pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Colo welkom. Hopen dat je snel een mooi eitje hebt en dat het dan met clomid snel raak is.

Sammie, super zeg. Die zijn dus echt wel positief. Onwerkelijk he!!

1987, vind het ook super knap hoe je met het verlies omgaat. Zou zelf, denk ik, ook zo snel mogelijk weer verder gaan.

Ja, 1987 en mamamarion nog en nu dus colo ook. Saar is volgens mij de enige die al is bevallen. De rest is zwanger. Mijn duimen draaien iig op volle toeren voor jullie.

2. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Colo, Welkon hier. Ik heb ook aan de clomid gezeten alleen sloeg het bij mij niet aan. Bij de ene slaat het wel aan bij de ander niet. Hopelijk slaat het bij jou wel aan. En anders heb je altijd nog het spuiten van hormonen. Ik kreeg daar bijna geen bijwerkingen. Van Clomid kreeg ik meer bijwerkingen. Gister was mijn NOD en heb positief getest! Het was mijn 6e ronde met IUI. Maar je hebt hier genoeg dames die veel sneller zijn zwanger geworden. Hopelijk word jij ook snel zwanger!

Mamamarion, wat jammer dat er nog niets te zien was. Wanneer moet je weer terug? Ik snap dat je het zat bent. Het is echt niet niks de MMM, het overheerst heel je leven. Ik hoop echt dat je snel een eitje hebt en jij ook een positieve zwangerschapstest hebt. Ik duim voor je!

Saar, hoe is het met je? En hoe is het met Brammetje? Doet tie het nog goed?

1987, Ik vind het ook knap dat je gewoon weer vol moed verder kunt gaan. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Houd ons op de hoogte

Selina, Hoe is het met je zwangerschap? Ben je al bezig met het kamertje en de spulletjes aan het kopen? Het gaat bij jou ook hard zeg. Wanneer ben je precies uitgerekend?

Ik kan het nog steeds niet echt beseffen. Zo onwerkelijk. Ik kan ook niet wachten op de echo. Hopelijk is alles dan goed.
    Ik belde net het ziekenhuis maar ik mag pas 18 dagen na de eisprong bellen want ze vinden het nog niet betrouwbaar. Ik zit nu op 15 dagen na de eisprong. Ik heel blij bellen en dan krijg je dus zo een antwoord. Ik krijg dan bij 7/8 weken de echo. Ik moet dus nog even geduld hebben.

3. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    @mamamarion: ik moet een hysteroscopie, een kijkoperatie van mijn baarmoeder. Vrijdag gaat het gebeuren, ze hebben op de hsg gezien dat er een klein stulpsel zit in mijn baarmoeder en dat moet eruit. Het kan mogelijk een zwangerschap in de weg staan, ik heb dus weer eens dubbel pech!

@sammie84: gefeliciteerd meid! jeetje na 6 iui pogingen zwanger,dat is heftig zeg! Ik hoop zo dat ik het niet nodig zal hebben. Waarom lukte het niet bij jullie?
    Mijn man's zaad is in orde en mijn eileiders zijn ook toegankelijk.
    Alleen mijn hormonen liggen overhoop doordat ik jarenlang prednison gebruikt heb...k ben al 3,5 jaar niet meer aan de pil. Sinds die tijd zeer onregelmatige cyclus,echt lastig!

4. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Colo, ik heb 6 rondes gespoten en 1 keer iui gehad. De eerst iui was dus meteen raak. Het zaad van mijn man is gewoon goed. Ik had 5 rondes op de natuurlijke manier geprobeerd en 6e ronde met behulp van iui. Ik hoop voor je dat dit allemaal niet nodig is bij jou. Veel succes met de hysteroscopie!

5. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    @sammie84:dank je, ben nog niet echt nerveus voor vrijdag.
    Echt fijn dat je in de 1e ronde iui zwanger bent geraakt!
    Wel spannend zeker!? Ik hoop zo dat clomid aan mag slaan, ik laat het maar op me af komen en ik probeer niet tever vooruit te kijken, dat heeft toch geen zin in deze situatie. Je hebt er absoluut geen grip op, ik weet niet hoe mijn lichaam erop zal reageren. Maar het vertrouwen in mijn lijf is wel behoorlijk minder geworden :(
    Gelukkig lees ik ook veel positieve verhalen over clomid, maar het is zo gigantisch verschillend per persoon he!?

