Ow meid, wat vervelend zeg...Hoop dat je lichaam dit vanzelf gaat doen en anders hoop ik dat ze met eeN andere behandelplan komen zodat jij ook weet waar je aan toe bent! Veel sterkte meid! X
Dat zijn nog eens grote eieren. Kan je niet eens meer eitjes noemen. Erg irritant dat er steeds niks gebeurt en dan nu ineens dit.hoop dat je lichaam het snel opruimd en ze een oplossing vinden voor jou.
Jeetje wat vervelend nieuws!! En wat zijn ze groot zeg! Hoop dat je lichaam t snel opruimt en je weer verder kan! Meli wat goed een posi ovu test!! Goed klussen deze dagen! Ik doe vanmiddag een ovu test, denk dat ik rond dins me eisprong zal hebben. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Hee saar, ik zit om de 50 mg per dag euthyrox. Ze kwamen daar op mijn 17de achter. Ook heb ik een te hoog prolactinegehalte. Daar slik ik 5 mg parlodel per dag voor. Ik moet morgen weer en misschien daarna nog 1 echo. ALS er niks te zien is ga Ik op spuiten. Ben niet bang voor Naalden, Moet Zo Vaak prikken!
Soww boef, dat is wel heel groot! 3x Zo groot dan normaal.. Raar zeg. Hoop dat ze snel weg gaan.succes meis
Hoi mamamarion, We zitten inderdaad in het zelfde schuitje. Bij mijn dochter heeft het gelukkig geen moeite gekost alleen nu ben ik al bijna een jaar bezig. Ergens had ik het gevoel dat het bij een 2e moeilijker zou gaan. En wat je zegt iedere maand zit ik weer te rekenen hoe oud mijn dochter dan is. Ik heb bijna niemand verteld dat we al een 2e willen. Ik zeg iedereen dat ik me handen vol aan 1 heb hihi. Bij mij heeft clomid ook niets opgeleverd. Ik heb net 7 dagen primolut geslikt en wacht nu op mijn menstruatie zodat ik kan beginnen met prikken. Mijn dochter is pas 2 geworden. Ze is ook echt toe aan een broertje of zusje. Ik hoor ook vaak van de mensen die het wel weten van wees blij dat je al een kind hebt. Maar toch is de wens net zo groot. De onzekerheid is gewoon slopend. Je weet niet hoe lang het gaat duren en of het wel gaat lukken. Raar dat bij een 1e je lichaam wel gewoon meewerkte en dat nu clomid niet eens werkt. Ik hoop zo erg dat het spuiten wel gaat werken. Want ik vind dit zo zwaar. Elke keer die teleurstellingen....
Hey meiden, Ik heb vanochtend om half 6 al getest. Was zoals ik gewend ben een mooie Omo-witte test. Dus helemaal verdrietig en mijn man ook. Toen ging ik daarstraks om half 11 naar de wc en zag die test liggen en nu is er heeeeeel dun een heel licht streepje te zien. Maar ja, je mag na 10 minuten al niet meer aflezen zeggen ze. Maar altijd als ik een omo-witte test had, dan bleef ie de hele dag zo negatief als maar kan. Dus nou weet ik het helemaal niet meer... Ik ben vandaag 10 dagen na ovulatie en dit was een vroege test die je vanaf 10 dagen na bevruchting kunt gebruiken. Ik ga, als ik niet ongi word, toch nog maar een keer testen op vrijdag. Maar ik raak nu nog wel meer in de war...
Hè saar, balen dat je zo in onzekerheid zit, we weten allemaal hoe dat voelt! Net onderzoek gehad, geen groei te zien. Donderdag as afspraak voor echo en hoe verder... zit nu te wachten voor afspraak met intenist.. Zkh abonnement nemen ofzo..
Hi Saar wat jammer nou.. maar ik wil je vertellen dat ik ook een negatieve test heb gehad.. ik heb zo'n vroege test gedaan die je 6 dagen voor nod kunt gebruiken was dik negatief.. dus ik weet het echt ook niet meer.. ik ga vrijdag ook nog een keer testen als ik niet ongi wordt.. we zullen zien.. xx
Saar en Aileen ik kan heel goed begrijpen hoe jullie je nu voelen. Die onzekerheid maakt je gek! Maar zolang jullie nog niet ongesteld worden is er hoop. Dat je nu een neg test heb wil nog niet veel zeggen, mis maakt jou lichaam nog niet zoveel hcg aan en is het dus niet te testen. İk geloof eigenlijk ook niet zo in die vroege testen... İk blijf nog duimen voor beiden op een positieve z-test X
Alleen en saar, ik snap het ook helemaal hoe frustrerend het is. Maar net als meli geloof ik ook niet in de vroege testen, als jeook een beetje gaat googel en op resultaten vroege testen is niemand er te spreken over,,. Nog een paar dagen wachten meiden wie weet hebben jullie eind van de week toch nog een posi test in handen! Ik duim in ieder geval mee met jullie!
