pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik ben ook een paar x geweest dat ik echt heftig ongi was. was inderdaad niet echt prettig, maar ze maken het zo vaak mee.

Dus jullie gaan voor een feestdagenbaby?? leuk leuk leuk. Ik ga iig voor jullie duimen!!!

Mir, wij moesten ook 3 maanden thuis proberen en het vorige berichtje is het resultaat. het is inderdaad wel erg lekker dat je niet steeds naar het ziekenhuis moet. het is wat relaxter.

Sammie, veel succes morgen! hoop dat de custos wegzijn en je dan met frisse moed verder kan met iui.

Dames ik duim echt voor jullie!!!! Lijkt me geweldig om allemaal samen zwanger te zijn. Dus de moed niet opgeven hoor!!!!!!!

2. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @Selina, wat een mooie echo's!!!! Je ziet al een mondje en een neusje. Zo bijzonder is dat hè.

En wat super lief dat je voor ons duimt en nog komt reageren hier!
    Wij gaan inderdaad voor feestdagen baby's en januari baby's! Lijkt me geweldig allemaal zwanger te zijn. Geven we ook weer hoop aan de meiden die dan nog bezig zijn!

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Mooie foto's van de echo hoor!!

Ik blijf ook voor de andere meiden duimen!! Er zat zo lang een dip hier in dit topic, en nu toch opeens weer nieuwe zwangeren, die toch ook al een tijd aan het 'prutsen' waren. Dat moet de meiden die nog niet zo'n mooi wondertje in hun buik hebben toch wel weer moed geven!!

Vandaag had ik mijn laatste werkdag. Was wel een raar idee dat ik daar zo lang niet meer ben! Ga pas 7 augustus weer aan de slag. Maar ik zal tussendoor nog wel eens langskomen, vind ik wel gezellig! Heb zeker geen hekel aan mijn werk. Ik had nog van een van mijn collega's een kleinigheidje gekregen! Zo noemde ze het! Het was een truitje met een pakje en bijpassend vestje/jasje met capuchon, heel schattig, met schildpadjes. En een babyboek om foto's en kaartjes in te plakken en wat dingen op te schrijven en nog een setje om gipsafdrukken te maken van zijn handje/voetje. Een kleinigheidje.... :$ Vond het kei lief van haar!! :)

Morgen weer controle bij de gyn en de 2e groeiecho. Ben benieuwd of ik een dikkerdje krijg! :D Heb wel een flinke buik! ;)

Nou meiden, ik reageer mss niet meer zo vaak, maar ik volg jullie nog wel hoor! En ik blijf duimen dat jullie allemaal een mooi gezond kindje krijgen dit jaar! :)

4. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Selina, Mooie echo's. Niet vergeten kopien te maken ofzo he, want ze vervagen wel na een tijdje.

Saar, dat is idd geen kleinigheidje, maar bijna een hele baby-uitzet haha. Wel heel lief, en leuke cadeaus! Fijn dat alles weer goed was bij de controles.

Gisteren echo gehad (cd 8) en er waren 3 grote (ong 1,8 cm) vlekken te zien. Eentje had een beetje een afwijkende vorm, dus de gyn vertrouwde het niet helemaal. Dus meteen bloed laten prikken om te zien of het eitjes zijn of cystes. De oestrogenen waren niet heel hoog, dus waarschijnlijk is het niet zo goed. Ik moest ook een ovulatietest doen en er was niet eens een licht streepje te zien, helemaal wit. Dus ik vrees het ergste. Morgen alweer een nieuwe echo omdat ze het echt in de gaten willen houden. Ben echt zo zenuwachtig en ik voel me raar. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn; het zouden eitjes kunnen zijn, wat betekent dat ik een hele korte cyclus heb en dus meer kansen per jaar. En dit keer ook nog eens 3x kans. Maar meestal voel ik me verdrietig en ongerust, dat het helemaal fout is. Heb wel weer zon drukkend gevoel in mijn buik, net als ik bij mijn vorige eisprong had. maarja er was niks te zien op de ovutest, dus ik weet het echt niet meer. Hopelijk word het morgen een stuk duidelijker.

