pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest en mag ook beginnen met clomid50. Moet nu eerst een me ongi opwekken en dan bellen voor een echo en dan krijg ik de instructies voor de clomid. Erg spannend zeg! Ik had alleen verwacht dat mijn vriend ook gecheckt werd, maar dat gebeurde helemaal niet. Is dat. Niet raar?

Spannend zeg een posi test. Ik hoop echt voor je dat hij klopt. Anders toch even bellen met je arts of het door die spuiten kan komen. Lijkt mij ook dat het na twee weken wel uit je lichaam is.

Ik hoop dat de rest van de dames ook snel een posi test mag hebben en welkom aan alle nieuwe dames. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

2. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    heee dat is mooi nieuws! heb je een foto ja?
    ik zou voor je gemoedsrust gewoon even bellen met gynaecoloog.
    dan hoef je ook niet te twijfelen en kun je gewoon blij zijn met de uitslag.

3. Ilyen

Ilyen Lid

28 feb 2011
    29
    0
    0
    Bedankt! Ik wil de gynaecoloog graag bellen, maar de kliniek is van de 11e tot en met de 31e gesloten... Ik zal even proberen om een foto toe te voegen. Hoop dat het te zien is. In het echt is het nog beter te zien... Heb ook een clear blue test gedaan en daarop staat ook zwanger! Het is nog steeds onwerkelijk...

4. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar is iig een duidelijke streep te zien!

5. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Ik zal voor je duimen Ilyen, ik hoop dat ik je kan feliciteren :D

Ben zelf vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een echo op cd 12, maar helaas geen grote eitjes te zien :(
    Volgende week woensdag weer een nieuwe echo, dus hopen dat het er dan beter uitziet.

Greetss Marion

6. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Welkom Pantertje!

@Mamamarion, hopen dat je eitje goed gaat groeien..

@Ilyen: Op welke cd zit je nu?? Volgens mij is je test echt positief hoor, kan er niks anders van maken. Hier een voorzichtige: gefeliciteerd....

@Selina1984: Misschien wordt je vriend de volgende keer gecontroleerd. Bij ons was het bij de 2e afspraak. Veel succes met je eerste ronde clomid 50..

@Sasjuh83: Hoe gaat het met jou? Al een beetje gewend aan het idee van zwanger zijn. Blijf je ook voor ons duimen??:)en zeker blijven meelezen en meeschrijven he!!

X

7. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    ik heb het ook even aangepast!

8. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Hallo Dames..
    Hoe gaat het met jullie? Ik ben een tijdje op vakantie geweest naar Spanje.. vandaar dat ik niet kon schrijven...

Wel ben ik vrijdag naar het ziekenhuis gegaan om te kijken of clomid 150 mg iets heeft gedaan.. maar helaas was er geen eisgroei te zien op de vrijdag.. ik moet nu morgen weer om te kijken of er een eitje aan het groeien is... ik verwacht het eigenlijk niet meer.... Dus dat betekend dat ik met hormonen spuiten moet beginnen.. heeft er iemand hiermee al ervaring? ik zou graag willen weten wat er dan gaat gebeuren...

@ Meli en Saar is er al een eitje gegroeit bij jullie?

xx

9. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    He Aileen,
    En heb je een fijne vakantie gehad? Ik ga over 2 maanden op vakantie heb er erg zin in:)Wil eigenlijk ook wel een keer naar spanje..Balen dat er geen eitje groeit, op welke cd zit je nu? Bij mij worden de groei van de eitjes niet gecontroleerd tussendoor. Ik weet alleen na mijn bloedtest of ik een eisprong heb gehad of niet. Vandaag zit ook op cd 7, en clomiddag 3. Ben benieuwd wat de 150 gaat doen, maar heb er niet veel hoop bij...Ik heb nog geen ervaring met hormoon spuiten, als ik zover ben krijg ik wel een afspraak met de fertileitsarts voor uitleg daarover en de toepassing. Veel succes meid, hoop dat er morgen wel wat te zien is.

10. Ilyen

Ilyen Lid

28 feb 2011
    29
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties! Ik ga morgen het ziekenhuis bellen om te vragen of de Pregnylspuit nog invloed kan hebben op de uitslag. Ik denk wel dat ik gewoon zwanger ben en ik kan het in ieder geval nog niet bevatten.

Ik hoop dat jullie ook snel zullen volgen. Veel succes!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hai aileen,
    bij mijn deed clomid ook helemaal niks dus ik mag over een week beginnen met spuiten, kben jullie proefkonijn:D dus kga jullie goed op de hoogte houden van hoe het gaat.
    ik ga pas over 4 maanden op vakantie dus mag nog lekker lang wachten:p

liefs

12. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,

net een echo gehad en nog geen activiteit te zien, helaas.

sarah, ik zag net dat jij om 10.45uur moest. ik moest om 10.30. hebben we elkaar net afgewisseld misschien..

hoe was het bij jou?

13. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Was je ook boven geweest? Ik zag wel iemand voor mij weggaan met lang blond haar (heb ik ook, btw). Ik zat in de verkeerde wachtkamer: van de afdeling verloskunde! Haha! Tja, blond he! :D Hopelijk zitten we daar over een tijdje wel goed!

