pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha, zie nu het bericht van Marijkeuh pas! Helemaal overheen gekeken! :)
    Maar fijn dat het met jou en je zwangerschap ook goed gaat!! Ook alweer ruim over de helft, en voorbij de 'levensvatbaar'grens! Fijn gevoel he! :)

2. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mamamarion, wat goed dat je 2 eitjes hebt!!! Dat is dubbel kans!! Nu hopen op een mooie test over 2 weken!!

Selina, Alweer 35 weken! Het is dus nu echt aftellen. Ben je al met verlof? En heb je alles voor de babykamer al af?

Saar, hoe is het met jou en met kleine Bram? Ben je al aan het werk? Lijkt me best wel weer moeilijk om weer aan het werk te gaan en je kleine achter te laten. Maar aan de andere kant ook wel weer fijn om weer te gaan werken. Ik had het aan het begin best moeilijk maar daarna wende het wel weer.

1987, Wat fijn dat je het hartje weer hebt kunnen horen en dat de baby gegroeid is. Volgens mij ga je ook bijna trouwen toch? Ik wens je een hele mooie bruiloft!

Marijkeuh, Jij bent ook alweer zo ver. Weten jullie het geslacht? Of houden jullie het liever geheim?

Hier gaat alles goed. Ik ben morgen alweer 17 weken! Zaterdag heb ik een pretecho en als het goed is weten we het geslacht dan ook! Ben erg benieuwd en kon niet wachten tot de 20 weken echo. Ben soms nog wel onzeker hoor. Dan denk ik gaat alles nog wel goed daar binnen. Ik denk dat als ik de baby echt goed begin te voelen dat ik dan wat meer kan genieten.

3. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Jah het aftellen is nu wel echt begonnen hoor... Gister 'ff' het rijbewijs gehaald!! Whaaahhh hahaha :$ :D Was wel ff spannend hoor, maakte me druk vooral om het gevolg als ik het niet zou halen, dan kwamen we wel dicht in de buurt van de bevalling..

Maar Saar, heb nu het gevoel dat ik echt!! heel!! lang niet meer hier ben geweest, u heeft al een kleine!! Hihi, nog gefeliciteerd man!! Super! Alles goedgegaan??

@Sammie; We zijn een beetje van de oude stempel haha. We willen niet weten wat het wordt. Dus ondertussen ook 2 namen bedacht en alles in uni gekocht. Ma vind ik eignlijk ook het leukst dat de kleine eerst lekker in uni kleding loopt, blijft et net wat langer 'echt' baby!!

Maar jullie weten wel wat het wordt? Konden ze het al zien?

Leafs

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Inmiddels alweer 36 weken. Babykamer is af en alles is gekocht. Moeten alleen het hele huis nog een x soppen, maar dat komt nog wel. Bed moet nog op klossen en de box moet nog in elkaar worden gezet. Dat is het zo een beetje ook wel.

Sammie, leuk zeg zo een pretecho en dat je dan ook weet wat het wordt. Hier hebben we wel tot de 20 weken echo gewacht, maar dat was wel moeilijk. Geniet nog maar van de zwangerschap, want het is echt zo voorbij.

Marijkuh, wanneer ben jij uitgerekend? November toch? Dat is ook al erg snel. Al veel geregeld dus voor de kleine? Babykamer en kleertjes. Wij vinden de inu kleertjes vooral erg saai, dus ben blij dat we weten wat het wordt. Wij zijn nogal van de uitbundige kleuren. Nog gefeliciteerd met je rijbewijs! En geniet nog even van je zwangerschap.

Mamamarion, moet je nou nog een x terug voor een echo om te zien of je eitjes zijn gesprongen of gaan ze er van uit dat het goed is? Worden nu twee spannende weken. Ik denk iig aan je en hoop zo dat jouw geduld nu eindelijk eens beloont word. Duimen draaien in turbo tempo!!!

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, ben alweer voor de 4e week aan het werk... :( Ik vind het maar niks om Bram achter te moeten laten idd, maar het scheelt wel dat ik gewoon thuis kan laten. Dinsdag heeft mijn man zijn 'papadag' (ik noem het mannendag! :p) en op vrijdag zijn mijn schoonouders bij ons in huis. De rest (ik werk 4 dagen) doe ik thuis en kan ik naar eigen inzicht verdelen, mag dus ook 's avonds en in het weekend. Das wel fijn. Alleen gaat het hier op het werk heel slecht, dus ben bang dat het ontslag er wel aan zit te komen. Kan binnen 3 maanden zijn, maar ook nog 2 jaar duren. Is dus wel onzeker en das ni zo fijn...

