pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik had vanaf de eerste dag spuiten ook meteen steken in mijn onderbuik en er was toen ook niks te zien, heb die steken trouwens nog steeds. wel vervelend want je denkt steeds dat er iets gebeurt en dan kom je in het zh en dan is er niks te zien..
    als je dadelijk weet welke hoeveelheid aanslaat dan gaat het de volgende rondes (niet te hopen dat die er komen) veel sneller.

liefs

2. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hallo dames,

Ik denk dat mn ongi er aan zit te komen. Heb sinds gisteren veel buikpijn en vandaag roze afscheiding. Denk dat dit morgen wel rood wordt zoals altijd:(

Saar28:
    Jammer dat er nog niks te zien was. Op welke cd zit je nu? hup eitjes groeien maaarrrrr!!Ik hoop dat je vrijdag wel goed nieuws krigjt. Het is natuurlijk goed dat ze voorzichig zijn met ophogen, maar als en bepaalde dosis niet werkt, kunnen we toch wel ietsje meer ophogen. Je wordt toch ook gecontroleerd tussendoor? We moeten zeker wat over hebben voor het goede doel:)Ben blij voor je dat het beter gaat met het spuiten...

Aileenn:
    Ik denk dat als je het wel een paar keer hebt gedaan je eraan went om te prkken. Doe je dat zelf? ik had ergens inderdaad gelezen dat luchtbellen weg moeten voordat je prikt. Hoop voor je dat je dat ook snel onder de duim hebt, en anders kan je het vragen aan de verpleegkunde voor tips als je voor de fm gaat?

Forever3: Moeilijk he dat wachten...:D Nu maar hopen dat het raak is.

X

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hè wat jammer dat je ws je ongi krijgt... :( Balen meid...

Ik zit vandaag pas op cd7 (met spuiten loopt het allemaal weer net iets anders dan met clomid). Dus het is nog wel vroeg, ze willen het natuurlijk goed in de gaten houden! Vrijdag verwacht ik ook nog niks, want ik denk niet dat zonder op te hogen een eitje ga krijgen. Maar je weet maar nooit natuurlijk! ;) Dus ik hoop net als jij: eitjes groeien maarrr! :D

Wel fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft! :)
    XX

4. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Jah ik baal er ook van, maar goed we blijven positief! Kan me wel voorstellen dan spuiten anders werkt dan het innnemen van clomid.Het is nog wel vroeg in je cyclus dus wie weet gaat er ook met deze dosis wat groeien bij jou...:)Ik vind het ook erg fijn om meiden te kletsen, die ook nog eens meeleven met jou...!!

Liefs Meli

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meli, hoop dat het geen ongi wordt voor jou. Eitjes en zaadjes doe nou toch ff jullie best!

Spuiten lijkt mij ook vervelend. Het idee om zelf een naald in je te steken lijkt me vreselijk. This inderdaad allemaal voor het goede doel, maar toch is het vervelend. Hoop dat jullie met spuiten snel groeiende en springende eitjes krijgen!

Ik moet nog twee tabletten clomid en dan maandag terug voor echo. Heb gelukkig niet veel last van bijwerken op hele erge hoofdpijn na. Dat is wel erg irritant, maar moet nog maar ff doorzetten en gelukkig is het alleen maar hoofdpijn.

6. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Hi dames

Hoe gaat het met jullie? Meli ik hoop dat het alsnog een positieve test wordt..:)
    Saar bij my idem hetzelfde geval.. Ik dacht ook dat die krampen door een ontwikkeling van een ei zou zyn maar helaas er was vandaag helemaal niks te zien.. Ik moet maandag terug. En als er dan nog steed niets is dan gaan we het ophogen..

Ik vind het nu al nix meer.. Wat een gedoe zeg..

Xx

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Aileenn, hou vol hoor! Bij mij is het vandaag ook weer flink aan het rommelen. Maar ik verwacht ook niet dat er morgen wel iets te zien is. Boefff heeft op een ander topic waar ik bij zit ook veel geschreven. Zij is een week eerder (geloof ik) begonnen dan wij en zij heeft vandaag haar pregnyl gekregen en moet flink aan de klus! Ze had 2 grote eitjes en nog een aantal kleinere. Maar zij is ook van 50IE naar 125IE opgehoogd. Maar het werkt dus wel!!!! :) Nog even volhouden meid!!
    Misschien kan Boefff haar succesverhaal ook nog even hier posten, om jou aan te moedigen! ;)

XX

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey aileen! ik had in het begin ook krampen en er was ook helemaal niks te zien. de laatste 2 dagen voelde ik niks dus ik dacht dat het niet zou lukken kom ik vandaag bij de gyn heb ik 2 eitjes van 18mm en 1 van 16mm, heb dus meteen de pregnyl gekregen. ik heb van 50 tot 125 op moeten hogen, tis de eerste ronde altijd een beetje zoeken naar de juiste hoeveelheid dus maak je geen zorgen die eitjes komen er wel!! het is idd wel een heel gedoe steeds naar het zh maar denk aan waar je het voor doet!! komt helemaal goed!!

liefs

9. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Hi boef en saar

Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingem:) ik heb er volgens mij geen geduld meer voor ik heb aan myn gyn gevraagd of er wel zeker een eitje gaat groeien of niet..

