pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    QNL: wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden, is een goed teken toch :) Nu hopen dat de rest ook goed gaat.

1987; ik denk dat ik je feliciteren! Goed zeg :)
    Kijk je er nu wel anders tegenaan na de vorige keer?
    Als deze ronde bij mij niet lukt, ga ik ook die pomp proberen. Hopelijk werkt die bij mij net zo goed.

Vanmorgen een echo gehad en gelukkig was alles weer rustig. Begin vanavond met 50 eh, spannend weer.

X Marion

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Qnl, vervelend dat de operatie en herstel toch nog zo tegenviel. Hoop dat je na de controle groen licht krijgt om direct aan de slag te gaan en dat het snel raak is.

Mamamarion, super dat alles weer rustig is. Hoop dat het deze keer gewoon goed gaat en je geen overstimulatie krijgt. Het mag voor jou nu ook wel raak zijn!

Nou ik duim weer voor jullie! Zet hem op meiden!

3. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Qnl, fijn dat je ongi bent geworden..!

Heb hcg waarde laten bepalen. Ben idd zwanger. Hcg was 298 bij 4 weken, dus prima. Sta er wel positief in, maar angst is er wel op de achtergrond ben nu samen met mijn zussen zwanger.

Succes!

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    1987, logisch dat die angst er is. Ik hoop dat het deze x goed gaat! Leuk zeg om samen met je zussen zwanger te zijn. Wordt dus lekker druk straks. Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten!

5. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar hoe ie het met je kleine?

6. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al wat bekend marion? Heb je eerste echo al gehad?

7. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    1987, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is weer snel! Ik snap dat je onzeker bent maar probeer ervan te genieten meid!

Mamamarion, Ben je al voor een meting geweest? Hoop dat je meer geluk deze ronde! Ik duim voor je.

8. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Ik had gisteren een echo (cd 11), maar er was nog niks te zien jammer genoeg :(

Gezellig dat je met je zussen zwanger bent. Al die dikke buiken straks :)

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hoi, lief dat je het vraagt! :D Duurde ff voor een reactie, want ik was op vakantie. We waren met z'n drietjes een midweekje naar Center Parcs. Vooral lekker genikst! ;) Lekker uitslapen en beetje lezen en in het zwembad hangen. Bram is nog steeds een hele goede slaper, ook overdag, dus hij bepaalt wat er gebeurt, ook op vakantie. Het water vond ie nog niet helemaal tof. Op donderdag vond ie het wel lekker, toen was het een beetje opgewarmd door het glas heen! ;) Verder bij het CB te horen gekregen dat zijn schedelomtrek te ver achter blijft en dat hij zijn nekje niet genoeg meeneemt als je hem vanuit rugligging aan de armpjes omhoog trekt. Verder houdt ie zijn hoofdje heel mooi vast, dus daar ga ik me echt nog geen zorgen over maken. Maar ze zei ook voor nu dat ze het nog wilde afwachten tot de volgende controle (30 aug) en als het dan nog niet goed is, dan moet hij naar de kinderarts. We zien het wel. Ondertussen blijven we goed met zijn nekje oefenen. Schedelomtrek kan ik toch niks aan veranderen...

Hoe gaat het intussen met je zwangerschap? Hoever ben je nu? En wanneer krijg je je eerste echo? Weer met 7 weken ongeveer? Ik duim heel hard dat het deze keer gewoon helemaal goed gaat en dat je lekker met je zussen kunt bevallen! Kei leuk om samen zwanger te zijn, en ook leuk voor de neefjes/nichtjes straks dat ze dezelfde leeftijd hebben! :) Ik blijf voor je duimen en wens je een hele fijne zwangerschap!

10. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee, fijn te lezen dat je mannetje het zo goed doet!! Jaah de kleintjes bepalen een ritme he haha.

Ik ben 5+5. Vind de dagen snel gaan, maar besef dat het allemaal pril is. Dat is in zo n behandeling. Dan weet je al vroeg van je zwangerschap. Ik wist t al met 3,5 weken. Echt te vroeg eigenlijk. Heb 20 aug, 7+5, eerste echo. Ik ben niet heel veel bezig met de zwangerschap. Soort van bescherming denk ok. Hoop dat de weken voorbij vliegen. Ga ook trouwen 8 sept. Dus daar ben ik ook flinkee bezig. Ben wel beetje bang dat als het mis gaat, het ook nog van invloed is op mn trouwen enz. Dat is een risico. Horen jullie vaker dat het na een miskraam goed gaat of weer uitmond in een miskraam?

11. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen weer een echo gehad (cd 16). Was nog geen groei te zien, dus de puregon is nu weer opgehoogd naar 66. Over 3 dagen weer een nieuwe echo, Spannend weer :s

Saar, fijn dat je kleine Bram zo`n goede slaper is. Kun je zelf ook lekker je rust pakken. En van het CB niet al te veel aan trekken. Niet iedere baby ontwikkeld zich hetzelfde en volgens mij hebben ze dat daar niet helemaal door. Ik heb zelfs weleens gehad dat ik daar kwam voor wegen en meten, dat ze zeiden, oh haar hoofd is gekrompen in omtrek. Toen dacht ik echt van pffff zei ze dat nou echt. Nou ja ik hoop iig dat ze bij die van jou wel stand van zaken hebben. En hij is nog zo klein en hij moet al zo veel. Gewoon lekker baby laten zijn en er van genieten! Uiteindelijk trekken alle baby`s (meestal)toch wel weer gelijk qua ontwikkeling :)

X Marion

12. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh marion, spannend ja. Hoop dat dat werkt. WElke dosis werkt bij je? Wat je een keer hebt ervaren? Vandaag contact gehad met mvm ze komen morgen. Ook spannend wat betreft hcg test. Heb helemaal geen kwaaltjes... Vind ik maar niks hahah. ANderen zullen jaloers zijn. Het maakt me wat onzeker.

13. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Saar, super dat het met de kleine man goed gaat! Volg vooral je eigen gevoel mbt het consultatiebureau.

Mamamarion, hoop dat je nu de juiste dosis kan vinden en dat je 1/2 mooie eitjes hebt straks. Zet hem op he! Ik duim nog steeds.

1987, ik heb geen idee of je nu meer kans hebt op een miskraam. Sommige vrouwen hebben dat wel en andere juist niet. Mijn schoonzusje had een miskraam bij 8/10 weken en was de maand erop alweer zwanger en dat is goed gegaan. Dus het kan beide kanten op gaan. Ik hoop iig dat het goed zit en lekker blijft zitten, maar het is wel lastig dat je het zo vroeg weet en dat je nog even op de eerste echo moet wachten. Probeer je inderdaad te focussen op de bruiloft en ga vooral van die prachtige dag genieten!

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Niet onzeker van worden, ik had ook nergens last van, dat begon een beetje met 8 weken (misselijk) maar toen nog niet eens zo erg. En bovendien bleek dat van maagzuur te komen, waar ik nu nog steeds last van heb. Heb verder helemaal geen typische kwaaltjes gehad. Niet moe, niet spugen (behalve vh zuur, maar niet door de zwangerschap). Ik had alleen direct na de pregnyl gevoelige borsten en zelfs dat had ik daarna niet meer.
    Sommigen hebben nu eenmaal nergens last van, en degenen die dat wel hebben, krijgen het meestal pas vanaf 6 of 8 weken.

@Mamamarion: haha, het hoofd is gekrompen! Tuurlijk joh, das veel logischer dan dat zij het meetlint op een andere plek houdt.... ;)
    Ik ga me voorlopig geen zorgen maken hoor. En als ze hem doorsturen naar een kinderarts, dan horen we het daar wel. Die gaan je heus niet bang maken voor niks, zoals het CB wel vaak doet... Het gaat gewoon allemaal lekker met Bram, dus ik zie het wel!

Ik ben vandaag weer begonnen met werken... :( Het valt uiteindelijk toch wel mee, want ik kon Bram vanochtend gewoon lekker in zijn bedje laten liggen: dinsdag=papadag! Vrijdag moet ik ook weer werken, dan komen mijn schoonouders oppassen. Voor de rest werk ik thuis, dus ben dan lekker zelf bij hem! :)

Selina: bij jou schiet het ook al op he!!

15. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net mvm over de vloer gehad. GPede test en een mooi boek gehad; paaseitjrs zoeken in het amc... Nu lekker op de bank liggen, ben lui. Heb een week vrij. GEnoeg klusjes te doen eigenlijk, maarjaaa... Het is goed haha.

Cb kunnen van iets kleins iets groots maken. In gevalvan het hoofdje van iets groots iets kleins ;)

16. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marion, nog nieuws??

17. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Nee helaas, was nog steeds niks te zien op de echo, maar moet nog steeds 66 eh spuiten omdat ze niet te snel op willen hogen ivm overstimulatie. Morgen weer een nieuwe echo. Dus hopelijk is er dan eindelijk wel iets te zien. Gisteren lekker een dag je naar de efteling geweest, dus even niet aan al deze zooi gedacht (behalve dan als een zwangere vrouw voorbij kwam of een gezin met veel jonge kinderen :s) Maar het was fijn om even met iets anders bezig te zijn.

X Marion

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Balen zeg. Wel goed dat je nu heel langzaam opbouwt. Beter iets langer wachten tot er een eitje groeit dan weer overstimulatie hebben en weer een paar weken moeten wachten.

19. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Hè dames
    Ik zit al langer op dit forum maar dan omdat ik 2 miskramen heb gehad.. Alleen heb ik ook nog het probleem dat ik pcos heb. Daar heb ik nu dus even een vraagje over vandaar dat ik hier tercht ben gekomen. Na 2 jaar hebben ze me eindelijk op clomyd gezet. Nu heb ik m'n eerste ronde gehad en was er na 17 dagen een follikel te zien en hij vertelde me dat de volgende dag dé dag zou zijn. En nu ben ik 16 dagen verder van de echo en nog niet ongesteld. Maar ook geen positieve zwangerschapstest.. Kan ik de nod datum verkeerd uitgerekend hebben? Hoeveel dagen telde jullie verder na dat de gyn zei dat hij zou springen?

20. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee vicky, ik heb 2 eiprongen gehad en kreeg ook echo om te kijkrn of ie gesprongen was...
    Toevallig ben ik ook in 2010 gestopt met de pil en in april ern miskraam gehad! Ook pcos...

Deel Deze Pagina