Haha hoe moeilijk ik het ook vind, ik heb eht tot nu toe volgehouden. Morgen ga ik toch een eerste testje proberen, want zit nu op c.d 27 en weet natuurlijk niet wanneer ik mn eisprong heb gehad. dus morgen laat ik het weten. X
Meli, spannend zeg. Vandaag testen. Hoop voor je dat hij positief is! Ik ben gisteravond, op de valreep, ongi geworden. Joehoe. Maandag bellen voor een uitgangsecho en dan snel beginnen met clomid. Vind het nu toch wel spannen worden.
Selina wat goed dat je nu kan beginnen met clomid. Veel succes je eerste ronde! Dames ik heb vandaag getest,negatief. Het is wel vroeg want ik moest eigenlijk 2 weken wachten voor een betrouwbare uitslag. Als ik aankomend weekend niet ongesteld ben geworden ga ik het nog een keer proberen. Tot die tijd blijf ik nog hopen X
Hoi Meiden, Ik wil de dames die bezig zijn met de spuiten heel veel succes wensen! En uiteraard alle andere dames aan de clomid ook! Meli wat jammer dat de test nog niet positieg is! Je zit nu op dag 27? Ik mag volgende week zondag pas testen! Nog een weekje in spanning! Probeer het over 2dagen nog eens, wie weet heb je dan wel genoeg hcg voor een posi test! Ik duim met je mee iedergeval! Heb je wel al last van 'kwaaltjes' Groetjes!
@meli, jammer zeg. Nog niet positief. Maar misschien ben je inderdaad wel een beetje te vroeg. Over een paar dagen nog maar een x testen. @forever, hopen dat je test posi is. Heb jij wel al 'kwaaltjes'? Morgen het ziekenhuis bellen voor een echo afspraak en dan hoor ik wel wanneer ik met clomid mag beginnen. Vind het toch wel spannend. Alsof we nu pas voor het eggie gaan beginnen.
Ja ik heb mezelf beloofd om als ik nog niet ongesteld ben geworden om zaterdag te testen. Tkt nu toe geen ongi, dus blijf hoop houden. Wat betreft kwaaltjes alleen last van gevoelige tepels, maar kan natuurkijk ook eenteken zijn gan een naderende menstruatie... Ik wacht gewoon af En hoe is het met jou, heb jjj laat van kwaaltjes? Hopen dat we allebei in het weekend positie testen X
Ja het kan zeker vroeg zijn, omdat ik niet weet wanneer ik mn eisprong heb gehad. Ik probeer in het weekend nog een keer.dat gevoel had ik ook toen ik met clomid begon, Veel succes meid! X
Hoi Meli en Selina, Ik heb net als jou Meli hele erge gevoelige tepels, maar kan indd ook zijn van een menstruatie die er aan komt. Vraag me alleen af of ik nu wel van mezelf ongi wordt of dat het weer opgewekt moet worden. Ik probeer pas zondag voor het eerst te testen! Heeeel zenuwslopend pff. Ik moet maandag naar het zkhuis om de bloedtesten te bespreken ben erg benieuwd! Selina ik hoop dat 50 gelijk aanslaat bij je en uiteraard gelijk zwanger bent ermee! Ik heb veel positieve verhalen gelezen over vrouwen die gelijk zwanger waren na 1kuur. Wij zijn ook in sept gestopt met de pil, en nu 2maanden clomid waarvan 50 niks deed bij mij. Ik ben helaas wel al geopereerd geweest aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dus toch snel zwanger geworden na t stoppen met de pil, daarom hoop ik dat het nu ook snel raak kan zijn, als er maar een ei is haha! Ik houd jullie updates zeker weer in de gaten! X
Ik vind het echt knap als je het tot zondag volhoudtzodner maar 1 keer tussendoor te testen. Wat betreft je ongi, als je een eisprong hebt gehad komt je ongi vanzelf als je niet zwanger bent. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar als dat niet zo is wordt je vanzeld ongesrteld. Dit is tegen mij verteld in het ziekenhuis. Dus wij hopen maar dat we niet ongesteld worden..!
