aileen, ik ga er toch nog weer over beginnen met de ha. Saar, wat een lief berichtje, dankje. Ik begrijp je heel goed hoor, ik walg ook van mezelf en snap ook niet dat mijn man met mij wil vrijen. Dik zijn drukt een zware stempel op mijn zelfbeeld. Bij mij komt het ook door de anti-psychotica en anti-depressiva die ik moet slikken en eetbuien. Alleen werd ik daar vroeger niet dik van en nu wel. Wat verdrietig dat je man zo dacht, fijn dat hij nu inziet dat het niet zo is. En idd mensen kunnen heel goed oordelen. Erg vervelend en frustrerend allemaal. Wat de primolut betreft, ik heb toen ook getwijfeld welke dag ik moest tellen als dag 1 ivm de clomid. Ik zou idd morgen even bellen met het ziekenhuis, dan weet je het zeker. Ook voor jou een hele dikke knuffel, liefs marije
Hoi hoi daar was ik nog een keer, heb vandaag nog een ovutest gedaan, hij geeft geen eisprong aan. Misschien komt die later, gyn dacht vandaag, ben bang dat het eitje niet gaat springen. Ben bij me ouders, zit de vriendin van me neefje er ook, zegt ze hoe oud ben je nu dan, ik 32, o dan heb je nog tijd zat, grrrrrrrrrrrrr, houd je mond denk ik dan bah.
Ow, das zoooooo irritant he!! Zeggen ze tegen mij ook (ben 28), maar als jij besluit dat jij nu een kindje wil, dan is elke dag wachten er een te lang! :x Tijd zat... Pfff. Wacht maar tot het ze zelf overkomt, dan piepen ze wel anders! Sterkte nog vandaag! XX
Hoi Meiden. Ik zou er graag bij willen komen. Net ronde twee achter de rug met clomid 100mg. In juni start ik met de laatste ronde 150 mg. Maar de kans is klein. Er was helemaal niks gebeurt.... Hier al vanaf mijn zestiende PCO's geconstateerd. Ik word nooit ongesteld en heb te veel mannelijke hormonen. (gelukkig weinig synptomen) Wel heb ik ook overgewicht. Erg frustrerend als je gewoon "normaal" eet en je toch teveel weegt. Mijn gyno heeft afgelopen vrijdag gezegd dat ik toch (nogmaals) een poging moet wagen om 8 kilo af te vallen......Dus alle begrip voor de andere meiden met gewichts problemen. Ik wil jullie allemaal ontzettend veel succes wensen!!
Saar, idd als ze er zelf voor staan piepen ze wel anders. Hoi Violet, welkom, leuk dat je ook mee komt kletsen. Wat vervelend dat de clomid niet aanslaat, groeien de eitjes niet?
Hoi VioletRose, Leuk dat je mee komt kletsen. Wel balen dat de clomid niet aanslaat bij jou... Hopen maar dat de 150 nog wat gaat doen! En sterkte met die 8 kg... XX
@ Maaike80 en Saar28: Dankjulliewel. Nee, de eitjes groeien inderdaad niet. Mijn grootste was 0.4 mm.... Niet erg groot dus... Hebben jullie al wel resultaten gehad met clomid?
Hoi Violet, gezellig dat je mee komt kletsen. Jammer dat clomid niet aanslaat, hebben jullie al besloten wat de verdere stappen zijn als clomid 150 ook niet aanslaat? Begin je dan ook met hormoonspuiten. Ik vraag het omdat elk ziekenhuis er anders mee omgaat @ iedereen: hoe gaat het met derest. Ik moet morgen weer bloed laten prikken en woensdag krijg ik dan de uitslag. De ovutesten hebben geen positieve test gegeven dus denk ook niet dat ik een late eisprong heb gehad. Woensdag weet ik meer en zal ik het zeker melden hier. x
Hoi meiden, even een snel berichtje, Violet, das idd niet groot zeg, echt hopen dat je 150 meer gaat doen. Heb jij ook PCO? Meli, spannend voor woensdag, ik ga heel hard voor je duimen. Zelf ook nog geen positieve ovutest, ik moet vrijdag bloed prikken, heel spannend allemaal.
