Forever!!! Wat een nieuws!!! En dat je beepje maar forever mag blijven. Ik ben superblij voor je!! Nu lekker genieten van je zwangerschap. By the way wel stom dat ze je zo hebben laten stressen en je erin hebben laten geloven dat het mis zou gaan. Gelukkig hadden ze het mis.
Meiden bedankt allemaal! Ben een klein beetje bijgekomen wat een heftige dag zag zo emotioneel ook! Maar zo vreselijk gelukkig! Wat kan een minuut je leven weer veranderen he. Ik ga proberen te genieten, erg moeilijk nog hoor! Eerst de nare week afsluiten en lekker een uiteten met me vent. Selina jeetje meid je hebt echt alles tegelijk om je oren gekregen he, neem rustig je tijd om te herstellen je lichaam heeft n behoorlijke klap gehad. 1987 ow dat is even balen zeg,!! Hoeveel eitjes had je dan? En allemaal even groot? Marion: jeetje meid zit je er even door heen! Die stomme hormoon pillen zijn niet goed voor t humeur en positieve gedachten he! Hopelijk zien ze vrijdag toch wat en heeft het toch nog ze werk gedaan! Geef nieet op nog!
Forever wat super zeg! Wat een geweldig nieuws! Snap dat je even de tijd nodig hebt om vorige week een plekje te geven. Marion vervelend zeg dat je zo een last van medicijnen hebt. Hopen dat er snel iets gebeurt en je kan stoppen met de medicijnen. Ik ben inmiddels weer aardig opgeknapt. Merk wel dat ik gisteren te veel heb gedaan en dat resulteerd in een koortsaanval s nachts. Dan wordt ik drijfnat wakker. Maar verder gaat het steeds beter. Vrijdag worden de hechtingen eruit gehaald. Heb alleen 1 heel lelijk litteken. Vriendlief zegt natuurlijk dat dat nog wel goed komt, maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
Selina wat voor littekens heb je dan? Ik heb er ook 3 van de vorige operatie 1 onder me navel, in me lies en in me schaamstreek dr boven zeg maar. Bij mij trekken ze aardig mooi weg hoor? Alleen die in me navel is best dik en hard denk ook niet dat die mooi weggaat helaas! Heb je een litteken zalfje gekocht?
Ja vervelend he die Primolut!! Ik wordt er erg snappy van!! En echt zoooo geen geduld... Mn man heeft er al aardig genoeg van en ik al helemaal. Vandaag gelukkig wel et laatste pilletje dus met 24 uur moet et over zijn hoop ik... Succes vrijdag ik hoop dat er toch nog iets gebeurd is!! xxx
@ Forever3 & Selina Ik heb er ook 3, 1 in mn navel en 2 bij mn schaamstreek (midden en zijkant) Zouden maar 2 zijn maar ze kon via et ene gat er niet goed bij... De 2 bij de schaamstreek zijn bij mij donkerpaars en in mn navel zie je helemaal nix meer van. tis nu 8 weken geleden.... xxx
Wat goed dat die ene al helemaal weg is! Bij mij waren ze ook donkerpaars en ik keek er net ff naar maar als je t niet zou weten zou je ze echt niet meer zien. En heb geen zalfje gebruikt. En 't hoort er nu helaas bij, is weer een deel van je levensverhaal toch. Precious bedankt! Hoe gaat het met jou?
ja goed hoor. ik heb 10 okt mijn eerste echo(7 weken echo) dus ik vind het superspannend. ik hoorde wel dat het dan een inwendige echo is... hoop niet dat zijn mijn kleine rupsje pijn doen... ik ben nu wel af en toe een beetje misselijk en nog zere boobs! maar voor de rest voel ik me super goed... hoe ver ben jij nu?
Nog eventjes! Voor je het weet is het 10oktober ik was gister precies 7weken. Volgende week weer een echo op 8+1 ongeveer. Wat is dat mooi zo een hartje zo onwerkelijk! Zal even kijken of ik de echo foto kan plaatsen. Ik heb een inwendige echo gehad. Volgende week ook denk ik. Ze zien dan veel meer dan uitwendig. Wat fijn zzeg,! Ik ben de ene dag de hele dag door misselijk en sommige dagen niks. En me borsten doen hele erge pijn! En pukkels, oei lijk wel 16 weer haha. Maaar je zal me nooit horen klagen ik neem t allemaal voor lief! Haha Ga je mee doen met mvm?
Ik kan het bijna niet geloven! Maar het is toch echt waar...... zwanger pffffff wat geweldig en spannend allemaal! Ik heb 5 testen gedaan die allemaal zwanger aangeven, dus moet het nu echt gaan geloven! Gisteravond gelijk naar mijn ouders gegaan om het te vertellen! Die waren helemaal door het dolle heen, wat ben ik blij dat ik mijn mams nog dat nieuws heb kunnen geven en misschien dat ze toch nog haar eerste kleinkindje in handen kan gaan houden! Wat zou dat ontzettend en superfantastisch zijn!!!!
