt. Ze is heel trots. Maar het mag van haar alleen een meisje zijn, dus dat word nog wat als het een jongen blijkt te zijn. Voel me de laatste paar weken echt beroerd. Heb zelfs al een paar keer mijn medicatie uitgespuugd. Was toen wel in paniek, want die pilletjes zorgen ervoor dat mijn bm-slijmvlies intact blijft. Heb gelukkig nu al 2 weken geen bloedverlies meer gehad, dus dat is dan weer een zorg minder. Ik hoop zo dat de meiden die nog in de MMM zitten, mij snel volgen! X Marion
@Selina; de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Maar bedenkt, dat iedere dag dat je kleintje nu nog in je zit, het best is. @mamamarion; welke medicatie gebruik je nu nog dan? utrogestan? hopelijk is de misselijkheid ook snel over. @marijkeuh; het is inderdaad een hele zware "molen". Vaak verloopt hij met ups en downs, en natuurlijk al helemaal als je ooit al eens een positieve test in handen hebt mogen hebben en toen bleek dat het toch niet zo mocht zijn. Knap dat je toch doorgaat! @1987; hopen dat het dan deze raak mag zijn, geldt ook voor jou, @marijkeuh! @misses; inderdaad nog even geduld voor je meer weet waar je aan toe bent. Ik zelf ben inmiddels 2,5 week aan het spuiten. Eerst weer 2 weken met 50ie puregon, nu sinds een paar dagen met 58ie. Na dit weekend terugkomen en kijken of er misschien een follikeltje aan het groeien is, anders toch weer ophogen naar 66ie. Ook een gesprek gehad met de gyn waarbij we hebben aangegeven het op deze manier niet veel langer vol te houden. De eerste 2 weken met 50ie voelt zo als verloren tijd, er is dan nog nooit iets gebeurd. Misschien mag ik de volgende keer dan wel starten met 58ie. Ook over IVF gehad, maar dat willen ze nog niet doen, we hebben pas 7 ronden gehad en ze willen minstens doorgaan tot 12 ronden, tenzij de stimulatie echt net zo slecht gaat als voor de LEO.
@ Mamamariin, leuk dat je dichter nu besef krijgt wat er gaande is. En leuk natuurlijk van de reacties. @sharlene, ben benieuwd hoe het deze ronde gaat ik moet volgende week donderdag of vrijdag ongi worden of niet. Ik had bij vorige zwangerschappen nu al last van pijnlijke borsten(met 3 weken) nu niet. Zou dat betekenen dat het niks wordt? Of hebben jullie eventuele 2e zwangerschapoen anders ervaren dan 1e kwa klachten?
@Sharlene: Ik slik elke avond 2x Estradiol en daarnaast breng ik 3x daags 2 bolletjes Utrogestan in. Vandaag was gelukkig de laatste dag. Het is 9 weken na de terugplaatsing, dus vanaf nu moet mijn lichaam het zelf gaan doen. Vind dat toch wel een spannend idee. Voor het eerst in 4 jaar zonder medicatie en weer op mijn lichaam vertrouwen. Vandaag de laatste controle in de IVF-kliniek gehad. Kreeg een inwendige echo en er was een mooi klein baby'tje van 2,5 cm te zien. Ellys kwam naast me staan en aaide over mijn buik. Toen begon het baby'tje te bewegen, was echt zo`n bijzonder moment! @1987: Spannend, nog een weekje wachten dan (als je het kunt volhouden haha). Qua symptomen zou ik me niet druk maken. Mijn 2 zwangerschappen zijn tot nu toe zo verschillend als het maar kan, dus denk dat je daar weinig over kunt zeggen. Succes met wachten! X Marion
Hier ook 2 verschillende zwangerschappen. De bevalling bij sera was wel heftig, maar dan meer omdat de vliezen langdurig gebroken waren en ik daardoor al een nacht niet geslapen had en de tweede nacht de bevalling flink bezig was, ontsluiting niet vorderde, ruggeprik en vanaf 6 uur s'avonds tot 7 uur s'ochtends ik alleen maar heb kunnen spugen.
Net getest...eigenlijk donderdag pas ongesteld worden, maar test een licht streepje.... zou t zo zijn?...
Jaa ga dan maar weer testen. Streepje was licht op de tijd dat ik moest aflezen. Werd minuutje later nog donkerde..maar dat is meestal he
1987, spannend. Heb wel het idee dat ik wat zie. Wat zou dat onwijs geweldig zijn zeg. Ik duim voor je en laat je het weten als je weer getest hebt?
Ik ga je gewoon alvast feliciteren, Sarah! Mijn ervaring met die testen is dat als je niet zwanger bent, ze ook echt spierwit blijven. En een streepje is een streepje, hoe licht ook. Hij ziet er precies zo uit als mijn te vroege testen toen ik zwanger was. Dus: hoera! Gefeliciteerd!