pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Ik denk dat het idd raak is !!!! Wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!!
    ik hoop dat je morgen en overmorgen een donkerdere streep hebt.. ik ga morgen of overmorgen nog een testje doen.. maar ik heb pijn aan mijn onderbuik en rug dus denk dat ik binnenkort wel ongi wordt. maar ja we zullen maar eens zien.. het is echt te mooi om waar te zijn..:)

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Tja meid, het vervelende is dat het vaak dezelfde kwaaltjes zijn als je zwanger bent die ook op een ongi kunnen duiden.
    Vriendinnetje die ook net pas weet dat ze zwanger is, dacht ook echt dat haar ongi eraan kwam, allemaal van die krampjes enzo. En toen was ze zwanger! :D
    Ik ben heel benieuwd of jij ook een streepje krijgt! Hou ons op de hoogte! :)

3. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, wat is het toch leuk dat iedereen zo actief mee schrijft.

Wendy geef de moed niet op, clomid is IND rot spul maar als het zijn werk maar doet. Bij mij hebben ze het ook al meerdere malen gehad over een baarmoederfoto en het testen van me eileider omdat ik een verhoogd risico heb op een BBz. Maar heb al 2x Afgezegd omdat ik echt niet durf hahah weer een andere arts zei dat het nie zo nodig was ...dus luister maar naar hem haha

Saar niet te geloven meid! Geef dr een ei en huppa het is raak! Althans dat denk ik wel, een streep is een streep!, dat heb ik op andere forums ook wel eens gelezen. Ben super blij voor je en houd ons op de hoogte of er een donkere streep komt!!

Mama Marion dat wordt klussen meid! Spannend, we zitten bijna op dezelfde cd. Zitten we zo samen 2 weken op het wacht bankje

Aileen, het kan IND nog alle kanten op! Geef het nog niet op

Hier net een posi ovu test gehad, na 4 dagen, ik had ze eigenlijk al af geschreven als troep haha maar blijkbaar werken ze wel! De dokt had ook rond vandaag me eisprong voorspeld, ik heb als het goed is 2 eitjes, links en rechts, dus wie weer dubbele kansen deze maand! Hierna weer 2de en op het wacht bankje, heb het er nu al zwaar mee haha. Jullie mogen raden wat ik ga doen vana vond

Rare typ fouten komen door me iPad, heel handig zo een ding dat denkt mee te werken....

X

4. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Wowww saar wat spannend zeg..:Dik wacht nog even met feliciteren hoor, tot het echt zeker is. Maar als je test al binnen de tijd een licht streepje laat zien, kan het donkerder worden he de aankomende dagen. Heb je mis een foto voor ons, want ben echt nieuwsgierig nu:)Jij wordt dan de eerste in dit clubje he!

x

5. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Forever, ik ga ervan uit dat je een positieve ovaluatietest hebt gehad:)Spannend zeg! Als ik afgelopen zaterdag mn eisrpong heb gehad kan ik volgende week 3 september testen. Aanstaande vrijdag moet ik bloed laten prikken en maandag krijg ik dan te horen of ik wel 'echt' een eisprong heb gehad. Lees overal dat je met pcos ook valse testen kan krijgen dus begin een beetje te twijfelen aan mn positest. Dus als het goed is zit ik ook op het wachtbankje. Ik ga vanaf maandag pas dagen tellen om te kunnen testen, dit zoals saar al zegt uit zelfbescherming. Dan weet ik in ieder geval of ik echt een eisprong heb gehad. :D

X

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    spannend hoor meli, forever en aileen!! ik ga duimen voor jullie dat jullie ook een 2e streepje hebben net als saar:D

liefs

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Vanochtend weer een licht streepje. Ze worden iig niet lichter (ook nog niet duidelijk donkerder) maar dan kan het iig niet van de pregnyl zijn, dan zou het moeten afnemen.
    Blijft nog even spannend! :)

Succes alle dames met groeiende en (bijna) springende eitjes! :D

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Wat een spannende tijd zeg. Hoop dat er steeds meer dames zwanger mogen raken.

Saar28 ik hoop echt dat de test echt positief is. Gun het je zo!
    En in dit topic worden we erg blij van positief nieuws.

Forever3 ik ken dat. Een slimme iPad. Heb ik ook last van. Je moet het ook ergens uit kunnen zetten, maar ik heb geen idee hoe. Heb me er ook nog niet in verdiept.

9. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen weer een echo gehad (cd 20 nu). Mijn ei was 23 mm, dus nog niet gesprongen :s. Ik weet niet wat ik van moet denken. Volgens de gyn zou ie nog kunnen springen omdat ze met Clomid soms wat groter worden. Maar ik heb er zelf weinig vertrouwen in :( Jammer gebeurd er eindelijk iets, heb ik dit weer. Zucht er is ook altijd wel iets om onzeker over te zijn bah.
    Het is soms moeilijk om positief te blijven zeg.

