hier komt het, werkelijkheid zie je met de clearblue test een heel licht streepje maar dat zie je niet duidelijk nu op de pic.
Nou die van Kv zijn duidelijk hoor! Nog donkerder dan die van mij! Mag ik alvast voorzichtig feliciteren (dan ben ik de eerste )! Zie je wel, de moed niet opgeven meid! Komt helemaal goed! Maar ik zou er voor je gemoedsrust toch nog even een digitale tegenaan gooien! Doe ik ook!
Ik studeer int. En europees recht.. Ik zit in mijn laatste jaar van myn bachelor dus moet nog best veel vakken.. Maar ik heb nog 8 maanden als het goed is mocht het echt zo zijn.. . Maar ik zal zaterdag die test kopen en zondag testen
Ohh Aileen die zijn toch Kei duidelijk? Was da streepje al snel Zo duidelijk? Je kunt toch cb kopen daarop je kunt aflezen hoe Lang je al zwanger bent..? Leuk man! Saar, die van jou morgenvroeg he?
Moet niet gekker worden hier! 2dames die positief testen na hun 1e eisprong! Dames wat ben ik ontzettend blij voor jullie zeg!! Ik denk dat ik jullie beide officieel mag feliciteren? Heb vandaag 3posi geteste mensen, 2op t forum en een vriendin.. Zal ik dan ook snel volgen.. Hoop het zo!
ja hij was al snel duidelijk.. maar met de c1000 test was die negatief dus durf die digitale nog niet te doen..
Hoi allemaal, Bedankt dat ik er nog bij kan, ik snap dat jullie al verder zijn dan ik maar misschien kunnen jullie me wat tips geven.. ik begin nu voor de 2e keer aan primolut daarna van dag 3 tot dag 7 aan de clomid (dat wel voor het eerst) heb ik ondanks mijn pco dan wel meer kans op een zwangerschap? het komt allemaal zo op me af dat ik het allemaal even niet meer weet! meiden ik zie dat het bij jullie ook niet even makkelijk gaat ik hoop dat jullie binnenkort een positieve uitslag hebben!! en zo te zien is dat er al bij een paar gefeliciteerd!! groetjes kirsten
lol ik logde even in om saar te feliciteren, maar nu kan ik al 2 meiden feliciteren Wat goed zeg!!! Ik zie bij allebei duidelijk een streepje, dus ik ga ervan uit dat het raak is Morgenochtend heb ik weer een echo om te kijken of mijn ei eindelijk gesprongen is. CD 22 dan. Terwijl ik aan dit aan t typen ben, krijg ik ineens een beetje buikpijn dus ik hoop dat dat een goed teken is. Als hij nog niet gesprongen is ga ik het inderdaad eens over Pregnyl hebben (bedankt voor de tip) X Marion
zie je nou wel aileen dat gaat de goede kant op hoor!! spannend! ik denk dat ik je ook voorzichtig aan ga feliciteren het gaat wel goed met die spuiten zeg, kmoet ervoor zorgen dat ik het ook mag blijven doen liefs
ik zeg, geef mij maar die spuiten! ik ben klaar met de clomid. Voor mij is dat niet het wondermiddeltje! saar, morgenochtend als je tijd heb ff je cb neerzetten he! dan kijk ik ff in de ochtend op het forum.
IK BEN ZWANGER!!!! En zooooo blij! Ongelofelijk he dat spuiten!! Ik hoop voor iedereen die de hoop met de clomid aan het verliezen is, dat mijn verhaal ze weer hoop geeft! Het komt uiteindelijk goed!!
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi en positief niews zeg! Aileen dat ziet er ook heel veelbelovend eruit. Zondag die van cb doen en dan heb jij vast ook een posi test. Dit geeft ons allemaal toch weer hoop. Maar voor nu vast een kleine gefeliciteerd! Vind het echt super voor jullie!
Wauwww Saar! VAN HARTE! Super meid! Geniet er van! Tis je zeker gegund. Houd je ons nog af en toe wel op de hoogte hoe het met je gaat? X