pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @meli: Ik zit nu op cd11. Dus vrijdag is het cd13. Ik hoop wel dat er dan iets te zien is, anders heb ik weinig hoop dat er nog iets gaat komen met de clomid 50... Maar dan gaan we weer vrolijk verder met de 100! Net als jij! ;)
    Oja, en ik begin net als Sasjuh op cd3 met clomid...

X

2. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ik neem ook clomid op CD3

Vandaag weer naar het zh geweest en de ei was super gegroeid, dus pregnyl gekregen dus het klussen mag beginnen ;) Hoooop het zo, maar dat doen jullie natuurlijk ook allemaal. :) Spannend he steeds.

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Succes Wendy!!
    Hopelijk volgen we allemaal je voorbeeld! :p

4. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hoi meiden.

Ik zit nog steeds op het wachtbankje. 2 juni begint het pas weer voor ons. Dus ik lees lekker mee en zal voor jullie allemaal duimen! Succes meiden!

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Wendy,
    Waarom krijg jij eigenlijk pregnyl en wat doet dat?
    Zie het bij de andere meiden niet terug, dus vroeg het me af. :)
    XX

6. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @saar28; Vorige maand ben ik 4x na het ziekenhuis geweest en elke was het eitje wel groter geworden maar niet gesprongen, ik heb toen voor het eerst pregnyl gekregen wat ik begreep is dat het zorgt voor een eisprong binnen 40 uur. Ik moest een week later bloedprikken en had toen een goeie eisprong gehad. Ze vertelde ook dat als je eenmaal begint met handmatig die eisprong te krijgen dus met pregnyl dat je dat elke maand moet. gister was het eitje weer gegroeit vandaar weer die pregnyl. ;) Voor mij is dat ook allemaal nieuw hoor dit was de 2e keer dat ik het kreeg. Is een soort vloeistof die ze met een naald in je buik spuiten.

liefss

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Zo, dat klinkt wel heftig! Dus als ik het goed begrijp zal je lijf nu zelf nooit meer een eisprong maken (zonder pregnyl)? Das wel heftig zeg! Maar ja, als het nu wel werkt...
    Dus nu lekker aan de klus! ;)
    Succes!!!
    XX

8. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Saar28; Geen idee hoe dat precies zit eigelijk. Zou het eens vragen als ik weer naar het zh moet. ;) Ja indd nu aan de klus hahah blijft raar hoor om het zo gepland te moeten doen maar ja is natuurlijk voor een goed doel.

9. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    saar28: Succes morgen, en hopelijk is er nu wel wat te zien.

wendy86: Succes met klussen, hopelijk mag het goed raak zijn:)

Violetrose: Wachten is het minst leuke, ik mag als het goed is volgende week beginnen met clomid, Spannens nu maar wachten tot mijn ongesteldheid.

x

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nog 1 dag Provera te gaan en hopelijk word ik dan snel ongi en kan ik met Clomid beginnen, erg spannend!

11. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Meli, is je ongi al doorgebroken? Of is het daar nog te vroeg voor?

Rika, welkom, hoe gaat het nu, heb je een eisprong gehad?

Wendy, wat goed dat je een mooi ei had.

Violet, je moet best nog lang wachten of niet, balen meid.

Saar, hebben ze nog wat gezien vrijdag,ik hoop het voor je meid.

Sasjuh, ik hoop voor je dat snel je ongi doorbreekt, succes meid.

Heb een vroege test gehaald, vanaf 4 dagen voor je verwachte ongi, ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, ik ga uit van woensdag. Heb wel sterk het gevoel dat het raak is, maar dat is zo'n kleine kans, de 1ste ronde. We wachten af.

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Marije(maaike80),
    Helaas... niks te zien. Maandag weer kijken, maar gyn liet al doorschemeren dat er weinig hoop is. Jammer, zal dus op de volgende ronde moeten wachten. Maar moet eerst de komende week nog vol maken voor ik weer aan de primolut mag.
    Ik hoop voor je dat het raak is!! :) Je hebt maar 1 goeie keer nodig... :D
    Hou ons op de hoogte!!
    XX

13. maaike80

Saar, Wat vervelend voor je, ik hoop toch echt dat er maandag iets te zien is.

Mijn vroege test was vanochtend negatief helaas, nou ja op naar de volgende ronde.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maaike misschien heb je te vroeg getest? Zolang je niet ongi bent is er nog hoop!

Hier aan het wachten op mn ongi, zet nog niet door.

15. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    @maaike80: Mijn ongi heeft nog niet echt doorgezet maar ik denk dat het vanavond wel meer gaat worden. Even kijken dus of ik vandaag als cd 1 mag beschouwen:) jammer dat je test negatief was, maar misschien kan je het over een paar dagen nog een test proberen?Zoals sasjuh als zegt, als je nog niet ongesteld bent geworden blijft er hoop!:)

@saar28: Balen dat er niks te zien was meid! Ik hoop dat je alsnog morgen wat te zien krijgt!

x

16. riska

riska Nieuw lid

18 mei 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ben even een paar dagen er tussen uit geweest, maar net even alles bij gelezen.

