Hee meiden, Selina gefeliciteerd!! Goed nieuws zeg! Ben ook benieuwd naar de andere testen!! Ik zit op wachtbankje. 24 jan intakegesprek ivf... Kan niet tegen het wachten! Wil beginnen maar ben wel bang... vooral de punctie. maarja, heb t er voor over!
Dank jullie wel. Had ook echt geen posi test verwacht ookal had ik wel klachtjes. Kan het nog niet geloven. Nu jullie nog!!!
We konden niet meer wachten, naja eigenlijk mijn man kon niet meer wachten dus we hebben getest vanmorgen. Mn mannetje had er genoeg van... Hij was helaas negatief. Ma heb de moed nog niet opgegeven, was wel even doodzenuwachtig (zweethandjes en trillen hihi)... Maandag gaan we weer testen. Dan is het 1 dag voor de nod...
Marijkuh, dat was inderdaag nog wel wat vroeg. Spannend is dat he? Hoop dat hij maandag alsnog posi is. Wat leuk dat je man de ongeduldige is. Heb vannacht slecht geslapen. Ben gewoon nog steeds hieperdepieper en bang. Wat als we er toch niet klaar voor zijn o.i.d. Maar dat zal er wel bij horen. Ben dus niet echt bezig met dat het tijdens de zwangerschap mis kan gaan, maar juist daarna. Stom is dat he?
@Marijke, de negatieve test zegt nog niks hoor. Je zit nog ruim voor je NOD, dus je mag best nog wel wat hoop houden @Selina, onwerkelijk is het he. Als je zo lang bezig bent geweest dan kun je gewoon niet geloven dat het eindelijk raak is. Maar ga maar gewoon lekker genieten hoor!!!! @ 1987, je hebt dus toch een eisprong gehad? Maar waarom moet je dan toch ivf gaan doen? Vandaag is mijn NOD en nog steeds niet ongi, maar meestal komt het bij mij een dagje later, dat was de vorige maanden ook zo. Dus ik verwacht het morgen wel(ik hoop natuurlijk van niet!!!)
Sammie; nee. wachtbankje in die zin ik doe ni niks. eitje was verdwenen en uit bloedonderzoek bleek dat er geen eisprong is geweest. in 1,5 jr geen.een eisprong kunnen krijgen met behandelingen.. als dat een keer gebeurd dan krijg ik weer wat hoop..
Vervelend zeg 1987. Ik hoop echt voor je dat het met ivf gaat lukken!! Marijkuh, het kan nog steeds. Hoop dat het een posi test word. Sammie, dat had ik ook. Elke maand een dagje later. Had ook nooit echt de behoefte om te testen. En ineens deze keer een dag voor de nod al testdrang. Ik zal wat zwangerschapshormonen jullie kan op sturen!
@Marijke, wat jammer nou. Morgen is je NOD toch? Met wat heb je getest? Die van de kruidvat zijn het best. @1987, raar he dat je follikel ineens verdwijnt. Dat was bij mij ook een keer, toen werd het opgehoogd en kreeg ik weer een eitje. @Selina, ik vang je hormonen op voor de volgende maand want ik ben ongi geworden, snik, snik.
Ik gebruik de testen van Testjezelf.nu BV - Online bestellen van Zelftesten en Zelfzorg Producten Magoed vertik et nog even om te denken dat et weer mislukt is.. Morgen weer een dag om te testen. Is de test positief dan heb ik nog een clearblue digital liggen.. Selina Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden... Wat moet je nu slikken??
Ik denk dat je sammie bedoelt ipv Selina want die is niet ongesteld maar zwanger. Ik spuit fostimon en heb elke keer een mooi eitje, al 5 rondes gehad maar nog steeds niet zwanger. We gaan beginnen met IUI, hopen dat ik dan wel zwanger word. Jij gaat dus beginnen met IVF. Wanneer ga je beginnen?
@Selina: Gefeliciteerd!!!!!! Wat super voor je meid!! Heerlijk van proberen te genieten nu hoor! @Sammie: Balen zeg dat je ongi bent geworden... @Marijkeuh: Ik blijf nog even voor je duimen hoor...! @1987: Veel succes morgen met je IVF-intake!
Hi Meiden, alles goed? ben weer terug van vakantie, en moet deze week ongesteld worden dan overgaan op Puregon 50 eh, spannend allemaal hoor en lees wel verhalen dat die 50 bij niet veel meiden aanslaat, nou hoop dat ik daar niet bij zit dan hihi, heb dan pas eindelijk een kans. want die clomid is een drama geweest bij mij... pff niks en niks... # selina gefeliciteerd! @ Saar, hoest met je ventje? @ Marijkeuhh .. duim en duim voor je!! @ de rest van de meiden, succes deze ronde, sorry maar moet weer werken..
Ja zeker balen joh Saar. Hopenlijk word ik door IUI wel zwanger. Ik heb trouwens je buik gezien op de foto. Al een aardige buik hoor voor 20 weken! Leuk hoor!
Hoi Sween, Bij mijn sloeg Clomid ook niet aan, en was bij mij ook een drama. Ik werd er alleen maar depri van. Spuiten slaat bij mijn heel goed aan. Elke maand rond dag 14 een eisprong, zoals het ook hoort. Alleen nog steeds niet zwanger. Maar er zijn genoeg meiden die wel zwanger zijn geworden hoor!
Jaa ik was al 60 dagen aan een stuk aan t spuiten dus ze gingen stoppen, geen effect. leef echt toe naar morgen. wil weer verder... pfff wat duren 2 weken dan lang!
@Marijke nog getest vandaag??? @Selina, hoe is het op de roze wolk? Kun je het al een beetje beseffen?