Wij hebben ook alle dagen geklust, 7 dagen lang (heul leuk..... ) En heb ook mn twijfels... Zo stom, want et zou gewoon raak moeten zijn.. Ma jullie weten natuurlijk niet of er uberhaubt een eisprong is geweest... Ik mag vandaag bellen voor de uitslag van het bloed... Als er een eisprong is geweest dan ga ik de laatste week erg zenuwachtig worden. Moet nog 7 dagen wachten voor ik mag testen.. Meid, je lichaam kan je zo voor de gek houden dus maar gewoon afwachten tot zondag en zoek heul veul afleiding!! Doe ik ook!
Pijnlijke borsten heb ik ook met ongi, alleen iets minder en het begon nu wel erg vroeg. Mijn beste vriendin is zwanger en het lijkt mij gewoon zo ontzettend leuk om samen zwanger te zijn dat ik mijzelf weer een beetje doodloop. We zouden dan namelijk maar twee weken schelen. Dus denk ook echt dat het niet raak is, maar ik hoop het gewoon zo ontzettend. Wij hebben het 7 dagen gedaan en daar zit geen moetje tussen, dus dat is wel onwijs fijn. Gelukkig vrijen we sowieso erg veel, dus wij hebben niet echt veel last van moetjes. Ik weet ook echt niet wat we nog meer moeten doen om zwanger te raken. Over 4 dagen weten we waarschijnlijk meer. Toch spannend!
Nee, weet niet wie je bent, maar heb je wel een keer in het zkh gezien! Toen had ik een afspraak net na jou, op die verdieping daarboven, route 78 ofzo was dat geloof ik? Ben daar maar 1x geweest. Maar toen wist ik nog niet dat jij dat was. Jij liep net daar weg terwijl ik zat te wachten. Succes volgende week met je gesprek! Idd erg spannend.
Hey dames, Heb vanmiddag gebeld en de waardes waren goed en heb dus echt een eisprong gehad.. 1 2 of 3 kunnen ze helaas niet zien haha.. Nog een week en dan zit ik op dag 28. Ma ik heb testen die 2 a 3 dagen daarvoor al kunnen dus zit nu ff in dubio. Mijn man zegt gewoon wachten maar of dat lukt hihi... Zou et nu echt? .......
He meid, wat suuuper spannend voor je!!! Ik ga hard voor je duimen, en ik heb ook al eerder getest hoor! Je moet eens bij de Kruidvat die 2 voor 5 euro testen halen, daarmee testte ik ook te vroeg al positief!
Spanned hè dames op het wachtbankje!! Hier nog geen symptomen. Over 3 dagen is mijn NOD. We zullen het wel zien. Gisteren een gesprek in het ziekenhuis gehad. Volgende maand wordt IUI, aangezien ik al 5 rondes verder ben en nog steeds geen zwangerschap.
Spannend zeg. Ben erg benieuwd. Heb deze ronde ook erg veel moeite met het wachten om te testen. Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan, omdat ik denk ik teleurgestelder ben van een nega test dan van een ongi. Ik ben nog niet ongi. Nog twee dagen voor mijn nod. Wat heb ik een hekel aan onduidelijkheid en wachten. Helaas is het niet anders. Ohw sammie wat spannend!! Zal straks voor ons alle drie ineens raak zijn. Dat zou top zijn!!!!
We lopen dus een beetje gelijk!! Het zou inderdaad geweldig zijn als we alle 3 een positieve test hebben!!! Voel je al wat? Ik nog niet veel. Gisteren alleen bij het plassen een beetje pijn.
Heb het idee dat ik vaker moet plassen, met lopen een beetje buikpijn. Oh en mn tepels zijn constant hard. Heb altijd voorgevormde bh's maar ze prikken er soms dwarsdoorheen, haha... Sorry En ben steeds doodmoeh, slaap alle nachten zo 8 tot 10 uren zonder moeite en dan ben ik savonds nog moe.. Maja of dit allemaal te maken heeft met een zwangerschap of dat de menstruatie alweer voorbereid wordt. Ik heb een half jaar terug 10 testen tegelijk besteld op testjezelf.nl en die kan ik 10 dagen na bevruchting dus 4 dagen voor nod al gebruiken. Dat zou dus betekenen dat ik morgen al mag testen, ma wacht tot zondag. Tot mijn man wakker is, want die komt dan uit zijn nachtdienst. Hoop dat ik et volhou hihi... Spannend!!!!
Oh spannend hoor!!! Pijn in je borsten is een goed teken!! Ik had eergister ook het idee dat ik vaker moest plassen en telkens ook heel nodig moest, nu heb ik dat niet meer. Mijn borsten voelen ook gewoon zacht aan. Dus ik denk eigenlijk dat deze maand weer niks wordt. Volgende maand wordt bij ons IUI als het deze maand niet raak is. Ik hoop dat ik dan wel zwanger word.
Het zou geweldig zijn als we alledrie tegelijk zwanger zijn. Ik voel van alles. Er komt dus wel iets aan, maar of het een ongi of een zwangerschap is weet ik niet. Haha. Ik ga zaterdag of zondag testen, maar ook ik denk dat ik vrijdag of zaterdag gewoon ongi word. Door die teleurstellingen durf ik er eigenlijk niet eens meer op te hopen. We zien het wel weer.
Zo denk ik dus ook. Ik ga er gewoon van uit dat ik ongesteld word. Na 5 rondes zonder resultaat durf je eigenlijk niet meer te hopen. Wat voel je allemaal?
Erg pijnlijke borsten (maar heb ik een paar maanden geleden ook een paar x gehad voordat ik ongi werd), soms misselijk, steken in mijn buik, gisteren wat rugpijn, humeurig, erg moe en vooral de hoop dat het nu eindelijk eens is gelukt.
Ik ongeveer hetzelfde.... Gister humeur als een zaag, niet te geloven. En ene moment durf ik ook niet te hopen en ander moment, et KAN gewoon niet mis zijn... Ma zou het nou echt??? Vooral veeeeeel vraagtekens Frustrerend. En de dagen willen maar niet om..... Dames, we moeten nog eventjes volhouden voordat we het echt weten.. En tot dan, lekker stressen, zenuwachtig zijn, verdrietig en-of blij zijn en helemaal gek worden, vooral van jezelf
Hallo dames, Spannend. Jullie symptomen klinken in ieder geval veel belovend!! Hier nog geen symptomen, geen ongi en ook nog niet getest. Denk dat ik mijn ongi gewoon ga afwachten en niet ga testen. Want wat haat ik die omo witte testen!!
Ik ben zwanger! Heb net vijf testen gedaan (3 verschillende soorten) en alle vijf zijn ze positief. Zo spannend. Heb gehuild en ben helemaal bibberig. Er kan natuurlijk nog van alles mis gaan maar wilde het jullie toch niet onthouden.
Whaaaaahhhhhh!!! Ghihi!!! Meid!! Gefeliciteerd man!! Vet koewl!! Gives hope!! Nu genieten he!! Hihi...
Gefeliciteerd!!!!!!!! Super zeg!!!! Meid geniet er van! Ik heb nog niet getest. Durf ook niet te testen. ik voel nog niks. Ook niet dat ik ongi moet worden. Nu maar hopen dat de rest op dit forum ook snel volgt!!!