Afgelopen vrijdag heb ik volgens de ovulatietesten vh ziekenhuis een eisprong gehad!!
    Ben echt heel erg blij. Heb nu wel een cyclus van 36 dagen (best lang), maar hiervoor had ik vanaf mei helemaal niks, dus nu maar afwachten.
    Moet morgen bloed prikken om te kijken of er echt een eisprong geweest is.
    Ga de 3e een test doen.

Hoi Marije, toen ik zwanger was van mijn dochtertje kreeg ik pas na 5,5 week een positieve test, dus zou nog even geen conclusies trekken hoor meid!
    Bij mij hebben ze van cdag 10 t/m 20 om de 2 a 3 dagen een echo gemaakt om een eerdere vraag nog te beantwoorden. Er is niets over temperaturen verteld.

Meli: Wat jammer voor je dat clomid 50 niet aansloeg! Veel succes met de clomid 100 kuur. Had je van de 50 veel bijwerkingen?

Melief: Ik zou even in het ziekenhuis vragen of ze daar ovulatietesten hebben. Ik heb er zelf mee gekregen en begrepen dat ze dit ook iedere cyclus gaan doen.

Sasjuh: Succes met wachten... Je moet veel geduld hebben he!

Saar: Bij mij zagen ze tot cdag 15 helemaal geen groei in het slijmvlies en de follikels (allemaal max 6mm). De 17e werd er ineens een van 16mm gespot die doorgegroeid is.
    Hoop voor jou ook ineens op een aangename verrassing en anders met frisse moed de volgende ronde in..

17. maaike80

Sasjuh, meli en riska, jullie hebben helemaal gelijk. Ik moet gewoon geduld hebben, heb nog steeds het gevoel dat het wel raak is, kan niet uitleggen hoe dat komt, het is een gevoel. Wat wel raar is voor mij, heb al paar dagen af en toe ongipijn, normaal als ik dat heb, zet ook meteen de ongi door... Ik moet gewoon geduld hebben.

Sasjuh, heeft je ongi al doorgezet?

Meli, heeft jou ongi doorgezet?

Riska, wat fijn dat je een eisprong hebt gehad, super.

18. maaike80

Hoi meiden, wou even laten weten dat ik minder op het forum wil komen. Ik maak mezelf de hele tijd gek met het lezen van symptomen, testen enz., dus heb ik met mezelf afgesproken niet meer elke dag op internet te gaan. Ik blijf jullie wel volgen en zal af en toe een berichtje plaatsen,

liefs marije

19. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Dag dames, ik ben een tijd weg geweest..
    ik zal verslag doen vanuit mijn kant.. 1 x 50 mg clomid sloeg niet aan. nu ben ik opnieuw met provera begonnen en ik heb vandaag mijn laatste pil ingenomen.. kijken of ik ongi word dan moet ik de derde dag weer beginnen met 100 mg clomid.. maar wat ik heel raar vind is dat mijn gyn. mij sinds dag 1 al probeert voor te bereiden op een operatie.. de laatste keer dat ik echo had zei ze dit alweer..en ik heb eens gegoogled en die operatie schijnt geen pretje te zijn..en ik moet zeggen dat ik best bang ben daar voor.. wat ik ook niet begrijp is dat ze mij geen menopur aanraadt omdat je dan te veel rijpe eitjes krijgt..
    maar waarom wordt dat dan bij andere vrouwen wel gedaan en wilt ze bij mij gelijk over gaan tot operatie... iemand hier ervaring mee? liefssss

20. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hallo dames mijn ongi is vandaag echt gaan doorzetten. Gisteren was het nog te weinig, dus reken ik vandaag als dag 1 van mijn cyclus. Hopelijk mag deze nieuwe ronde ons allemaal geluk meebrengen. :) ik heb voor aanstaande woensdag al een afspraak gemaakt voor een echo en als alles goed is mag ik vrijdag beginnen met clomid 100...

Saar28: En was er wat te zien vandaag bij de echo?
    Riska: Wat goed dat je een eisprong hebt gehad. En nu nog wachten het tot je mag testen. Spannend!

Maaike80: Ik akn je begrijpen maaike, we zien je wel weer verschijnen, en hopelijk met goed nieuws:)!

Aileenn: Bij mij sloeg clomid 50 ook niet aan. Ik krijg nu een hogere dosis clomid.Operatie, geen idee waar je het over hebt. Mijn behandelende arts heeft het daar niet eens over gehad, Ze willen nu als eerst clomid proberen. Je moet zeker niet iets doen waar je je niet klaar voor voelt. Wat is menopur? is dat als clomid of wat anders? Ik heb dus geen ervaring over de operatie wat je bedoeld, maar ben wel beniewd wat voor operatie dat is en waarom dat gedaan wordt?

liefs van mij:)

Deel Deze Pagina