Ik heb idd geen pregnyl gespoten, maar ik had ook 15 eitjes dus dat zou erg veel zijn in 1x denk ik. We hebben dan ook echt niet gevreeen, want een 15ling overleef je volgens mij niet eens :s Ik had toch ook net als jij wel moeite mee. Ik had zo iets van, nu heb ik eindelijk een kans, mag het niet. En als het dan toch raak is, zullen het er op zijn hoogst 3 zijn ofzo. Maar toch maar niet gedaan. Hopelijk word je snel ongi zodat je weer aan een nieuwe kans kunt beginnen. X Marion
Sammie, voel me gelukkig een stuk beter. Kan nu weer genieten en vanaf vorige week is mijn buikje ook gaan groeien. 15 mei hebben we de volgende controle en daarna kunnen we direct door voor de 20 weken echo. Ja, wij willen dolgraag weten wat het word. Hebben verschillende chinese kalenders erbij gehad gisteren en 2 zeggen dat het een meisje wordt en 6 zeggen een jongen. Blijft dus spannend (wat een onzin zeg die chinese kalenderuitkomsten). Voor 12 juli hebben we een 3/4d echo geplant met alle toekomstige opa's en oma's. Heb ik ook zo een zin in, alleen duurt alles steeds zo lang.
Hey Saar, je bevalling komt nu echt dichtbij zeg (als je ondertussen al niet bevallen bent haha). Kijk je ernaar uit of ben je er juist bang voor? Echt spannend, want je weet nooit wanneer het begint. En om je een beetje gerust te stellen; bevallen van je 1ste baby hoeft geen dagen te duren, mijn 1ste bevalling duurde maar 5 uur. Hopelijk heb jij ook zo`n snelle bevalling straks. X Marion
Hoi Marion, Ben helaas nog niet bevallen... Al vanaf 24 april is t flink aan t rommelen, dus had hem nu eigenlijk wel verwacht. Maar hij blijft lekker zitten. Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje schrik voor heb omdat je natuurlijk gewoon niet weet wat je gaat overkomen. En eigenlijk was ik er helemaal niet bang voor, maar hoe langer het duurt, hoe meer ik erover na kan denken ofzo, want nu word ik pas bang... Maar ja, ook de bevalling is maar tijdelijk en met zo'n resultaat heb ik t er graag voor over! Lief van je dat je me nog even moed in spreekt! XX Saar
Haha, bedenk me net dat ik 24 april heb getypt, maar moest natuurlijk maart zijn! Vanaf toen elke keer dus harde buiken gehad en oefen weeën enzo. Anders zou t nog wel erg kort zijn!
hallo allemaal, vandaag curretage gehad. nu lichamelijk herstellen en in juni controle.. pfff... weer 1,5 maand niks.. wil graag weer verder maar moet het de tijd geven. saar spannend hoor. wens je een goede vevalling toe!
Zo, maar het is ook wel heftig wat er nu allemaal met je is gebeurd de afgelopen tijd! Daar moet je sws wel ff van bijkomen, denk ik. Natuurlijk wil je verder, dat snap ik, maar ik denk dat het ook goed is voor jezelf om dit kindje een speciaal plekje te geven voor je verder gaat. Ik wens jou en je vriend daarbij heel veel sterkte en moed! En in juni tijd voor een mooie nieuwe baby!! Dikke knuffel en veel liefs, Saar PS: Dank je wel!
Hey allemaal, nog steed niet ongesteld geworden, snap er niks van. Ik wacht het weekend nog af en anders bel ik naar het ziekenhuis voor een echo. Ben nu toch wel benieuwd wat er van binnen nu allemaal (is) gebeurd. @ Saar, ik ben echt zooo benieuwd hoe jullie zoontje gaat heten. Hopelijk vertel je het ons ook haha, ik wacht in spanning af. @1987: Moet echt een vreselijke dag voor je zijn geweest. Ik hoop dat je geen lichamelijke pijn erbij hebt gehad (ik weet gelukkig absoluut niet hoe het in zijn werk gaat), want zoiets doet al pijn genoeg. Ik hoop dat je snel hersteld en dat jullie dit samen een plekje kunnen geven. Vind je het juist niet fijn dat je even rustig aan kunt doen na dit alles? Hopelijk kun je een juni een nieuwe frisse start maken! Veel sterkte. X Marion
1987, vreselijk zeg! Neem inderdaad toch maar even de tijd om dit allemaal een plekje te geven. Het traject is al ontzettend zwaar, dus neem hiervoor even de tijd! Veel sterkte en dikke knuf. Saar, nog ff succes met de laatste loodjes en hou ons vooral op de hoogte!!
hee allemaal, operatie goe gegaan. af en toe buikpijn, maar geen bloedingen ofzo. ondertussen is het 2,5 week geleden dat ik te horen kreeg dat het mis was. lichamwlijk moet ik herstellen, maar wil wel zsm weer de behandelingen in. bij mij werkt het nou juist niet door te wachten, mentaal iig. het wachten en weer 2 maanden voorbij zien gaan maakt het Zwaarder. ik vond het heel erg wat er is gebeurd, maar had me zo verheugd. moet er niet aan denken dat het weer lang gaat duren. ik bel dinsdag ff met zkh of ij echt tot half juni moet wacchten met controle. normaal is t namelijk ongeveer 3 weken en dan controle. als ik in juni controle heb, kan ik als t meevalt in juli weer aan de slag.is lang!! pff.. hoop dat t verder goe gaat met iedereen?