Maar voor nu was er helaas niks te zien... Ik vond het niet zo erg, hoopte het al een beetje, want ik ga nu liever verder met spuiten dan die rot clomid. Ik moet vrijdag weer terug, 14u, beneden. Daarna zal ik nog wel een keer moeten volgende week, en ik hoop dat ik dan snel weer aan de primolut kan...

@Aileenn: Zoals je ziet, bij mij groeit er ook niks met de clomid 150. Het spuiten komt dus voor mij ook steeds dichter bij. Hopelijk kan ik daar begin aug mee beginnen en is het dan snel raak! :) Op een ander topic waar ik veel klets, was iemand ook met spuiten bezig. Duurde iets van 3 weken en toen was ze zwanger!!! Ik heb dus goede hoop voor het spuiten! Ze zei ook dat je er weinig tot geen bijwerkingen van hebt, dus dat is ook wel fijn!! Boeff is al aan de primolut of provera, iig, die moet bijna beginnen met spuiten, dus die kan ons goed op de hoogte houden!! :D

@Ilyen: heb je het ziekenhuis al gebeld? Spannend hoor! Het is wel een heel duidelijke streep op je test! :) Ben benieuwd!

Dikke kus voor allemaal!

14. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meli24: 25 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje
    Saar28: 28 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje
    Melief:22 jaar 3e ronde clomid 50 1e kindje
    Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    VioletRose: 28 jaar metformine 1e kindje
    Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje ZWANGER
    Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    Precious83: 28 jaar 2e ronde clomid 50 1e kindje
    Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    Selina1984: 26 jaar 1e ronde clomid 1e kindje
    Forever3: 24 jaar 1e ronde clomid 50 mg 1e kindje
    Marion: 25 jaar 1e ronde clomid 50 mg 2e kindje
    Ilyen: 27 jaar 3e ronde clomid 100 mg 1e kindje
    boefff:23 jaar 1e ronde puregon spuiten 1e kindje
    Pantertje: 29 jaar 1e ronde clomid 50 mg 1e kindje

Heb het voor mij ook even aangepast. Weet niet of dit de laatste was die voor iedereen klopt, want de laatste die is geplaatst die kan ik niet quoten.

Wat zijn de bijwerkingen van de Clomid en heeft iedereen daar last van? Gelukkig is het voor het goede doel.

@Ilyen: Heb je inmiddels al iemand gesproken over de test? Spannend hoor.

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wendy86: 25 jaar 5e ronde clomid 100 1e kindje
    Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
    Aileen: 26 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje

Zo, volgens mij hebben we nu van beide versies de meest recente bij elkaar! ;) Alleen kletsen volgens mij een aantal dames die er tussen staan niet meer echt mee...

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Selina1984: Je kunt met de clomid veel last hebben van bijwerkingen, maar het hoeft natuurlijk niet. Er zijn ook op dit topic meiden die bijna nergens last van hebben. Ik heb zelf het meeste last van opvliegers, slapeloosheid (vooral moeite met inslapen) en depressieve gevoelens (ineens heel verdrietig terwijl ik zelf niet weet waarom). Je kunt er zelfs aggressief of lichtgeraakt van worden, en dan merk je het zelf niet eens. Heel vervelend. Maar zoals gezegd: voor iedereen is het weer anders, dus mss heb jij nergens last van. Ik hoop het voor je! ;) Iig veel succes ermee! Hopelijk heb je wel 'last' van de wèrking ipv de bijwerkingen! :D

XX

17. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blond, los, zwart rokje en shirtje. Dat was ik. Balen dat er niks te zien was!

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha, zo goed heb ik het niet gezien. Er is daar maar 1 deur waar je uit kunt komen toch? Als je daar rond 10.45/10.50 uit kwam, heb ik je gezien! :D
    Haha! Toevallig hoor! Moet jij nog terug voor een echo, of is deze ronde klaar? Weet eig niet meer op welke cd je nu zat... :)
    XX

19. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet donderdag weer terug voor echo. Dan is t cd17.

Weet iemand hoeveel dosissen er zijn bij injecties? Daarna is er alleen nog eiceldonatie toch?

Ik heb ook nog iets gelezen over een hormoonpompje. Iemand daar iets over gehoord?

20. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Wendy86: 25 jaar 5e ronde clomid 100 1e kindje
    Marijkeuh: 24 jaar 3 aug blaasjes wegbranden 1e kindje
    Aileen: 26 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje

De mijne ook even aangepast. Ben gister weer geweest. Weer niets te zien op de echo, wat de gyn al voorspeld had. De operatie was al gepland dus ook al bij de anestesist langs geweest.

Ik kijk er verschrikkelijk tegenop :( Had gehoopt dat er nu wel wat te zien was maar helaas...

3 augustus gaan ze de blaasjes wegbranden en de eileiders checken of ze niet verstopt zijn. Dan hopen dat het daarna wel wil!! :$

Succes voor de genen die weer zijn begonnen met de Clomid!!

xxx

Deel Deze Pagina