Nou mijn haar is weer donkerblond zonder groen!! Haha! Ik vind het wel een erg saaie kleur, en te donker, maar denk dat ik maar met blondspray ga werken. Dit heb ik al eens eerder gedaan, en dat werkte goed. Kreeg ik ook niet zon verpest haar van (want ja mijn haar is lekker droog nu natuurlijk!) @Babyhope, jeeeuj een eisprong gehad!!! Jammer dat het wat aan de lage kant was, maar je lichaam heeft toch gereageerd op de clomid! Super! Alleen waarom moet je nu over op 100mg? Dat snap ik dan niet helemaal. @Zethu, ja leuke pendel he. Ik ben ook benieuwd hoe het met Yvy is!! @MP, brr ik hoop voor je dat je dat niet elke cyclus krijgt die pijn. Lijkt me erg vervelend... Ik heb telkens vreselijke pijn onderin mijn buik en ik snap echt niet waar het vandaan komt. Het lijkt mijn baarmoeder wel ofzo, het zit iig echt heel laag in het midden. Elke keer een soort kramp en ik wordt gewoon misselijk van de pijn. Jammer dat ik nog geen eisprong gehad heb, anders ging ik denken... Ik baal eigenlijk heel erg dat ik pas woensdag weer een FM heb.. vind het echt laat... Donderdag was er een eitje 10,6 mm. Als mijn lichaam deze keer toch goed op de clomid reageert dan moet deze dus elke dag 2mm groeien. Dat betekend dat ik dan woensdag op een ei van 22,6 zou kunnen zitten. Dan zit je toch al dicht op de eisprong of niet? En als hij nou net wat harder groeit, missen we hem misschien wel... Nouja voor de zekerheid klussen we maar om de dag, maar t klussen hier gaat niet zo van harte.. Vriendlief wel, die is er altijd klaar voor, maar mijn zin is ver te zoeken. Maargoed het is voor een goed doel he!!! Ik hoop alleen dat hij toch nog wát groeit.. Want opzich, vorige cyclus was hij 10,0 en nu 10,6.. Dus wel ietsje groter. Maar niet groot genoeg om te zeggen dat het een groeiend eitje is... Zucht. Nou ik ga snel eten.. Om 7 uur belde het dochtertje van mijn zus me op, of ze vanavond hier mocht slapen. Heb ik dus echt géén zin in eigenlijk, maarja, ik durf niet zo goed nee te zeggen.... Ze belt rond 8 uur weer terug..*zucht* haha. OH nog ff snel! Wij wonen in een appartementencomplex, dat zijn twee gebouwen tegenover elkaar met daar tussenin een grote tuin met bankjes e.d. en een afgesloten hek eromheen. Door de clomid heb ik het telkens zo warm en doe ik dus de deur naar het balkon open (we hebben geen raam) en de gordijn open. Nu kwam ik er achter, 3 avonden achter elkaar al, dat er telkens een man in de tuin zit savonds.. Ik ken die man helemaal niet, maargoed, we hebben hier 48 appartementen, dus ja je kent niet iedereen. Maar ik vind het wel vaag. Als ik naar bed ga en de deur open doe zie ik niemand (dit is rond 11 uur vaak) maar rond half 12 is hij er ineens. Hij zit dan maar wat op dat bankje daar. Van de week ging ik om 1 uur naar het toilet en toen zat hij er nog steeds. Hij ziet er een beetje uit als een zwerver, maarja, dat weet je niet he... Ik weet wel dat ik me dus echt niet meer fijn voel in mijn huis. Ik slaap slecht, droom dat er ineens iemand op het balkon staat.. Ik doe nu dus ook de deur maar dicht en op slot, waardoor ik me kapot zweet snachts. Ik vind het echt een beetje eng eerlijk gezegd.. Ik heb die man drie dagen geleden pas ontdekt, maar wie weet hoelang die daar al rondhangt savonds. En dan lig ik altijd naakt op bed met mijn deur en gordijn open. Dan is het wel donker binnen, dus overburen zien niks, maar als je dichter bij staat zie je vast wel wat...... *zucht* Zo dat ben ik kwijt...
