hey ik zit nu op cd 16, morgen nog een fm meting en als er dan weer niks is dan eis ik provera en spuiten haha het geeft inderdaad wel goede moed dat die andere meiden nu al allemaal zwanger zijn, en best snel ook nog dus wij zijn ook bijna aan de beurt @ ilyen welkom! vervelend dat je ook pcos hebt maar wel heel fijn dat de clomid aanslaat! liefs
Welkom Boef! ik had ook jullie andere topic gelezen en gevolgd, later zag ik ook dat saar daar ook meeschreef. Daar is iedereen nu zwager toch? Hopen dat wij dat ook snel mogen zijnIk hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Ik begin deze week met clomid 150, en heb er ook niet veel hoop op, maar goed moet wel. Als dat oo niet werkt moet ik gaan spuiten...Succes meid!
Welkom Ilyen...Wat vervelend dat je eitje niet heeft gesprongen, maar goed dat je de pregnyl hebt gekregen. Laat het ons maar snel weten he. We hebben nu al 1 zwangere in dit topic..en we willen meer meer meer
Ja dat is zeker wel fijn als we ervaringen uit kunnen wisselen. Ik mocht 150mg echt niet overslaan, omdat de kans hoe klein het ook is toch nog wel is. En daarna maar gaan spuiten...heb al een beethe onderzocht hoe en wat, en zie er eigenlijk een beetje tegenop maar goed, ik wil er echt alles aan doen.....We hoduden elkaar wel op de hoogte.... X
Hoi meiden. Ik lees dat jullie het wachten ook allemaal een beetje zat zijn! Echt vervelend als die artsen zeggen dat je geen eisprong hebt gehad. :x Ik zit hier maar op mijn ongie te wachten zodat ik met clomid 100 kan beginnen. Maar tot nu toe heb ik alleen maar donker bloed en helemaal niet veel. Dus ik weet eigelijk niet of ik het nog ga worden of dat dit het is. hahahha. Ik heb ook helemaal geen buikkrampen. En ik heb het nu al 4 dagen ofzo. pffff wat vermoeiend dit allemaal zeg! Ik zit nu op cd 41. Vorige maand werd ik op cd 47 ongie. dus ik wacht nog even...
hey dames! net terug uit het ziekenhuis en natuurlijk weer geen grote eitjes te zien. mijn gyn zei meteen dat ik mocht gaan spuiten, zonder ik er al iets van gezegd had begon ze er zelf al over dus nu weer een kuurtje provera en dan 1e cd naar het ziekenhuis voor prikinformatie en dan krijg ik ook de spuiten mee spannend dus allemaal, hopelijk gaat dit wel aanslaan! saar hoever zit jij nu? liefs!
Hey boefff, Zo echt fijn dat je meteen aan het spuiten mag beginnen! Ben stiekem wel een beetje jaloers ... Maar wel heel fijn voor jou! Kun jij Meli en mij fijn op de hoogte houden wat we allemaal kunnen verwachten! Ik zit nu op de 4e dag clomid slikken, dus morgen de laatste dag. Vandaag is het cd 6. Maandag heb ik weer mijn eerste echo. Hoop echt heeel hard dat er niks te zien is en ik niet meer die rot clomid hoef te slikken! Wanneer begin je met je provera? En hoeveel dagen moet je dat slikken? Ik heb zelf altijd primolut... Alvast veel succes met alles en op naar de tweeling in augustus! XX
hey saar, ben gewoon meteen vandaag met provera begonnen, 10 dagen lang en dan 4 dagen wachten tot mijn ongesteldheid. dan moet ik meteen op cd1 of cd2 naar het ziekenhuis voor uitleg dat ik dan meteen kan beginnen,, ben ook heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. ik zal voor je duimen dat er maandag niks te zien is, dat je dan ook maar snel kan gaan spuiten dan liggen we een beetje gelijk hoever ben jij nou meli? liefs
Hey boeff, Zoals Saar al zegt, jij kan dan als eerste je ervaringen met ons delenVandaag zit ik op dag 3 en mag vrijdag beginnen met clomid 150. Ik moet clomid innemen van dag 5 tot 9. Ik heb echt geen hoop deze ronde....Als het dan niet werkt(waar ik al vanuit ga) dan mag ik beginnen met hormoon spuiten. X
Vandaag helaas toch ongi geworden Vrijdag weer beginnen met clomid en 18 juli naar het ziekenhuis voor een echo en dan weer pregnyl spuiten. Voor iedereen die weer aan nieuwe ronde is begonnen veel succes!
