@ Forever: Wat moeten dit 3 lange spannende dagen voor je zijn. Is er nog hoop dat het wel goed is of denken ze helemaal van niet? Ben vandaag zelf voor een echo geweest (cd 14) en nog niks te zien. Volgende week maandag weer een nieuwe echo. En zo blijven we bezig :s X Marion
Hee marion, Nou hij was niet positief nee. Enige wat die zei, nou mevrouw dit wordt een miskraam. Zelf beetje op internet gaan lezen en blijkt dat er heell veel fouten zo vroeg gemaakt worden, dat 1mm verkeerd meten al zoveel dagen kan schelen. T geeft me geen hoop hoor, maar wil wel dins bevestiging van een andere arts hebben. Balen dat er nog niks te zien is! Heb je as maandag of echt volgende week maandag weer een echo? Hoop dat je eitjes snel zullen gaan groeien! Je hebt nu clomid toch?
Hey, De echo is komende maandag (cd 17). Mijn cyclus is ongeveer 35 dagen dus er kan nog iets gaan groeien (wat ik heel erg hoop, want ik ben er wel klaar mee haha) Ben nu met de 3de ronde clomid bezig. 1ste ronde 50 deed niks en de 2de ronde 100 groeide er wel een eitje, maar niet zwanger dus helaas. We zijn nu al weer meer dan 1,5 jaar bezig voor een 2de baby, maar het voelt als 10 jaar ofzo zeg :s X Marion
@ Forever, Ik hoop echt zo erg dat ze fout hebben gezien! Ik vind het echt zo spannend dat ik me niet kan indenken hoe jullie je moeten voelen :s Owja en die vent die de echo maakte heeft echt geen inlevingsvermogen als ie zulk nieuws zo brengt X Marion
Forever, Ik Blijf voor je duimen. Wonderen zijn de wereld Nog niet uit. Ik had 1 van 10 en 1 10,5. Maandag laatste echo voor mijn vakantie dus hoop dat ze met 2 mm pd groeien!!!
5e dag dus nog 5 te gaan... Alweer aardig last van "kort lontje" enz... Werkt soms niet echt met kids (ben gastouder)... Magoed nog eventjes volhouden.. Ma heb et met jou te doen hoor!! We slepen je er hier wel doorheen!!! Knuffeltje van hier!! xxx
Dank jullie wel meiden! God hoop ook zo dat ze t mis hebben, ben de hele dag door kotsmisselijk me borsten gaan steeds meer pijn doen, misschien stijgt me hcg toch maar veelste weinig ofzo.. Ga denk maar zo een echo apparaat thuis aanschaffen zal wel fijn zijn he haha! Marion gek zeg dat de 100 wel eerst ze werk deed en nu nog niet? Of had je dat de vorige keer ook? Gebruik je ook ovu testen? 1987 wauww dat is een heeel mooi begin! Hopen dat ze beide zo mooi doorgaan heb je miss dubbel zoveel kans! ja als ze 2mm per dag zzitten heb je nog ong 5dagen te gaan! Ik duim voor je! Marijke; dank je meid! Bben ervan overtuigd dat t goed komt is t niet met deze beeb dan hopelijk de volgende, ben vandaag er gelukkig een stuk nuchterer over, zat er 3dagen goed doorheen maar daar kom ik ook niet verder mee. Ben alleen al blij dat ik maar weer 'ff' bewezen heb zwanger te kunnen worden met 1 eileider en 2e ronde clomid. Nee is troep he die primolut, vond dat erger om te slikken dan die clomid! Meiden fijn weekend allemaal! Xx
@Forever, ik blijf toch stiekem ook voor jou hopen hoor! Hou ons op de hoogte a.s. dinsdag! Succes en sterkte meid! @1987: Ik duim voor je dat ze goed groeien! Wel balen dat je vakantie nu eig net een beetje 'in de weg' zit... Maar goed, mss is het van te voren allemaal nog goed! Aileenn was volgens mij op vakantie... Dus vandaar dat ze er even niet is. Hopelijk schrijft ze snel weer een berichtje als ze terug is hoe het nu is.
Hee Saar, Dank je! Ik houd jullie zeker op de hoogte dinsdag. Ja klopt, ben ergg benieuwd hoe 't met dr gaat omdat zij toen ook een berichtje plaatste over een eventuele miskraam. Hoe gaat het met jou? Last van 'kwaaltjes'? Wat ik me afvroeg van je 2e vruchtje wat niet meer in leven is, wordt dat vanzelf afgestoten door je lichaam?
