Meiden ik ga dit topic verlaten !!! Zit op teveel *digiknuf* voor jullie en een privé berichtje mag altijd !!
@Jezzebel; jammer dat je ons al weer verlaat. Veel succes met zwanger worden, hopelijk lukt het al de eerste ronde!
Ja zit er nog steeds in hoor heb een extra kopje open staan bij mijn browsers dus toch besloten te blijven Ben met mijn laatste dag primolut gestart jejj
Hallo Ik heb pas er een eerste ronde clomid opzitten van 50mg. Vandaag op CD 10 een eerste follikelmeting en heb een follikel van net 10mm.. Vrijdag terug om te kijken of hij nog groeit. Zou ik stilletjes durven hopen?
Spannend A159. Ik dacht dat als een eitje iets van 11-12 mm is, ze niet meer krimpt. Geeft wel goede hoop voor vrijdag toch. Hopelijk is het eitje idd doorgegroeid en heb je vrijdag een mooie echo!
Jezzebel, leuk dat je blijft. Ik snap het wel. Dit is niet een heel actief topic. A159, welkom. Spannend zeg. Probeer moed te houden. Hoop dat het eitje mooi doorgroeit en straks een prachtige sprong maakt!
Nee is niet heel actief maar ik vergezel meerdere topic hoor ! @a159 wat spannend zeg ! Ik duim voor je ik wacht op mijn maandstonden dan kan ik ook beginnen met mijn eerste ronde clomid
Amai, ik dacht dat clomid niets deed omdat ik geen bijwerkingen had.. Die komen nu dus wel serieus op.. Pfff mijn hoofd, mijn humeur..
Joepiiii!!!! Mijn 10 mm van woensdag was gisteren 14mm! In de andere eierstok zit er ook 1 van 13mm! Maandag een spuitje pregnyl halen!!!
Wat doet primolut? Ik kreeg helemaal mijn menstruatie niet meer.. Heb duphaston genomen en van dag 2 tot 7 van de cyclus 50mg clomid moeten nemen..
Hooi ik ben nieuw hier. Ik ben met mijn eerste kuur clomid 50mg bezig vandaag pilletje 4. Ik heb af en toe wel last van bijwerkingen hoe is dat bij jullie ? En de hoeveelste ronde is het voor jullie ?
@veenbaas ik ga morgen beginnen met de eerste ronde clomid 50mg 5 dagen dus ik heb nog geen idee hoe ik erop ga reageren ... staat wel bekend om z'n bijwerkingen helaas maarja als het maar merkt toch .. heb je pco veenbes ?