Aan alle nieuwe meiden wil ik graag vragen of ze het onderstaande lijst willen invullen. Makkelijker bij te houdenHeb de lijst ook even aangepast, leuk om in ieder geval een zwangere te zien. Ik wil er in juli meer zien Meli24: 25 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Saar28: 28 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Melief:22 jaar 3e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje ZWANGER Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Precious83: 28 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Selina1984: 26 jaar 2e gesprek ziekenhuis 8 juli 1e kindje Forever3: 24 jaar 1e ronde clomid 50 mg 1e kindje Marion: 25 jaar 1e ronde clomid 50 mg 2e kindje X
En natuurlijk vergeten erbij te zetten, aan alle overige dames als er iets veranders is, pas de lijst maar aan Violetrose jij bent toch aan de metfor.... weet even neit meer hoe het heet, dus als ik het me nog goed kan herinnerne heb jij clomid 150 nog niet gebruikt, of ben ik nu met iemand anders in de war....
Hey meiden, Nogmaals bedankt voor het welkom! We zitten wel zo ongeveer allemaal in hetzelfde schuitje, veel meiden die 100 mg Clomid slikken zo te lezen! @ boefff: balen dat je er weer niks groeide, maar wel fijn dat je nu over kan op spuiten. @ meli en saar: is er bij jullie op de echo's helemaal niks te zien qua eiblaasjes? Toen ik 50 mg Clomid slikte was er wel wat te zien, 10 mm, maar groeide niet verder. Bij 100 mg groeit het bij mij wel goed, maar komt er alleen geen of te laat een eisprong. @ wendy: balen van je ongesteldheid zeg.. is het bij jou ook zo dat de 100 mg Clomid wel aanslaat, maar dat je geen eisprong krijgt? Ik moet namelijk ook 100 mg Clomid slikken en dan een Pregnylspuit als mijn eiblaas 20 mm is.
Ik baal een beetje. Er is een kans dat ik een maand moet overslaan. De kliniek is van 11 t/m 31 juli dicht en dan worden er geen nieuwe cycli en behandelingen gestart. Als ik dit weekend ongesteld word, val ik precies in die periode. Ik heb net gebeld en na veel moeite mag ik toch het ziekenhuis bellen voor een afspraak als ik ongesteld word. Ik moet dan zeggen dat de kliniek toestemming heeft gegeven. Maar het is niet zeker of het dan lukt. Hopen dus... voor deze huidige ronde moest ik ook een maand overslaan, dus liever niet nog een keer...
Meli24: 25 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Saar28: 28 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Melief:22 jaar 3e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje ZWANGER Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Precious83: 28 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Selina1984: 26 jaar 2e gesprek ziekenhuis 8 juli 1e kindje Forever3: 24 jaar 1e ronde clomid 50 mg 1e kindje Marion: 25 jaar 1e ronde clomid 50 mg 2e kindje Ilyen: 27 jaar 3e ronde clomid 100 mg 1e kindje
Welkom aan de nieuwe dames!! Er zitten een paar van jullie echt nog maar net in!! Sterkte en succes, hopen op een snelle zwangerschap.. Ik ben gister weer naar het ziekenhuis geweest, helemaal nix op de echo.. Jah de baarmoeder was een klein beetje verdikt. Maandag weer heen voor een echo.. MAAR de operatie is ook al gepland, want de gyn had er een hard hoofd in dat er maandag wel wat te zien zal op de echo.. 3 aug ga ik dan onder het mes, dan worden de blaasjes weggeprikt.. Nu begin ik em wel te knijpen, vanacht ook niet echt lekker geslapen, lag steeds te piekeren.. Slagingskans is heel groot hoor, daar ben ik ook niet bang voor. Maar je moet wel ff onder et mes..
Klopt Meli24: 25 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Saar28: 28 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Melief:22 jaar 3e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje VioletRose: 28 jaar metformine 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje ZWANGER Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Precious83: 28 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Selina1984: 26 jaar 2e gesprek ziekenhuis 8 juli 1e kindje Forever3: 24 jaar 1e ronde clomid 50 mg 1e kindje Marion: 25 jaar 1e ronde clomid 50 mg 2e kindje
Meli24: 25 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Saar28: 28 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Melief:22 jaar 3e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje ZWANGER Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Precious83: 28 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Selina1984: 26 jaar 2e gesprek ziekenhuis 8 juli 1e kindje Forever3: 24 jaar 1e ronde clomid 50 mg 1e kindje Marion: 25 jaar 1e ronde clomid 50 mg 2e kindje Ilyen: 27 jaar 3e ronde clomid 100 mg 1e kindje boefff:23 jaar 1e ronde puregon spuiten 1e kindje ik ga jullie op de hoogte houden hoe het gaat met spuiten maar dat duurt nog 2 weekjes. liefs