Goedemorgen, Ik denk dat ik weer een schimmelinfectie heb , balen! Heb er regelmatig last van en we wilden juist dit weekend weer met elkaar naar bed gaan, want het is nu 15 dagen na mijn laatste menstruatie. Dus wie weet spontaan een eisprong. Maar gezien mijn jeuk zal het wel niet gaan gebeuren . Duchess: hoe is het met je haar afgelopen? Is het niet groen geworden? Oh lees het al, gelukkig weer een normale kleur . En heeft het dochtertje van je zus nog bij jullie geslapen? Klinkt als een eng verhaal over die man die steeds in jullie gezamenlijke tuin zit . Ik zou er ook bang van worden!! Babyhope: goed nieuws dat je wel een eisprong hebt gehad! Alleen jammer dat je progestron aan de lage kant was . Maar laten we het positief bekijken, je hebt wel een eisprong gehad!!
@duchess ja ik weet het ook niet maar dat hadden we afgesproken en hij zei start maar met 100 mg omdt ie wat aan de lage kant was... moet ik die tabletjes dan tegelijk innemen die 2... xxxx cindy
Ik heb een hele pagina met reacties niet gezien. Cindy, een ei gehad dus! JEAH! Wat was je waarde dan? Duchess, bah zeg, zou het doodeng vinden. Maar je vriend slaapt bij je toch, hij beschermt je wel Debby, ik had ook ALTIJD een schimmelinfecties na gebruik van tampons. Sinds 3 maanden gebruik ik dus maandverband (VIND HET ZOOOO GOOR) maar de schimmels blijven weg. Dan maar ff een weekje doorbijten. Ik ga ff naar een fotozaak en verder NIKS doen vandaag Heerlijk.
Joepie! Ik heb zojuist lekker een hotelletje geboekt voor mij en mijn hond 25 juli gaan we wandelen op het strand in Zandvoort met ons sharpeiforum. En ik wilde graag mee én blijven slapen. Pensionnetjes zijn niet te doen met mijn hond, hij is erg lastig. Dus wil gewoon een eigen kamer. Duur, maar ja, dan zijn we er lekker even tussenuit. Manlief gaat niet mee, die houdt niet van die meidenwandelingen
@ Zethu, nee hij heeft niets uitgelegd dat komt over 3 maanden... Dan gaan we bepalen een HSG of niet, dus dan krijg ik de uitleg ook wel. @ Duchess, pff dan ga je op laatst ook allemaal rare dingen denken zeg met zo'n man daar. Het zal vast een zwerver zijn, want wat heeft iemand daar nou te zoeken die er woont? Heb geen idee wat je er tegen kan doen. Huren jullie het? Dan zou ik het wel melden. Hoe voelt die pijn bij jou aan? Ik heb sinds gisteren weer af en toe steekjes, maar die zijn wel draaglijk. @ Debby, oh jee dan ff weer een receptje aanvragen voor de infectie. Lijkt me erg vervelend! @ Vliegje, wat leuk zeg dat dat kan een hond mee in een kamer dat wist ik niet . Erg leuk zo'n dagje.
