ohh wat een stress forever!! sommige testen zijn een stuk gevoeliger dan andere dus hoop daar het daaraan ligt! ik zou me niet teveel zorgen maken!! liefs
@ forever3 Thanx ik wacht gewoon geduldig af of geduldig niet haha zit in de zenuwen maarja komt goed! Wat raar dat die dan negatief zijn want ze zeggen juist dat je die sensitesten vroeg kan gebruiken?!! hmm heel raar als je het niet vertrouwd gelijk morgen ochtend bellen en vragen of je langs mag komen want die onzekerheid is niks! maar als het hcg gehalte in je bloed te zien is en je krijgt een mk dan zit je hcg er nog wel dus lijkt het me dat je dan alsnog positief moet kunnen testen dus dan heb je geen mk gehad want dan zijn er na een paar dagen nog verhoogde waardes van het hcg! maar het is wel vreemd!! ik zou de gyn morgenochtend gelijk bellen en het uitleggen! liefs en probeer je niet te druk te maken meis
Bedankt voor jullie antwoorden meiden, klopt ze zeggen 4dagen voor nod. Snap er niks van. Nee heb ook geen bloedverlies of iets gehad. Ga morgen ochtend ind maar weer bellen laat ik wel weer bloedprikken, ben daar toch voorstander van, weet je gelijk hoe je hcg stijgt Hoop dat ik ze de stempel TROEP kan geven haha.
@ Forever: heb je niet een test over van een merk die vorige keer positief gaf...zou je die nu ook eens kunnen gebruiken voor de zekerheid. En je niet te druk maken hoor X Marion
Nee stom he! Had ze allemaal opgemaakt in 1dag ahah.. Miss morgen toch nog even naar de kruidvat.. Probeer me ind niet druk te maken maar jeetje wat is dat moeilijk. Ga jij vrijd weer testen?
Ja, vrijdagochtend ga ik nog een testje wagen (als ik dan hopelijk nog niet ongesteld ben ). Vorige was maandagavond en `s avonds kan je minder snel testen toch? Heb wel steeds een soort krampgevoel onder in mijn buik Maar we wachten af... Jij sterkte met morgen X Marion
Dat kramp gevoel kan ook positief zijn.. Lijkt net of je menstruatie er aan komt.. Spannend! Ja zou ook vrijdag doen. Ik duim voor je! Dankjewel meis! X
@forever, jeetje wat een drama meid! Kan me voorstellen dat je helemaal in spanning zit! Heb je al gebeld voor een bloedtest of nog een kv gedaan?
Hoii dames, Wat is het stil op t forum.. Ik heb vanmorgen uiteraard gelijk t zkhuis gebeld. Even beetje stennis gemaakt en mocht gelijk komen prikken net gebeld voor de uitslag. En ben hartstikke zwanger nog hoor haha! Me hcg was al gestegen naar de 200! Is ind nog helemaal niks. Maar t stijgt goed! Maandag was het nog 36.. Ik ga er nu echt van proberen te genieten.. En 20ste me echo afwachten.. De doktor zei dat ik volgende week wel eens boven de wc kan hangen als me hcg zo door stijgt.. Nou kom maar op!
He Forever, ben blij dat je goed uitslag hebt gekregen van je bloed. En nu zeker genieten he! Hier heb ik gisteren een beetje bruinverlies gehad en vandaag ook. Heb net het ziekenhuis gebeld en zolang het niet helderrood bloed is, is het niet erg. Ze zei dat kan oud bloed zijn dus daar hoef je je niet druk om te maken..ik ga volgende week op vakantie en krijg mn echo dus nq de vakantie. Ik hoop echt dat alles goed gaat.. Mamamarion: spannend zeg! Hoop dat je niet ongi wordt X
@forever: Jaaa!! Gelukkig meid! En nu weer lekker genieten en niet meer zorgen maken! Gooi die sensitesten maar in de prullenbak!
@forever, Super meid!! goed dat je even ben gaan bloedprikken dan stelt je gelijk gerust dan! meid geniet ervan en ik hoop dat de andere je snel volgen! liefss
Bedankt allemaal! Ben er zeker heel blij mee haha! Marion nog niet ongesteld geworden? Super spannend! Schrok je meli van wat bruin bloedverlies? Wel lekker zeg nog een vakantie in het vooruitzicht! Waar ga je heen op vakantie? Saar hou je het nog een beetje vol tot de echo! Spannend he 1of2 haha! Boeff weet jij al of je enorme eitjes afgevoerd zijn? En je weer verder mag?
haha morgen heb ik een echo om te kijken of ze afgevoerd zijn dus nog 1 nachtje slapen voor mij.. liefs
Bedankt allemaal! Ben er zeker heel blij mee haha! Marion nog niet ongesteld geworden? Super spannend! Schrok je meli van wat bruin bloedverlies? Wel lekker zeg nog een vakantie in het vooruitzicht! Waar ga je heen op vakantie? Saar hou je het nog een beetje vol tot de echo! Spannend he 1of2 haha! Boeff weet jij al of je enorme eitjes afgevoerd zijn? En je weer verder mag?
Hey, nee ben nog steeds niet ongesteld! Ga echt om t half uur naar de wc om te checken haha. Naar de wc gaan is nog nooit zo spannend geweest