X Marion

10. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    marion, kunnen ze dan geen spuit zetten, zodat eitje gaat springen?

saar: heb je een foto van je test? een vriendin van mij had pas geleden ook heel vroeg getest en had de test aan mij laten zien. ze is ook zwanger nu.

Succes allemaal meiden.

ik ben vrijdag weer aan de beurt voor echo en behandelplan hoe nu verder. clomid slaat niet aan..

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Nee heb geen foto helaas... Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht, en ons oude huis al verkocht. Dus wij zitten nu tijdelijk bij vrienden in huis en onze spullen zijn half mee, half opgeslagen, en ik weet dus van niks waar het is... inclusief mijn camera.... :(
    Maar mss kan ik vanavond ff vragen of ik hun camera kan lenen! ;) Hoop dat ik eraan denk. En dat de testen er nog een beetje uitzien zoals ze eruit zagen toen ik ze net deed! ;)

Succes vrijdag! Hopelijk kun je ook aan de spuiten! ;)

@mamamarion: ja, dat wilde ik ook al zeggen: kunnen ze je dan geen pregnyl geven? Is toch jammer om nou een mooie kans te laten liggen! Er zijn wel meer meiden die pregnyl krijgen na clomid! Ik zou het gewoon ff vragen! Zou echt jammer zijn! Succes!

12. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Welke test gebruik je saar ? Ik ben eens benieuwd..

13. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb maandag een vroege test van testjezelf.nu gebruikt.
    Gisteren en vandaag had ik de 2 voor 5 euro testen van Kruidvat.
    Nu heb ik nog 2 testen van de Etos liggen, die ga ik dus morgen en vrijdag gebruiken. En als het resultaat op vrijdag zodanig is dat het er toch echt op lijkt, dan doe ik voor de zekerheid (en gewoon voor de leuk!) nog een test van Clear Blue. Als daar zwanger op komt te staan, ben ik overtuigd! ;)

Kun jij je nog inhouden, of ga je ook lekker testen? :D

14. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Saar ik heb zojuist weer een vroegtest gedaan maar die was ook negatief.. Ik weet nu al bijna zeker dat dit ongi pijn is.. Dus ik wacht maar mijn ongi af..

Ik denk niet dat het is gelukt:(

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    He meid toch... :( Maar mijn vroegtest 4 dagen van te voren was eig ook negatief he. Terwijl de (gewone) kruidvat test 3 dagen van te voren wel een licht streepje gaf. Tja, ik probeer je nog een beetje moed in te praten, maar ws voel je het zelf toch wel aan...

Vandaag ben ik 2 weken na de pregnyl spuit en nu voel ik me pas een beetje zwanger. Dat aanhoudende vreemde gevoel in mijn buik en ook lage rugpijn. Maar eerder wist ik het echt niet. Ik kon het aan mijn lijf niet voelen welke kant het op zou gaan.
    Mss moet je toch nog 2 dagen wachten met conclusies trekken...

He toch, het is ook moeilijk he! Die onzekerheid en dat wachten! It sucks! Maar ja, zoals Meli geloof ik al zei: zolang er nog geen bloed te zien is, is er nog (een beetje) hoop. Hou je ons iig op de hoogte of je ongi wordt en anders of je nog gaat testen?

Sterkte en ik hoop toch stiekem nog voor jou! ;)

Dikke knuffel!

16. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah, die onzekerheid! das niet tof. ons geduld wordt echt op de proef gesteld he!

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Nou dames, hier komen ze dan:

18. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Hi Saar..

Je hebt wel gelijk (en Meli) zolang ik niet ongi ben is er nog een beetje hoop.. maar ik moet zeggen ik voel echt krampen aan mijn onderbuik heb jij dat ook Saar? + Mijn temperatuur is nog steeds hoog 37.1 dus dat snap ik eigenlijk ook niet.. ik weet namelijk niet of dat normaal is na je eisprong..ik zit nu al 13 dagen na mijn eisprong en heb nog steeds hoge temp.. maar ja ik zal morgen die testen van de kruidvat halen en nog een keer testen.. misschien helpt dat:)

xx

19. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee saar,

Denk wel dat t bingo is! Zo zag t toen bij mijn vriendin er ook uit!!! Vrijdag clear bluetje ertegenaan??

20. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar, ik denk het ook hoor meid!! Ziet er veelbelovend uit !! Owww wat goeddd zeg!! Morgen weer testen??

Deel Deze Pagina