Hey 1987, fijn dat de operatie goed verlopen is. Hopelijk ben je snel hersteld zodat je snel weer kunt beginnen! Heb net naar het ziekenhuis gebeld omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden, ben nu 1 tot 1,5 week over tijd. Ze zeiden dat als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben ik dan een echo krijg. Dus nog een klein weekje onzekerheid. Ze zei ook dat ik voor de zekerheid een zwangerschaptest moest doen, want "de wonderen zijn de wereld nog niet uit" zei ze letterlijk. Pff weet niet wat ik daar van moet denken en durf echt nu geen test te doen :s X Marion
Hoi meiden, Ik ben vandaag uitgerekend! Op controle in het zkh bleek mijn bloeddruk te hoog en had ik eiwit in m'n urine, dus ik word morgen ingeleid. Vind het heel spannend, ook een beetje gek en ben stiekem ook een beetje bang, maar wel heel blij dat als alles meezit, ik morgen eindelijk mama ben! Als ik over een tijdje weer wat ben opgeknapt zal ik jullie natuurlijk wel van alles op de hoogte brengen. En ik hoop dat als ik 'terug ben' dat jullie dan allemaal goed nieuws hebben! Ik blijf ondertussen gewoon door duimen voor jullie! Tot snel, liefs, Saar
Heeeel veeel sterkte tijdens de bevalling. Hopelijk gaat alles goed en lekker snel. Ik ben zelf ook ingeleid en het is echt niet eng! In het ziekenhuis was iedereen erg lief en het was fijn om in het ziekenhuis te bevallen, ook al wilde ik eigenlijk thuis bevallen. Het gaf een veilig gevoel! En bijkomend voordeel, je kan alle zooi lekker in het ziekenhuis laten als je naar huis gaat.Hopelijk horen we snel weer van je. X Marion
oehhh sarahhhh... succes morgen, zet em op en ga lekker genieten van dit grote wonder!! wel weer terug laten horen hoe het met jullie is he!
Saar, wat spannend!! Zet hem op iig en ik hoop dat we snel weer wat van je horen en dat de bevalling vlot en zonder problemen verloopt. Logisch dat je het ook best spannend vind. Dat heeft iedereen waarschijnlijk. Nou zet hem op meid!! Mamamarion, raar zeg dat je nog niet ongi bent. Weet je al wanneer je eventueel wel gaat testen? Of wacht je sowieso dit weekend nog even af? 1987, kan me wel voorstellen dat je snel weer verder wil. Hoop dat je snel groen licht krijgt van het ziekenhuis en je lekker weer bezig kunt. Duim voor jullie beide dat het snel weer raak is!!
Hey allemaal, ben nog steeds niet ongesteld geworden. Vind het nu toch wel vreemd worden want ben nu al bijna 2 weken over tijd. Ik heb besloten dat ik maandag een test doe als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Want ik moest maandag zowiezo al naar het ziekenhuis bellen. X Marion
Hey meiden! Ik zal vast ff kort vertellen dat mijn lieve Bram geboren is op 3 mei om 11.30! Hij woog 3840 gram en is de mooiste en liefste baby van allemaal! Het is een hele heftige maar korte bevalling geweest. We moesten 1 nachtje blijven in het zkh omdat ze mijn bloeddruk nog wilden blijven controleren. Gisteren om 10u mochten we naar huis. Ik zal binnenkort een uitgebreider verhaal typen van de bevalling en een foto van mijn grote trots plaatsen! Nu gaat al mijn energie op aan de nachten, Bram vind het niet zo nodig om dan te slapen, en aan de borstvoeding, die komt nog niet echt goed op gang omdat hij nog niet zo goed aanhapt. Ben vandaag met kolven begonnen. Hopelijk lukt het ons! Tot snel! XX Saar
Saar, gefeliciteerd met de geboorte van Bram!!! Om half 12 al geboren! Dat is dan volgens mij best snel gegaan! Veel succes met bortvoeding geven, hopelijk komt het snel op gang. En geniet vooral veel van je kraamtijd!! Tot gauw!
Saar, van harte gefeliciteerd met jullie kleine man Bram. Geniet er maar van en we zien de verhalen en de foto vanzelf wel verschijnen. Doe maar lekker rustig aan!