Hallo dames, Hier ben ik weer. Mijn follikels zijn ineens verdwenen. Helemaal niets meer te zien en ook mijn baarmoederslijmvlies was erg dun. Terwijl zondag mijn baarmoederslijmvlies goed dik was en er 2 eitjes waren van 13 mm. Die waren ineens gewoon weg. Ik kan ook geen eisprong hebben gehad anders had ze wel vocht gezien en zou mijn baarmoederslijmvlies wel dik zijn. Ik ben er weer even helemaal doorheen. Alweer 3e ronde spuiten. Vorige maanden had ik wel gewoon een eisprong op de juiste dag en nu loop alles ineens weer zo traag. Dit is echt zo vermoeiend allemaal.
Getver wat vervelend zeg, irritant dat je lichaam zo vreemd doet!! Geen pijl op te trekken... Je gaat gelijk weer opnieuw beginnen? Sterkte even met dit k*t nieuws....
Nou ja zeg, hoe kan dat nou weer?? Hier snap ik ook niks van, snap wel dat je hier helemaal moedeloos van wordt... Hebben ze in het zkh gezegd wat de oorzaak kan zijn, of weten zij het ook niet? Balen meid... Dikke knuffel voor jou!
@ Sammie; echt zo vervelend he die onzekerheid steeds. Ik hoop dat ze toch nog met een uitleg kunnen komen wat er precies aan de hand is. Ikzelf ben vanmorgen weer voor een echo geweest en er was nog steeds niks te zien. Nou ja op veel vocht en heel veel eitjes na dan. Het zijn er zo veel dat de gyn nu twijfelde of het 1 grote was (die dan niet rond maar langwerpig was) of een eitje dat heel snel gesprongen is en dus vocht achterlaat, of dat het een hoop kleine eitjes waren. Dus ik ben niet echt veel met die echo opgeschoten, alleen maar onzekerder geworden. Vanmiddag nog wel een ovulatietest gedaan en die was wel donkerder dan gisteren. Zou dat betekenen dat er toch iets aan de hand is denken jullie? Ik snap het allemaal niet zo goed meer :s. Vanavond toch nog maar klussen voor de zekerheid. X Marion
Wat gaat het hier weer lekker zeg. We hopen toch echt op betere berichten. Het duurt allemaal zo lang en dan moet je eerst weer wachten op ongi en dan weer op de eisprong en het duurt en het duurt. Hoop echt dat het snel beter wordt voor ons allemaal! Ik heb vrijdag weer mijn eerste echo met de clomid 100. Zal nog wel niks op te zien zijn, maar ben blij dat we eindelijk weer zijn begonnen. Heb alleen nu weer die arts die de cyste vorige keer niet heeft gezien, dus ga niet heel graag naar haar toe, maar mijn eigen arts is er niet. Dus moet maar even doorzetten. Ook wil ik nog aankaarten of mijn vriend niet toch ook getest kan worden. We hebben het door de operatie 3 cyclussen zelf geprobeert, waarbij ik dus 2 x na 29 dgn ongi werd en de laatste x na 34 dgn ong, dus dat is positief en heb dus misschien wel eisprongen gehad. Aangezien wij heel erg vaak klussen is het dan toch vreemd dat er niks is raakgeschoten? Ik weet natuurlijk dat dat geen garantie is dat je zwanger raakt, maar heb toch mijn bedenkingen. Toch maar eens vragen dan!
Hebben ze jouw vriend dan helemaal nog niet gecontroleerd? Wat raar zeg! Bij ons was dat meteen al bij de eerste keer gezegd, terwijl ze al had gezien dat ik PCOS had. Hij moest ook gecheckt, want anders hadden ze mij met veel pijn en moeite opgelapt () en dan kwam er nog niks omdat het bij hem ook niet goed zou zijn... Dat wilden ze dus meteen uitsluiten. Ik zou dat zeker even aankaarten! Succes vrijdag meid en laat je niet afschepen hoor!!
