pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Saar & Ailleen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Hopen dat wij jullie gauw mogen volgen :)

Hier alles goed, zaterdagochtend wakker geworden met rare buikpijn heb er op de 1 of andere manier er een goed gevoel bij deze keer ;) Ik kan rond de 7 a 8e testen dus dat duurt nog even. Maar mijn gevoel heeft me natuurlijk al vaker in de steek gelaten :(

Woensdag eerst lekker 10 dgn op vakantie dus lekker genieten en ontspannen.

liefs Wendy

2. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou, er mag flink getest gaan worden begin september!
    ik hoop dat ik daar bij mag aansluiten!

ik heb morgenvroeg een echo. op cd20 of 21 had ik een follikel van 11 mm. we hopen natuurlijk dat hij doorgegroeid is.

we gaan anders meteen in gesprek wat het gaat worden, LEO of spuiten. ik ga voor de laatste optie kiezen. ik kan er niet tegen om af te moeten wachten. wil gelijk door. ze vroeg ook of ik een pauze wilde, maar ik ga morgen ook teruggegeven dat dat mij geen rust geeft. dat zou bij mij nou juist voor meer stress zorgen. het duurt voor me gevoel al allemaal zo lang.

Ik hoop dat het wachten ons allemaal zou belonen!! we gaan duimen.. succes meiden.

3. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @ Forever: haha we gaan nu echt gelijk op ;)
    Ik mag van mijn gyn donderdag ook bloed laten prikken, spannend he. Ik zal voor ons allebei duimen.
    Ook ik heb last van buikkrampen. Hoop zo dat t raak is deze keer.
    Kan je het nog uithouden tot het testen Meli?
    Ik vind dat zelf altijd het moeilijkste/ spannendste moment.

X Marion

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Lilotje, welkom. Gezellig dat je mee komt kletsen. Het is altijd fijn om ervaringen te delen.

Spannend zeg. Al die testen en die eraan komen voor jullie. Hopen op meer positief nieuws.

Ik heb gisteren met het ziekenhuis gebeld en we gaan nu niet beginnen met chlomid, want ik moet 15 september onder het mes. Vind het nog steeds erg spannend, maar zou blij zijn als we het hebben gehad.

5. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik kom even hier in het topic meelezen....
    Vorige week zijn we terug geweest bij de gynaecoloog. Daar hebben wij alle uitslagen gekregen. Met manlief is alles goed. Ik heb pco, maar dat wist ik al.

Inmiddels ben ik sinds vrijdag met duphaston bezig om de menstruatie op te wekken. Is iemand bekend met dat middeltje?
    En daarna mag ik beginnen met clomid 50 mg.
    Ik vind het wel spannend. Ik heb echt het gevoel dat we nu pas een echte kans krijgen.

Groetjes,
    Elmo

6. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hoi Elmo,
    Ook ik heb Duphaston gekregen, zit ook in de eerste maand met medicatie, inmiddels op cd10. Duphaston is net zoiets als Provera waar je veel over leest. Ik werd 2 dagen na het duphaston kuurtje al ongesteld dus ik kon snel beginnen met de clomid! Nu is het afwachten of het iets doet.. Heel veel succes!

Liefs Lilotje

7. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii meiden,

Wendy wat spannend! Mamamarion en ik mogen ook 7sept! Meli 3sept..
    Dus worden weer spannende dagen op t forum!

1987 spannend! Meestal als de zond e 11 zijn groeien ze wel door! Heel spannend! Hoop het voor je! Houd je ons op de hoogte?

Mamamarion, ECHT! Ik heb zelf een dag uitgekozen en d8 toen gelijk aan donderdag, dus geen slechte keus geweest! Oooojeee weet jij binnen welke periode je dan de uitslag hebt? Zou wel mooi zijn als we dond-vrijd samen een mooi bericht op t forum kunnen plaatsen, grappig dat we zo gelijk lopen he!
    Ik zal aan je denken donderdag!

Selina; wel fijn meis dat je nu tenminste een operatie hebt staan,heb je iets om naar 'uit' te kijken en daarna weer vol goede moed verder!! Wat gaan ze precies doen tijdens je operatie?

Elmo welkom! Klets gezellig mee en veel ssucces toegewenst.

Meli; hoe gaat het met je? Trek je het nog?

8. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

Tjonge wat wordt het hier spannend begin september!!! :D Hopelijk hebben aileenn en ik jullie allemaal besmet met het HCG virus!! ;)

Ik ben vandaag weer in het zkh geweest. Bloed laten prikken voor schildklier en HCG. Morgen de uitslag van mijn HCG.

Ze heeft me ook verteld dat ik iig onder controle moet blijven bij de gyn, en dus niet naar de vk mag en dus ook in het zkh moet bevallen.

Verder heeft ze mijn dosis thyrax verdubbeld nu ik zwanger ben.

@1987: hoe ging het bij jou? Was je eitje gegroeid? En heb je goed je woordje kunnen doen? Ik had jouw gyn nog gezien vanochtend, maar heb jou niet gezien.

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ohja, en ik krijg 20 september mijn eerste echo!!! :D
    Dan gaan ze kijken of ik een of twee beepjes in mijn buik heb, en of dan ook de hartjes kloppen en of ze in mijn bm zitten. Zoooo spannend! Kan niet wachten! ;)

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saar: wat spannend! Proficiat met je zwangerschap!

@lilotje: Jij werd dus ná de duphastonkuur ongesteld? Bij mij had de arts gezegd: "Zodra je ongesteld word, stop je met duphaston". Dus ik ging er steeds van uit dat ik dan deze week wel ongesteld zou worden. Vandaag dag 5 van de kuur trouwens. Misschien wordt dat dus pas ook volgende week....

Hmm.. ik houd niet zo van wachten.... ;)

Spannend trouwens voor jou, ik ben benieuwd of de clomid wat effect heeft. Ik heb het doosje hier ook in het medicijnenkastje....

Groetjes,
    Elmo

11. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ Elmo: Oh wat gek, ik moest 7 dagen Duphaston slikken en dan stoppen en wachten op een menstruatie. Moet jij dan langer blijven gebruiken? Ach ik heb al gelezen dat het bij bijna iedereen weer net iets anders gaat, best verwarrend af en toe! Je kan voor de zekerheid even bellen hoe het zit?

Ik heb ff een iets mindere dag. Net in de stad zag ik zoveel moeders met kindjes, en een vriendin van mij is ook net zwanger, ongepland, en soms doet dat toch best een beetje pijn, ookal gun ik het echt iedereen. Ik wil het ook zo graag..

Liefs lilotje

12. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop

13. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar goed om te horen dat het goed gaat met je! Leuk zeg de 1e echo.. Mooi he van zwanger worden dat je altijd iets hebt om naar uit te kijken!

Lilotje, houd je kop op meid! Vol goede moed blijven is vaak lastig, ik weet er alles van! Maar je kan jezelf anders zo gek maken, geniet. Van de kleine dingen in 't leven, en dan volgt de rest hopelijk snel.

Marion; ooo balen een heel weekend ertussen! Ik ga donderdag gewoon 8uur al, en na 2en proberen te bellen.. Ik weet vd vorige keren dat er op t prikform rechtsboven CITO staat, dat betekend spoed en hebben ze het binnen een uurtje ;) miss kruis ik m aan! Haha

14. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hallo dames,

Ik neem weer eens even de tijd om uitgebreid te reageren. Doordat ik bijna altijd via mn telefoon reageer en ik niet uitgebreid kan reageren hou ik het kort omdat zoveel typen niet echt lekker is op mijn mobiel:)

Kirsten: Welkom meid!Balen dat jij ook pco hebt, maar het is goed mogelijk om met pco toch nog zwanger te raken, als je maar de best passende methode voorjezelf hebt ontdekt. Ik hoop dat de clomid 50 meteen zijn werk gaat doen. Bij mij heeft 50 en 100 niks gedaan, maar 150 heeft tot nu toe 2 keer voor een eisprong gezorgd:D Succes met je 1e ronde clomid!

Selina1984: Fijn denk ik dat het nu voor jou duidelijk is geworden wat het wordt. Ik ebgrijp dat het zeker spannend is en wens je alvast ook veel succes!

Lilotje: Welkom meid!Ik hoop dat je eerste kuur clomid meteen effect gaat hebben. Ik krijg ook tussendoor geen echo's en moet ook alleen maar bloedprikken op dag 21. Blijf het wel vreemd vinden dat ik geen fm krijg, maar goed ik kan blijven klagen maar het blijft zo, en ze maken geen uitzondering voor mij...Succes met je eerste ronde!

