Zo dames ik heb een druk weekend achter de rug en dus niet met jullie mee kunnen praten! Gaat nu verandering in komen hoor, vind zo'n topic namelijk wel gezellig en fijn om elkaar te steunen! Tante Mars fijn he om dan toch die duivels te mogen krijgen. Normaal zit je er niet op te wachten maar ik was de laatste keer ook helemaal in de wolken. Mag ik ook op de lijst erbij? Mijn NOD is op 21 maart! Dan zit ik op CD 29, maar ik wil deze keer uit gaan van 35 dagen, omdat ik op 35 dagen de gyn mag bellen voor een afspraak. Dus heb besloten mezelf niet van dag 29 t/m 35 gek te gaan maken maar pas te testen op CD 35. (als ik me in kan houden...) Maar heb niet t idee dat ik een eisprong gehad heb dus het zal toch echt weer niet gebeurt zijn deze maand (gyn wilde deze maand nog even proberen) Al had ik van de week wel ineens een temperatuur van 36.0 terwijl het normaal 36.8 is. Maar je temperatuur gaat omhoog bij een eisprong toch?
Nou mijn opa heeft nog ongeveer 2 jaar geleefd...hij had darmkanker. Is eraan geopereerd...bestraald chemo...dat was weg!! Hij had een stoma...maar was toch steeds moe en ziek...toen een plek op zijn hoofd...ernaar laten kijken weg laten halen...en kanker...maar gelukkig een milde vorm...daar zou hij oud mee kunnen worden! Maar opa bleef moe...overal jeuk...kortademig...dus een longscan...ze dachten aan longontsteking, die had hij gehad net na de operatie aan zijn darmen...maar toen zagen ze iets... Dat bleek een andere soort longkanker te zijn...dus compleet nieuw...en daar is hij uiteindelijk overleden...want dat was niet opereerbaar....hij heeft bestraling gehad maar het groeide zo hard dat het in 2 weken van 1 cm naar 6 cm is gegaan....dus heel agressief..en toen was het zo gedaan. Dat heeft hij nog 3 maanden volgehouden..... En de pil...voorheen wel...na Alyssa nee! wou niet meer...en ga het ook niet meer nemen..als we echt geen kinderen meer zouden willen...dan gaat er een knoop in..bij mij man! hihi... Natuurlijk als ik steeds ongesteld ben dan weet ik het niet...want dit hou ik ook geen jaren vol natuurlijk...dus misschien toch maar weer aan de pil na een volgende.....ik zie wel! Groetjes, Miranda
Hey Duchess...tuurlijk mag je op de lijst erbij hihi.. Je doet de laatste en dan quote...als je de qoute aan de boven en onderkant van de lijst weghaald...en je eigen gegevens erbij zet dan kan je hem postten! Oh...en knap hoor wachten tot dag 35! HIhi ik ook hoor...ben alweer ver overtijd...mijn langste tot nu toe was 42...toen waren we nog niet bezig...maar in ieders geval wacht ik tot dan af... Wat is het toch anders....eerst werd ik nooit ongesteld... Pff had gisteren op verjaardag rood met afvegen naar de wc..dus ik dacht jahhh ongi..maar nee...weer niets meer...en nu ben ik toch misselijk...zo heb ik het nog niet gehad...meestal 4 dagen voor NOD een beetje misselijk...dat had ik 5 dagen terug dus...maar nu...zou ik een buikgriep hebben....hoop het niet...(kleine meis is wel ziek geweest ook dus wie weet zou kunnen) ooh ff ertussen spingen....mijn meissie wil de cd's uit het rek trekken endat mag ze niet hihi.. Groetjes, miranda
AFSPRAKEN: Zethu: 10 maart fertiliteitsarts. Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog. MyPrecious: 8 april Gynaecoloog. Uitslag zaad- & bloedonderzoek en gesprek. Willemijn: 19 maart telefonische afspraak met gynaecoloog, over bloeduitslagen, uitslag uitstrijkje en chlamydia.vervolgens dosering clomid afspreken. NOD MAART: Miranda (Mgwc): 13/03/2009 Zethu: 26/03/2009 Duchess: 21/03/2009 NOD APRIL: Myprecious: 04/04/2009 MEDICIJNEN: Tante Mars: op cd3 starten Clomid (50mg) willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid ZWANGER: GEBOREN: Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc) JARIG: Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar Duchess - 24/08/1987 - wordt 22 jaar _________________
Jeeej gelukt. Mijn laatste cyclus ben ik de tel kwijtgeraakt... ben ergens rond CD 120 gestopt met tellen! Dusja nu maar op tijd aan de bel trekken...
hihi duchess...120 dagen tsjah..voor Alyssa had ik ook cyclussen van zolang...ik hield altijd op met tellen rond de 100...maar als ik dan terug keek als ik dan eindelijk ongi was kwam het toch wel altijd rond de 120 soms wel 140... En goed gedaaaan die lijst...zou je hem misschien ook op datum kunnen zetten...de verjaardagen afspraken enz? Als dat niet lukt dan doe ik het wel hihi...
Hoe bedoel je? Wil het best doen, maar snap niet wat je bedoelt haha. Ja ik ben vorige cyclus dag 120 gestopt met tellen, een week later dus 127 naar de gyn geweest, 2 weken later ongesteld geworden dus maarliefst een cyclus van 141 dagen, pfoe! Ik wist niet meer wat ongesteld worden was. Dus nu hang ik meteen aan de telefoon op cd 35 als er nog niets te zien is... Dan kan ik hopelijk de volgende cyclus ook beginnen met clomid!