Tjonge zeg, het zit jullie hier allemaal niet echt mee he! Wat een verhaal weer... Ik zou gewoon lekker aan de klus gaan, en je weet natuurlijk maar nooit! Wanneer krijg je weer een echo? Mss dat het dan duidelijker te zien is wat er gebeurt? Heb je wel gezegd dat je een positieve ovulatietest had?
Ik had gisteren dus een donkerdere ovulatietest en vandaag was ie weer net zo licht als eergisteren. Heb precies gedaan zoals in de gebruiksaanwijzing stond, dus daar ligt t niet aan. Vrijdagmorgen heb ik weer een echo, hopelijk word t dan duidelijker idd. Ik had wel gezegd dat er iets te zien was op mijn ovutest, maar hij zei dat het niks hoefde te betekenen. Nou ja op naar vrijdag, hopelijk weet ik dan weer meer. X Marion
Nee, mijn vriend is nog niet gecontroleerd. Vonden ze niet nodig. Pas als we een tijdje hadden geprobeerd als clomid werkt en het dan nog niet raak zou zijn, zou mijn vriend nagekeken worden. Ga het zeker vrijdag aankaarten. Jullie horen het dan wel.
hoi, ben ik weer even! ik zie dit staan, maar dat slaat echt helemaal nergens op zeg! weet je wat ze bij mij in het ziekenhuis zeiden?? oh... je man moet ook nog even nagekeken worden ( ik baalde daar ff van, dacht ik mag hem dit leuke nieuws gaan vertellen en daar komt nog eens bij dat wij al een kindje hadden, dus had wel vertrouwen dat het bij mijn man wel goed zat!) maar ze zei erbij, we gaan jou niet vol met hormonen stoppen terwijl misschien je man geen goed zaad heeft... en daar zit natuurlijk wel wat in! jij maar hormonen slikken en daar de ellende van hebben... en uiteindelijk misschien ook wat mis met je man zijn zaad, heb jij uiteindelijk al die zooi voor niks geslikt, misschien kun je dit in het ziekenhuis zeggen?? misschien dat ze er dan anders over denken! succes in ieder geval, groetjes riniti
Zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis anders werkt. Omdat wij nu ook al een hele tijd bezig zijn voor een 2de, heb ik vorige week gevragen of mijn vriend ook niet onderzocht moet worden. Maar dat doen ze pas als ik over een aantal maanden nog niet zwanger ben. Ze gaan er vanuit dat alles goed is omdat we al een kleine hebben. Wel fijn dat ze het bij jouw vriend wel controleerde Geeft toch weer wat meer zekerheid. Morgen weer een echo. Hoop dat er eindelijk eens iets te zien is, maar ik ga er niet meer van uit. :s Heb wel soms een drukkend gevoel, net zo als ik had toen ik wel een eitje had 2 rondes geleden. We zullen zien. X Marion
hallo meiden jullie ook allemaal bezig met clomid !! het is ook echt een gedoel allemaal he! sommige vrouwen worden super snel zwanger en sommige als ons moeten met ziekenhuis bezoeken en clomid hopen dat het lukt.. ik ben nu zelf bezig met ronde 2 1ste ronde had ik een nette eisprong maar niet zwanger met ronde 2 moes ik een HSG foto maken en een week later me ei gehad,,. dat is nu een week geleden dus ik zit op het wachtbankje nog een hele week voordat ik mag testen!! zijn er nog meer vrouwen die nu op het wachtbankje zitten?? iedereen heel veel succes! groetjes Niesuhh
Hey Niesuhh, wat fijn dat Clomid bij jou aanslaat. Duurt lang he dat wachten. Spannend zeg . Ik hoop voor je dat het raak is! Laat maar snel weten wat de uitslag is volgende week Ikzelf heb net een echo gehad en er was niks te zien. Voor de zekerheid ook bloed laten prikken, en de uitslag bellen ze vanmiddag door. Ik denk zelf dat ik gewoon niet op clomid reageer, en dat die ene ronde dat een eisprong had gewoon toeval was. Dat ik die ook had gehad zonder Clomid. Ik weet niet of dat kan, maar dat is mijn gevoel erover. Ik houd jullie op de hoogte. X Marion
