pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Sorry, kan je niet helpen. Bij ons was het raak in de tweede ronde die we thuis met clomid gehad hadden, zonder echos.

Kan je het ziekenhuis niet bellen?

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @1987 wat toevallig!
    @selina ja maar het is weekend natuurlijk. Morgen ochtend ga ik gelijk de gyn bellen. Denk dat t niet iets veel voorkomends is als jullie t niet gehad hebben...

3. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hey Vickjuhs, weet je al wat meer ondertussen? Spannend zeg.

Ben vanmorgen weer voor een echo geweest, maar er was helaas nog steeds niks te zien. Moet wel 66 eh blijven spuiten, omdat ze anders bang zijn dat het weer een overstimulatie word.

X Marion

4. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blegh marion! Hoe lang moet je 66 blijven gebruiken?? Als je daarna weer overstimulatie krijgt is t ook wel duidwlijk dat t medicijn niet juist aanslaat. DAt had ik ook, maar bij mij gingen ze niet zo lang door.
    Blijf wel hopen dat het zn werk doet voor je!

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Balen zeg. Inderdaad, hoe lang gaan jullie zo door? Is het niet iets om een tijd aan te geven? Nou hoop dat er alsnog een mooi eitje gaat groeien!!

6. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen weer een echo gehad. Er was 1 eitje te zien die een heel klein beetje groter was dan de rest (8mm) Ook bloed laten prikken zodat ze kunnen zien of er hormonaal ook iets veranderd is. Als dat wel zo is moet ik 66 blijven spuiten en anders ophogen naar 75. Dus er gebeurd eindelijk iets (hopelijk)

1978: voel je je al een beetje zwanger nu?

X Marion

7. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh nou duimen dan!!

Paar dagen beetje misselijk geweest. DAt is nu weer verdwenen. Daar maak ik me nu weer zorgen om... Iemand van jullie herkenbaar. Ben dan weer bang dat hcg isgedaald.. Pfff maamdag echo

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, fijn dat er wat gebeurt en dat er 1 eitje iets groter is. Hoop dat het doorzet. Zet hem op he!

1987, dat had ik in het begin ook wel hoor. Misselijkheid werd bij mij vanaf 10 weken alleen maar erger. Succes maandag met de echo.

9. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen echo gehad en er was eigenlijk niks te zien. En in de bloeduitslag was ook geen hormoonverhoging te zien. Dus moet doorgaan met 75 eh spuiten. Volgende ronde gaan we met de pomp verder, dus dit is zowiezo de laatste ronde met puregon.

Houden de meiden die zwanger zijn het wel een beetje vol in deze hitte? Had hetzelfde weer toen ik zwanger was namelijk en vond dat echt verschrikkelijk.

X Marion

10. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee balen marion, maar hopen dat je geen overstimulatie krijgt! Ik ben opgelucht, vandaag kloppend hartje gezien. 2 dg teruggezet. Volgende week alweer een echo, heel fijn! Heb t denk even warm als anderen. Merk wel da ik door de hitte misselijk kab worden. Verder voel ik me helemaal goe, nauwelijks klachten. Hopen dat het zo mag blijven allemaal!

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jeeh!! Kloppende hartjes worden wij vrolijk van! :D
    Ik duim voor je dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben! ;) Hoeveel loop je voor/achter op je zussen eigenlijk?

12. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank saar! Mijn ene zus scheel ik 2+5 weken en andere 13 weken!
    Brn beniruwd naar de echo maandag. Dan mag ik weeeerrr

13. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    1987, super zeg. We zijn inderdaad gek op kloppende hartjes! Geniet ervan.

Mamamarion, mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor!

14. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Hey dames!!

Dat was alweer 2 maand geleden dat ik hier wat neergezet had. :) Vind het toch raar om hier mijn vrolijke verhalen neer te zetten terwijl jullie nog hard aan het knokken zijn om zwanger te worden.

