pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah balen ! Maar leest dat het met clomid wel vaker op dag 19 komt dus blijf voor je duimen ! En hopelijk heb je snel je eisprong. En dan begint dat verrekte wachten weer...

2. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag om 14 dagen na men eisprong.. Ik was aant denken
    Miss morgenvroeg een testje te doen, maar ik durf niet goed..

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje 14 dagen na je ei... Dan zou die positief moeten zijn als je zwanger bent.. mocht je morgenvroeg testen dan wens ik je veel succes ! Ik duim voor je ! Laat je het even weten ?

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @A159 spannend zeg !!!
    Laten we dat hopen dan veenbaas

5. lonka85

lonka85 Lid

3 mrt 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden spannend zeg dat wachten. Hopelijk is het raak voor je a159

veenbaas balen dat je het nog niet weet... hopelijk lukt het alsnog

bij mij is er ook nog weinig duidelijk
    ik had een dominanter eitje, maar nog niet dominant genoeg...
    En me linker eierstok was niet zichtbaar genoeg om iets vast te stellen.
    Slijm was in opbouw. Dus alles is nog mogelijk

Ik zit vrijdag pas op dag 19 dus ik heb nog een kans op een eisprong... Het is wel inderdaad vermoeiend steeds om de 2 a 3 dagen naar het ziekenhuis met weer hoop...

Goed ik hou moed en hoop morgen op een eitje die inderdaad is gaan doorzetten...

Voor de rest ik duim mee!!!

6. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn test was vanmorgen negatief :(
    Morgen bloed laten nemen, maar zal ook niks zijn..

7. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen. Ik hoop voor je dat de test niet klopte. Maar lijkt me onwaarschijnlijk.
    Erg jammer voor je ik had het je enorm gegund !

Mocht het via bloed onderzoek ook niet zo zijn ga je gelijk nieuwe ronde met clomid ? Of wacht je een ronde ivm eventueel kerstkindje .. mocht ik deze ronde niet zwanger raken denk ik dat ik een ronde oversla

8. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik wacht geen ronde.. Ik wil snel zwanger zijn zodat ik van die hormonen af ben.. Ik heb daar echt veel last van. Gynea zei ook dat ik gelijk weer op de 2de dag van mijn cyclus mocht beginnen.
    Blijkbaar heb ik te vroeg getest, maar normaal kan je ook te vroeg al positief testen.. Dusjaaaa

9. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Balen van die test.....ik heb dat ook wel met die hormonen....gigantisch veel kwalen! En word er af en toe echt zon heks van. :(

10. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ik me goed voorstellen.. Ik ben enorm blij dat ik er maar enkele dagen iets last van heb..

Zolang de duvels er nog niet zijn is alles mogelijk :D
    En ja de bloedtest maar even afwachten die heb je morgen meende ik..

Ik ben enorm benieuwd
    Succesjes

11. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net ongi geworden..

12. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Neeeeeeeee

Jammer ! Maar hopelijk is het ronde 2 raak. Ik wacht nog 2-3 dagen voor ik ga testen..

Succesjes de volgende ronde

13. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ahhhh balen A159 :(

14. A159

A159 Lid

15 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. Bms was ook te dun. Maar 6. Hoop dat ik er nu iets voor krijg ofzo.

15. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat zou wel fijn voor je zijn a159.. En anders er gewoon om vragen wat ze eraan willen gaan doen ?

16. sharlene86

sharlene86 Actief lid

8 nov 2012
    130
    0
    16
    Arnhem
    @A159; erg balen zeg! Meteen de eerste ronde zou mooi geweest zijn maar komt helaas niet vaak voor... Geef de hoop niet op!

@mamamarion; antwoord op je vraag hoe het ging; het gaat goed. Moe en misselijk maar verder ok. We hebben inmiddels de eerste echo bij de VK gehad, alles was goed. Armpjes, beentjes waren al zichtbaar en hij/zij was al erg beweeglijk!

17. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Wat fijn Sharlene. Ik ben zo blij dat het uiteindelijk gelukt is bij jullie en dat alles goed gaat! Ik hoop dat je er al van kan genieten. Heb je je 20-weken echo al gepland?

@A159; jammer dat deze ronde niet gelukt is. Maar geef de moed niet op! Uiteindelijk lukt het bij bijna iedereen. Bij mij heeft het ruim 4 jaar geduurd voor ik zwanger was. Ik moet zeggen dat het moeilijke jaren waren, maar nu ik hier een vrolijk meisje in de box heb liggen, is het het allemaal waard geweest. Probeer per ronde te kijken, en niet te ver vooruit. Dat werkte bij mij iig het beste.

Weet iemand hier iets over? Heb het ooit eens gelezen, maar kan het niet meer terug vinden. Als je PCO hebt en je wordt niet/nauwelijks ongesteld of je dan af en toe een hormoonkuurtje moet halen om je bms te verversen. Als je dat niet zou doen, heb je meer kans op kanker. Vind dat er sowieso weinig info over is. Wel vrij veel over PCO en kinderwens, maar verder niet veel. Ik heb namelijk een symptoom waar ik me erg voor schaam; mannelijke haargroei en ik heb nog zwart haar van mezelf ook. Ik moet elke dag heel mijn lichaam scheren/epileren; anders ziet het er niet uit. Ik durf nauwelijks naar het zwembad. Ik zou er zo graag van af willen, maar die behandelingen zijn zo duur. Dat kan ik niet betalen helaas. Kan nergens vinden of ik het vergoed zou krijgen. Misschien dat iemand hier het weet. En anders vraag ik het eens aan mijn huisarts. Heb even geen zin in alles wat met artsen te maken heeft, heb die 4 jaar lang al te veel gezien haha.

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Sharlene, alweer bijna 12 weken! Fijn dat de eerste echo goed was.

A159, balen meid, maar geef de moed niet op.

Mamamarion, ik heb mijn hele leven al veel haargroei. Als je zwarte haren hebt kan je het niet laten verwijderen dmv flitsen. Ik heb het gedaan, maar behalve dat het handenvol geld gekost heeft, heeft het verder niks opgeleverd. Ik ben nu eindelijk zo ver dat ik mijzelf accepteer en dat voelt goed. Maar snap dat dat heel moeilijk is.

Ik wilde nog ff een foto showen. Vrijdag eindelijk getrouwd met de liefde van mijn leven en onze twee kinderen waren erbij.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      4
  19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Wat leuk selina gefeliciteerd !

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @mama marion dat durf ik niet te zeggen ik weet wel dat ze bij sommige vrouwen utrogestan voorschrijven die problemen hebben met het baarmoederslijmvlies verder durf ik het niet te zeggen

Deel Deze Pagina