PCO, cyclus, overtijd?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by An1983, Oct 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. An1983

An1983 Lid

Sep 23, 2008
    13
    0
    0
    hallo dames,

Ik heb een vraagje. maar zal eerst even mijn situatie proberen uit te leggen.
    Ik heb dus PCO, dit is 6 maanden geleden geconstateerd. We zijn nu 13 maanden gestopt met de pil i.v.m. kinderwens.
    Nu heb ik methformine gekregen en loop sinds 3 maanden bij een dietiste ben inmiddels 5 kilo kwijt (moet 11 kilo afvallen)
    Nu had ik voor ik met de methformine begon cyclussen van 8 tot 9 weken. en soms was ik dan weleens 3 tot 6 weken lang ongesteld.

Nu sinds de methformine zijn mijn cyclussen als volgt: 46-38-31-31 en gewoon 4 a 5 dagen ongesteld(zo was dit ook al voor ik aan de pil begon).
    als ik nu uitga van 31 dagen zou ik nu 2 dagen over tijd zijn.
    Heb wel zere borsten (meer zere tepels zeg maar) en borsten lijken voller als voorheen. af en toe wat misselijk niet heel erg. misschien raar maar droom heel veel laatste dagen. En misschien beeld ik het me in hoor en wil ik het te graag. Ook heb ik totaal geen gevoel van een aankomende menstruatie en normaal voel ik deze 2 dagen van te voren aankomen.

Nu twijfel ik enorm moet ik al testen ja of nee?
    Of kan ik beter nog even wachten?
    Heb vanmorgen een test gekocht. maar durf niet zo goed bang voor een negatief denk ik.
    Ik hoop namelijk zoooooooo dat het eindelijk eens zover is.
    13 oktober moet ik trouwens terug naar de gyn, dan krijg ik weer inwendige onderzoeken om te kijken of de methformine resultaat heeft geboekt. zo niet dan gaan we beginnen met chlomid.

Hoop dat er meiden zijn die mij advies kunnen geven

groetjes an

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik zou testen meid dan weet je waar je aan toe bent

kus

3. An1983

An1983 Lid

Sep 23, 2008
    13
    0
    0
    ja das waar, ik twijfel nog of morgen of anders het weekend, dan is mijn mannetje ook weer thuis van zijn werk.

bedankt voor je snelle reactie.

maar heb al zoveel negatieve testen gehad afgelopen maanden dat ik een beetje de moed begin te verliezen.

Jij bent nog niet zo lang geleden bevallen zie ik.
    Gefeliciteerd! ik vind dat zo'n mooie naam djayden.

liefs an

Share This Page