Ik slik 10 dagen duphaston en heb gisteren even gebeld met de vraag wanneer ik ongi moet worden. Als ik dit weekend nog steeds niet ongi ben, moet ik bellen. Zou echt weer iets voor mij zijn. Wanneer kan mijn lichaam niet gewoon een keer meewerken. Zit ook zo onder de hormonen, dus er gebeurt wel iets in mijn lichaam. Maar ben niet echt te genieten.
Hey meiden, Ff een vraagje... Voor degene die ook primolut hebben gebruikt. Is het normaal dat je daar zo misselijk van bent? Blehh voel me met vlagen echt beroerd. Vannacht ook wakker geworden van misselijkheid. En vanmorgen ook weer kotsmisselijk wakker geworden En dat terwijl ik echt eerst goed eet voordat ik m inneem. Selina: Hopelijk word je gewoon ongi. Wanneer had je je laatste pilletje? Liefs
ik moest ermee oefenen het was geen menopur maar en een of andere vloeistof.. ik moet pas beginnen als ik ongi ben geworden.. eerst kijken of alles goed is en pas als de gyn zegt je mag er mee beginnen dan begin ik ermee... we houden elkaar zeker op de hoogte!
Vandaag een echo gehad cd 25. Bms is met 0,5 cm gegroeid. Follikel niet. Woensdag weer een echo. Hoop dat Hij Nog gaat groeien..
Hè meid, wat vervelend zeg! Die rot eieren ook... Hopelijk doet ie toch nog iets voor woensdag, want je krijgt wel een hele lange cyclus zo! Succes!!
Aha! Ik ben benieuwd of ik dat ook moet... Ik krijg iig niet een controle voor het beginnen met spuiten. Ik denk dat ik donderdag kan beginnen, mss vrijdag. Echt heel spannend!!!! Wanneer krijg jij waarschijnlijk je ongi?
Fijn he, van die welwillende, meewerkende, perfect getrainde lijven... Mss moeten we met z'n allen een cursusje gehoorzaamheidstraining gaan volgen! Maar succes meid, ik hoop voor je dat je snel ongi bent! (ook raar om te zeggen op een zwanger-worden forum... )
Nou gelukkig maar Kan je niet aangeven dat je maar bij 1 gyn wilt?? Ik heb geen idee hoe het bij jullie in zijn werk gaat Lijkt me ook verschrikkelijk dat je verkeerd behandeld wordt en idd je vertrouwen kwijtraakt in je gyn.. Gelukkig heb ik daar idd helemaal geen last van Sterkte iig en hopen op een goeie vertrouwde behandeling xxx
Ik was niet KOTS misselijk maar soms met vlagen wel beroerd in de maag, dan ook geen honger, nu net een dag gestopt en kan niet ophouden met eten, zo vervelend... Zal morgen wel ongi worden... xxx
Ik heb zondag mijn laatste pilletje gehad. Dacht dat ik gisteren ongesteld werd, maar dat was vals alarm. Wel heb ik met vlagen menstruatie buikpijn. Nou als het niet komt dit weekend bel ik het ziekenhuis en dan zie ikwel wat er gaat gebeuren. Wil er niet aan denken wat de reden is dat ik niet ongi ben. Haal allemaal worst case scenarios in mijn hoofd. We zien hel wel weer. Heb nog ca 1,5 dag om ongi te worden. Waar kan ik mij inschrijven voor de lichaams gehoorzaamheidscursus? Zal het helpen? Ik denk altijd maar een zwangerschap begint met een ongi.
Hallo ladies, Hoe gaat het met iedereen? PFFF morgen mag ik bloed latern prikken(eindelijk). Dinsdag krijg ik dan de uitslag. Maar dames ik had een vraagje. Hoe gaan jullie hiermee om met je werk. Mijn werkgever weet niet dat ik bezig ben, maar als ik hormoon moet spuiten moet ik het wel gaan zeggen tegen mn leidinggevende. Met hormoon spuiten moet ik vaker naar het zh. De arts zei dat het er ongeveer als volgt aan toegaat. 3e dag uitgansecho, en na een week spuiten nog een echo. Afhankelijk van de grootte krijg ik om de dag een echo. Jahhhh en dan moet ik het wel vertellen op mn werk zodat ze daar rekening mee kan houden. Ik werk op zich maar 24 uur, maar goed, mijn leidinggevende is echt niet de makkelijkste...Het is een vrouw, dus hoop echt dat ze mij beter kan begrijpen. Selina ben je al ongesteld geworden? Wat vreemd dat je niet ongi wordt, maar positief blijven he! had je elke dag 1 pil gebruikt? Want mijn arts zij dat bij sommigen 1 pil per dag niet voldoende is om een menstruatie op te wekken. Ik slik er nu 3 verdeeld over de dag en dit gedurende 10 dagen. Misschien is dit ook het geval bij jou?? X
Ben nog niet ongi. Neem morgen weer contact op met het zh. Heb wel voor de zekerheid getest, maar ben niet zwanger. Ben benieuwd wat ze bij het zh zeggen. Had erg veel last van bijwerkingen van de duphaston dus als die doses verhoogd wordt ben ik helemaal niet meer te genieten. Nou ja moet maar ff doorzetten. Geen idee wat je met de werkgever aan moet. Want wat ga je doe als je werkgever er niet mee instemd. Je zegt al dat ze niet de makkelijkste is. Maar hoe je het anders moet doen, zou ik ook niet weten. Hoop dat je eitjes snel gaan groeien!
