Selina, gefeliciteerd!!! Eerder dan verwacht, is het vanzelf begonnen, of ben je ingeleid? Iig hoe verschrikkelijk die bevalling ook was, je zult t snel vergeten met dat kleine wondertje om je heen! Geniet er lekker van, en laat je maar eens goed verwennen. Leuke naam trouwens X Marion Ps; hopelijk kunnen we je verhaal hier lezen, als je uitgerust bent!
Selina, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een flinke meid, 4100 gram! Geniet van deze hele mooie tijd!
Selina gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal maar rust eerst lekker uit en vooral genieten van je meisje! prachtige naam trouwens
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een behandelplan. Primolut meegekregen om menstruatie op te wekken. Daarna kan ik beginnen met de hormoonpomp. Ik kan elk moment gebeld worden, wanneer ik kan starten. Als de hormoonpomp geen resultaat opleverd, gaan ze een operatie aan mijn eierstokken uitvoeren. Ze branden dan een klein gedeelte weg, en als het goed is krijg ik dan geen overstimulaties meer en is er een kans dat ik vanzelf een menstruatiecyclus krijg. Vanmorgen op de creche erachter gekomen dat er weer een moeder zwanger is. Voel me erg neerslachtig daardoor. Terwijl ik toch blijk voor haar hoor te zijn. Erg vervelend. Mama Lucy, wanneer kun je gaan testen? Spanned zeg! Is het voor je 1ste kindje of heb je al 1/meer kind(jes)? X Marion
Mamamarion, Wat fijn dat je weer verder kunt! Hopelijk werkt het hormoonpompje net zo goed als bij 1987. Ik weet hoe het voelt om te horen dat er weer iemand zwanger is. Ik werd daar ook wel verdrietig van. Het is niet dat ik het ze niet gunde maar je wil het ook heel graag. Ik hoop dat het jou ook snel gaat lukken. 1987, hoe is het met je? Ben je al terug van huwelijksreis?
Hallo allemaal! Moest eigenlijk tot morgen wachten maar heb vanochtend al een test gedaan (kon niet wachten). Was helaas wel negatief. Het is voor ons eerste kindje, dus zoiezo alles nieuw en inderdaad heel spannend! @mamamarion, ik kan me voorstellen dat je je daardoor rot voelt hoor. Toen ik net hoorde dat ik pco heb bleken ook 2 nichtjes zwanger te zijn, was ook wel even slikken. Je gunt het ze inderdaad wel maar baalt dan wel weer enorm dat het bij jou niet helemaal natuurlijk kan.
Selina, van harte gefeliciteerd!! Mooie naam idd! Marion, spannend dus!! Ik heb een foto toegvoegd, weet niet of t zo goed gaat. Wat zien jullie?? Ik word er onzeker van! Haha
Voor de liefhebbers mijn verhaal. De bevalling is zelf begonnen met gebroken vliezen. Hier nog mijn bevallingsverhaal. Op vrijdag 21 september om 23.45 braken mijn vliezen. Erg spannend natuurlijk, dus direct het ziekenhuis gebelt. Moesten wachten op weeen om de 4/5 minuten, maar ik heb geen oog dicht gedaan. De begonnen rond 5 uur, dus om 6 uur toch maar het ziekenhuis weer gebelt. Konden ons daar om 8 uur melden, dus wij nog even gedoucht en gegeten en toen richting ziekenhuis. Daar was wel wat acitviteit te zien en mochten dus blijven. Maar na 1,5 uur activiteit weg. Wij hebben heel wat rondjes om het ziekenhuis gelpen,mmaar helaas hielp dat niet. Om 1 uur maar weer naar huis en na een lekkere lunch bij mac donals thuis op bed nog wat slapen. Na een half uurtje slaap wakker met weeen. Ziekenhuis gebelt en we konden weer komen. Nog een x even onder de douche en om 4 uur waren we daar. Lekker een dik uur in bad gezeten en toen waren de weeen zo heftig dat ik aan de morfinepomp ging. Mijn baarmoedermond was op dit moment volledig verweekt en 2 cm ontsluiting. Wat een heerlijk gevoel zeg die pomp. Tussen de weeen door kon ik heerlijk indutten. Helaas werd ik bij bepaalde weeen erg misselijk en begon ik dus te spugen. Mijn vriend heeft wel 4 x om nieuwe bakjes gevraagt, zo veel spuugde ik. Om kwart voor 12 snachts bleef mijn ontsluiting steken en ik had zo veel pijn, dat we over zijn gegaan op de ruggeprik en weeenopwekkers. Dat was iets minder en spugen terwil je op je rug ligt werkt niet echt. Uiteindelijk werd de pijn wel weer heftig, dus werd de ruggeprik iets hoger gezet, maar de weeenopwekkers ook, dus dat was niet echt prettig. Om 10 voor 6 had ik volledige ontsluiting en persweeen, dus ruggeprik uit. Na 2 persweeen een verdoving gezet, want ons meisje was iets in moeilijkheden en de gyn was dan ook onderweg. De wee erna een knip gezet en toen was om 06.09uur ons meisje er. Ze lag met haar arm langs haar hoofd, dus dat was niet echt handig, maar de gyn deed 1 stap in de verloskamer en toen was ze er al. Ik was alleen zo beroerd dat ik het eerste uur met S.era heb gemist. Gelukkig was alles goed. Ze woog 4100 gr en is 54cm lang. We moesten wel 48uur in het ziekenhuis blijven ivm langdurig genroken vliezen en dat was wel erg balen, helemaal omdat ze het zo goed deed en heb mede daardoor vanaf vrijdag nacht tot ik weer thuis was ongeveer 8 uurtjes slaap gehad. Ze doet het super. Ze was gisteren alweer 70gr aangekomen en dat blijkt echt super goed te zijn, omdat zulke grote kindjes vaak juist veel afvallen. De borstvoeding loopt super en ik voel me super. Heb alleen last van 1 hechting, waardoor ik veel pijn heb en soms bijna flauwval, maar ben echt super gelukkig met ons meisje. Een, in mijn ogen dan, een helse bevalling, maar ben toch wel weer veel vergeten. Maar voorlopig voor mij nog geen tweede. Maar ze is zo mooi!
