owwww! Niks aan het handje!! Lekker met je bolle buik de tent in kruipen!! Of ga je lekker luxe in de caravan? Nog beter! Ach ja, mocht je tegen die tijd hoogzwanger zijn (en al met zwangerschapverlof) dan kost het je iig geen vrije dagen! Scheelt ook weer!
Hey Saar ( en miss ook voor de ander zwangeren ondertussen) Toen ik zwanger was van Ellys ben ik de eerste 4,5 maand misselijk geweest. Toen hielp het bij mij best goed om voor ik opstond `s morgens een beschuit of wat crackers te eten. Dus ff je vriend lief aan kijken voor een ontbijtje op bed haha. En tegen maagzuur helpt af en toe een hapje vanillevla heel goed. X Marion
@ Selina: Haha ik heb ongeveer hetzelfde. Mijn moeder wordt volgend jaar in juli 50 jaar en dan wilden we ook naar Frankrijk gaan met de auto. Dus was aan de ene kant ook wel handig dat het vorige maand niet gelukt was. Zie het niet zo zitten om in een centerparcs huisje te bevallen lol. Maar ik hoop wel heel erg dat ik dan superhoogzwanger ben X Marion
Hee Marion, Thnx voor de tip! Ik ben alleen echt niet misselijk! Haha wou stiekem wel dat ik t had dan voelde ik me miss zwanger? Nu echt niet het idee! Mooie naam Ellys! Ik hoop ook voor jullie dat jullie hoogzwanger in frankrijk zitten Ben je nu aan de premolut?
Helaas... Ik slik thyrax voor mijn trage schildklier en dat moet ik 's ochtend op de nuchtere maag nemen en dan een half uur wachten voor ik mag eten... Maar ik heb het ook echt de hele dag. Niet alleen 's ochtends. Dus weet ook niet of het bij mij zou helpen, maar goed, zal het nooit weten, het mag niet. Maar bedankt voor je tip! Lief van jou!! Ik merk dat melk wel helpt tegen het maagzuur. Dat bindt het ofzo, iig voor even...
Zullen we ruilen? Jij mijn misselijkheid hebben? Bij mij begon het zo rond 8 weken geloof ik. Ik las dat het op 10 weken het heftigst is (hoogste concentratie hcg). Dus hopelijk gaat het nu een beetje naar beneden!
@ Saar: Owww ja dan heb je niks aan mijn tip Ik was ook de hele dag misselijk, heb zelfs een paar weken op beschuit en water geleefd en was meer dan 6 kg afgevallen in t begin. Maar het is toch allemaal goed gekomen lol. Maar wat ik ook vond helpen is heel de dag kleine beetjes eten, zodat je maag steeds een klein beetje gevuld is. @ Forever: Thnx, mijn vriend en ik hadden allebei dezelfde naam in ons hoofd zonder dat we dat van alkaar wisten . Ik had Ellis en hij Alice en uiteindelijk is het Ellys geworden lol. Ik heb het opgezocht en ze is de enige in 2009 die die naam heeft gekregen. Echt tof zo`n unieke naam . Ik ben nu aan de Provera, 4de dag vandaag dus volgende week hangt de rode vlag weer uit . X Marion
Hey meiden, Hoe gaat het met iedereen? Ik heb even de tijd genomen om alles te lezen. Er is in de tussentijs zoveel gekletst, waardoor ik op een paar berichten reageer. Selina1984: Lees dat je je operatie al hebt gehad en wat goed zeg dat je eileiders goed toegangkelijk zijn! Precious: Gefeliciteerd meid met je zwangerschap! Forever meid, wat heb jij allemaal meegemaakt zeg, wat erg. Ben echt blij dat het nu toch goed is gekomen, Jij hebt echt een wonder in je buik! en wat stom dat ze dat zomaar zeggen:x Mamamarion: dankje voor de tip tegen misselijkheid..Ik eet zoiezo meteen een cracker of beschuitje meteen na het opstaan.Hoe gaat het met jou? Saar: ben blij dat je goede echo's hebt gehad. Jammer van je tweede vruchtje, maar we zijn natuurlijk ook wel blij met 1 gezonde vruchtje, hoewel een tweeling stiekem wel erg leuk zou zijn. en wat een leuke foto van jou wonder!wat betreft de kwaaltjes, ben ik sinds week 8 erg misselijk. Ik eet nu in kleine porties en zorg en wel voor dat mn maag wat vol zit. Gelukkig geef ik niet veel over, maar kokhalzen sorry, heb ik wel erg last van. Als ik heb gegeten kan ik geen geur van eten meer verdragen. Heb ook gelezen dat tot week 10 de misselijkheid het hoogst is. We gaan het zien. Mexxgirl26: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel liefs, Meli
Hier vandaag dag 11 (sd) en moet vanmiddag voor een echo. Zaterdagmiddag ineens last van steken in mn buik.. Duurde maar eventjes. Zou et een eisprong kunnen wezen?? (et zal wel niet) Wel heel vroeg dan. Nagoed, we hebben gister even flink geklust Dus op hoop van zegen. Begin nu weer wat onrustig te worden voor de echo. Vorige x was ik behoorlijk van slag omdat er nix te zien was.. Hoe is het met de rest? Allemaal op het wachtbankje?? Wat een kl*te weer he trouwens!!
