Mmm allemaal nie zo leuk hier. bij mij ook wachten. zit op dag 50 met spuiten pff. begin nu blauwe plekken te krijgen op me buik. had ik werder niet. heb nu weer eitje van 11 en 12 mm. Hopen dat die doorgroeien. vrijdag weer wcho. na deze ronde aan de ivf gaan geloven. hoop dat t nie nodig is.
Nee echt positief nieuws hebben we al een tijdje niet gehad. Ik ben ook weer gewoon ongesteld geworden en heb echt het gevoel dat er iets aan de hand is. Dus misschien dat ik volgende week wel vraag of ik tussendoor niet 1 echo mag hebben. Maar dames, 2012 wordt ons jaar!!! Dat we iig 2012 met een kleintje of een dikke buik doorkomen.
Hier wachten tot vrijdag, dan eerste echo van deze (laatste) ronde. Zit nu aan de clomid 150... Heb er flink last van deze keer. Slapeloze nachten en erg last van opvliegers.. Nog 2 dagen en dan ben ik weer klaar.. Heb mijn zorgverzekering ook aan laten passen, zodat ik cker weet dat alles vergoed wordt aan behandelingen en natuurlijk ook alvast voor als er een kleine gaat komen.. De Friesland: Av-gezin heb ik nu.. Zijn er al meer mensen die hun verzekering al aangepast hebben? Of ben je al goed verzekerd?
Aangepast. had nog een jongerenverzekerig maar daar werd kraamhulp niet geheel door gedekt. nu goed verzekerd. je weet maar nooit...
Bij mij zit alles er al in, maar we zijn wel overgestapt naar een andere verzekeringsmaatschappij. Zijn van fbto naar zilvere kruis collectief gegaan en besparen nu maandelijks zeker 25 euro en zijn zeker net zo gied verzekerd. Vind het altijd maar een gedoe, maar toch maar overgestapt. Ik wacht deze cyclus even af en als ik deze ronde weer het idee heb dat ik geen eisprong heb dan wil ik de volgende ronde weer naar het ziekenhuis. 1987 hoop dat het wat wordt deze ronde!! Marijkuh, vervelend zeg die bijwerkingen. Heb ook het idee dat de bijwerkingen elke ronde erger zijn. Heb hier gewoon 5 dagen om niks kunnen janken. Maar hoop dat er deze ronde wat gaat gebeuren bij jou!!!
Hoi iedereen, Lees al een tijdje mee,maar reageer nu ook maar even. Ik ben in september 2010 gestopt met de pil en werd niet ongesteld. In mei 2011 bij de huisarts een kuur meegrekegen en die werkte. Werd 1 keer ongesteld en daarna niet meer. Toen doorverwezen naar de gyn. Hier bleek al snel dat ik PCOS heb. Inmiddels een aantal onderzoeken verder, ben ik nu met m'n 1e ronde clomid bezig! Vanavond m'n laatste pil en vrijdag naar de gyn voor een echo. Ben heel benieuwd! Fijn om zo met andere meiden in contact te komen, sta je er toch niet helemaal ''alleen'' voor.
Hey Mir, Dan lopen we deze ronde precies tegelijk, ik moet vandaag ook de laatste slikken (wel clomid 150) En moet vrijdag ook heen voor een echo.. Tis erg prettig om hier af en toe je verhaal kwijt te kunnen. Hier met kerst aan mn zus en zwager verteld, die bleken precies etzelfde te hebben!! En mn tante heeft et ook, die is met clomid zwanger geworden en mn zus met spuiten... Nu kunnen we ook ervaringen met mn zus delen, dat voelt heel erg prettig!! Voor de rest weet alleen een vriendin en een collega en baas van mijn man, aangezien hij wel eens vaker vrij moet nemen. Dan wordt er meer begrip getoond..
Hoi Marijkeuh, Toevallig! Maar als ik het goed begrijp ben jij dus al wat langer bezig aangezien je al met 150 mg begonnen bent! Ik heb het inderdaad ook aan weinig mensen verteld. M'n ouders + schoonouders weten het en op m'n werk aangezien je nogal vaak naar het ziekenhuis moet. Ben heel benieuwd hoe het uitpakt voor je, lees/hoor namelijk heel veel meiden die zwanger zijn geworden door de 150! Edit: Sorry, lees net dat je al vanaf sept. 2010 bezig bent, niet goed gelezen! Excusie! Groetjes Mir
Welkom mir, Heb gehoord dat pco erfelijk is. Mijn zus heeft het namelijk ook. Ookal is zij na 1 ronde ongi opwekkers toch spontaan zwanger geworden. Wel fijn om ervaringen te kunnen delen. Hoop dat we vrijdag van jullie allebei een x positief nieuws krijgen over groeiende eitjes!