Ze zei bij enkele vrouwen groeien ze alsnog niet en dan moet je wel LEO laten doen:(
    Maar we gaan eerst nog 6x dit proberen.. Hopelijk gaat het voor ons allemaal wel lukkenn..

Maar ik ga eind deze maand op vakantie voor 4 weken en dan moet ik er wel een maand mee stoppen:(

Xx

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Tegen mij zei mijn gyn dat 90% hiermee een eisprong krijgt. Dus de kans bestaat dat het niet lukt, maar daarvoor is het nu nog veel te vroeg! Iemand in een ander topic moest 3,5 week spuiten en had toen een ei en hup! zwanger!
    En Boefff heeft precies 2 weken gespoten en nu allemaal eitjes.
    Wij zijn nu pas een week bezig, dus moeten helaas nog even geduld hebben, maar voor ons gaat het ook echt wel goed komen! Ik heb er vertrouwen in! ;) En mss ga je dan wel zwanger op vakantie! :D
    XX

11. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat vind ik jullie knap met spuiten! Het is allemaal voor het goede doel, ik weet het! Maar echt knap dat jullie zo positief blijven!
    Hoop dat er snel een eitje te zien is! En wie weet hoe snel die bevrucht wordt.

Meli hoe staat t bij jou?

Selina is maandag je 1e echo? Spannend meid!

Ik heb vanmorgen stiekem getest.. Dikke negatief helaas! Nou misschien gewoon nog veelste vroeg.. Zondag doe ik. Er maar weer 1.. Wie weet zolang er geen ongi is houd ik de hoop!

Vind het leuk om alle verhalen en ervaringen zo te lezen, en dat het een actief forum is!

Hopelijk kunnnen we binnekort mee kletsen in een ander forum ;)

X

12. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hey meiden,

Vandaag heb ik geen roze verlies, maar bruin(sorryyy) dus is nog niet echt bloed, denk wel dat het morgen echt doorgaat komen :(

Saar: succes morgen en hopelijk is er nu wel wat te zien en zoniet hoop ik voor je dat ze je dosis ietje gaan verhogen!

Aileen: blij positief meid, jij krijgt ook eht eitjes ik heb veel positieve verhalen gelezen over hormoon spuiten!

Forever3: moelijk he wacchten :) mis ben je ietsje te vroeg met testn, zolang geen ongi= betekent hoop houden!

Selina1984: meid goed dat je zo weinig last had van de bijwerkingen. Hoop dat je maandag wat re zien krijgt en wie weet weekt de 50 mg meteen goed bij jou :) succes!

Boeff: zozo en goed klussen maar nu he!!! :)

Ik hou jullie nog op de hoogte of ik nog echt ongesteld ben geworden.

Een dikke knuffel aan iedereen die het nodig hebben!

13. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ik ben zoals ik al verwachtte ongesteld geworden :((

X

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jammer zeg, Meli... :(
    Sterkte vandaag meis!

15. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahww meli wat zonde meis! Goede nieuws is wel dat er een eisprong is geweest! Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Saar hoe was jou fm?

Hier nog geen ongi te ontdekken.. Zo houden we het wel spannend.
    h

16. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meli moet je nu eigenlijk terug naar t zkhuis om opnieuw clomid te halen? Of heb je voor een aantal maanden meegekregen?

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jammer meli, nieuwe ronde nieuwe kansen! komt helemaal goed
    liefs

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik moet straks pas om 14.30u! :)
    Jij houdt het idd ook lekker spannend! ;)

19. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Jah ik baal er echt van, maar goed niks aan te doen. Denk dan ook heb nu eindekijk een keer een ei gehad, ook vaak gekust en toch niet gelukt, wat gaat er dan niet goed vraag ik me dan af :( en meiden dankjewel voor jullie lieve reacties.En ben zeker blij dat ik toch een eisprong he. Gehad met clomid 150:)

Saar: laat het ons ook maar snel weten, hoop dat er nu echt wat te zien is

Forever3: zolang geen ongi =>>>> spannenddd! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho voor maabdag, ik weet ook niet wat de verder stappen zijn denk dat dat maandag te horen krijg! Ik heb zoiezo geen clomid voor een paar maanden meegekregen.

Liefs meli

20. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boeff; wat spannend voor jou ook he! Wanneer mag je testen?

Meli; ben benieuwd! Houd ons op de hoogte meid! Ja ik zou dan ook wel eens willen weten Waaaarom het dan niet wilt lukken, ohh t lijkt allemaal zo makkelijk he!

Saar weet jij al wat?

Ik heb maandag verdere bespreking hoe en wat.. Hoop dat t niet nodig is! Haha, t ziekenhuis waar ik in behandeling ben gaat as maandag gewoon voor 3 weken dicht! Echt balen! Snap ook niet dat ze dat zomaar kunnen doen,..

Deel Deze Pagina