Hallo meiden, nadat ik lang heb gewacht met een topic te openen. Wil ik dat graag bij deze doen. Morgenvroeg mag ik mijn eerste pufje suprefact gaan nemen. Na vorig jaar een verkeerde uitslag te hebben gekregen aangezien het oude ziekenhuis niet genoeg kansen zag. Zij we na het zien van ons dossier naar jette bij dr tournaye gegaan. En deze zei idd wat ik vermoedde te hebben gelezen in het dossier. Er waren weinig maar "wél zaadcellen gevonden! Na onze eerste afspraak 20 mei is het dan nu eindelijk zover dan we met onze eerste icsi mogen beginnen. En voor mijn man zijn 2e tese. Ben wel heel erg nerveus op het moment Wat gaat er allemaal op ons afkomen. veel liefs Elif
heel veel succes met de behandeling. ik ga duimen dat het allemaal goed zal gaan en dat jullie over een maand of 10 een wondertje hebben. gr Lydia
Elif, enorm veel succes toegewenst meid!!! Dat alles heel vlot mag verlopen! Ik ga heel hard voor je duimen! En wel handig dat je nu een eigen topic hebt. Kan ik goed volgen hoe het je vergaat ...
Meis, eindelijk je eigen topic! En eindelijk jullie kans op een kindje. Ik ga keihard duimen dat de TESE slaagt! En dat de ICSI voor een heel mooi wonder gaat zorgen. Super spannend allemaal meis! Ik ga je natuurlijk volgen. Liefs Dreamer
Heel veel succes met de komende ICSI en Tese-behandeling. Hopelijk kom je over een poosje met heel erg goed nieuws. Ik ga voor je duimen!
lieverd moet opbiechten dat ik heel hard heb getwijfeld dit te openen. Nu vooral nadat jij zo'n slecht nieuws hebt gehad * schiet weer vol* Ik vind het zoooo erg. En jij bent zo'n lieverd net zoals nu altijd lieve berichtjes schrijven. dank je wel toppertje! xxxx Andere meiden hartstikke bedankt!!! ben zo nerveus dat ik niet eens kan slapen. Al komt dat ook gedeeltelijk dat mijn man mij van mijn rugpijn af wilde helpen en ik nu pijn heb aan mijn ribben. jaaa houdt me maar zo vast dan komt dat wel uit elkaar jaja! hahaha meiden jullie zijn lieverds doet mij zo goed!!!!
Lieve Elif, Wat goed meis dat je je eigen topic hebt. Ik ga super veel voor je duimen....vandaag de eerste puf suprefact......het lange wachten wordt eindelijk beloond. Heel veel succes!!! xxx Maaaike
Heel veel succes de komende periode, spannend moet dat voor jullie zijn! Ik ga je volgen!! Liefs, Loutjelou
Meid, heel veel sterkte en suces in de komende spannende periode, ik ga je volgen en ik hoop voor jullie op een prachtig resultaat. Liefs Zora
En hoe ben je de nacht doorgekomen? Nog wat kunnen slapen? Hoe was de eerste keer suprefact? Ik hoop dat je geen bijwerkingen gaat krijgen (weet niet of dat kan bij suprefact?) En dat alles goed aanslaat! Hoe is je man eronder? Is die al zenuwachtig voor de TESE? Mijn duimen draaien meis! Dikke knuffff
hey lieve meiden hartstikke bedankt. hahah dreamer volgens mij ken jij mij door en door, kon dus niks slapen heh! Ben 2 keer vannacht opgestaan en de laatste keer maar opgebleven manlief verscheen 30 minuten later. Heb ook nog steeds last van mijn rug dus dat werkte ook niet echt mee. Je kunt idd van suprefact bijwerkingen krijgen zoals bij de overgang. Ben erg benieuwd, vandaag gaat het goed maar ja ben pas bezig van vandaag dus kan niks zeggen Nogmaals ik vind jullie zo'n lieverds hele dikke xxxxxxxx voor iedereen! xxx elif
nou spuiten dat komt gelukkig pas over zo'n 3 weken. Dit is nu een soort neusspray. Ik moest vandaag wel bloed laten prikken, en ik heb een fobie voor spuiten dus snap hoe je je voelt. Maar ik had een heel ervaren vrouw gelukkig zat erin voordat ik het wist. En mocht liggen op een bedje . Maarja er zullen nog genoeg bloedprikmomenten komen helaas. maar het is voor het goede doel xxxxx
nou het ziekenhuis belde net, ik mocht beginnen met de suprefact , was ik dus al mee bezig! EN volgende week woensdag moet ik opnieuw een bloedproef en waarschijnlijk de 14e oktober bloedprikken en echo. ben erg benieuwd xxx
Als jij het niet wil vanwege mij, dan schop ik je topic toch zelf omhoog Hoe gaat het nu met je? Nog verdere bijwerkingen gekregen? Kan je het een beetje bevatten dat jullie straks eindelijk een kans hebben? Mijn duimen draaien meis!
hahahaha. de bijwerkingen vallen reuze mee alleen erg emotioneel telkens aan het worden, heb tranen bij elk berichtje van je hahah. Behalve mijn rugpijn gaat het erg goed , maar die rugpijn komt niet door de medicatie . Ik ga dadelijk ook zeggen dat ik niet meer die rollen ga slepen ook met de icsi is het straks veel te gevaarlijk. Ik kan het niet echt bevatten eigenlijk, en ook manlief is erg bang telkens dat er weer niks word gevonden. Hij was helemaal niet enthousiast en vroeg me af waarom. Er bleek dus dat het door de angst komt voor weer een negatief bericht. Hij zou het het liefst ook niet willen weten als ze donorzaad moeten gebruiken zei hij me een paar dagen geleden. Maar ik laat hem maar ff met rust. Hij piekert ook te veel Verder heb ik eigenlijk echt een gevoel voor beetje verandering, ik ben er weer erg aan het denken mijn haar af te knippen, dat ik 5 jaar geleden heb laten groeien voor ons huwelijk. Gewoon een nieuw begin. Misschien belachelijk gewoon de hormonen hihihi. xxx
Dat zijn hormonstersssssssss Ik zie om me heen zoveel zwangere dames of jonge moeders die hun haar afknippen of een compleet andere kleur nemen. Allemaal door die hormonsters Maar als jij je daar beter door voelt moet je het gewoon doen meis! Een nieuw begin, een nieuwe Elif. Kan me goed voorstellen dat je man bang is voor weer een negatieve TESE. En de gedachte van ik wil het dan niet weten kan ik me ook wel voorstellen. Hij heeft zoveel moeite gedaan om KID te accepteren, zn onvruchtbaarheid te accepteren. Ineens bleek dat allemaal niet nodig, weer zn gevoelens door de war. En als dan straks ineens blijkt dat hij toch onvruchtbaar is en er toch KID nodig is, dan is dat weer zo'n enorme ommezwaai. Kan me best voorstellen dat hij rust wil. Al denk ik dat hij later alsnog zou willen weten hoe het zit. Hoe denk jij erover? Zou jij het willen weten of het via de TESE of via KID is gegaan? Het lijkt me wel het beste als jullie daarover op 1 lijn zitten. Als jij het wel zou weten en hij niet, dan staat er zo'n enorm groot geheim tussen jullie in. Ik weet niet of je dat zou willen of zou kunnen. Nou meis, ik geef je alvast een doos tissues, want het was weer een berichtje van mij