X Marion

5. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ Saar, wat lief van je collega dat je zoveel hebt gehad! Lekker hoor dat je nu met verlof bent. En dan is het nu aftellen!
    En ik vind het super lief dat je hier ook nog komt reageren en ons moed geeft om nog verder te gaan!

@ Mamamarion, ik hoop ook zo erg voor je dat het rijpe eitjes zijn en dat je 3 x meer kans hebt!! Ik weet hoe je je voelt hoor. Ik zit ook telkens zo erg in de onzekerheid en ben vaak verdrietig. Maar ooit worden wij nog wel beloond hoor! We hebben in ieder geval bewezen dat zwanger worden lukt!

Ik heb gisteren een echo gehad, na de overstimulatie, en daaruit bleek dat de cysten weg waren, alleen zag de gyn een mooi rond vlekje van 19mm, wat heel erg op een follikel leek. Ook was mijn Baarmoederslijmvlies dik genoeg. En dit zonder hormonen! Het kan een follikel zijn, maar het kan ook nog een kleine cyste zijn. Maar ze zei dat het positief is dat mijn bmv mooi dik was en hij mooi rond was. Het is dus een gokje. Ik heb gisteren de pregnyl gespoten en heb morgen de IUI. Ik hoop zo erg dat mijn lichaam misschien dit keer zelf zijn werk heeft gedaan en dat het een follikel is. Als het geen follikel is dan word ik ook niet ongi en moet ik alsnog aan de opwekkers en begin ik weer opnieuw. Het is dus heel spannend, maar tegelijk heel moeilijk om in de onzekerheid te zitten.

6. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

marion: zou mooi zijn als het er 3 zijn!!! Hoop so!
    Sammie, heeel veeel succes!!

Mvm komt zo.. ben benieuwd! Zit morgen.of zondag op 6 weken. 30 mrt echo. nog steeds niet te geloven. vandaag mijn hormoonpomp verwijderd. mijn lichaam moet het nu zelf kunnen. vond ik wel.een moeilijke stap!

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, kan de afwijkende vorm geen geel lichaam zijn van een al gesprongen eitje? Ik hoop voor je dat het. Gewoon drie eitjes zijn waar er al 1 van onderweg is!!

Sammie, spannend hoor. Veel succes vandaag met je iui. Ook voor jou hoop ik dat het gewoon een eitje is. Super dat de cystes wegzijn!!

8. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen weer een echo gehad. Er waren helemaal geen grote vlekken meer te zien. De gyn wist nu ook niet meer wat er aan de hand was, dus weer bloed laten prikken. Hopelijk is het idd een gesprongen eitje, dan moeten we vanavond nog even klussen. Ik had alleen eergisteren een helemaal witte ovutest en gisteren een licht streepje, echt raar. Hopelijk geeft die bloedtest meer duidelijkheid.

Sammie; Hopelijk gaat het deze keer goed bij jou, heb je echt wel verdient na al die onzekerheid. Ik duim voor je!

X Marion

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marione, wat vervelend zeg. Wat doet een lichaam toch vreemde dingen. Ik hoop dat het een eisprong was en dat ze anders snel vinden wat het is. Succes iig!!

10. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen weer een echo gehad. Er was 1 eitje te zien van 13,5. En ook vocht achter de baarmoeder, wat op een eisprong kan duiden. Dus net weer bloed laten prikken, want de gyn snapte t ook nog steeds niet, wat er nu aan de hand is. Hoop niet dat er al een eisprong geweest is, want we hebben die kans anders niet kunnen benutten omdat mijn vriend tot laat moest werken enz.

X Marion

11. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    De uitslag van het bloedonderzoek was dat er geen eisprong is geweest, ik kan deze ronde dus gewoon verder af maken gelukkig :)

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Gelukkig. Is er verrder wel al wat bekend? Vreemd zeg hoe je lichaam reageerd. Hoop dat dit je laatste ronde is. Ik duim voor je.

13. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat stil hier!! Hoeist met iedereen?
    Ik heb morgen eerste echo. zoo spannend. heb nauwelijks klachten nu..

14. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ 1987, Spannend hoor! Veel succes morgen!! Laat ons weten hoe het is gegaan.

@ mamamarioan, gelukkig kun je weer verder met je cyclus! Hopen dat er snel mooie eitjes groeien die bevrucht worden!