AFSPRAKEN: Zethu: 10 maart fertiliteitsarts. Tante Mars: 18 maart Gynaecoloog. 14.10 u FM Meting Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog. Willemijn: 19 maart telefonische afspraak met gynaecoloog, over bloeduitslagen, uitslag uitstrijkje en chlamydia.vervolgens dosering clomid afspreken. MyPrecious: 8 april Gynaecoloog. Uitslag zaad- & bloedonderzoek en gesprek. NOD MAART: Miranda (Mgwc): 13/03/2009 Zethu: 26/03/2009 Duchess: 21/03/2009 NOD APRIL: Myprecious: 04/04/2009 MEDICIJNEN: Tante Mars: op cd3 starten Clomid (50mg) 11-03-2009 willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid ZWANGER: GEBOREN: Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc) JARIG: Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar Duchess - 24/08/1987 - wordt 22 jaar Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar _________________ goed dat het lijstje weer even voorbij kwam, anders was ik straalvergeten om een afspraak te maken voor Fm meting. En heb het volgens mij ook op datum gezet nu
hihi jaah zo tante mars.... hihi duchess het hoeft niet meer! Toch bedankt. Ik ga zo het uitzendbureau bellen...had vorige week al gebeld...ze hadden een vacature voor me..ik ben door naar de 3e ronde...maar ik moet nog een gesprek hebben bij de uiteindelijke afdeling....maar dat zou dus vorige week begin al afgesproken worden..dus niet..heb niets meer gehoord...dus had maandag al gebeld en woensdag...toen zeiden ze me we bellen terug als we meer weten....hmmmmmm dus ik ga nu maar ff bellen! Wil die vacature! Groetjes, Miranda
Haha schijnbaar ben ik niet zo slim... Zie namelijk geen verschil in de lijst? Heb je al gebelt naar het uitzendbureau? Wel een beetje aso dat ze zeggen dat ze bellen, maar het niet doen! Daar heb ik altijd de grootste hekel aan.
@ Tante Mars, Jeeej! Gelukkig heeft het doorgezet . En straks aan de clomid! Ga je ook temperaturen enzo? @ Miranda, Wat een verhaal. Je opa heeft veel moeten meemaken met die rotziekte. Mijn oma is er kort geleden ook aan overleden. Ze moet er jaren mee geleefd hebben, maar heeft nooit wat tegen iemand gezegd. Nee mijn oma klaagde nooit, maar duidelijk gezien achteraf viel alles op zijn plaats. Zo'n rotziekte.. Hoop niet dat je buikgriep hebt! Laat die duivels maar snel komen. . Mijn vriend zit foldertjes te kijken die we net in de brievenbus gekregen hebben, ziet hij een babykamer. Dit is een leuke babykamer helemaal compleet 700 euro zegt ie . Toen zag hij een fiets: Nou hier is ookal een leuke fiets. En daarna: Hier staan ookal boekjes van Kikker. Ik kijke hem aan begin te lachen, die lieverd . Vind het zo leuk om te zien dat hij er tòch wel mee bezig is. Zo maar weer met het avond eten aan de slag.
@MP, ja leuk hè om er zo alle twee mee bezig te zijn, jullie tijd komt en misschien wel snel! Ik ga ook snel aan de kook,vandaag een heerlijk dagje vrij geweest, vanaf morgen weer heel de week..hmm eet smakelijk alvast!
@ tante Mars: wat fijn dat de duivels zijn doorgebroken. @ duchess: de temp hoort idd omhoog te gaan bij een ovu. @ aan de pil na de eerste: weet ik nog niet. Heb ik het tegen die tijd wel met vriendlief over. Dat doet ons petekindje nu ook altijd @ MP: leuk he als de partner aan het kijken is voor dat soort dingen!
hey meiden. hoe is het hier? ik zie al dat er weer lekker gekletst is. heb nog nergens geen bloed gezien. ik weet niet wanneer ik een test doe. ik heb idd wel altijd laat een ei. dat weten we dan weer wel. gister tegen onze ouders verteld van onze trouwplannen. ze reageerde echt allevier superleuk! ben er echt wel blij mee! grtz suus
Oh suus...leuk hoor dat ze zo reageerden! Zucht...zit op een ander topic...maart mama's...zelfde maand als Alyssa geboren...en daar zijn er al zoveel weer zwanger. Iedere dag komt er wel een nieuwe bij...en ik baal er van. Sorry meiden..... Groetjes, Miranda
ik weet niet op hoeveel cyclus dagen ik zit. ben de tel een beetje kwijt. maar het is nu al wel een week of 6 a 7 geleden dat ik ongi was. de volgende keer dat ik ongi wordt ga ik het weer bijhouden. ik had er nu ff genoeg van. hey miranda: ik snap best dat dat moeilijk is als er weer een aantal zwanger zijn. knuf voor miranda! grtz suus
@ mgwc: Ik baal er al van dat er zoveel zwangeren zijn bij NOD maart. Ik heb daar ook al een paar dagen niets meer neergezet. Het doet me gewoon pijn. @ suus: kan me voorstellen dat je het een beetje kwijt bent. Ik ben blij dat mijn ticker dat voor mij bijhoudt. Tevens houdt ik dat ook bij op de templijst.