Morgen je pretecho met de geslachtsbepaling!!! Leuk joh! Veel plezier! Heb je nog een stiekeme voorkeur, jongetje omdat je die nog niet hebt, of juist een zusje voor je kleine meid? :D

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Heb je dat echt gemist???? Dan ben je idd lang weggeweest!! :D Bram is 3 mei geboren. Ik ben ingeleid met 40+1 omdat ik de verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging had en het niet meer te doen was voor mij.
    7.00 melden op de Verloskamers zkh
    7.30 vliezen gebroken
    8.00 laagste dosis weeënopwekkers in het infuus erbij (ik was zelf nl ook al lekker bezig, elke keer een harde buik/wee en dan een guts vruchtwater, alsof je zo in bed plast!! :D)
    Toen heel snel hele heftige rugweeën (weeënstorm) gekregen. Echt niet op te vangen, was heel heftig. Ik vroeg om pijnstilling, maar alle verloskamers waren bezet, dus erg druk en moest wachten op vk!! In de douche gaan zitten, daar voelde ik dat ik moest persen!! Toen kwam de vk gelukkig snel! ;) En bleek ik al 10cm te hebben en mocht ik gaan persen. 5 minuten en 3 persweeën later lag Bram op mijn buik!!!! :D Dat was om 11.30u. Lekker snel gegaan dus. En tijdens die weeën dacht ik echt dat ik dood zou gaan, maar achteraf gezien was het zo'n makkelijke bevalling! En als dat ventje op je buik ligt, dan heb je echt alleen nog oog voor hem! Terwijl ze aan het hechten zijn, kan alles je gestolen worden, als je hem maar mag vasthouden! Het is zo geweldig, dat je de pijn echt vergeet (cliché, maar echt waar). Ik zou nog wel 10 bevallingen ervoor over hebben om alleen maar Brammeke te mogen hebben! ;)
    Dat was het verhaal! En nu wordt hij a.s. maandag alweer 4 maanden! Hij weegt nu ruim 7,5 kg en is ruim 67 cm lang. Gisteren hebben we hem voor het eerst een klein beetje banaan laten proeven! :D En gisteren ook al de wagen omgebouwd, hij groeide er iets te hard uit! ;) Het gaat echt snel! Voor je het weet, ben jij ook bevallen en kun je je leven niet meer anders voorstellen.
    Spannend he!! :) Geniet nog lekker van je zwangerschap! Nu kan het nog...! :p

7. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hey allemaal, volgende week maandag kan ik pas testen, maar ik heb nu al pijn in mijn onderbuik, aan de zijkanten. Het is echt een heel vervelend/drukkend gevoel dus ik overweeg om morgenvroeg het ziekenhuis te bellen voor een controle echo. Misschien dat de eitjes toch niet gesprongen zijn ofzo iets geks. Ben erge gespannen nu :(

X Marion

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, het kan toch ook een innesteling zijn? Maar misschien wel verstandig om het ziekenhuis te bellen. Hoop zo voor je dat de eitjes gewoon gesprongen zijn. Hou je ons op de hoogte? Dikke digi knuf!

9. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Ja ik hoop dat t idd een innesteling was. Ik had zondagmiddag ineens heel erge pijn in mijn onderbuik en gelukkig is t later afgezwakt en nu is t wel een beetje gevoelig, maar ik heb geen pijn meer. Ik heb opgezocht dat een innesteling 4 a 5 dagen na de bevruchting gebeurd en ik had maandagavond de spuit gezet, dus t zou goed kunnen. Ik hoop t zo :s

X Marion

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik duim mee!! :D

11. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ik hoop ook mee!!

Ik ga zaterdag trouwen!! Zenuwen vallen mee, niet het gevoel dat het zaterdag al zover is. A.s. Vrijdag termijnecho. Ik zou dan 10 weken zijn.. Spannigggg!

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Spannend!!!!!!!!! :D Heel veel plezier, zowel vrijdag als zaterdag!! :)

13. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    1978, heel veel plezier morgen. Hopelijk is alles goed, kun je zaterdag extra genieten van jouw dag! Ga je t dan ook iedereen vertellen dat je zwanger bent?

Sammie, weten jullie al of jullie 2de kindje een jongetje of een meisje word? Je bent ook al bijna op de helft zag ik.

Zelf moet ik nog tot maandag wachten tot ik kan testen, duurt zo lang. En het is echt spannend deze keer omdat ik zondag die buikpijn had :s Kan bijna niet wachten haha

X Marion

14. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

1987, Heel veel succes morgen en ik wens je een hele mooie bruiloft toe! Alvast gefeliciteerd!

Mamamarion, Ik duim voor je dat deze maand raak is. Wanneer is je NOD?
    Ik heb vorige week een pretecho gedaan en toen zagen ze dat het een jongetje is!! We vinden het super leuk! Het had mij eerlijk gezegd niet uitgemaakt. Nog een meisje had ik ook heel leuk gevonden. Moest ook heel even wennen aan het idee dat ik een jongen krijg. Maar verheug me er nu heel erg op.

