Nou woensdag was het zover, onder het mes geweest. Ze hebben per eierstok 15 a 20 blaasjes geelectrocuteerd (muhahaa)!! Eerste 2 dagen was wel een beetje afzien. 3e dag ff te shoppen geweest en voelde mij goed gister alleen wel weer te veel gedaan en wordt daarvoor vandaag weer gestraft Heb nu wat last van vloeien en is wel erg vervelend. Ze hebben namelijk van binnen even helemaal schoongespoeld met jodium en dat moet er namelijk ook uit Nu moet ik wachten of ik vanzelf ongesteld wordt en op de 12e dag moet ik weer voor een echo, kijken of er wat gebeurd is.. Maar al met al vind ik het erg meevallen, aangezien ze een week voor herstel geven. Wat moest ik bijlezen zeg!! Wat een verhalen allemaal!! Maar hoop idd ook binnenkort wel weer dat er iemand zwanger raakt!!!
Ladiesss ik heb goed nieuws)) Eindelijk heb ik een eitje van 12mm!!!!! Joehoeeee ik ben er erg blij mee.. We gaan a.s donderdag nog een keer kijken of het verder groeit..ik hoop het zooooo en dan als dat zo is dan moet ik donderdag de pregnyl zetten en vrijdag en zaterdag moeten we dan gemeenschap hebben.. Het is wel erg spanned aangezien wij 29 aug. Op vakantie gaan kan het best zo zijn dat ik op vakantie moet testen Xxxx
Meli24: 25 jaar 4e ronde clomid 150 1e kindje Saar28: 28 jaar 1e ronde gonal-f spuiten 1e kindje Aileen: 26 jaar 3e ronde clomid 150 1e kindje Selina1984: 26 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Forever3: 24 jaar 2e ronde clomid 100 mg 1e kindje boefff: 23 jaar 1e ronde puregon spuiten 1e kindje 1987: 24 jaar 3e ronde clomid 150 mg 1e kindje Marijkeuh: 24 jaar blaasjes weggebrand, wachten op natuurlijke menstruatie 1e kindje X [/QUOTE]
Zie je nou wel!! Het komt allemaal goed! Ik moet straks ook weer naar het zkh, hopelijk is mijn eitje ook doorgegroeid...! Spannend!
Aileenn war goed meis, ben blij voor je! Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho alles zag er goed uit. Ik mag morgen met clomid beginnen. Hoop dat de 150 mg clomid weer gaat werken!
Super nieuws aileen! Hoop zekerr voor je dat je eitje doorgroeit! Hebben we allemaal zkhuis afspraken vandaag ahah, ik moet zo om 3uur ook, gaan we een verder behandelplan bespreken, ben benieuwd. Als t goed is mag ik donderdag beginnen met clomid 100 weer.. Ik zit nu op cd 2.. Weer 26dagen te gaan voordat we meer weten haha.. Succes allemaal vandaag!
Ik moest vanmorgen om 10.10 uur in het ziekenhuis zijn. Volgens mij groeien er in de ene eierstok eitjes. Eentje was volgens mij rond de 12 mm en de andere eierstok doet nog niet zo veel. Op die eierstok was ook te zien dat ik er een cyste had. Die had ik ca 10 weken geleden ook, maar de arts van vorige x zei dat alles er goe uitzag en nu ineens blijkt weer dat ik toch een cyste heb. Heb er best veel last van. Doet echt zeer. Maar we weten nu dus niet zeker ofhet nog steeds de cyste is van de eerste echo of dat dit een nieuwe is. Moest nog maar even afwachten en dan kan ik, als hij niet weggaat,er straks voor kiezen om het operatief weg te halen. Denk dat ik dat dan wel ga doen, want het doet echt zeer. De arts zei wel tegen mij dat de eitjes er goed uitzien en dat dat met het groeien dus wel goed komt. Donderdag weer een echo om 8 uur. Ben benieuwd. Baal wel vreselijk van de cyste en dat we niet weten of het een nieuwe is of al 1 die er alwe een tijd zit. Wat een ziekenhuisafspraken allemaal vandaag. Blijkbaar een goede dag om heen te gaan.
