pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Forever: meid wat erg voor je! Bah wat naar om dit te lezen. Heel veel sterkte ook voor je vriend natuurlijk. Gaan ze voor de zekerheid nog wel even kijken de volgende keer dat je moet komen? Of het toch niet gegroeid is tov vandaag?

Tja, ook een beetje zuur voor Precious. Jij hebt goed nieuws, en forever heeft dit klote nieuws. Dat moet ook een raar gevoel geven. Maar wou je iig toch nog even feliciteren!

Wij hadden hier geen internet, vanaf vrijdag! Gelukkig is het vandaag gemaakt. Dus ik kan later vandaag nog wel even laten weten hoe het ging. Ik ga wel eerst naar mijn ouders na de echo, dus jullie zullen even geduld moeten hebben. ;)

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Dank je wel!

3. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Meiden even een vraag..... Het is nu 3 dagen na mijn eisprong en heb net na het sporten witverlies gehad, beete als eiwit wat te kort heeft gekookt ( sorry voor de details) . Betekent dit nou dat het eitje kapot is en niet bevrucht is????

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

jezus meid,
    wat erg, ik weet niet wat ik moet zeggen alleen heel veel sterkte voor jou en je vriend om dit te verwerken!
    geef de moed niet op meid!

Liefs kirss

5. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Succes saar vandaag!!

liefss

6. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh forever Wat isdit klote!! Echt heel erg voor jullie. Heel Veel Sterkte. Probeer op de been te blijven..

Saar, hoe is t gegaan?

Ik had vandaag echo cd13 75 gonal-f. Helaas geen groei. Ik ga maandag met vakAntie en mag Dan niet meer spuiten. Gonal is wel Verhoogd naar 112,5. Vrijdag weer echo. Hoop dat t groeit! Heb tot maandag en Dan Nog een laatste echo in de ochtend..

7. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar..?

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Forever meid, heel veer sterkte. Wat een kutnieuws zeg! Het zit ook echt niet mee. Ben je eindelijk zwanger en dan dit weer. Neem maar lekker ff de tijd om dit te verwerken en ook sterkte aan je vriend! En als je je frustratie kwijt moet, wij zijn er voor je!

9. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Saar.... Hoe is het gegaan????

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
  11. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar je houdt ons in spanning.. Hoe is het gegaan?

12. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

The day after.. Wat heb ik het er enorm zwaar mee zeg! Zo onwerkelijk. Als je het totaal niet verwacht slaat het in als een bom. Ik heb besloten deze week af te wachten, en as dinsdag heb ik een afspraak staan bij de fertiliteit. Dan wil ik nog eens een echo en anders de opties gaan bespreken. Denk dat mijn eerste voorkeur is pillen om een miskraam op te wekken. Wat ik wel erg raar vind, wat ze gister gemeten hebben gelijk zou staan aan 5+1, terwijl ze altijd zeggen dat ze echt niks zien met 5w. Ik was vorige week ook voor een echo en toen zagen we ook indd niks behalve een vruchtzak.
    Nu zag ik zelf dat het duidelijk groter was.. Pff zo raar allemaal!

Zit nu thuis in de ziektewet, ook niet om vrolijk van te woorden, op de bank wachten wanneer er bloedingen zouden beginnen..

Hoop dat t met jullie allemaal goed gaat! :)

13. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Meiden, sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten! Er zijn hier opeens een hoop dingen gebeurd (we moeten op stel en sprong verhuizen dit weekend en dus een hoop regelen!) en dan deed ook het internet het niet... Zit nu op m'n werk en typ even gauw iets tussendoor.

Op de echo was duidelijk te zien dat er 2 vruchtzakjes waren, maar in een van de twee zat wel een vruchtje, maar klopte geen hartje. Die heeft het dus ergens onderweg niet gered. Het is niet te zeggen hoe, wanneer of waarom. Maar gelukkig waren het er dus 2, en het andere kindje doet het goed! We hebben het hartje heel goed zien kloppen! Het was zo onwerkelijk dat dat dan gewoon in mij zit! We zijn echt heel blij!

@Forever: meid, ik vind het zo erg voor je, ik heb veel aan je gedacht, ook gisteren met de echo. Bij mijn meting kwam er trouwens uit dat het 7w0d was, maar dat klopt niet, want we weten precies wanneer mijn ovulatie was. Mijn fert.arts zei toen dat ze in dit stadium heel moeilijk een goede meting kunnen doen, en dan kan het dus al gauw een aantal dagen schelen. Ik zou dus idd wel even afwachten en eerst weer een echo laten maken. Gewoon om later geen gevoelens te krijgen van wat nou als ze het verkeerd hebben gezien... Ik probeer je geen hoop aan te praten, want dat moet je niet doen (sowieso uit zelfbescherming) maar je moet natuurlijk gewoon zekerheid hebben. Heel veel sterkte meid, ook dinsdag (dan moest je terug toch?).

14. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Saar wat leuk dat je het hartje heb kunnen horen. Jammer van het 2e vruchtje, maar ja beter 1 dan niets.

Ik heb 2 dagen geleden negatief getest met een kruidvat test. En ik denk ook niet dat ik nog positief ga testen. Vandaag is mijn nod. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik voel nog helemaal niets. Ook geen ongi krampen. Normaal heb ik dat wel als ongesteld moet worden. Maar ja, ze zullen wel later komen.

Forever, ik zou idd even wachten. Voor je eigen gevoel ook. Ik wens je heel veel sterkte...

15. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen saar dat je een mooi hartje hebt gezien! Wat een geruststelling moet dat zijn zeg! Jammer dat het ene vruchtje het niet overleefd heeft!

Dank je wel. Het is echt een klote tijd, weet ook echt niet wat ik met mezelf aan moet erg he. Ik heb ook zzeker geen hoop meer maar wil volgende week zeker nog een keer goed laten kijken voor de zekerheid.

Sammie jammer dat je test nog niet positief is! Geef de moed niet op wie weet test je na je nod positief!

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Saar gefeliciteerd,
    Gelukkig heb je het hartje horen kloppen en dat voelt volgens mij wel als een geruststelling,jammer van de 2e maar gelukkig heb je nog een wonder in je buik!
    succes en veel plezier met je zwangerschap!

17. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hey Saar.

Wat een opluchting dat alles goed was :)
    Lekker genieten nu.

@ Forever: Wel een beetje raar idd dat ze meteen maatregelen willen nemen omdat de meting niet naar verwachting ging. Mijn eerste echo was pas na 11 weken en ook toen klopte de grote niet helemaal met wat het moest zijn toen ik de week erna weer een echo had gekregen. Maar zij zullen het wel weten hoop ik. Wat moeilijk zeg. Echt veel sterkte gewenst.

X Marion

18. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al ff stil hier... Ik mag vandaag weer een echo op cd16 met 3 dgn 112,5 spuiten. Ben benieuwd..

19. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Spannend weer cker. succes..

Hier met Primolut bezig, niet veel bijzonders...

xxx

20. Forever3

Forever3 Actief lid

12 apr 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    1987 hoe is het gegaan?

Marijke hoeveelste dag van primulot zit je?

Aileen hoe is het met jou? Tijd niks van je gehoord na je laatste berichtje.

Hier ook niet veel nieuws. Dinsdag terug naar het ziekenhuis, als het echt niet goed is opties bespreken om een miskraam op te wekken. Vervelende is dat ik nergens last van heb en me steeds meer zwanger voel.. Pff! Nog 3dagen doorbijten..

Deel Deze Pagina