Mamamarion, wat raar ineens de bloedverlies. Denk dat het restjes zijn inderdaad. Hopelijk is er zaterdag een mooi eitje!
Das raar ineens bloedverlies. Zal inderdaad nog wel een restje zijn. Hebben jullie misschien geklust, waar dan kan het misschien ook wel van komen. Is het bloeden nu alweer voorbij. Hoop dat je zaterdag 1 of 2 prachtige eitjes ziet, die mooi groeien. Laat je het ons weten?
Whoehoe!! Wauw... Ik had ook niet echt een duidelijk streepje ma toen mn zus zei: Je kan niet een 'beetje' zwanger zijn. Was ik overtuigd. Dus ik zeg dat et gewoon raak is hoor!! En morgen ff weer een test doen Gefeliciteerd meid!
Dat is toch een kruidvat test? Vergelijk hem maar met de testen in mijn album, ik had ook alleen lichte streepjes op alle testen, zelfs nog met 6 weken toen MvM de test deed. Maar het resultaat ligt toch echt boven in zn bedje! Gewoon morgen weer een testje er tegenaan gooien! Wanneer is je nod? Dan gewoon een clear blue doen, dan is er geen twijfel meer mogelijk. Maar alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!
Joepie, heb in je andere topic ook gereageerd, maar hij ziet er echt positief uit. Heb je 1 test gedaan of meerdere? Ik heb toen 5 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. Maar denk dat hij positief is hoor. Zondag nog maar een x testen en hou ons op de hoogte!! Ohw en natuurlijk gefeliciteerd alvast.
Bedankt allemaal!!!! Ik hoop zo erg dat het nu na 1,5 jaar eindelijk raak is!!! Ja Saar dat is een kruidvat test. Zondag is het 2 weken geleden dat ik de iui heb gehad. Zou het dan echt??? Heb geloof ik wel 100 x gekeken naar de test. De streep zit er echt. Hij kwam binnen 5 min. Ik heb gekeken naar jouw testen en het ziet er een beetje het zelfde uit. Morgen ga ik weer testen. Ben helemaal zenuwachtig joh.
Super voor je meid! Eindelijk weer een zwangere erbij op dit topic! Want volgens mij zit dat wel goed, binnen 5 min en een streep is een streep hoor!
Ik had toen mijn pregnyl op woensdagavond gespoten, dus vrijdagochtend aangehouden als eisprong. Dus 2 vrijdagen verder als nod bestempeld. En toen heb ik ma, di, wo en do getest en op vrijdag de clear blue gedaan. Die van maandag was in eerste instantie zelfs negatief, maar daar kreeg ik na de afleestijd een (indroog)streepje. Terwijl die test dus nog het meest op de pregnyl had kunnen reageren. Maar je zit zo kort voor je nod, dat ik niet geloof dat dit vd pregnyl zou zijn. Elke 2 dagen halveert de hoeveelheid pregnyl. En als je zwanger bent, dan neemt die natuurlijk weer toe! Gewoon morgen lekker weer een testje en heb je ook een cb klaarliggen voor de zekerheid? Die zou ik dan zondag doen als ik jou was. Van die streepjes beoordelen kun je zo onzeker worden... Succes met wachten meid!
Hey Sammie, heb je vandaag nog een test gedaan. Hoop zo voor je dat het nu echt raak is! Op mijn echo was niks te zien. Bloedverlies kan wijzen op een te lage dosering puregon, dus die is nu opgehoogd naar 75. Hopelijk krijg ik nu weer geen overstimulatie. Voel me ook verdrietig op dit moment. Overal baby1s en dikke buiken X Marion
Mamamarion, kan me goed voorstellen dat je baalt. Hoop ook voor je dat je geen overstimulatie krijgt. Dikke knuffel iig en ik duim nog steeds dat het bij jou ook snel raak is. Zou een mooie afsluiting zijn van alle dames in dit topic. Ff volhouden nu en huil anders maar eens ff flink uit.
Mamamarion, Ik begon met 75 eh en dat deed de laatste keer niks met me. Toen hebben we opgehoogd naar 112,5 en dat deed wel wat maar echt heeeel langzaam. Ik heb pas op CD 21 mijn eisprong gehad. Dus gewoon heel voorzichtig ophogen en dan komt het echt goed. Ik had de laatste keer zoiets van liever heel langzaam dan dat ik weer overstimulatie krijg. Mijn baarmoederslijmvlies werd alleen maar dikker en dikker en dat was alleen maar goed. Dit keer was het 10 mm, de vorige keren was het 7 mm. Ik begrijp echt heel erg hoe je je voelt. Zo heb ik me ook heel lang gevoeld. Al die zwangeren om je heen, echt om gek van te worden. Het komt echt goed met jou hoor. Wanneer heb je weer een FM?
Dit zijn mijn testen van de afgelopen 3 dagen. Begin het nu een beetje te geloven. Eindelijk zeg! Ik hoop dat de rest ook snel mag volgen!!
Wowww sammie!!! Heel tof! gefeliciteerd. Ik heb donderdag controle gehad. curretage ia goed gedaan. hoef geen primolut te gebruiken, dus vanaf vrijdag hrb ik weer de hormoonpomp. Vrijdag cd8 en echo om te kijken of er weer groei is. Hopelijk mag het weer snel bibgo zijn. raar dat ik eigenlijk nu een buikje gehad zou hebben.. kan er goe mee omgaan. af en toe even huilbuitje. Nu marion en ik nog he? Rest zwanger of bevallen toch?
@Sammie: zie je wel! Wat een mooie duidelijk streep op die van vandaag! Daar kun je idd niet meer omheen! @Marion en Sarah: jullie heel veel succes en dat jullie maar snel met een dikke buik mogen rond waggelen!
Gefeliciteerd Sammie...echt super!!! Eindelijk een brusje voor je kleine meid 1987; ik vind het echt knap hoe je met je verlies omgaat. Fijn dat alles verder goed verlopen is iig. En hopelijk lopen wij 2en binnenkort ook met een dikke buik X Marion Morgenochtend weer een echo trouwens, ben benieuwd.
Hai meiden! Mag ik me bij jullie voegen, ga morgen voor het eerst met Clomid starten, k vind het best eng! ben beetje bang voor de bijwerkingen. K voel me al helemaal niet top de laatste tijd door de hormonen die overhoop liggen. Mn lichaam is totaal de weg kwijt wat betreft hormoonhuishouding ach we zien het wel. Nog tips voor het innemen? smorgens ,smidags,savonds...moet wel voor het eten toch?
Welkom Colo, wat vervelend dat je ook PCOS hebt Het is inderdaad rot al die hormonen, maar bij mij vielen de bijwerkingen van Clomid wel mee. Ik was alleen moe en wat meer prikkelbaarder dan normaal. Ik nam de pilletjes altijd bij het avondeten in, vooral omdat ik het dan lekker thuis kan doen en dat altijd rond het zelfde tijdstip is. En ik had ook zoiets van als ik dan bijwerkingen krijg na het innemen dan ga ik lekker slapen. (Wat overigens niet nodig was hoor). Veel geluk deze ronde en ik hoop dat het meteen raak is Ben zelf net voor een echo geweest. Er was jammer genoeg nog niks te zien Moet nog wel 75 eh blijven spuiten en dan vrijdag weer terug. Baal er wel van en voel me ook nog eens misselijk/beroerd door dat spul. Hopelijk is het deze ronde raak. :s Ben wel klaar met al die rotmedicijnen. X Marion