1987 en was er wat te zien? Ik ben eindelijk weer een beetje op de wereld. Was nog niet goed en wel hersteld van de operatie, kreeg ik donderdagnacht ineens hoge koorts. Vrijdag had ik 40 graden koorts en toen hebben mijn ouders de dokter toch maar even gebeld. Gelukkig had dit niks met de operatie te maken en had ik gewoon fikse keelontsteking en griep er over heen. Ben toen zaterdag ook nog ongi geworden, dus hier gaat lekker alles door elkaar. Voel me inmiddels gelukkig wel weer een stuk beter, maar duurt nog wel even voor het helemaal top is. Wel fijn dat ik weer uit mijzelf ongi ben geworden. Volgens mijn gyn was dat een goed teken. Dat geloof ik ook wel, maar van een eisprong is nog geen sprake volgens mij. Forever, weet jij inmiddels wat meer? Hoop echt zo dat het toch goed zit en dat ze zich hebben vergist. Nog meer nieuws hier?
Hey, Vanmorgen weer echo gehad (cd 17), maar er was nog niks te zien. Omdat ik vorige keer wel een eisprong had gehad met Clomid 100 en er wat vocht te zien was, dacht de gyn misschien dat we een snelle eisprong gemist hadden. Dus meteen bloed laten prikken. Net gebeld voor de uitslag en er was helaas nog niks gebeurd. Dus nog even afwachten of er nog iets gebeurd deze ronde, heb er alleen geen hoop meer op. Vrijdag heb ik de volgende echo. @ Selina; dat klinkt idd als een beetje te veel van t goede, alles in 1x krijgen. Maar wel fijn dat je uit jezelf ongi bent geworden. Ga je nu weer verder met Clomid of moet je even een pauze nemen? X Marion
Ik moet 28 oktober pas weer heen, dus voorlopig ook ff rust. Moet ook nog niet aan die polonaise aan mijn lijf denken. Ook vind ik de littekens op mijn buik vreselijk, dus moet dan wel weer, geestelijk, even een drempel over. Gaan volgend jaar juni ook met mijn ouders op vakantie voor 3 weken, dus daarom heb ik nu even niet zo veel haast. Jammer dat er niks op je echo te zien was. Hoop dat je dan wel chlomid 150 mag gaan gebruiken of moet je chlomid 100 blijven gebruiken? Ik heb trouwens ook een aantal sieraden gekocht online, met de beroemde maansteen. Toch wel bijzondere verhalen die je daar over leest. Hoop dat het bij mij dat laatste zetje gaat geven.
Meidennnnn Mijn geluk kan niet meeeeer opppppp! Ik heb echt een wonderrr!!! Net in t zkhuis geweest, en een hartjeeeeee!!!! Even groot als ik zou moeten zijn!! Wwoww wat een nieuws! Ben 7w zoals t zou moeten zijn! Owwww jeeetjeee ik heb t niet meer!!
DAT ga je niet menen!!! Niet te geloven zeg!! Ben zooooooooo blij voor je!! WAUW I'm in shock!!!! xxx
Gefeliciteerd forever, wat een waanzinnig goed nieuws! Dat had je toch ook niet meer durven dromen, wat zal jij met je hoofd in de wolken lopen
Jeaaaaa forever, wat een super nieuws!!! Ik had overstimulatie. Nu met vakantie en veilig vrijen. Moet over 3 wk terug..
woooooooow super meid gefeliciteerd wat goed ,, zelfs ik ben sprakeloos haha geniet ervan meid liefs kirss
@ Forever: Wat een geweldig nieuws zeg Echt superrrrrr!!!! Ik hoop dat je nu eindelijk van je zwangerschap kunt gaan genieten. Ik ben iig superblij voor je dat het goed is afgelopen X Marion
Ik moet aankomende vrijdag weer voor een nieuwe echo, om te kijken of er wat gegroeid is. En dan zal er wel bekeken worden wat ik dan voor medicijnen meekrijg. Zit er alleen nu ff doorheen. Ben superverdrietig dat er nog steeds niks gebeurd. En met een kleine die hele dag om me aandacht vraagt, vind ik het superzwaar op dit moment. Ik merk toch wel dat die medicijnen invloed hebben op mijn geduld voor haar en daar baal ik ontzettend van. Als ik nu geen eisprong krijg, moet ik weer aan die vervelende Primolut (of hoe t ook al weer heette) :s en daar word het alleen maar erger van. Snik X Marion