pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

Snap wel dat jullie zeggen om nog positief te blijven en dat het nog kan, maar denk dat het gewoon ook door de hormonen komt dat ik me zo mega klote voel. Ik zit er gewoon echt een beetje doorheen. :( Ik denk dat het ook komt doordat je gewoon zelf geen controle hebt, en teleurgesteld bent in jezelf. Tenminste, zo voel ik het wel. Het voelt toch als een soort falen.

Vanochtend zei mijn baas (ze weet dat ik zwanger wil worden en dat het niet zo wil lukken) dat ik er niet zo goed uitzag. En toen kon ik de tranen natuurlijk weer niet binnenhouden. Ben de laatste tijd toch al om alles aan het janken. En ik ben van mezelf eig altijd juist opvallend vrolijk (volgens mijn man is ie daarom op me gevallen :D).

Maar goed, ik kom er wel weer doorheen, en mss heb ik idd vrijdag wel weer goed nieuws. Maar ik ga er niet op hopen, want dan ben ik weer zo super teleurgesteld.

Over mensen gesproken die zomaar kinderen krijgen, terwijl dat niet de bedoeling was: mijn baas vertelde vrijdag nog dat haar stiefzoon een dagvaardiging had gekregen. Bleek ie een zoontje van 6 te hebben bij een of andere scharrel, waar ie dus niks van af wist. :$ Nu was die moeder opgenomen en moest dat kind bij hem en zijn vriendin en hun 2 kinderen komen wonen. Pffff. En wij hier maar allemaal proberen, en alles goed regelen enzo...

XX

2. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    @forever3: Meid Welkom, leuk dat je erbij komt. Ik ben oook jong, maar heb ook geen problemen gehad(gelukkigi maar) Jij hebt ook veel meegemaakt zeg. De een na de ander zeg! Veel Sterkte en
    succes. :)

@Aileenn: Ik hoop voor je dat je alsnog een eisprong hebt gehad. Ik vind het eigenlijk best vreemd dat je al aan de primolut mag, er bestaat toch de kans dat er een eisprong is geweest, hoe klein die kans ook is. Bij mij doen ze dat echt niet hoor. Ze stellen echt een zwangerschap uit en daarna beginnen ze emt ongiopwekker en clomid. Wel vreemd. Mag ik zo brutaal :)zijn om jou vragen in welke ziekenhuis je loopt? Als je het leiver niet wil zeggen begrijp ik dat ook wel.Jij ook veeeeel sterkte!

@melief: Je hebt gelijk elke ronde is er een teveel voor mij....:)Maar ik denk dat dat iedereen wel zo is, toch???

@Saar28: Ja dat van de hormonen komen mij erg bekend voor. Zodra iemand vraagt of ik wast heb, krijg ik de drang om te huilen. Ook ben ik sneller geirriteerd en kan weinig hebben. Ja om eventuele teleurstelling te voorkomen moet je er niet van uitgaan dat er een eispong is, maar hopen dat er een eisrpong komt mag altijd vind ik:)Sterke meid!

X

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dames allemaal een dikke knuffel die het nodig hebben, lees nog weinig positief nieuws hier helaas!

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, jammer he... Een tijdje terug waren we allemaal zo positief en hadden we er lekker vertrouwen in. Rot hormonen ook! :x

Hopelijk komt er gauw eentje met goed nieuws! ;)

@meli: dankje, ik blijf stiekem ook wel een klein beetje hopen. Ik voel me nu iets beter, alleen veel last van de hitte. Mijn vingers zijn zo dik dat typen pijn doet. (dus ik ga maar gauw weer stoppen! ;))

Dikke kus voor iedereen, en veel sterkte (ook voor de nieuwkomers op dit topic!)

5. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0

Ik volg mijn traject in het ziekenhuis van Venlo.. Ik vond het ook raar dat ik aan provera mocht beginnen maar ze zei dat het geen kwaad kan.. en dat als ik zwanger ben niet van provera ongi zou worden.. ik weet het ook niet meer meiden.. het zal allemaal wel.. ik wacht het gewoon af ik moet de 20 ste bloedprikken en dan krijg ik een uitslag op 21 juni.. ik hou jullie nog wel op de hoogte liefsss

6. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Iedereen, Bedankt voor jullie welkom.