@ Selina, alweer 14 weekjes! Gaat hard hè! Nu gaat je buikje zeker echt groeien.

Hier nog niet veel nieuws. Het is nog altijd de vraag of ik wel eisprong heb gehad. Volgende week vrijdag is mijn "NOD". Heb ook niets gevoeld van de eisprong en voel nu ook niet echt van symptomen. Volgende week weten we meer en anders gaan we gewoon weer verder met een nieuwe ronde.

15. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    #1675 Marijkeuh, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Ik zie dat ik nog helemaal geen echo aan jullie heb laten zien. Oepke dat ik ben hihi..

Over een week mag ik week heen voor een echo in het ziekenhuis. 8 week ben ik dan. Daarna moet ik gewoon naar de verloskundige. Daar heb ik vandaag een afspraak gemaakt. Met week 11 mag ik daarheen.

Heb gister mn eerste buikband besteld. Beetje vroeg maar heb er een leuke tekst op laten zetten. Om aan mn ouders te laten zien. En goeie vrienden...

16. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marijke Nice!!! Wij schelen niet veel! Ben bijna 7 WK. As zaterdag of zondag...

17. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marijkuh, wat een leuke buikband zeg. Mooie echo ook.

Sammie, nou val alleen maar af en van mijn buik zie je nog niet zo veel. Ben weer bij de dokter geweest ivm misselijkheid en heb nu andere medicijnen. Als dit niet werkt moet ik waarschijnlijk opgenomen worden, maar het ziet er nu naar uit dat ze wel redelijk werken. Hoop ook dat dat zo blijft. Ik hoop voor je dat je geen nieuwe ronde meer hoeft te beginnen.ik duim iig hard voor je!

Ik moet 17 april weer naar de gyn voor controle en 15 mei voor de 20 weken echo. Duurt bij mij allemaal dus nog wel lang, heb weinig geduld, haha. Hebben gisteren een opzetje gezien voor een geboortekaartje. Mijn schoonzusje gaat die ontwerpen en omdat ze het aardig druk heeft vroeg ze of wij dat nu al wilde doen. Het begint dan ook echt wel te kriebelen. Vraag me af hoe lang ik het nog kan uitstellen om dingetjes te kopen.

18. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ Selina, wat jammer dat je je zo misselijk voelt. Hopelijk voel je je door de medicijnen wel beter. In mei de 20 weken echo. Spannend hoor. Willen jullie weten wat het wordt? De eerste 20 weken duren denk ik het langst en daarna gaat het zo snel. Leuk he dat je nu over de 12 weken bent en je kunt richten op de spulletjes voor de baby. Geniet er maar van meid!

@ Marijke, leuk de buikband op zn Fries! Gaan jullie het op die manier aan julie ouders vertellen?

@ mamamarion, Hoe is het nu? Heb je nog een groeiend eitje gehad?

@ 1987, hoe was de echo????

Hier wacht ik rustig op het wachtbankje. Woensdag word ik gebeld voor de uitslag of ik een eisprong heb gehad of niet. Spannend dus! Ik voel nog steeds niet veel. Dus het is nog ff afwachten.

19. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan

@1987 Ik ben morgen alweer 8 weken, we schelen idd niet zoveel!!

@Sammie Jah denk het wel. Donderdag hebben we weer een echo en wil daarna de ouders bijlangs en gewoon zeggen. Kijk es, wat vinden jullie hiervan (ofzo).. We nemen natuurlijk de echo's ook mee!! Kijk er nu wel heel erg naar uit hoor!! Daarna gaan we mn broers, zus en schoonzussen bij langs die in de buurt wonen en de rest bellen. (Ik heb 3 broers en een zus en mijn man 2 zussen)

Succes met wachten :( Hopen dat er wat gebeurd is!!

20. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Echo was goed! Klein frummeltje met kloppend hartje. ik mag 16 april weer voor een echo bij fertiliteit en dan vanaf 27 april de echo bij gyneacoloog. Heb dan een combi afspraak. hoop zo dat het goed blijft gaan. weet iemand hoeveel % je na kloppend hartje nog hebt dat t misgaat?

Deel Deze Pagina