Vanmorgen getest en echt helemaal wit, geen streepje te zien. En volgens mij ben ik ook ongesteld aan het worden, want het bruinverlies wordt langzaam rood. Ik ben echt zoooo teleurgesteld, ik had er zo`n goed gevoel bij deze keer. Klote lichaam. Loop heel de dag al te janken. Hoop dat jouw volgende test wel goed is Mir. X Marion
He meid, echt super balen zeg... Had het zo gehoopt voor je met al dat goede nieuws eindelijk op dit topic na al die ellende... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou!!
Oooh Marion had het zo gehoopt voor je. Ik denk dat ik me bij je aansluit meid!!! Ik krijg oook steeds meer het gevoel dat ik ongesteld ga worden en heb nog een test gedaan en die was ook helemaal wit! Gaan we weer voor de volgende ronde! (beeeehhh)!
Wat jammer nou mamamarion!! Had het zo gehoop voor je! Snap heel goed dat je verdrietig bent. Veel sterkte.
Gatver, balen zeg!! Ik had er de goeie hoop in voor jou!! Ff idd een paar daagjes balen en dan weer met goeie hoop he!! Je hebt eitjes dus moet et gaan lukken!! Knuffeltje van ons!!
Dankje allemaal voor jullie lieve reacties. Ben inderdaad ongesteld geworden, dus over 2 dagen gaat het spuitfestijn weer beginnen . Ik had deze keer zelfs 2 eitjes en nog lukt het niet, krijg er wel steeds minder hoop in dat het goed komt :s Mir jij al wat meer nieuws ondertussen? X Marion
Meiden, wat vervelend zeg!! Had het zo gehoopt. Was zo mooi geweest. Kan me voorstellen dat de teleurstelling erg groot is. Hele dikke digi knuffel voor jullie en wij blijven jullie steunen, zo lang als het ook duurt. Het gaat gewoon lukken!!!!!
Snap er niets van. Ben toch echt niet zwanger want de test blijft negatief, maar er is ook geen ongesteldheid te bekennen. Nog niet eens een drupje! Maandag 27 februari heb ik volgens de echo m'n eisprong gehad.. Dan zou ik nu toch ongesteld moeten zijn?? Wie heeft daar ervaring mee? Selina, lief van jou!!!!!
Je had gister toch wel een streepje eventjes?? Je zou wat laat kunnen zijn maar weet niet of je wel eens vaker laat bent... Morgen maar weer testen. Heb het zelf 1 x gehad. Bleef maar testen, maar bleven harstikke wit (niet een streep gezien) en werd 3 dagen later dan gemoeten ongesteld. Ma als je wel een streep hebt gehad.....
Ja, ik had inderdaad een heeeeeeellll licht streepje. Maar daarna nog een test gedaan en was niets op te zien. Vanochtend nog 1 en die bleef ook wit. Heb vanmiddag om 15.00 uur een telefonische afspraak met de gynaecoloog, dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen! Hoe gaat het verder met jou meid?
Hey Mir, hoe is je afspraak met de gyn afgelopen? Ben weer begonnen met een nieuwe ronde. Vandaag al weer de 3de dag spuiten, 75 eh nu. Verder niks te melden eigenlijk haha. X Marion
Hee allemaal, beetje stil! Marion, heel veel succes deze ronde. laat ff wetej als er ontwikkelingen zijn! Mir, nieuws? Verder iemand anders?
Hoihoi Marion, Spannend!! Ik duim dubbel voor je deze ronde!! Nou, de gyn stelde voor om naar clomid 150 te gaan de volgende ronde als ik zondag nog niet ongesteld was geworden en ja hoor.. De volgende ochtend (vrijdag) was ik toch hartstikke ongesteld. Ben dus gister met clomid 100 begonnen! We gaan er weer voor Marion!! Hoe is het met jouw roze wolk 1987? X
Heee mir, Blij met 100mg? Ik kan t nog steeds nie geloven. leef uit naar 30 mrt, echo. hen weer clearblue gedaan, 3+ staat er nu... hormonen gaan dus omhoog. nog steeds weinig klachten. Vrijdag komt moeders voor moeders langs. Weet iemamd of je mag blijven sporten. ik hockey, weet nie of da te gevaarlijk is...
Hey 1987, ik denk niet dat sporten gevaarlijk is, zolang je nog geen dikke buik hebt. Als je kindje groter is en het echt te zien is dat je zwanger bent, is het wel gevaarlijk om sommige sporten te doen. Luister nu gewoon goed naar je lichaam, en lekker blijven sporten zolang het goed voelt. Thnx voor het duimen Mir, zal ik ook zeker voor jou doen. Worden we deze ronde lekker samen zwanger (Word het nog een kerstbaby ook haha. Ik heb al een sinterklaasbaby, dus past goed in mijn rijtje) Morgen weer 1ste echo, ben benieuwd. Ben vandaag nog wel ongesteld en hoop dat het morgen over is. Lijkt me wel een btje smerig als ik nog bloed verlies terwijl ik een echo krijg :s X Marion
@ mamamarion, Hoop voor je dat er morgen groei te zien en dat je dochter snel een broertje of zusje krijgt!! @ 1987, ik denk dat je wel mag blijven sporten, zolang je maar niet hard kan vallen. Hoe voel je je verder? @ Mir1987, de clomid slaat in ieder geval bij je aan! Dus hoop voor je deze maand positief test! Hier nog weinig nieuws. Morgen moet ik voor echo om te kijken of de cystes zijn verdwenen die door de overstimulatie zijn ontstaan. Als het er goed uit ziet dan mag ik aan de ongi opwekkers en weer verder met de behandelingen, het wordt dan IUI.
Je kunt gewoon blijven sporten. Als dat is wat je altijd al doet, gewoon door blijven gaan. Net als sauna bezoek ed. Als je altijd 1 x in de week naar de sauna gaat, kan je het gewoon blijven doen. Maar wel goed naar je lichaam luisteren! Zou wel een geweldige afsluiting zijn van dit topic, als jullie aankomende maand zwanger raken. Bevallen we allemaal in 2012!! Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad. Maagje en blaas werkt al. Ook hebben we de hersentjes gezien in een prachtige vlindervorm. Ben ook 2 weken vooruit gezet en ben nu dus 27 september uitgerekend. Ook mag ik onder controle blijven van de gynacoloog, dus beval in het ziekenhuis. Ze maken, ivm mijn chronische vermoeidheid, een uitzondering voor mij, dus blijf lekker in het ziekenhuis. Zal, als ik de echo op de computer heb, wel de echo even plaatsen. En ga ook een nub topic openen. Ben erg benieuwd, maar denk niet dat ze er wat van kunnen maken.
@ 1987, Ja hoor ben er blij mee! Het liefst zo weinig mogelijk gepruts aan m'n lichaam we mogen nu zelf een paar maandjes proberen dus even ziekenhuis af! Snap dat je het nog steeds niet kan geloven! Haha.. maar het is toch echt zo meid!! @ mamamarion, IK ZEG; GOED IDEE! Sinterklaasbaby, kerstbaby, oud en nieuw baby, ik vind het allemaal goed! Ik was ook een keer ongesteld toen ik een echo had en vond ik ook niet echt een fijn gevoel idd. Maar aan de andere kant dacht ik, ach, die gynaecoloog zal dit wel dagelijks meemaken! haha @sammie, spannende tijden dus voor jou!! Hopen dat de cystes zijn verdwenen! @selina, super!! ben benieuwd naar je echo! Wel fijn dat je gewoon in het ziekenhuis kunt bevallen!