Mir.. GEfeliciteerd!! Echt heel tof! Selina, wat een verhaal. Maar je hebt er een mooi kindje Aan overgehouden. Em ohoh wat een mooie bos haar! Nu lekker gaan genieten! Ben alweer weekje aan het werk. Vakantie was tof, alleen ziek geweest ws minder. Ben nu 13 weken. Gisteren nekplooimeting. Geenverhppgde kans op down, maar vond de score nou ook niet echt.. 1:500 Las ergens dat fertiliteitbehandelingen invloed hebben op de uitslag. Weet iemand daar iets van? Ben iig gelukkig dat de 12 weken voorbij zijn. Kleine heeft een sterke hartactie, lekker bewegelijk. Nu met 15 weken dopler en bij 20 wekwn weer echo. Even afkicken van de echos... Had er 5 gehad tot nu toe! Hoe was intake mamamarion?
@selina: wat een verhaal maar inderdaad je krijgt er iets prachtigs voor terug, dat is wel te zien op de foto! @1987: hoe bevalt het werken? en waarom krijg je die extra echo's? is dat altijd als je onder behandeling bent geweest? @mir1987: nogmaals gefeliciteerd ik ben echt blij voor je! @mamamarion hoe was het op het ziekenhuis? Hier 1 dag overtijd, vanochtend nog een keer getest en nog steeds negatief dus het zal er wel aan komen helaas. hoop dat het dan maar snel komt dan kunnen we weer een nieuwe poging wagen! Hoorde trouwens van iemand anders dat als je clomid slikt dat je menstruatie een paar dagen later op gang kan komen als reactie hierop. weten jullie hier iets van?
Mir gefeliciteerd! Echt super! Selina, een bevalling is idd heftig en een aanslag voor je lichaam. En loopt altijd anders dan je had verwacht. Maar je krijgt er ook iets heel mooi voor terug gelukkig. Vind je het achteraf niet gaaf dat je helemaal zelf hebt kunnen doen? Mooie bos haar heeft Sera trouwens 1987: fijn dat alles goed gaat. Maar waarom laat je al die testen eigenlijk doen? Heb je een verhoogde kans op een kindje met een afwijking? mama lucy: Ik was idd ook altijd een paar dagen (1x zefs bijna 2 weken) over tijd tot mijn menstruatie weer begon toen ik Clomid gebruikte.Hopelijk komt je menstruatie snel zodat je idd verder kunt, maar liever minstens 9 maanden niet haha. Begin zelf vandaan met 14 dagen Primolut. En 17 okt heb ik een gesprek met Jennifer over de pomp. De patches en de medicatie kan ik alvast halen, want ik krijg het recept thuis opgestuurd. Spannend weer Ik hoop echt dat het net zo goed aanslaat als bij 1987! X Marion
mamamarion ik hoop echt voor je dat het aanslaat! spannende tijd voor jullie zeg! Hier nog steeds niks.... heb vandaag ook maar niet getest, wacht even een paar dagen af maar raak er wel van in de war zo! Het voelt ook niet alsof het eraan zit te komen, heb normaal nogal last van krampen en stemmingswisselingen maar nu geen van beidde. sta alleen wel helemaal onder de puistjes wat ik nog nooit heb gehad! zelfs niet als puber haha. denken jullie dat het verstandig is om maandag even de arts te bellen als er dan nog geen duidelijkheid is?
Mamamarion, ja dat is zeker een gaaf gevoel. Had het graag zonder pijnbestrijding willen doen, maar ja had echt de morfine en ruggeprik nodig. Gelukkig vergeet je grote delen heel snel. Onze meid doet het super. Ze zat vandaag alweer op haar geboortegewicht. De verloskundige geloofde er niks van ! Borstvoeding gaat super en voel me ontzettend goed.geniet iig volop!
Bedankt allemaal. Kan het nog steeds niet geloven. 18 okt 1e echo, dan ben ik 8 wk. @selina, wat een prachtig mooi kindje!! Wat zul je trots zijn. Geniet ervan!! @1987 heerlijk meid, de 12 weken voorbij. Het is je zo gegund! @mamalucy als je cyclus langer duurt dan 35 dagen zou ik even contact opnemen met de gynaecoloog. Op welke dag zit je nu? Inmiddels al een teken dat de menstruatie eraan zit te komen? Ik heb even gemist hoeveel rondes je al hebt gebruikt Edit: ik had overigens altijd rond dag 17 m'n eisprong, maar werd meestal op dag 34 ongesteld. Dus geen 14 dagen, maar 17 dagen na de eisprong ! @mamamarion, ik duim voor je. Wordt nu wel eens tijd dacht ik zo!! Ik hoop voor je dat t net zo goed z'n werk doet als bij 1987! X
Hier is vandaag de ellende doorgekomen op dag 32. Eisprong was op dag 16/17. eerste ronde voor ons dus allemaal nieuw en afwachten hoe het ging.