pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow mijn gynea zij 12 uur na de spuit dat de eisprong kwam :s vreemd!

Een goed eitje is rond de 20mm

2. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schandalig: zij=zei!!

3. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @lonka ik dacht tussen de 18 en de 22 mm. Ik krijg geen folikelmeting alleen bloedtest.

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Rond de 20 mm is goed en rond die afmeting gaat hij ook springen.

5. lonka85

lonka85 Lid

3 mrt 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK thnks voor die info

@veenbaas weet je al wat meer?

Ik heb sinds vandaag best veel last van me eierstok althans daar lijkt het vandaan te komen.
    een soort zeurderige pijn, maar goed morgen weet ik ook weer meer:D

6. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames

Ik heb gisteren weer een meting gehad me ei was niet gesprongen kon ook niet want het was een cyste :/ maar ze kon me wel vertellen dat er een groot ei naast zat 1 van 21 mm en in de andere stok 17 mm dus donderdag weer een echo en dan weer kijken of ze er nog zitten. Dus wij gaan gewoon vrolijk verder klussen..

Heb gisteren wel met zekerheid gehoord dat ik pco heb want daar werd al over gepraat alleen had ik het nog niet net zekerheid gehoord. Nu dus wel :(

Ik had trouwens vandaag ook zeurende pijn ( ik hoop natuurlijk in me eierstok kan bijna niet anders) niet de hele ochtend maar 2 uurtjes..

7. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hoop dat je eitje snel springt veenbaas ! En hup je bed in ;)

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Veenbaas, gaan ze nog wat met de cyste doen of verwachten ze dat hij zelf weggaat?

9. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij verwachten ze dat die gewoon weer weggaat. Heb der verder niet zoveel over gehoord. Anders hadden ze er wel wat over ge zegt lijkt me

10. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Welkom nieuwe meiden.

@sharlene: voel je je al zwanger, of is het erg wennen na al die jaren wachten?

Hier druk, druk, druk. Mayra is een vrolijke baby, maar zodra ik uit beeld ben is het vaak huilen. Heb haar wiegje zelfs naast mijn bed zodat ze in slaap valt. Eerst stond haar wiegje verder weg en kon ze mij niet zien, dus huilen en niet slapen. Het is super, maar ook heel vermoeiend. Mijn man werkt van `s morgens vroeg tot 's avonds laat, dus heb de zorg van de kindjes alleen. Ik droom ook over een derde kindje. Zie er alleen erg tegen op om weer ivf te moeten doen. Weet niet of ik het aankan om weer 4 jaar in spanning te leven. Wil sowieso eerst zo lang mogelijk borstvoeding geven. Dus heb hopelijk nog even om er over na te denken.

11. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal moet ik maandag ongeveer ongesteld worden.. Ik ben zo zenuwachtig.. Ik ga zo teleurgesteld zijn als dat is..

12. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    A159 ik duim voor je dat je een positieve test gaat hebben .. Heb je al getest ? Mijn nod is pas 24ste dus ik moet nog veel langer wachten :(

Ik hoop zo dat de eerste ronde met clomid gelijk raak is .. Ik heb het nu wel vaker gelezen dat dat wel vaker het geval is..

Ik vind het allemaal super spannend !

13. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baarmoederslijm was maar 6, dus wrss is het niets.. Nee, moet van gynea woensdag bloed laten prikken.. Ik durf geen test doen, die gaat toch zowiezo negatief zijn

14. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat met die baarmoederslijm snap ik niet echt hoe dik moet dat zijn ? Bij mijn laatste meting cd16 volgens mijn was het bij mij meende ik 10.5 is dat goed ??

Het zou balen zijn als je niet zwanger bent. Maar via de bloedtest heb je wel duidelijk antwoord na hoeveel dagen krijg je de uitslag te horen a159 ?

15. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van jouw was zeker goed!
    Woensdagochtend moet ik bloed laten nemen en
    Rond 18uur weet ik het resultaat..

16. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames is ga effe wat te veel detailles geven, maar ik vind het maar raar.. Ik heb echt heel veel vochtverlies.. Dacht eerst dat ik in mijn broek hd gedaan, maar dat was niet.. Enig idee wat dit kan
    Zijn?

17. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    A159 nee geen idee herken het wel tijdens mijn menstruatie een keer gehad dat het bloeden zo goed als voorbij is maar veel vocht.

18. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd woensdag voor jou ! Ik vraag me af wanneer ik een test kan doen en dat die positief zou zijn vandaag 6 dpo dus moet sowieso nog 4 dagen wachten voor ik het überhaupt zou kunnen proberen..

Vochtverlies bedoel je afscheiding ?
    Ik heb daar echt geen idee van. Bij mezelf kan ik het niet eens onderscheiden :eek:
    Als het nog niet over gaat zou ik woensdag even aan de dokter vragen als ik jou was. En als je het echt niet vertrouwd dan straks de dokter maar horen.

Ik herken het niet .. succesjes

19. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ jezz hoe gaat het met jou waar zit jij nu in je cyclus ?

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik zit nu op cd 16 nog geen piek op de ovulatietesten helaas

Deel Deze Pagina