Hier alles goed, net terug van Zh, heb allemaal spulletjes en uitleg gekregen over het spuiten, vandaag maar ff alles bestellen bij de apotheek en dan volgende week of zo starten met Duphaston1 moet ff wachten omdat we op vakantie gaan, niet zo fijn om die spullen allemaal mee te nemen en moet ook nog eens allemaal in de koelkast.. dus mijn nieuwe ronde zie ik met roze kleur tegemoet! Ik denk als ik het goed heb uitgerekend ik van het weekend ga starten met Duphaston en dan opp 30 januari terug moet voor een Echo.. spannend.... dat spuiten was helemaal niet eng je voelt die naald geen eens in je buik... heb ook wel klein buikje dus zet hem gewoon in het vet haha. succes meiden met deze ronde!
Goed nieuws!! Ik ben vandaag geweest. 1 van 15 1 van 13. Spannend!!! Mensen die Facebook hebben, willen jullie onderstaande link Like? Kan ik mijn bruiloft winnen . Hoop dat t kan want misschien moet je vrienden zijn?? Foto's van MagazineDeT | Facebook
Ik ben idd al wat langer bezig, loop nu deze maand precies een jaar bij et ziekenhuis. Veel clomid, een operatie en nog een spoedje naar de dokterswacht. Vrijdag weer een echo gehad!! En ben zoooo happy!! Heb 2 eitjes! Miss zelfs 3 maar die was niet goed te zien. Hoop dat et iig genoeg is om raak te schieten hihi. 1 ei was 1,73 en 1 was 1.89 dus ergens vandaag morgen of overmorgen moet ie springen. Flink aan het klussen hihi.. Vrijdag moet ik ff te bloedprikken en volgende week maandag wordt ik gebeld voor de uitslag. Ik heb er een goed gevoel over deze keer en ben er heel rustig onder (gelukkig)... @ Mir hoe is het bij jou gegaan??? Ben errug benieuwd...
@selina ja dat heb ik idd ook gehoord, maar m'n zus is altijd regelmatig ongesteld geweest, heeft geen symptonen van pco (tja, dat zegt eigenlijk niks), maar ze heeft op dit moment nog geen kinderwens. @ marijkeuh ik had ook een aantal goede eitjes er tussen zitten vrijdag, alleen waren ze nog niet groot genoeg. het zag er vooralsnog goed uit, maar moet morgen weer heen om te kijken of ze daadwerkelijk gegroeid zijn! Hopen op meer goed nieuws voor jou, want je hebt nu lang genoeg gewacht dacht ik zo!
@Mir1987 Nog ff spannend voor jou!! Ik hoop het voor je.. Hier flink aant klussen nog en dan is het weer op het wachtbankje en (geduldig) afwachten.. We hebben idd nog wel lang genoeg gewacht, zucht....
Smeize het wordt spannend hier! Bij mij was die in 2 dagen van 15 naar 15,5 gegaan. een trage groei dus. de rest is rond de 10-11 dus hopen dat het niet te hard gaat bij die Ndere. vannacht goed ziek geweest, last van mijn buik! Hoop dat het griep is en niet een te harde groei daar!heb ik al vaker gehad en krijg dan buikpijn! Vanmiddag echo!
Goede vraag inderdaad. Het is zo jammer dat er steeds minder gereageerd wordt in dit topic. We zijn toch met elkaar zo ver gekomen en ze horen er nog steeds bij. Hebben we dat lijstje niet nog ergens?
Hallo dames, Ik heb een tijdje niet gereageerd omdat ik het best moeilijk ermee had. Nu gaat het weet wat beter en ben ik wat meer positief. Ik zit nu in mijn wachtweken. Heb nu al 5 rondes fostimon gespoten. Helaas nog geen zwangerschap. Hopen dat het deze maand wel raak is. Mocht het deze maand weer niks zijn dan gaan we waarschijnlijk starten met IUI. Telkens heb ik een mooi eitje op dag 13 of 14, maar wordt elke maand weer ongesteld. We hebben samen al een dochter van 2. Daar hebben we de medische niet voor in hoeven te gaan. Hoe zit het met de overige meiden hier?? Volgens mij is het best stil hier.
Hier is die: Selina1984 -1e ronde clomid 100mg -27 jaar - 1e kindje 1987 - 3e ronde gonal-f- 24 jaar - 1e kindje Saar28 - na 1e ronde gonal-f - 28 jaar - zwanger van 1e kindje QNL - Primolut en Clomid 100 - 32 jaar - 1e kindje Mamamarion - 25 jaar - 5de ronde Clomid 150 - 2de kindje Annevangeelkerk Sween4 25 jaar - 2e ronde Clomid (nu 100mg,) - Sammie84 - 3e ronde fostimon - 27 jaar - 2e kindje Niesuhh Riniti Forever3 Marijkeuh - Clomid 150 - 24 jaar - 1e kindje