Hij kon t nie geloven. wilde dat we het alleen tegen ouders zouden zeggen maar smste net al dat hij t kwijt moest bij een collega ahah. Net clearblue gedaan. zwanger, 1 -2 weken. 30 mrt echo...zoo spannend. ga me ook inschrijven voor moeders voor moederd
Ben zo blij voor je!!! Nu nog volhouden tot de echo!! Is zo geweldig als je voor de eerste keer dat hartje ziet bewegen in dat kleine wurmpje! Geniet lekker van je zwangerschap!!
Net toch maar even naar het ziekenhuis gebeld omdat ik vandaag weer wat licht bloed had. Gelukkig konden ze mij geruststellen dat het nooit mijn menstruatie zou kunnen zijn, maar waarschijnlijk dus een ovulatiebloeding. Dus er is nog hoop En hoe moeilijk het wachten voor de zwangerschapstest ook is, wachten met vertellen als het eenmaal gelukt is, is nog veel moeilijker he haha. X Marion
Hoe is het Marion?? Hou je het nog een beetje vol, dat wachten? Ik niet!! Ik wou dat het dinsdag was!! Haha Misschien dat ik morgen alvast wel een test doe..
he Mir, nee eigenlijk houd ik het niet vol. Maar ik moet wel, net boodschappen gedaan en expres geen testen gekocht zodat ik wel moet wachten tot volgende week . Ik ga denk ik die goedkope van KV kopen, lees ik veel goede dingen over. Probeer er verder zo min mogelijk aan te denken al is dat erg moeilijk haha. Hoe voel jij je verder, nog ergens last van waarvan je denk; zou wel eens positief kunnen zijn, of juist niet natuurlijk. Suc6 met wachten en anders morgen suc6 met testen X Marion
Hai Marion, Goed van jou!!! Eigenlijk wou ik ook écht wachten tot dinsdag, maar heb 4 testen in huis (idd ook van de kruidvat). Heb de hele week al een soort ongesteldheidspijn en sinds vandaag is dat erger, dus ik vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden een deze dagen En jij?? Hoe voel jij je verder?? X
Hey ik voel me gelukkig weer helemaal goed. Ziek zijn terwijl je een klein kind hebt, is echt niet te doen haha. Heb niet echt ergens last van, alleen voelen mijn borsten wat strakker ofzo en ik heb wat bruinverlies. Heb over dat laatste wat opgezocht en de meeste meiden die dat hadden, werden vlak erna gewoon ongesteld. Dus niet echt een goed vooruitzicht Kun je nog wachten met testen? X Marion
Heee ff vraagje voor de net zwangere vrouwen. ik heb denk 4 dagen pijnlijke borsten gehad. vandaag niet meer. herkennen jullie dat? Maak me dan metwen zorgen dat t hormoon is afgenomen. heb geregeld last van mijn buik. nog geen misselijkheid gehad. kijk uit naar eerstr echo, 30 mrt. Hebben jullie eigenlijk bloedonderzoek gehad voor hoogte van hcg? oehh dinsdag gaat er weer getest worden hier. spannend.. wel ff laten weten he!
Ik heb, denk ik, twee weken pijnlijke borsten gehad en toen was dat over. Begon me toen ook zorgen te maken, maar toen sloeg de misselijkheid toe en tot op de dag van vandaag is dat er nog steeds. Dus dat zegt niks over afgenomen htc hormonen. Het nadeel is gewoon dat wij al zo een tijd bezig zijn en weten dat het echt een wonder is en heel bang zijn dat het wonder weer van ons afgenomen wordt. Probeer toch zo veel mogelijk te genieten van de klachtenvrije dagen. Nee, ik ben trouwens niet op htc getest met een bloedtest. Wel is er bij de 10 wekenecho bloed afgenomen, maar dat is voor andere dingen. Spennend, er wordt morgen weer getest. Ik hou dit topic goed in de gaten!
Me tooo.. knap dat jullie het 2 weken vol hebben gehouden om niet te testen. ik heb 2 dgn voor nod getest hah
Hoop dat handtekening is aangepast. Vandaag nog een clearblue en staat nu op 2-3 weken!! Mooizoooo. Morgen is weer spannendddd... Ik kijk al vroeg of er wat gepost is hier... Succes meiden
Heb nog niet getest, wil nog even tot morgen wachten.. Stom he. Ben zo bang voor een teleurstelling.. Heb de afgelopen weken wel getemperatuurd trouwens en heb nog steeds een hoge temp.. Rond de 37,2, terwijl ik normaal altijd rond de 36,4 heb. Marion, jij al getest!!?
Mir, kan me voorstellen dat je tegen die eventuele teleurstelling aanhikt. Hoop echt dat je morgen posi test. Hou je ons wel op de hoogte? Marion, en en en?
Nou, net getest maar ben er niet veel wijzer van geworden. Het was een heeeeeeeeel licht streepje die na 5 min. Ook weer verdween. Wacht gewoon af tot 't weekend, als ik dan nog niet ongi ben, maar een testje doen en als die weer zo vaag is maar weer met de gynaecoloog bellen. Hoe is het met jou, 1987? Hoe voel je je? En Selina, jij volgende week je 12 weken echo toch, best spannend of niet? Gaat het verder goed met je? Marion, je houdt ons nu wel lang in spanning hoor!
Et streepje komt niet zomaar tevoorschijn he.. Miss nog een testje doen? Sterkte.. Hier willen de dagen niet voorbij, volgende week woensdag de eerste echo! Krijg elke dag rond een uurtje of 2 een dikke inkakker en mn biologisch klokje werkt ook al. Die gaat om 22.00 uit en voor 8en ben ik weer wakker. De buikpijn wordt steeds minder dus ga ook wel lekker te sporten morgen. Zo fit mogelijk blijven en zijn erg gezond bezig qua warm eten en brood eten. En om de zoveel dagen maken we een heerlijke fruitshake! Heerlijk... Maar veel geduld is hier niet hoor hahahaha... Mamamarjon je houd et wel spannend hoor!!
Spannend, een streepje is eigenlijk een streepje, maar ik zou er ook onzeker van worden. Je kunt morgen nog een x testen, hcg wordt elke 2 dagen hoger, en anders gewoon wachten tot het weekend. Ja heb dinsdag om 10 uur de 12 weken echo (bij 12 weken en 3 dagen). Best spannend inderdaad. Zijn wel een hele ochtend zoet, want daarna hebben we een gesprek met de gynacoloog. Wat ik alleen raar vind is dat nog niemand geinformeerd heeft naar erfelijke dingen in de familie en dat we na de echo pas een gesprek hebben met de gyn. Zo weten ze toch niet waar ze extra op moeten letten bij de echo. Wordt daar een beetje zenuwachtig van. Maar aan de andere kant, mijn broer en neefje hebben een hazelip, en dat is dus niet zo een ernstige afwijking. Verder is er bij ons en mijn vriend zijn familie niks. Maandag heeft mijn vriend de kleine ook herkent. Dus dat kunnen we ook weer van ons lijstje afhalen. Mamamarion, hoest bij jou?