Hoi meiden, Hier nog geen nieuws, behalve dat ik morgen mijn eerste tabletje clomid naar binnen ga gooien!! Vind ik best spannend! Hadden jullie trouwens ook dat je na de primolut oid heeeeeeeel erg ongi was? Ik heb het nog nooit zoooo erg gehad, loop helemaal leeg! Ben nog verbaasd dat ik nog kleur op m'n wangen heb! Hihi! Nou, allemaal heel veel succes met jullie aankomende testen/uitslagen/nieuwe doseringen en meds! XX
@ Meli24: dankje Ik neem aan dat we dan inderdaad met hormoonspuiten zullen beginnen maar dat zou de gyno nog allemaal uitleggen. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor. Ik hoop dat na een paar keer prikken mijn angst voor het prikken overgaat.... Jij ontzettend veel succes woensdag. Ik zal ook voor je duimen!
@ Saar28 ik snap dat je dat spannend vind! Ik vond de eerste keer ook heel erg spannend! En ik word nooit ongesteld maar met provera werd ik wel ongesteld. Vreselijk wat een rotzooi! Het was inderdaad een wonder dat ik niet lijkbleek, tollend en duizilig van bloedverlies rond liep. Maar je moet het zo maar zien...alles is nu zekerweten schoon. Je baarmoeder is er nu klaar voor. Ik zal alvast voor je duimen. Ik hoop dat clomid bij je aanslaat!
Dank je!! Ik hoop voor jou dat de 150 toch nog iets doet, zodat je niet met de spuiten in de weer hoeft... Ben je bang van naalden of is het gewoon het idee dat je jezelf moet prikken? Ik heb geen angst van naalden en injecties, maar heb mezelf voor iets anders ook wel eens moeten prikken, en vond dat toch wel heel vervelend. Misschien is het wat als je partner het leert (als die het durft)? Maar laten we vooral nog niet op de zaken vooruit lopen!! Ik ga heel hard hopen voor een eitje bij de 150! En idd ja, de grote schoonmaak is in volle gang!! Haha! XX
Nou ik was ook na zo'n kuur erg heftig ongesteld, ik schrok er zefls zo van dat ik de neiging had om het ziekenhuis te bellen. Ik kreeg op dag 3 een inwendige echo en toen zei de gyn dat het dus bij bij zeker nodig was om alles 'schoon' te krijgen na zo'n onregelmatige cyclus Dankjewel jij ook veel succes!!Ik hoop ook dat 150 wel doet wat hij eigenlijk moet doen en dat er in ieder geval een mooi eitje gaat groeien. x
Meli24: 25 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Saar28: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Melief:22 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Maaike/Marije: 31 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje Ik heb mezelf aan het lijstje toegevoegd...
Haha, dan is het iig wel normaal! Op een gegeven moment begin je overal aan te twijfelen! Nou, het eerste pilletje clomid zit erin... Nu afwachten of ik er een vervelende heks van word... Ik hoop het niet! Fijne dag allemaal! XX
Mag ik mezelf hier ook melden? Dit is tenminste nog niet zo'n druk topic en ik vind het fijn om verhalen van anderen te lezen. Ik ben vorig jaar met de pil gestopt en kreeg toen steeds langere cyclussen en als ik een eisprong had al erg snel daarna mn ongi. Naar de Gyn verwezen en ze wilden me een cyclus lang monitoren. Provera gekregen om cyclus af te breken en op dag 3 moest ik bloedprikken. Allemaal gedaan, en op dag 10, 17 en 24 (vandaag) een fm gehad maar geen rijpende eitjes te zien. Nu weer met Provera begonnen en begin in mn nieuwe cyclus met Clomid 50 mg.
Meli24: 25 jaar1e ronde clomid 50 1e kindje Saar28: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Melief:22 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Maaike/Marije: 31 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje