pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    1987; ziet er veelbelovend uit! Ik wacht nog even tot de "officiële" testdatum met echt feliciteren, maar ik denk dat he wel goed zit. Super!

X Marion

2. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de test na 6 min... maar was al zo binnen de tijd dat het afgelezen moest worden... denk dan toch wel dat het raak is he

Bijgevoegde bestanden:

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja hoor, zeker weten!!!! :D

4. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie inderdaad een streepje :D, ik zou morgen een digitale halen. Lijkt me wel fijn dat er gewoon duidelijk staat zwanger en evt met aantal weken aanduiding

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    1987, zie wel een streep maar hij lijkt niet helemaal doorgelopen.
    Het lijkt me wel positief hoor, maar lijkt me vreselijk als je teleurgesteld wordt.

6. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het dames, nou ik hoor er officieel bij want heb vanmiddag de diagnose pco gekregen.
    Vl. had goede uitslag van zijn sperma, hij voelt zich nu Superman.
    Mijn bloedwaarden waren niet heel verontrustend, wel disbalans in de hormonen. Het positieve was dat ik wonder boven wonder waarschijnlijk een eisprong heb gehad rond 8 april. Dus als het goed is wordt ik komende dinsdag of woensdag ongesteld of ik ben zwanger. Alsnog spannend.
    Mocht mijn menstruatie komen dan moet ik na 3 dgn starten met clomid.
    Het is een fijn gevoel om de uitslagen te weten

7. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met hormonen kunnen ze veel. Hopen dat clomid niet meer modig is!

Bijgevoegde bestanden:

8. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst de menstruatie afwachten komende week. Mocht ik volgende week vrijdag nog niet gemenstrueerd hebben dan ga ik testen. Toch wel Beetje spannend. Al wel wat kwaaltjes maarja dat kan natuurlijk ook ivm eisprong en komende menstruatie

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    1987, nou daar kan je niet omheen! Gefeliciteerd meid. Een echte knaller! Geniet ervan.

Misses, hopelijk is het niet meer nodig om hormonen te gebruiken! Spannend hoor.

10. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: hebben jullie ook meer last van klachten voor de menstruatie??
    Ik heb sinds vandaag erge lage rugpijn en sinds van de week al gevoelige borsten. Menstruatie is pas dinsdag of woensdag.
    Nu met warmwaterzak op de bank en net 2 PCM gehad voor tweede keer vandaag.

11. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit menstruatie dus weet niet.. had die klachten wel met zwangerschap. Ze zeggen dat klachten op elkaar lijken...

groetjes

12. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is inderdaad waar. Klachten kunnen natuurlijk van beide komen, lastig. Kan eigenlijk alleen maar wachten tot woensdag:(

13. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannig! Hoop dat het bingo is en je de mmm niet verder in hoeft :)

14. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Gefeliciteerd 1987; wat een knallende test! :D

En spannend nu Misses. Heb je ondertussen al getest of wacht je echt tot morgen? Ik duim voor je dat het raak is en dat je niet met Clomid hoeft te beginnen. En inderdaad lijken zwangerschaps- en menstruatiekwaaltjes heel erg op elkaar. Dus nog even geduld. :)

Ik heb morgen weer een afspraak met de VK. Ik hoop dat alles nog steeds goed is. Vorige week weer bloedverlies gehad namelijk. :( Vind deze zwangerschap zo stressvol. Ik had zo gehoopt dat ik er meer van kon genieten, heb hier zo lang op gewacht.

X Marion

15. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi mammamarion, ik heb niet getest nog. Eigenlijk wil ik als het uitblijft vrijdag testen omdat mijn vriend dan weer thuis komt. Ik ben nu weer ontzettend in twijfel, de klachten zijn weer wat weg behalve de pijnlijke borsten. En ook wel vermoeid maar dat ben ik anders ook wel eens.

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Misses, lastig inderdaad dat alle klachten op elkaar lijken. Rustig afwachten. Hopelijk hoef je geen hormonen meer te gaan slikken.

Mamamarion, vervelend dat je nog niet kunt genieten. Kan het me wel voorstellen. Jullie zijn al zo lang bezig. Gun het jullie zo! Morgen rustig afwachten en als alles goed is heb je de meest kritieke periode toch wel gehad en misschien dat je dan wat meer kunt gaan genieten en er in gaan geloven dat het echt raak is.

17. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    En mamamarion? Hoe was het?

18. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Gisteren dus naar de VK geweest. Bloeddruk enz. was goed. Toen moest ik gaan liggen zodat ze het hartje kon laten horen. Ze kon alleen maar mijn hartslag vinden heel de tijd. Maar uiteindelijk (leken wel 10 minuten of zo) gelukkig toch een mooi snel hartslagje te horen gekregen. Voel me zo opgelucht. Dacht echt dat het fout zat, omdat ik me de laatste dagen ook minder misselijk voel. Heb morgen een nieuwe termijn echo. Heb daar echt heel lang over moeten zeuren, de VK wilde me eerst niet doorsturen. Maar heb hem uiteindelijk toch gekregen! Lekker in het ziekenhuis bij mij om de hoek ook nog. Toen ik bijna 5 jaar geleden de MMM inging was ik echt super verlegen, maar nu durf ik veel meer voor mezelf op te komen. Heeft die rottijd me toch ook nog iets positiefs meegegeven. :)

X Marion

19. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat mooi mammamarion om het hartje te horen!
    En goed van je dat je goed voor jezelf op komt.

20. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het voelt ongelofelijk maar ik heb een positieve test. Ik kon me niet meer inhouden en was vanaf half 2 al wakker en misselijk. Ik heb kunnen wachten tot half 4. Ik ben in staat om mijn vriend uit bed te bellen maar zal toch nog even een uurtje wachten.
    De test was binnen no time positief.
    Ook had ik nog twee testen van clear blue maar deze gingen niet goed, ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar ze gaven beide foutmelding aan.
    Ow jeetje ik kan het nog niet geloven. Vandaag maar de poli bellen om te horen hoe en wat.

Deel Deze Pagina