Hallo Marion, Wat rot dat clomid niet aanslaat maar gaan ze niet wat anders proberen nu? hormonen spuiten ofzo?? ik ben benieuwd wat de uitslag van morgen is.! ik hoop dat je snel een ei krijgt.. hoelang ben je al bezig? ik hoop ook echt dat het raak is want elke keer naa het ziekenhuis is best rot en nu willen ze na deze keer 3 maanden proberen zonder FM controlen wat ik niet echt zie zitten.. omdat ovulatie testen het niet doen bij mij vorige x gaf hij een week lang een streep aan groetjes niesuhh
Nou ik heb een echo gehad en ja hoor, heb nu al 1 ei van 15mm! Ben zo blij. Dit was de este echo na clomid en nu al een ei. Had verwacht dat er niks te zien zou zijn, maar wel dus. Zondag moet ik nu weer terug voor een echo. Zo fijn zeg een keer positief nieuws. Heb nogmaals gevraagd of ze mijn vriend niet willen testen, maar dat doen ze nu gewoon nog niet. Stel dat ik deze ronde niet zwanger raak, maar dus wel een eisprong heb, dan sturen ze me met clomid 100 naar huis voor 3/6 maanden, als het dan nog niet is gelukt dan pas testen ze mijn vriend. Deze arts zei precies het zelfde als mijn eigen arts, dat er bij zo een zaadtest uit kan komen dat er afwijkingen zijn, terwijl de persoon in kwestie gewoon vruchtbaar is. Daar geef ik ze wel gelijk in, maar wat als mijn vriend nou 0,0 zaadcellen heeft. Nou ja, we houden het gewoon ff vol en hopen dat het snel raak is.
Hmm, blijf het raar vinden. Er bestaan ook totaal onvruchtbare mensen, en dan zit jij zoals Riniti al zei je lijf helemaal vol te douwen met rotzooi en dan is het allemaal voor niks! Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik kwam van die clomid gigantisch aan! Kan ook door de schildklier of de combinatie komen, maar toch, ik vond het grote rotzooi! Maar nu even concentreren op wat belangrijker is: je hebt een ei!! Jeeeeeeh!!! Gefeliciteerd meid! En ook echt al 15mm! Kei goed! Dat moet gewoon wat worden en dan komt jouw vriend er mooi vanaf!
Mijn gyn heeft net gebeld met slecht nieuws. Uit de bloedtest kwam dat er geen eisprong is geweest deze ronde en ook het oestrogeen was heel erg laag. 18 november heb ik een afspraak met de gyn om te bespreken hoe het nu verder gaat. Ik baal er wel van, en 18 nov duurt nog zo lang @ Selina: wat een goed ei! Ik hoop dat het deze ronde raak is voor je. Alleen jammer dat ze je vriend nog niet willen testen. Neemt toch wat onzekerheid weg. Suc6 deze ronde X Marion
@ Niesuhh: Ik heb al een dochtertje van bijna 2. Daar zijn we bijna 4 jaar voor bezig geweest. En we wilden zo snel mogelijk een 2de, maar dat is niet echt gelukt . Daar zijn we nu bijna 2 jaar voor bezig. En nu bijna een half jaar met hulp van het ziekenhuis aan het proberen. Dus die baby mag wat mij betreft snel komen haha. Ik hoop voor jou dat je ook snel zwanger bent. Al dat gedoe in het ziekenhuis is maar niks he. X Marion
Hee meiden, Al ei van 15 na eerste echo... Erg netjes. Ik ben met tweede ronde spuiten bezig. Eerste had geen eisprong effect. Nu na 7 dagen spuiten 1 grotere en meerdere andere die groeide. Dodis verlaagd en morgen, zondag, weer echo. Spannend....
Straks echo. Ben benieuwd hoe het met mijn ei is. Vriend gaat vandaag lekker weer een keer mee naar de afspraak. Hoe doen jullie dat? Gaan jullie eigenlijk altijd alleen of gaat jullie man/vriend elke keer mee? De eerste ronde is mijn vriend elke afspraak mee geweest en deze ronde doe ik alleen.