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Sammie, stom hoe ze soms in het zieknhuis reageren. Niks van aantrekken hoor!! Gewoon lekker verder genieten.

Hier schiet het inderdaad al op. 27 september ben ik uitgerekend. Over zeker 18 weken ben ik moeder. Zo spannend. Ze is ontzettend druk en kan dus al heel veel van haar genieten. De meeste spullen hebben we al. Alleen het beddegoed en hydrofielspul moet nog. Zijn wel al met het kamertje begonnen, maar hebben er op de 1 of andere manier totaal geen haast mee. We weten wat we willen en krijgen de meubels van mijn zus die zij en ik dan samen gaan schilderen, alleen ons ertoe aanzetten is nog niet gelukt. Volgende week vrijdag gaan we 3 weken op vakantie, dus het wordt pas rond mijn 29 week zwangerschap, dat we wat met het kamertje gaan doen.

Colo, ja het is bij iedereen inderdaad anders. Ik heb alleen de eerste ronde clomid erg last gehad van bijwerkingen. De keren erna ging al een stuk beter. Clomid 50 deed niks bij mij en moest toen ook een cyste op mijn eierstok laten weghalen. Toen duurde het even voor we weer verder mochten. Toen nog een x een ronde met clomid 50 maar dat deed nog steeds niks. Daarna clomid 100 en daar kreeg ik een mooi ei mee. Toen zijn wij naar huis gestuurd. We moesten het nu maar even 3 rondes thuis proberen en gelukkig was het de laatste ronde thuis raak. Mijn vriend is alleen nooit onderzocht, dus we wisten niet of het daar misschien ook niet goed zat en dat was soms wel vervelend, maar het is toch gelukt. Succes iig vrijdag. Ga je ook helemaal onder narcose?

7. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Voel me echt zo rot vandaag. Vandaag op de creche te horen gekregen dat er weer iemand bevallen is. Nu is Ellys de enige zonder broertje of zusje. Ben echt zo verdrietig. Kan niks hebben en dat is niet handig met zo`n drukke peuter om je heen. Moet me soms echt inhouden om niet boos op haar te worden om niks. Echt klote zeg, wil zo graag dat mijn grote droom werkelijkheid word, maar heb er op dit moment geen vertrouwen meer in.

X Marion

8. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ohh mamamarion wat snap ik goed hoe je je voelt. De onzekerheid is echt slopend. Ik had het ook als ik mijn dochter ging ophalen van de peuterspeelzaal. Stond ik daar tussen de dikke buiken. Ze was ook bijna de enige. Ik hoop echt dat je gauw zwanger wordt. Met het prikken komt het helemaal goed. Binnenkort heb jij gewoon een eitje en hopelijk wordt die bevrucht. Gewoon voorzichtig ophogen. Ik reageerde vorige maand ook niet op de 75 eh. Toen we het gingen ophogen groeide het wel maar heel langzaam. Uiteindelijk toch wel een bevruchte eicel. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat. Misschien kun je extra vitamines slikken om de bevruchting stimuleren. Ik had dat ook afgelopen cyclus gedaan. Ik was naar een homeopaat gegaan en die zei dat ik vitamines tekort had. Ik kreeg toen vitimane D en vitamine B en arginine voorgeschreven. Ik weet niet of het heeft geholpen maar ben deze cyclus wel zwanger geraakt. Veel sterkte!

9. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marion, anders noet je in vragen naar de hormoonpomp lutrelef. daar heb je gewoon een eitje mee. Ik had bij spuiten of geen ei of overstimulatie. das gewoon balen!

10. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Colo, suc6 morgen tijdens de operatie, hoop dat alles goed verloopt en je baarmoeder er weer mooi uitziet! Ik hoop dat je geen pijn eraan hebt en dat je daarna snel weer verder kunt met proberen zwanger te worden.

Sterkte,
    X Marion

11. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Colo, Succes met de operatie!!

Mamamarion, Hoe is het nu met je? Gaat het al wat beter? Wanneer met je weer voor een echo?

1987, Hoe is het? Ben je ook al voor FM geweest?

12. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    @mamamarion, wat vervelend dat je je zo voelt, probeer toch ondanks het feit dat het niet lukt, positief te blijven, dat is voor jezelf goed maar voor je kleine meid ook!
    De hysteroscopie is zonder verdoving of narcose gedaan, dat was ook zeker niet nodig! Ik heb wel voor hetere vuren gestaan eerlijk gezegd en ik vond het heel erg meevallen!
    Mijn baarmoeder was ook schoon, geen weefsel of poliep gevonden gelukkig!
    Nu maar flink aan de klus (nu mogen we weer;)) en dan hopen op een gouden ei! :D

@de rest: lees hierboven hoe de hysteroscopie is afgelopen!

13. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Colo...wat fijn dat alles goed is gegaan, nu idd hopen dat het snel raak is. Ik zal voor je duimen!

Gisteren een echo gehad, maar er was nog steeds niks te zien. Moest wel gewoon 75 blijven spuiten, dus niet ophogen. Ben wel supermisselijk, dus heb gevraagt of ze misschien andere medicijnen voor me hebben. Dat gaan ze van t weekend bespreken en maandag tijdens de acho hoor ik het resultaat.

X Marion

14. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee had vrijdag echo op een krappe cd8. Was nog rustig, geen dik bms, namelijk 3 cm. moet dinsdag weer. hopen dat het dan wat actiever is daarbinnen. ze gaf aan dat dag 8 ook vroeg is. bij een cyclus zou je op cd 8 normaal toch wel een dominant eitje moeten zien?

15. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    1978....dag 8 is echt supervroeg denk ik. Bij mij gaan ze pas rond dag 15-20 groeien, maar dat is natuurlijk bij iedereen verschillend.

Morgen weer een echo...hopelijk dan eindelijk iets te zien :(

X Marion

16. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Mamamarion, hoe was je FM? Hopelijk is er wat geroeid en anders moeten ze het maar ietsie pietsie ophogen hoor. Als er nu nog niks is gegroeid dan heb je denk ik toch iets meer nodig. Hoe zit het met je baarmoederslijmvlies? Is die wel dik genoeg?

Colo, gelukkig was alles goed en is er niks ergs gevonden. Ga je nu aan de clomid??

1987, CD 8 is nog heel vroeg hoor. Bij mij was er zelfs op CD 11 niet veel te zien. Maar ik kan wel begrijpen dat het voor jouw gevoel niet snel genoeg kan gaan. Ik hoop dat jij snel weer op de roze wolk mag gaan zitten. Ik gun het je echt heel erg. Komt vast goed met jou. Je lichaam heeft in ieder geval laten zien dat tie het kan.

17. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Net terug van de echo. Waren 3 a 4 eitjes van ongeveer 15 mm te zien ineens :s Dus weer (kans op) overstimulatie. Moet nu weer afbouwen en 50 eh gaan spuiten en om de 2 dagen controle. Binnenkort krijg ik ook nog een baarmoederonderzoek voor de zekerheid, om te kijken of alles wel doorgankelijk is.

X Marion

18. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Mamamarion, 3 eitjes kan nog wel toch? Hopen dat er 1 of 2 gaan krimpen. Dan kun je gewoon verder deze ronde. Bij mij hadden ze voorgesteld om Escape IVF te doen. Ik had toen 5 eitjes. Ik heb dit toen niet gedaan omdat ik het idee IVF heel eng vond. Ik hoop dat je overmorgen goed nieuws krijgt!

19. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, das balen zeg! Hoop dat het gewoon bij deze eitjes blijft en dat er inderdaad nog 1 of 2 krimpen. Dimen draaien hier overuren dat het deze keer gewoon goed gaat en jullie ook direct raak schieten. Zou fijn zijn als je zou weten hoe je lichaam reageerd op het prikken en niet dat het steeds iets anders loopt. Kan me voorstellen dat je er gefrustreerd van raakt, maar meid, niet opgeven hoor!!

20. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    1987...ik heb net het een en ander gelezen over dat hormoonpompje dat jij ook hebt. Vind je dat niet vervelend dat je dat pompje heel de tijd moet dragen en voel je die naald niet zitten dan? Als het deze ronde niks word, ga ik er eens over beginnen bij mijn gyn. Ben dit een beetje beu aan t worden. Het lijkt wel of niks, of overstimulatie. Maar eerst maar eens zien wat er morgen te zien is.

X Marion

Deel Deze Pagina