Saar, Goed geregeld hoor de oppas. Alleen jammer dat je misschien binnenkort je baan kwijt raakt. Ga je dan ook meteen wat anders zoeken of blijf je nog even thuis?
    Ik werk nu 3 dagen en de oma's passen op, en 1 dag werkt mijn man thuis, dus bij mij is kinderopvang ook niet nodig. Zo blijft dat ook als de 2e er is.

Marijke, hoe is het met jou en de zwangerschap. Nog alles goed? Geen last van je bekken of andere kwaaltjes?

Selina, je komt steeds dichterbij de bevalling. Spannend hoor!! je kan dus binnenkort elk moment bevallen. Leuk hoor!! Laat je het ons meteen weten? Ben erg benieuwd.

15. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Heb vorige week maandag de spuit gezet, dus Nod zal volgende week maandag/dinsdag zijn.
    Wat leuk, een jongetje! Snap dat je moet wennen aan t idee, iedereen zegd dat jongetjes toch heel anders zijn dan meisjes :)
    Voel je je verder wel goed?

X Marion

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Sammie, tuurlijk laat ik het jullie weten. Het begint wel al wat te rommelen. Veel buikpijn en dat is toch iets minder prettig. Maarja, moet er toch doorheen. Hoop wel dat ze nog even blijft zitten. Hoop dat ze de 18de of 30ste geboren wordt. Vind ik mooie data, maar ja ze komt als zij er aan toe is.

1987, ik wil jou nog even morgen een geweldige dat toewensen. Geniet ervan, want volgens mij vliegt de dag voorbij. Jullie hebben iig, als het goed is, prachtig weer.

Mamamarion, spannend zeg. Hou je ons op de hoogte?

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Sammie: Leuk een jongetje!!! :D Ik kan het je aanraden, haha!! :p Nee, maar echt, ik vind mijn zoontje heeerlijk! Een lekker knuffelkontje en lachebekje, echt genieten hoor! ;)
    Als ik mijn baan kwijtraak, dan blijf ik denk ik wel ff thuis. Gewoon omdat het lastig zal zijn om een baan te vinden waarbij ik deels thuis kan werken. En anders zoek ik een baan voor minder uren. Ik wil per se niet dat ik mijn ventje meer dan 2 dagen niet zie. Dan mis ik hem echt veel te erg! ;)

@1987: hoe laat heb je de echo vandaag?? Spannend hoor! Veel plezier en succes! En ook morgen een super dag gewenst!

@Selina: spannend he, die laatste weken! Zo vanaf die 37 weken grens dat het 'mag' komen, dan zit je er echt elke dag op te wachten. Bij elk steekje en pijntje dacht ik: he, zou dat het zijn? Gaat het beginnen? Veel succes met het wachten nog, en met je bevalling!! :)

Marion: spannend nog! Ik blijf duimen! ;)

18. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    1987, gefeliciteerd!! En wat leuk dat jullie morgen gaan trouwen. Ben zelf ondertussen alweer 2 jaar getrouwd ma voelt als de dag van gister. Hebben zoooooo genoten van alles! En et maakte et af, voelde me compleet en nu natuurlijk heulemaal hihi...

Sammie84, mn zwangerschap gaat aardig goed. Had in het begin erg last van misselijkheid en last van mn bekken. Nu een tijdje echt nergens last van (heeeeerlijk) en nu beginnen mn bekken weer te kloten. Hoef maar een beetje te veel te doen en wordt dagen daarna afgestraft bij elke beweging!
    We willen niet weten wat het wordt (je kan het toch niet veranderen) en zo blijft de bevalling ook nog een beetje 'leuk' haha.. Heb laatst wel gedroomd dat het een jongetje werd en de naam kreeg die we bedacht hadden.
    De beep is iig al weken verschrikkelijk actief!! Lekker op mn blaas of op de 'uitgang' trappen. De baby is opt moment ook weer heerlijk in beweging!
    Maar jullie krijgen een jongetje! Leuk hoor. Mijn ervaring met oppassen is dat jongens nooit! ma ook nooit van elkaar af kunnen blijven en meisjes echt heul gemeen kunnen zijn!
    Hoe voel je je verder. Al het idee dat je het voelt? Ik voelde et met 17 weken al, geloofde het haast niet ma kon gewoon niet anders!

xxx

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jeetje! Ben jij ook alweer 30 weken zwanger!! Dat schiet lekker op! Fijn dat je de beeb zo lekker voelt bewegen, das toch wel een geruststelling elke keer! :)

20. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    1987, hoe was je echo vandaag? Spannend zeg!

X Marion

Deel Deze Pagina