Meid, dat is schrikken. Gelukkig ben je op de juiste plek, maar hoop zo dat de kleine nog lang bij je blijft zitten. Je hebt hier zo lang op gewacht. Hopelijk komen er geen rare dingen uit het onderzoek. Hou je ons op de hoogte? Dikke knuffel.
Sorry dat ik zomaar even inbreek in jullie forum.. Maar wil jullie allemaal een hart onder de riem steken... Ik heb zelf pco en heb bijna 3 jaar in de MMM gezeten.. Om de dag zkh voor echo's, provera en clomid geslikt.. En weet dus hoe jullie zich allemaal voelen.. Uiteindelijk toen ik de boel echt niet meer zag zitten kwam het dan toch... Na clomid 150 werd ik zwamger, en mijn dochter is inmiddels alweer 2,5jaar. Die tijd duurt zo lang als je in de MMM zit, maar zodra je zwanger bent ben je dat allemaal vergeten.. Geef het niet op.. En ook jullie worden straks allemaal een trotse mama van een prachtig kindje! Dikke knuffel voor jullie allemaal..
Goed en slecht nieuws. Met het kindje gaat alles.ok. de onregelmatife hartslag die ze hoorden, heeft de echoscopiste niet gezien. Ze vermoedt dat het toch de hik is geweest die ze hebben gehoord. Voor de rest was ook alles ok met het kindje. Het slechte nieuws is, is dat gister de vliezen gebroken zijn. Daarna flibke weeën, maar gelukkig zijn ze weer wat afgenomen. Hopelijk mag de kleine nog even in mij blijven zitten...
Sharlene, meid, wat zal je in angst zitten. Een hele dikke knuffel en dat de kleine nog maar lang bij je mag blijven. Gelukkig kunnen ze veel doen momenteel, maar het zou mooi zijn als je nog wat meer tijd krijgt.
Excuus voor de late reactie. Er is veel gebeurd. Een dag nadat de vliezen braken, zetten de weeen toch door... Ondanks de weeenremmers is onze dochter geboren bij een zwangerschapsduur van 26 weken en 2 dgn. Veel te vroeg natuurlijk... Naar omstandigheden gaat het redelijk goed. Direct na de geboorte hoorden we een heel zacht huiltje, een goed teken. Natuurlijk heeft ze wel ondersteuning nodig bij het ademen. de eerste weken is de kans op een hersenbloeding het grootst, dit heeft ze gelukkig niet gehad! Ze heeft nog wel een open ductus, die ze met behulp van medicatie proberen te sluiten. Hopelijk helpt dit, dit bespaart haar een operatie...
Gefeliciteerd met je kleine meisje. Veel sterkte in deze spannende tijd. Hopelijk kunnen ze haar goed door de eerste weken helpen. Hoe voel je jezelf ? Nog last van de bevalling ?
Sharlene, gefeliciteerd! Fijn dat ze het goed doet. Een echt vechtertje dus. Hoe gaat het met jou dan? Dikke knuffel!
Haha ben ik ook benieuwd naar! Alleen ging ervan uit dat je het niet wilt delen omdat er alleen M. in je banner staat.
Fijn dat hij weer open is en bedankt mamamarion en Sharlene voor de updates 😄. Super om te lezen dat het met myrthe goed gaat. Jammer van de zonde, hopelijk is ze er snel vanaf. Komen er nog meer operaties in de toekomst? Mamamarion, hoe is het met jullie? We weten nog niet of er een derde komt. Ons hart zegt met hoofdletters ja, maar ons hoofd (met name ivm mijn cvs) zegt nee. Ook is het toch ook wel fijn om weer iets meer vrijheid te hebben. Heb net vanavond tegen mijn man gezegd dat we afwachten tot mijn spiraal er uit moet. Dat is over 3,5 jaar. Willen we er eerder voor gaan, gaat hij er natuurlijk uit. Willen we er niet voor gaan, laat manlief zich dan helpen. Wilde niet te veel tijd tussen de kinderen, maar dat wordt wel steeds minder belangrijk. Wil Iig het onderzoekstraject weer in om te kijken of ze nu wel wat kunnen vinden. We wachten het rustig af wat de toekomst ons brengt.
Hee dames, jaaa ik mag absoluut niet klagen. Met behulp van de pomp 2 mooie dochters gekregen. Oudste van 2.5 en dochter van 10 maanden. Ik was benieuwd hoe het hier met iedereen gaat... want nu ik zelf kids heb is het niet zo dat mij het verhaal van anderen niet meer interesseert. Hoop dat alle dromen snel uit mogen komen!