In principe staat in je cao dat je vrij moet krijgen. Ik krijg vrij, maar soms lever ik ook vakantie uren in.
En weet je al meer? Heb je het ziekenhusi als gebeld? Ik hoop dan echt voor je dat ze jou dosis maar niet gaan verhogen...Ik ga niet om toestemming vragen(ben niet gek), Ik ga haar op de hoogte stellen en vragen om wat flexibeler te zijn..ik hoop dat mn eitjes zijn gegroeid, heb vandaag bloed laten prikken, morgen heb ik de uitlsag! X
Heb inderdaad gisterenhet ziekenhuis gebeld, maar ik moet nog even afwachten. Dosis wordt dus niet verhoogd. Als ik volgende week maandag nog niet ongi ben, dan moet ik weer bellen. Balen zeg. Wordt dus pas augustus voor ik met de clomid mag beginnen. Waarom loopt nou niks zoals ik het graag zou willen. Nou ja, hoop iig dat dat nog wel gaat gebeuren. @meli: wanneer ga je het je leidinggevende vertellen of heb je dat al gedaan. Ben benieuwd wat de uitslag is.
hey allemaal, saar, ik moet morgen pas. het was druk ivm vakantieperiode. Denk dat wanneer er nu geen groei is, ik met de 150 mg mag starten. hoop natuurlijk dat er wel groei is, maar anders wil ik rap aan de 150 mg. jij binnenkort aan de "spuit" he! spannend hoor. hoop dat het snel aanslaat. hoe is het verder met iedereen? meli, ik ben inderdaad benieuwd wat je leidinggevende heeft gezegd. als ze dit niet begrijpt....
Nou wat meegemaakt!! Gisteravond werd ik wat misselijk en had verschrikkelijke krampen en ze werden steeds erger, tot ik boven de pot hing 2 uren lopen overgeven en de krampen werden steeds erger. We dachten dat et aan et eten lag wat ik gehad had maar snapte niet waarom et nu niet beter werd. Dus toen zijn mijn man de dokterswacht gebeld en zijn we maar heen geweest. De man vanalles vragen en aan de buik voelen. Toen ik vertelde dat ik Primolut geslikt had en net 2 dagen ongesteld was zei de man dat et daar aan lag, mijn buik was verder niets mis mee (darmen maag enz) Doordat je eerst heel veel hormonen in 1 x slikt en dan na 10 dagen ineens mee stopt wordt je heeel snel ongesteld. Had ook last van vlokken. En daardoor was mijn buik geirriteerd en mn maag dus ook. Moest proberen mezelf rustig te houden en buik warm houden. Dus 1maal thuis elextrisch deken in bed gedaan en heel heet gezet en ben in slaap gevallen (eindelijk) Nu gaat et gelukkig weer iets beter, buik nog wel erg gevoelig maar voelt vooral als spierpijn.. Ik moest mijn verhaal ff kwijt
Meidennnnnn, ik heb goed nieuwsss. Wowwww ik wil wel schreeuwen...ik heb een eisprong gehad... Ik ben gebeld en ik moest huilen, zo blij was ik. Ik ben superblij met mn ei dat wil natuurlijk niet zeggen zwanger ben maar ben gewoon blij dat clomid 150 heeft gewerkt. Spannend nu 2 wekwn wachten. Want zoals jullie weten keek ik er ergtegenop op om met spuiten te beginnen. En nee ik heb niks ezegd tegen mn leidingegevnde, nu voorlopig nog even niet. Ik schrijf vanavond nog wl want kijk nu via mn telefoon! X