Marijkeuh: Bah wat verveldend meid voor je....Erg is dat he als je het eenmaal wilt dan is een dag zelfs teveel. In januari wordt mijn kinderwens al 2 jaar... Hopelijk mag onze wens ook snel vervuld worden:)

Forever3: Goed dat je er niet teveel mee bezig bent. Maar ja niks garandeert die 100 % he:D Je weet het maar nooit...Ik had 19 aug een knal posi ovustest. Ik ga ervan uit dat mn eisprong de dag daarna was, en daar tel ik 14 dagen bij. Dus mijn verwachte nod is dan 3/4 september. Ik wil stiekem morgen wel een testje proberen...Ik ga als het goed is nog 3 x proberen met clomid 150. Als het daarna nog niet gelukt is volgt er een onderzoek naar mijn eileiders..Ik hoop dat dat niet nodig zal zijn natuurlijk:)Spannend he weer allemaal. Wanneer krijg jij de uitslag van het bloedonderzoek?Succes met wachten!

Wendy86:Spannend he dat wachten:) Zou wel leuk zijn als er weer een paar zwanger zouden zijn...Alvast een fijne vakantie!

Mamamarion: haha wachten is echt niet leuk... Ja of ik het volhou om niet te testen..Ik ga denk ik morgen een testje proberen... Ben echt benieuwd naar de uitslag van maandag!

Elmo83: Welkom! ik heb de afgelopen maanden ook dupaston gebruikt. 3x per dag 1 tablet gedurende 10 dagen. Ik werd dan na 2 a 3 dagen ongesteld. Heb gelukkig ook geen bijwerkingen ofz gehad..ik begrijp je gevoel dat je nu voor het 'eggie' gaat, want zo voelde ik het ook. Veel succes deze eerste ronde!

Saar: Jaa het wordt zeker spannend hier binnen een week. Hopelijk kunnen wij jou en Aileen snel volgen. Haha besmet met hcg, met veel liefde hoor Saar wil ik besmet raken met die virus..hhiihih:DEn oww was spannend 20 september je eerste echo....Wouw dat wil ik oooooooook!

Liefs Meli

15. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo Meli,dat is zeker een lang bericht haha! Ik reageer ook altijd via me mobiel en is ind moeilijk terug lezen dan.

Oooo ik zit gewoon zo voor iedereen in spanning! Haha zou zo leuk zijn als we saar en aileen allemaal volgen!

Ik heb echt geen idee wanneer ik de uitslag heb. Ja morgen kan je al een testje doen toch? In de ochtend? Welke testen heb je gekocht?

Oke wel redelijk toch 3maanden.. Ik heb ook 3maanden nu en daarna ook onderzoek aan de eileiders..

Houd je ons op de hoogte als je morgen getest hebt?

Fijne avond! X

16. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Ja grappig is dat he, dat je ook voor de anderen in spanning kan zitten. Ik heb dat ook ben echt ontzettend beniewd naar jou en de overige meiden die gaan testen. HAha zou wel leuk zijn he als we tegelijk zwanger zouden zijn:)ja ik vond 3 maanden ook best redelijk, en daarna zien we wel weer. Jaa ik hou jullie zeker op de hoogtte over mn testje van morgen. IK gebruik de kruidvat 2 voor 5 testen. Lees daar veel positieve dingen over. Ben benieuwd...

Jij ook een fijne avond!

X

17. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meli, ga je morgen testen? Spannend!!
    Saar, Leuk, echo! Dus morge krijg je nogmaals te horen dat je zwanger bent!

Vandaag echo gehad. Niet aangeslagen. Primolut en genol-f gehad. Ook de andere spuit meegekregen. Vrijdag prikles. Hopelijk levert dit Wat op.

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja! Aan de gonal-f!! ;) Nu gaat het goed komen! :D Moet je ook met 75 IE beginnen? Van de 'prikles' hoef je trouwens niet zo veel te verwachten. Ze laten het allemaal even zien, maar meer niet. Lees gewoon heel goed de gebruiksaanwijzing in de bijsluiter, dan kom je er wel!

@meli: ow wat spannend morgen een testje!!!! :D Ik ben zo benieuwd, en hoop het zo voor je!! Als je een streepje hebt, willen wij hem wel zien hoor! ;)

19. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    #839 meli24, 30 aug 2011
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
    Stoute stoute meli, ik kon niet wachten op morgen, erg he! Heb net een testje gedaan. Zie ik nou een streep of verbeeld ik het me????!!!Morgenochtend ga ik met ochtendurine nog een keer testen....Weet echt niet of ik nog kan slapen:Dhahah

X

20. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hey Meli, ik zie daar een streepje hoor :p dus ik denk dat ik je kan feliciteren ;) Maar ik wacht nog ff met uitbundig reageren tot de "echte" test.
    Hopelijk volgen forever en ik jou over een paar dagen.
    Welterusten en hopelijk toch nog slaap lekker!

X Marion

Deel Deze Pagina