Ik doe me best alle verhalen te blijven volgen en soms even te reageren maar helaas niet alle tijd daarvoor.

Hebben jullie last gehad van bijwerkingen van de Clomid?Ik doe echt me best 'iets' te voelen maar tot nu toe merk ik er helemaal niets van..

En dat emotionele herken ik wel hoor! Kan zo om alles janken haha.. We moeten ons best doen positief te blijven, makkelijker gezegd dan gedaan, maar anders zie je straks niks meer positief in.

Dames, succes!

7. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

wat een actief forum is dit, fijn. ik zou graag willen aansluiten.
    probeer kort mijn verhaal te beschirjven.
    ik ben sinds mijn 15de gestopt met menstrueren. de huisarts gaf aan dat ik maar aan de bel moest trekken als ik een kinderwens had. dat heb ik dan ook vorig jaar gedaan. ik ben nu bijna een jaar met de pil gestopt. ik heb medicatie gekregen voor een te traag werkende schildklier, te hoog prolatinegehalte.
    toen die hormonen weer een beetje op peil waren, kon ik terug naar de genaecoloog. zij heeft mij primolut en clomid 50mg voorgeschreven. ik zit nu op cd16 en tot nu toe geen groei te zien. alleen mijn bms is wat dikker geworden. ik heb a.s. maandag mijn laatste echo en anders gaan ze over op 100 mg clomid.

we zitten in deze topic met veel mensen op 100mg he!

ik heb tot nu toe voornamelijk op emotioneel vlak last van de medicatie. veel huilen om kleine dingen. daarnaast snachts warm en veel moe zijn.

weet iemand of je altijd primolut krijgt wanneer je dosis clomid verhoogd wordt? ik hoorde van iemand dat ze geen menstruatie opwekte, maar meteen clomid meekreeg.

groetjes
    sarah

8. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Welkom naamgenootje! :D

Ik heb ook een traagwerkende schildklier en ben ook aan de clomid. Kom je toevallig ook nog uit Tilburg, dan kunnen we elkaar helemaal de hand geven! ;)

Ik zit nu in mijn 2e ronde met clomid (100mg), de eerste is er niets gebeurt. Ik moet wel tussen de rondes door primolut slikken om een ongi op te wekken. Ik heb nog niet eerder gehoord dat iemand dat niet kreeg... :( Werd zij misschien wel zelf ongesteld?
    Ik weet wel dat als de clomid 150mg straks ook niet aanslaat en je moet gaan spuiten, dat je dan tussendoor niet meer ongi hoeft te worden. Je kunt dan gewoon blijven ophogen tot je een eisprong hebt.

Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust! :)

X
    Saar

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Iedereen hier is al met clomid aan de gang, maar dus weinig positief nieuws.

Ik moet mijn eerste officiele gesprek nog hebben en hoop dat ze dan ook snel actie ondernemen. Ben ook nog maar 26, maar ben gelukkig na 8 maanden al doorgestuurd door mijn arts. Mijn zus is ook bij haar eerste kind 1,5 jaar bezig geweest. Gelukkig bij haar was het bij de eerste ronde clomid raak. Bij hun 2e kind is het vanzelf gelukt (zijn wel ca. 1 jaar bezig geweest). Ik hoop dus dat het bij mij ook zo soepel gaat (maar zal wel niet).

Er komen alleen wat veranderingen in mijn leven en wat de toekomst ons brengt weet ik nu nog niet. Maar wil dit traject eigenlijk niet stopzetten. Mijn vriend is ervan overtuigd dat het goed komt, dus daar hou ik me aan vast. Hebben eindelijk de keuze gemaakt om ervoor te gaan en om dat nu weer te stoppen kan ik niet aan. Ik stel mijn kinderwens al 6 jaar uit en nu wil ik er dus ook voor gaan.

Voor iedereen die het nodig heeft een knuffel van mij!

10. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou sarah, wij kunnen elkaar een hand geven, want ik kom ook uit tilburg~! moet niet gekker worden. elisabeth ziekenhuis?
    ik heb net als jou nu clomid, dan start ik wel met 100mg over een week of 2. als clomid bij mij niet aanslaat dan wordt het ook spuiten.
    toevallig hoor!

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hihi! Ja hoor, ook Elisabeth zkh! :D
    Maar je bent nu dus met de clomid 50mg bezig? Op welke cd zit je nu?
    Wel grappig hoor, misschien hebben we wel gewoon een keer samen in de wachtkamer gezeten! :) Ik moet vrijdag weer om 9.40u. Wanneer moet jij weer?
    X

12. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Sasjuh en Saar: Klopt, we waren in het begin positief., maar ja als je het eenmaal zooo graag wilt dan is elke dag wachten elke langer te veel he!:)Ik hoop dat er binnenkort wel iemand met een leuke positieve nieuws komt...

@forever3: Met clomid 50 had ik alleen last van opvliegers. Nu met clomid 100 veel meer o.a opvliegers, huilbuien, droge ogen, kort lont:)Alles lijkt te veel wat ik te horen krijg...

Welkom 1987(Sarah)...Gezelligg wordt weer lekker kletsen en ervaringne uitwisselen...

X

13. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee saar.

ik ben maandag weer van de partij om 09uur in de ochtend. wie is jou gyn/fertiliteitarts? bij mij van de krevel, maar ik wordt nu tijdens de echo's door meerdere mensen geholpen. ik heb nu inderdaad nog 50mg maar zit al op dag16 en het was niet aangeslagen tot nu toe.

14. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Lekker actief hier hoor!! Echt super (naja net hoe je et bekijkt natuurlijk;))

Ik moet nog 3 dagen primolut slikken, merk al een paar dagen dat mn lichaam druk bezig is, buikpijn, erg onrustig, niet lekker slapen, veel wakker.. NIX AN!!

Wat je er allemaal niet voor over hebt :D

Succes allemaal met de clomid 100, want daar zijn we nu volgens mij bijna allemaal!! Volgende week mag ik beginnen..

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben net weer terug... Moet dinsdag weer, dus we lopen elkaar net mis! ;)

Ik heb Dr. Bernards (korte blonde krulletjes). Ik heb vandaag en afgelopen dinsdag van Krevel gehad. Ik heb idd ook bij de controles telkens een andere, net bij wie er plek is. Ik heb er al veel gehad, maar ben wel blij met dr Bernards, die is heel lief! :)

Maandag is het dan zeker je laatste keer kijken? En dan weer ad primolut en de clomid 100...
    Veel succes maandag!

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb daarnet weer een echo gehad en er was een eitje die een heel piep mini beetje groter was dan de andere eitjes! Maar hij was helaas nog zo klein dat ze hem niet kon meten, iig kleiner dan 1cm en daar kunnen we niks mee... Jammer, maar het kan natuurlijk wel zijn dat ie dinsdag toch gegroeid is! Ik ga maar eens aan de Pokon!! :D

Hoeist met de rest allemaal?
    Zijn er nog updates van het overzichtje dat we hebben?
    Nieuwe meiden die 'm willen invullen?
    Ik zal 'm nog even plaatsen dan hoeven jullie niet terug te zoeken! ;)

Meli24: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    Saar28: 28 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    Melief:22 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje

Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje
    Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje
    Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    Precious83: 28 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje
    Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje

17. Melief

Melief Niet meer actief

@ saar, ga jij maar lekker broeden ;)

even aangepast:
    Melief:22 jaar 3e ronde clomid 50 1e kindje

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Heb mijzelf er ook bijgezet, maar ben dus nog niet aan de Clomid.

Selina1984: 26 jaar 2e gesprek ziekenhuis 8 juli 1e kindje

19. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mezelf ook even toegevoegd

Selina1984: 26 jaar 2e gesprek ziekenhuis 8 juli 1e kindje
    Forever3: 24 jaar 1e ronde clomid 50 mg

20. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee,

ja inderdaad, dan is de laatste echo en weer aan de primolut en clomid 100mg.

ben benieuwd. ik ga er niet meer vanuit dat er iets te zien is op de echo...

dat ziet er allemaal goed uit zeg, die kindjes :D

Deel Deze Pagina