Wauw wat super zeg!!! Wanneer mocht je testen dan?? En wat had je voor medicijnen?? (clomid 50?) Super dat je moeder iig weet dat je zwanger bent!! Echt super, nu hopen dat ze haar eerste kleinkind over een paar maanden vast mag houden!!! Gefeliciteerd meid!! xxx
Mexxgirl Gefeliciteerd zeg. Super dat je moeder dit iig nog mag meemaken! Geniet ervan. Ik heb 1 in mijn navel en die irriteerd aardig en dan twee aan de zijkant. De linkerkant is vrij groot 2,5cm, die in mijn navel ziet er op zich wel goed uit, alleen is die dus best pijnlijk en de rechter is nog geen cm volgens mij. Morgen de huisarts maar even vragen wat hij ervan vind. Die aan de linkerkant is ook best bobbelig enz. Het hoort erbij, maar het is wel zonde. Ben inmiddels 6 kg afgevallen en wil nog meer afvallen en dan kan ik straks nog geen bikini aan, omdat ik die littekens heb. Mijn vriend snapt niet zo goed waar ik me druk om maak, maar vond het gewoon zonde. Maar het had altijd nog veel erger gekunt. Ben benieuwd of we de echo kunnen zien forever. Doen alle zwangere mee met mvm? Ik zou dat zelf ook wel willen. Misschien ook handig om het lijstje nog een x te plaatsen? Dan kan hij weer aangevuld enz worden.
Had je berichtje nog niet gelezen maar was al aan het zoeken hihi. Great minds think alike hihi.... Eens kijken of er veel veranderd moet worden..
Meli24: 25 jaar met 4e ronde clomid 150 ZWANGER 1e kindje Saar28:28 jaar met eerste ronde spuiten ZWANGER 1e kindje Aileen: 27 jaar met 1e ronde menopur ZWANGER 1e kindje Selina1984: 26 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Forever3:24 jaar2e ronde clomid 100 mg ZWANGER 1e kindje boefff: 23 jaar 1e ronde puregon spuiten 1e kindje 1987: 24 jaar 3e ronde clomid 150 mg 1e kindje Marijkeuh: 24 jaar Leo gehad 2e x 1e ronde Clomid 50 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar met 1e ronde clomid 50 ZWANGER 1e kindje Mamamarion: 25 jaar 2de ronde Clomid 100 mg 2de kindje Precious83: ZWANGER forever3: ZWANGER mexxgirl26: ZWANGER Nog 5 te gaan die zwanger moeten worden.. Of missen er nog een paar??
Meli24: 25 jaar met 4e ronde clomid 150 ZWANGER 1e kindje Saar28:28 jaar met eerste ronde spuiten ZWANGER 1e kindje Aileen: 27 jaar met 1e ronde menopur ZWANGER 1e kindje Selina1984: 26 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Forever3:24 jaar2e ronde clomid 100 mg ZWANGER 1e kindje boefff: 23 jaar 2e ronde puregon spuiten 1e kindje 1987: 24 jaar 3e ronde clomid 150 mg 1e kindje Marijkeuh: 24 jaar Leo gehad 2e x 1e ronde Clomid 50 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar met 1e ronde clomid 50 ZWANGER 1e kindje Mamamarion: 25 jaar 2de ronde Clomid 100 mg 2de kindje Precious83: ZWANGER forever3: ZWANGER mexxgirl26: ZWANGER zo even verandert zit alweer in mijn 2e ronde.. mexxgirl, super gefeliciteerd!! geniet er maar lekker van! liefs
Wauwww mexgirl wat een super mooi nieuws! Gefeliciteerd meis!! En wat mooi dat je moeder het ook gelijk weet en hoop zeker dat ze haar 1e kleinkind vast zal houden! Echt super meis! Het is moeilijk maar geniet ervan Ik doe wel mee met mvm. Helemaal omdat ik weet hoe naar het is als het niet allemaal vanzelf lukt, en als ik zo kan helpen doe ik dat graag. Ik ga ze vandaag bellen voor een afspraak ik had me 2 weken geleden al aangemeld maar toen was daar iets fout gegaan ofzo.
Meli24: 25 jaar met 4e ronde clomid 150 ZWANGER 1e kindje Saar28:28 jaar met eerste ronde spuiten ZWANGER 1e kindje Aileen: 27 jaar met 1e ronde menopur ZWANGER 1e kindje Selina1984: 26 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Forever3:24 jaar2e ronde clomid 100 mg ZWANGER 1e kindje boefff: 23 jaar 2e ronde puregon spuiten 1e kindje 1987: 24 jaar 3e ronde clomid 150 mg 1e kindje Marijkeuh: 24 jaar Leo gehad 2e x 1e ronde Clomid 50 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar met 1e ronde clomid 50 ZWANGER 1e kindje Mamamarion: 25 jaar 2de ronde Clomid 100 mg 2de kindje Precious83: ZWANGER forever3: ZWANGER mexxgirl26: ZWANGER Hopeandfaith82: 29 jaar 1de ronde Femara 2,5 mg 1e kindje