Echt!! Dus het "moet" nu uit zich zelf komen?? Indd maar hopen dat het nu NIET komt voor ons!! Ow dat wist ik echt niet wat spannend! Ik heb wel echt hele erge pukkels (dikke bulten) in me gezicht al n klein weekje,zie er echt niet uit! Of 't nou komt door de clomid nog.. Ik weet t niet! En jij hebt dus ook last van (zeer_) gevoelige tepels, zal dat dan een teken zijn? Haha! Je lichaam kan je goed in de maling nemen he.. Helaas! Jaa ik probeer het vol te houden.. Dacht vrijdag heel slim HCG aan te vinken op me bloedprikpapier, krijg ik toch pas volgende week maandag de uitslag.. Tegenvaller! Haha.. Nou misschien is me krampende buikpijn dan toch een ongi die er aan zit te komen.. Pfff spannende tijden allemaal he! Wanneer ga jij weer testen? X
Joehoe, heb gisteren mijn eerste clomid tablet gehad. Moet er 5 van slikken. De echo zag er goed uit en vond het best meevallen. Alleen mijn vriend hoeft voorlopig nog niet onderzocht worden en dat vind ik best vreemd. En als de clomid aanslaat bij mij, dan wordt ik naar huis gestuurd en moet ik het 6 maanden thuis proberen met clomid. Dus dan heb ik geen controles meer. Dat vind ik ook raar, maar zo zal het wel horen. Hoop dat het snel aanslaat en ik net als mij zus direct zwanger raak ( maar daar hoop ik maar niet op). Dus voor jullie komt er een spannend weekend aan. Ben benieuwd. Ga regelmatig kijken dit weekend of er al nieuws van jullie is. Hoop zo voor jullie dat hij positief is. Je lichaam kan je, ivm gevoelige tepels, echt voor de gek houden, maar hoop dat het te maken heeft met jullie zwangerschap.
Forever3: heyhey, en hou je het nog vol om niet te testen? menstruatie is het gevolg van een niet bevruchte eitje, die wordt dan afgebroken. Dus als je een eisprong hebt gehad wordt je of zwanger of gewoon ongesteld. Ik heb dus ook niet een ongiopwekker gekregen van het ziekenhuis, alleen als ik geen eisprong heb gehad kreeg ik een ongiopwekker. Ik vind het ook erg spannend. Ik had een paar weken gelden erg gevoelige tepels, en het deed pijn als ik hem heel voorzichtig aanraakte. Achteraf denk ik dat dat te maken had met de eisprong. Ik heb nu nog wel gevoelige tepels,maar veel minder dan wat ik eerst had. Trouwens op welke cd zit jij? ik vandaga precies op dag 30. Ik wil het volhouden tot zaterdag. Als ik dan niet ongesteld ben geworden ga ik testen. Ik heb ook last van krampende buikpijn, denk ook aan een naderende menstruatie. Maar zolang geen bloed blijf ik hoop houden Selina1984: Zooo, goed dat je uiteindelijk mocht beginnen. Ik ehb wel vaker gehoord dat als een bepaalde dosis clomid werkt, dat je dan een paar maanden zonder controle zelf moet proberen. Ik weet eignelijk niet wat ze bij mij in het ziekenhuis doen. Mis moet ik ook met 150 clomid gewoon zelf proberen.(als ik ongesteld wordt, hoop van niet) Zodra ik heb getest zal ik een berichte plaatsen, hopelijk met goed nieuws. X
Heej dames! Zijn jullie ook lekker aan het genieten van het zonnetje! Eindelijk issie gearriveerd in NL! Haha ja indd meli klinkt heel erg logisch! Eigenlijk helemaal niet zo over nagedacht, stom he! Ik zit nu op cd 26.. Heb net 6 zw testen besteld bij sensitest. Komen morgen binnen en dan wordt het moeilijk er vanaf te blijven, misschien vrijdag toch de 1e.. Wanneer is jou nod? Selina; was je zus na 1kuur clomid zwanger? Dat soort verhalen geven weer hoop toch! Ik weet niet of ik onder controle blijf nu de 100 aangeslagen hebt. Ik moet maandag terug en gaan we een verder behandelplan opstellen. Hoooop uiteraad dat dat niet meer nodig is haha! Mijn vriend heeft zich wel gelijk moeten laten testen, ook heb ik vorige week dond een samenlevingstest gehad, niet heeel erg fijn maar goed te doen. X
Hoop inderdaad dat je niet meer terug hoeft te komen. Mijn zus was al zwanger voor ze de eerste echo zou krijgen. Ging toen misschien ook nog iets anders hoor, het is nu al meer dan 4jaar geleden dat zei hulp zocht. Bij haar tweede kindje is het vanzelf gelukt. Wat is een Samenlevingstest dan?
İk weet niet wanneer mn nod is omdat ik ook geen ideen heb wanneer mn eisprong heeft plaatsgevonden. 25 juli heb ik bloed laten prikken en de verpleegkunde heeft gezegd dat ik 2 weken moest afwachten, of ik wordt ongesteld of ben zwanger. Dus als ik 2 weken na de 25 bereken kom ik uit op zondag 7 aug..en jij wanneer heb jij ne nod?vandaag zit ik wel op dag 31...maar mijn menstruatie is de afgelopen 2 keer opewekt me duphaston, dus weet eigenlijk niet wat mijn lichaam nu zelf gaat doen.. X
@saar en aileenn: hoe gaat het met spuiten, ik heb al een tijdje niks gelzen van jullie.... hopelijk zijn jullie nu een stukje handiger met spuiten geworden! Succes he dames! X
Hey Meli! Het is wat he, dat wachten.... Elke keer weer.... Ik ben idd ook wel benieuwd hoe het met Aileenn gaat... Ik ben vandaag voor de fm geweest (was mijn eerste met het spuiten). Was niks te zien, behalve mijn bmslijm dat al flink aan het groeien is, maar dat is elke keer prima geweest. Nu de eitjes nog... Die zijn helaas wat minder welwillend! Ik moet vrijdag weer terug en intussen met dezelfde dosis door blijven spuiten. Ze zijn bang om op te hogen omdat ze bang zijn dat ik dan 10 eitjes krijg. Ik verwacht ook niet dat ik vrijdag wel op mag hogen. We zien wel. Met het spuiten gaat het best goed. Het is niet mijn hobby, prettig is het niet, maar het is ook niet zo dat het veel pijn doet ofzo. Is gewoon beetje vreemd om te doen en ik krijg er een beetje raar gevoel van in mijn buik waar ik prik. Maar we moeten er maar wat voor over hebben he voor het goede doel!
Hi Meli, Met spuiten gaat wel ik heb wat problemen met luchtbellen in de spuit.. Het gaat wel elke dag iets beter.. Ik krijg wel krampen in mijn onderbuik.. Ik moet morgen gaan voor een echo.. Saar moet vandaag volgens mij ik ben benieuwd.. Xx
Ik krijg ook af en toe die krampen in mijn onderbuik! Ik hopen natuurlijk dat er daar iets actief begon te worden, maar helaas was er niks te zien... Maar jij bent 1 dag eerder begonnen en 1 dag later je fm, dus jij hebt wel meer kans om iets te zien, je bent morgen 2 dagen verder dan ik vandaag. Hopelijk is er bij jou al iets te zien! Ik ga er voor mij vanuit dat ik een paar keer zal moeten ophogen voor er iets gaat gebeuren, en aangezien ze daar bij mij heel huiverig voor zijn, kan het nog wel eens lang gaan duren... Meid, heel veel succes morgen in het zkh! XX
Een samenlevingstest dan moet je een avond ervoor klussen, halen ze de volgende dag met n borsteltje slijm van je baarmoedermond en kijken ze of zijn zaad in mijn baarmoeder kan overleven.. Was goed alleen me zuurgraad was nog iets te hoog waardoor ze niet overleefden maar dat kon nog naar beneden gaan naarmate de eisprong nadert. Nou ind ik zou het ook echt niet weten wanneer me nod is hhaha is indd de vorige keren opgewekt, weet ook niet hoe uit te rekenen. Ik mog van de arts pas 7-8 voor het eerst testen.. Vrees dat ik er toch vrijdag 1 ga doen.. Haha kan echt niet langer wachten.. Heel slecht! Ik d8 dat ze probeerde om je cyclus zo rond de 28 dagen te houden.. Dus meli miss is het dan toch raak bij je maar je nog niet genoeg hcg had! Blijf je bij zaterdag nogmaals testen?