Bedankt voor jullie reacties meiden, en ook voor de support! Dat doet toch weer goed! Ik gooi er gewoon deze week nog een tesje (of een paar ) tegenaan, en we zien het wel. Ik word toch niet zwanger van me er druk over maken... En anders dan maar weer door met de volgende ronde. @Aileen: sterkte met je test(en) deze week meid! Mss zit het er idd voor ons allebei toch nog d'r in... Maar ik verwacht maar niet te veel meer (uit zelfbescherming). Weltrusten allemaal!
Jammer dat deze eerste test neg was, maar inderdaad zolang jullie niet ongi zijn is er nog een kans. Ik begin weer pijnlijke borsten te krijgen, wat betekend dat mijn ongi er aankomt. Duurt bij mij ong twee weken voor het echt begint na de eerste signalen zoals mijn borsten. Betekend toch dat door chlomid mijn cyclus is verkort. Hoop wel dat ik voor ik ongi word geopereerd ben, dan kan ik na mij ongi gelijk weer verder.
Heb er vanochtend nog maar een testje tegenaan gegooid, en ik kreeg nu iig binnen de goede tijd een licht streepje! Ik durf nog niet helemaal te geloven dat het raak is, maar ik begin wel weer een beetje hoop te krijgen! Ik ga gewoon morgen lekker weer testen en overmorgen en vrijdag en dan maar hopen op een steeds donkerdere streep! Dus Aileenn: Het kan nog! Want jij had je eisprong nog wat later dan ik! Zou toch mooi zijn he meid!
Aww Saar, wat spannend, ik zal voor je duimen. Ik heb van mijn kant ook goed nieuws. Gisteren een echo gehad op cd 18 en er was gewoon een ei te zien van bijna 20 mm Dus de komende dagen lekker klussen en morgen weer even terug voor een echo om te kijken of het ei al gesprongen is. Echt spannend zeg.
Hallo allemaal, Weer eens een berichtje van mij Ben 4 weken met vakantie geweest dus dat word flink bijlezen! Eerst maar eens een korte update. Ben met de 6e ronde clomid 100mg begonnen, en heb gisteren mijn pregnyl spuit gehad. Gister en vandaag goed klussen dus Dan is het maar weer afwachten! Begin er nu wel een beetje klaar mee te raken Mijn stemming is een week voordat ik ongi moet worden niet zo best! Erg emotioneel kan dan overal wel om janken zeg. De gyn. heeft mij voor de vakantie gezegd dat we het nog 3x op deze manier gaan doen dat zal dus betekenen dat ik hierna nog 1x clomid moet slikken. Ben erg benieuwd wat ze dan gaan doen. Geloof iig een onderzoek van de eileiders. Om me heen worden ook steeds meer mensen zwanger, wat ik dan heel erg dubbel vind. Ik gun het ze zoooo maar mezelf ook, vind dat we nu wel lang genoeg hebben gewacht! Maarja we geven de moed nog maar niet op en proberen er nog even voor te gaan. Hebben meer mensen hier last van? Denk dat het door de clomid komt dat ik me soms zo voel. Liefs Wendy
Hey Wendy, Welkom terug in ons koude kikkerlandje! Lijkt me heel logisch hoor dat je je zo voelt! Die clomid is sowieso al rotspul, ik werd daar ook nogal sjaggie van... Maar als je al meer dan 2 jaar bezig bent, dan mag het onderhand wel eens hoor!!! Ik heb het ook precies zo. Vriendinnetje was later gestopt met de pil dan ik en hoppakee binnen een half jaartje zwanger. En ik ben al meer dan 1,5 jaar bezig! Maar het ziet er nu eindelijk goed uit voor mij! Het wachten wordt toch nog beloond! Hopelijk voor jou ook snel!! Goed klussen he meid!!