Nou voor mij was het idd een goede dag om naar het zkh te gaan! Ik heb nu zelfs 2 eitjes!!!! Een van 15 en een van 14mm! Ik moest eig woensdag weer terug, maar heb nog maar voor 1x spuiten in mijn prikpen, dus nu moet ik morgen terug om te kijken of ze dan mss al groot genoeg zijn en een nieuwe prikpen mss niet meer nodig is! Ik ben zoooooo blij!!
Meli en Forever: Succes met jullie nieuwe rondes clomid! Selina: Succes met je eitje van 12mm! Spannend he!
Selina; goed nieuws dat er een eitje groeit, balen alleen van de cyste, ik zou m indd ook weg laten halen als je er zoveel last van hebt. Ik ben net in t zkhuis geweest en alles was gewoon goed, ik heb voor 3maanden clomid 100 meegekregen en hoef voorlopig niet meer terug. Dus flink onze best doen deze 3maanden!
woww meiden, wat een goed nieuws allemaal! lang wachten wordt beloond. saar en aileen, jullie hadden met clomid toch geen groei van de follikels? wat een goed spul he! ik mag volgende week maandag komen voor een echo. ben benieuwd. zit nu op cd 5, dus aan de clomid. mijn menstruatie was na 2 dagen nauwelijks nog wat, ben ik niet zo gewend zo kort.
1987 : ik ben inderdaad bezig met spuiten menopur 75 eigenlijk een halve ampul maar ik spuit veel meer stiekem ik had er geen geduld meer voor zo blijkt dat het wel werkt.. Ik ben zoooo blij met myn ei) ik hoop natuurlijk dat die door gaat groeien ik blijf hopen! Saar wat een goed nieuws zeg!! 2 eitjessss wowww super.. Hopelijk krijgen we allemaal een positieve test.. Ik ben alleen bang dat er straks weer een obstakel is zoals verstopte eileiders ofzo.. Ik ga daar niet vanuit.. Xxx
Wat luisteren de eitjes momenteel goed zeg! Hopen inderdaad dat we allemaal snel een posi test hebben. Zou leuk zijn als er een aantal tegelijkertijd zwanger worden en zijn. Ik ben benieuwd wat we donderdag met de echo zien en ik zal nog een x informeren hoe dat nu met die cyste zit. Heb er niet altijd last van, maar wel als mijn vriend en ik veel vrijen en als ik moet plassen. Normaal kon ik me goed leegplassen en nu lukt dat niet door de pijn. Met een paar dagen wordt dat straks weer minder en daarna zet het weer op. Heb niet zo een zin in een operatie en daarbij komt dat mijn schoonmoeder in het ziekehuis werkt en er dan achter komt. This allemaal maar lastig. Lijkt me ook niet dat zo een cyste bevordelijk voor een zwangerschap. Wil dan ook donderdag nog een x navragen of mijn vriend niet toch ook gecheckt kan worden. Heb gelukkig wel een fijne arts. We houden elkaar op de hoogte en welterusten iedereen
Goed he! Ben er ook zo blij mee! Ik had idd geen groei bij clomid. En nu gewoon zonder ophogen, met de laagste dosis van spuiten gewoon gelukt! Kan het nog steeds niet helemaal geloven! Had jij trouwens wel een eisprong gehad met je laatste clomid ronde? Je had wel een ei he, maar is die ook gesprongen, of moest je weer aan de primolut? Ook weer spannend voor jou: nieuwe ronde! Veel succes! Ik had trouwens ook bij mijn laatste kuur primolut ook maar 2 dagen echt goede ongi. Een dag aanloop, toen 2 dagen rood bloed (veeeel) en nog 1 dag bijna niks meer. Maar ik begon deze ronde natuurlijk ook al op cd2 met het spuiten. Ik denk wel dat het daarmee te maken heeft, met die hormonen die je binnenkrijgt, dat die de menstruatie weer min of meer stoppen. Of mss is het ook wel door de primolut zo heftig dat het snel gedaan is. Bij mij is het iig wel heftiger dan het met de pil was.
Ik had wel groei, tot 12 mm en pas in cd17 op gang gekomen. Had dus geen eisprong en Nu 150 ipv 100...
Nou, dan zal 150mg je mss wel nèt dat zetje geven om de groei eerder en beter op gang te brengen! Ik zal voor je duimen deze ronde!