Hoi Boeff, Ongeveer 5dagen na me eisprong zo een buikpijn. Raar he elke keer, hoelang heb je die buikpijn gehad? Ik weet echt niet wat het is. Nee dat was het bij mij niet, heb dienacht nog een echo gehad. Ik doe morgen ochtend denk ik een 1e testje. Dus houd jullie weer op de hoogte. X
Goedemorgen Dames, Hier is dag 3 van me cyclus aangebroken en dus mocht ik vandaag beginnen met 2 pilletjes clomid!! Ik ben super zenuwachtig.. ook doe ik vanaf dag 1 van me cyclus me temp opmeten wat moet ik nu dalijk gaan merken? dat me temperatuur omhoog gaat toch? want dat snap ik nog niet helemaal! Liefs kirss
bij mij duurde die buikpijn eigenlijk maar een uurtje, werd om 5 uur smorgens wakker met die buikpijn en ben na een uur weer in slaap gevallen dus. spannend, ik ga voor je duimen dat je gewoon een positieve test hebt @kirsss, als dadelijk je eisprong eraan zit te komen gaat je temp omhoog. deze blijft hoog als je zwanger bent.. ben je niet zwanger gaat ie (bij mij iig) na ongeveer 10 dagen weer omlaag en dan word je ongi. bij mij werkt het echt heel goed, weet nu precies wanneer ik ongi word. moet je ook voor fms? of hoef jij alleen je temp bij te houden. liefs
@boefff bedankt. ja het is zoveel info in 1 keer dat ik er gewoon echt zeker van wil zijn dat ik het goed begrijp haha pure zenuwen ik moet 9-9 terug naar de gyn ( is cd9) voor een echo en misschien moet ik na het weekend ook nog terug zei de assistente vanwege dat ze misschien nog niet veel kunnen zien op cd 9 dus ik ben benieuwd! over het temperaturen bedankt voor de uitleg en ik ga het eens bijhouden ben benieuwd of het bij mij ook goed werkt! hoe gaat het met jou? liefs kirs
hey kirsss! ik moet ook 9-9 terug (toevallig). ik krijg dan weer een echo om te kijken of mijn overstimulatie helemaal weg is en dan mag ik weer beginnen met provera. ik hoop het echt anders kan ik nog langer zitten wachten. op cd 9 is er meestal nog niet veel te zien nee, moet je dan ook steeds terug komen voor een fm tot er wat te zien is?? ik moest bij clomid steeds om de 2/3 dagen terug komen. bij mij deed het alleen steeds niks. liefs
oeh dat durf ik niet echt te zeggen, bij mij zagen ze na 2 weken pas iets maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. ik zou er gewoon vanuit gaan dat er nog niks te zien is dan valt het altijd mee liefs
Hey, Ik weet nog niet of ik morgenochtend ga testen. Heb de testen vanmiddag wel in huis gehaald. Maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling, dat ik eigenlijk niet zo durf :s Ik worg iig maandagmiddag gebeld door mijn gyn met de uitslag van mijn progesterontest. Hopelijk heeft ze goed nieuws! X Marion
Mamamarion, tjaah snap ik, maar aan de andere kant kom je er toch een keer achter of het bingo was of niet.. Succes meis
Hoi Meiden, hoe is het bij jullie? hier wel goed alleen heb ik een vraag ik ben do 1sept ongi geworden nu ben ik vanaf gisteren begonnen met clomid (is de 3e cd) en nu ga ik net naar de wc en ben gewoon niet meer ongi ( heel klein beetje oud bloed) is dit erg? want normaal ben ik wel wat langer ongi.. en nu is het maar 3 dagen geweest.. kan dat kwaad? of komt dit misschien door de clomid? hmm stress liefs kirs
@boefff nee ik weet echt niet hoe vaak ik terug moet voor een echo ben benieuwd, heb alleen best veel steken links en rechts in mijn buik dus ben echt benieuwd of de clomid werkt! ook ben ik op cd4 niet meer ongi en maak me daar ook wel beetje druk om. en ik hoop dat het bij jou vrijdag goed zit dan kan jij ook weer verder klussen liefs kirs
Ow meid jammer, maar mis krijg je eind deze week toch een positest! Zolang je niet onesteld wordt blijft er hoop, wanneer is je nod 7 september toch? X
@kirsss, je bent ook ongi geworden dmv primolut? als ik ongi word na mijn provera is het ook maar 2 of 3 dagen en heel weinig dus ik denk dat je je daar niet druk over hoeft te maken. ik hoop voor je dat die steken goed nieuws zijn ik ga duimen voor ons allebei voor goed nieuws op vrijdag @forever, jammer van je nega test maar het is ook nog vroeg he! het kan allemaal nog, kga ook voor jouw duimen liefs
Bij mij stopte de ongi ook zo ongeveer als ik met de clomid begon. Hoort er gewoon bij, geen zorgen maken!
Ik heb even teruggekeken hoe het bij mij was. 29/07 cd2: eerste spuit gonal-f (75 IE) 03/08 cd7: eerste echo: niets te zien 05/08 cd9: 1 eitje van 10,5 mm 08/08 cd12: 2 eitjes! 1x 14, 1x 15mm 09/08 cd13: gegroeid naar 15 en 16mm 10/08 cd14: gegroeid naar 18 en 20mm -> pregnyl gespoten! Bij mij ging het dus onverwacht heel snel! Ik hoop bij jou ook!
Ja ik ben ook wel benieuwd naar Marion, hoop dat ze snel een berichtje plaatst Hoe gaat het met jou Forever? X
Hey leuk dat jullie aan mij denken Ze kunnen bellen tussen 12 en 5, dus zal wel 5 uur worden haha. Maar zodra ik t weet, plaats ik zeker een berichtje hoor. X Marion