Magoed wil toch zeggen dat het hier supergoed gaat. Ben nu 28 weken zwanger en voel me goed. :cool: Ben wel blij dat die warme dagen ff voorbij zijn, was mij een beetje te warm.

We zijn hier verder bijna klaar met de voorbereidingen voor de kleine en krijg er ook langzamerhand ook zin in!! ;) Dus et aftellen is wel een klein beetje begonnen.

Helaas horen de hormonale dagen er ook bij, dan kan ik alleen maar huilen en boos zijn, en waarom :(

Bij ons is het een babyboom, zowel in de familie als bij onze vrienden.
    2 schoonzussen en een zus zijn zwanger en +- 5 vrienden... Dat geeft af en toe wel een dubbel gevoel, ben blij voor ze, allemaal!! Ma et speciale is er wel een beetje af zeg maar. Dom he!

Ik heb hier en daar gelezen dat er weer een paar zwanger zijn. Miss weer tijd voor een nieuw lijstje??

Ik wil iedereen, bij wie het nog niet gelukt is heul veel succes wensen en sterkte. Belangrijkste blijft, blijf praten!!!!!! ;)

xxx

15. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Mamamarion, hoe gaat het? Al wat vorderingen?

Vandaag 2e echo gehad. Kleine was weer weekje verder. Volgende week vrijdag mag ik weer en dat is de laatste voor de 20 weken echo. Zitten 10 weken tussen!! Pff lang maarja..

16. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hey 1987, fijn dat alles nu goed gaat! :) Echt super blij voor je.
    Voel je je nu al meer zwanger?

Ik heb ook goed nieuws, vanmorgen een echo gehad en er waren 2 grote eitjes te zien 16mm + 19 mm, in elke eierstok 1. Dus vanavond moet ik een spuit zetten om ze te laten springen en dan vanavond en morgenavond klussen. Echt spannend. :s

X Marion

17. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, wat een goed nieuws! Super zeg. Nou goed klussen en hopen dat het direct raak is. Mijn duimen gaan in turbostand draaien!

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    1987, super ook dat je echo goed was. Die 10 weken vliegen echt voorbij. Anders neem je toch zo een pretpakket qua echos. Dan kan je met 16/17 weken volgens mij een echo krijgen (geslachtsbepaling). Weet natuurlijk niet of je dat wil weten.

Ik heb gewoon alweer 35 weken op zitten en vind het zo snel gaan. Met maximaal 7 weken ben ik mamam. Vind het zo spannend.

19. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh marion wat fijn voor je!!! Lang wachten moet gewoon beloond gaan worden!!!

Selina, alweer 35 weken jah? Sowwiejjj!! Dan ben je bijna mama jaah!! Heel spannend maar vooral heel fijn dat je wens uit gaat komen. Geniwt van je laatste weekjes.

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hehe, eindelijk weer eens wat goed nieuws hier!! :D

@1987: fijn dat de echo weer goed was! Op naar de volgende! ;) Ging jij trouwens niet in september trouwen???? Ook spannend zeg!

@Marion: wat fijn! Goed geklust? :p Nu maar weer afwachten... Succes!

@Selina: jeetje, al bijna zover zeg!! :) Geniet er idd nog maar ff van! Ik had een behoorlijk zware zwangerschap, en wilde het liefst zo snel mogelijk bevallen, maar toen zei een vriendin dat ik het zwanger zijn nog zou gaan missen. Kon ik me toen niks bij voorstellen, zo bagger voelde ik me. Maar nu mis ik het idd!! Dat heerlijke gevoel dat er zo'n lief kleintje in je buik zit, is toch wel iets machtigs. Dus geniet er nog maar van nu het nog kan!! ;) Straks is het ook genieten hoor, als je ein-de-lijk eens kunt bekijken wat er al die tijd in je oventje heeft zitten bakken! :D

Hoe is het met de rest hier? Komt Sammie nog wel eens langs? En Marijkeuh? En wie zat hier ook weer nog meer?

Deel Deze Pagina