Spannend. Hoop dat er wat te zien is. Ja het weer is echt vies. Helaas hoort het bij de herfst. Zo lang ik niet naar buiten hoef, vind ik het nog niet zo heel erg vervelend. Met mij gaat het momenteel niet zo lekker. Mijn vermoeidheid is sinds 2/3 weken weer terug en ben dus niet te genieten. Ben erg down, daarbij komt het dat het uwv heeft gezegd dat ik zelf werk moet zoeken en ik merk dat de drempel voor mij nog erg hoog is. Ben vorige week bij de banenmarkt van het uwv geweest en was binnen 15 minuten weer weg. Ik wil zo graag werken, maar weet gewoon niet meer wat ik wil en al helemaal niet meer hoe dat moet. Sinds dat het uwv heeft gezegd dat ik werk moet zoeken, gaat het dus een stuk slechter met me en daar baal ik zo van. Verder zit ik inderdaad in het wachtbankje. De controleafspraak is wel naar voren verzet, dus moet nu op 26 oktober heen. Nog 2,5 week dus. Vind het wel spannend en hoop dat ik met clomid100 mag beginnen dan. We zien het wel weer.
@ Selina: Ik weet hoe vervelend het is om zo moe te zijn. Ik heb al sinds ik me herinner last van slapeloosheid en extreme moeheid. Het heeft mijn leven tot nu toe behoorlijk verpest. Ik ben hierdoor bijv. niet in staat geweest om een HBO-opleiding af te maken. Mede hierdoor ben ik nu thuisblijfmoeder en moeten we rondkomen van het inkomen van mijn vriend. Dat betekent niks extras en geen vakanties enzo. Het is best moeilijk om heel de week thuis te zitten en je nutteloos te voelen. En niemand snapt hoe het is, ik heb het idee dat iedereen me lui vind en dat maakt het alleen maar moeilijker. Maar goed, het enige wat we kunnen doen is hopen dat de vermoeidheid ooit weggaat he Selina :s Heel veel sterkte met het zoeken naar een baan iig. Ik hoop dat je iets leuks vind, waar je toch energie voor op kunt brengen om het vol te kunnen houden. Wel fijn dat je afspraak naar voren is gezet, scheelt weer een paar dagen wachten . @ Marijkuh: Is wel erg vroeg voor een eisprong denk ik ja. Hoe lang waren je vorige cycli, miss kun je daar een btje mee vergelijken? Ikzelf zit nu op de 7de dag primolut, dus hopelijk wordt ik over een paar dagen weer ongesteld. X Marion
Dat is et em, heb nog geen eisprong gehad, mjah 1tje en die was op dag 15 geloof ik... Maar die telde niet echt omdat die maar 2,7 was
Hee Mensen, Ik ben weer terug van vakantie! Ik Ben ten huwelijk gevraagd! Weer even iets positiefs! Moet Volgende week dinsdag naar zkh voor een afspraak. Kijken of de eitjes zijn gesprongen. Ga proberen om toch deze week al te komen. Kunnen ze aant bloed ook wel zien en dan kan Ik Weet aan de slag met primolut. Ik had teveel eitjes groeien dus Moest Ik stoppen met spuiten. Selina, bale dat je je niet lekker voelt! Let op je Grenzen! Iemand Goed nieuws? een mogelijke eisprong bij iemand?
Wauw gefeliciteerd!! Vertel!! Hoe heeft ie je ten huwelijk gevraagd!! Ik moest gister heen voor een echo (man wat ben ik elke x toch weer zenuwachtig). Was weer verdikking van de baarmoederslijmvlies te zien, nog meer als de vorige keer. Ook waren er 2 eitjes die groter waren dan de rest, maar nog niet zo (8 en 9 mm) groot als ze zouden moeten zijn. Vrijdag mag ik weer komen!! Ik hoooooooop et zo!! dat de eitjes gegroeid zijn... xxx
1987 gefeliciteerd! Vertel...... Hoe heeft hij het gevraagd en wanneer stappen jullie in het huwelijksbootje? Of weten jullie dat nog niet?
Even een vraagje voor de dames die zwanger zijn. Voelden jullie al wat voor je NOD? Ik zit nu een week voor mijn NOD en voel niet veel. Wel dat mijn borsten iets pietsie harder zijn, maar niet pijnlijk ofzo. Jeetje wat is het wachten zwaar zeg. Zit nu op elk kwaaltje te letten. Maar ja, daar maak je jezelf alleen maar gek mee.
Gefeliciteerd meid!! Wat leuk!! Was het heel romantisch? Had je het beetje aan zien komen, of was het echt een verrassing? En nou nog de goede kant op met die eitjes! Succes!
Wat super! Gefeliciteerd zeg! Ik hoop dat je eitjes doorgroeien, denk het wel als er al 2 grotere zijn toch? Nee voelde er niks van dat ik zwanger was, ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden door de buikkrampen en steken in me lies. Ook ik had wat pijnlijke borsten, maar had ik ook altijd voor ik ongesteld werd. Succes 't laatste weekje tis zo zwaar! Ik duim voor je! Ik mag morgen weer voor een echo! Jippie
Saar, voelde jij wat voor je NOD? Ik moet nog een weekje wachten. Voel nog niks. Vind het zo spannend en kan aan niks anders denken.
Hé Forever, hoe is het nu met je? Ik vind het zeker spannend. Ben er zo erg mee bezig. Ik hoop zo erg dat het raak is. Veel plezier morgen met je echo!