@ duchess: gelukkig weer een normale haarkleur. Ik ben trouwens net nog langs de wijk gereden waar Yvy woont. Moest ik wel weer er aan denken. Maar ik verwacht dat ze het vandaag wel nog erg druk zal hebben met terugkomen van vakantie, en nog geen tijd heeft zich hier te melden. We zien haar wel voorbij vliegen. Lijkt me trouwens eng als er iedere avond zo'n man buiten zit. Vooral als dat in een afgesloten gedeelte is waar niet zomaar iedereen kan komen. Ik vind het al eng als er iemand zo laat in het speeltuintje hieronder zit. Op welke verdieping woonde je ook al weer? @ debby: jee vervelend dat je juist nu last moet krijgen van een schimmelinfectie. Lijkt me verstandig om ff naar de HA daar voor te gaan. Mss kan die ook uit (laten) zoeken waarom je dat iedere keer krijgt? @ babyhope: of je ze allebei tegelijk moet innemen kan je het beste zelf aan de gyn vragen, iedere gyn wil het vaak anders. @ vliegje: lekker ff rust voor jezelf. Heb je ook soms nodig. Haha, meidenwandelingen. Grappig. @ mp: gelukkig dat het draaglijke steekjes zijn nu!
Zethu, dat heb ik al eerder gevraagd aan de ha, maar er is geen verklaring voor . Ik heb standaard al zalf in huis en die heb ik vanancht direct gesmeerd en vanochtend weer en het lijkt al veel beter te zijn! Dus wie weet kunnen we morgen toch nog even van elkaar genieten
Wat heerlijk!! Even er lekker uit . Nu maar hopen op mooi weer natuurlijk. Leuke website heb je trouwens, mooie foto's!
Mag ik er ook bij op de agenda? Heb besloten om 1 augustus a.s. te beginnen met mijn kuur Primolut. Dat duurt 30 dagen en dan kan ik dus hopelijk begin september beginnen met Clomd 50 mg. Oh ja en ik 8 maart 1976 geboren en wordt volgend jaar 34 ...
Sorry ??? Primoluut dertig dagen ?? Ik was met 10 dagen klaar eerste keer 3 tabletten per dag 2ex 2 tabletten per dag (maar niet afgemaakt omdat ik toch een eisprong had) .. 3 dagen na die tien dagen ben je ongi.. Waarom het dan bij jou 30 dagen moet duren sorry hha schrok ervan .. Krijg je bij de huisarts niet van die pillen die je vaginaal in moet brengen ? Of heb je het alleen aan de buiten kant ??Me zus had het ookelke maand naar haar ongi bah bah..
He wat vreemd dat ik dan 30 dagen Primoluut kreeg . Ik moet iedere dag 1 tablet nemen en daarna ben ik dan hopelijk ongesteld. Maar hoe wist je dat je een eisprong had? Ik moet die kuur afmaken volgens mij en dan vanaf CD3 Clomid slikken. Als de jeuk erger wordt, krijg ik inderdaad van de ha van die pillen die je vaginaal moet inbrengen. Maar omdat het bij mij vaak aan de buitenkant (alleen) zit helpt die zalf voldoende. Even afwachten dus...anders moet ik de ha maandag maar even bellen.
De kans is maar kleine dat je tijdens primoluut een eisprong krijgt, het wekt ommers een ongi op geen eisprong.. Ik zou maandag nog eens bellen want volgens mij klopt er werkelijk geen drol van.. 30 dagen hallaluja dan kan je net zo goed wachten tot je zelf ongi word.. 10 dagen slikken 3 dagen later ongi.. Wat wil je nog meer never nooit 30 dagen whaha.. Kan er nog steeds niet overuit .
Ja klopt inderdaad, ik krijg geen eisprong, alleen een bloeding. Ik had het nog even aan mijn man nagevraagd en hij zei inderdaad ook 30 dagen slikken, iedere dag 1 tablet. Mijn laatste cyclus was 110 dagen, dus vergeleken daarmee is 30 dagen peanuts .
IK blijf dr bij dat er niks van klopt.. Me ventje roept ook jeeeeeezus wat lang,, wat een onzin .. Wil je please nog een keer bellen maandag ... Solly haha .
Waaat 30 dagen Primolut? Nee dat kan echt niet kloppen hoor! Volgens mij moet je àltijd die 10 dagen aanhouden. Misschien moet je 3 op een dag 10 dagen lang? Zou echt er achter aan gaan hoor.
gelukkig ben ik niet de enige . Ik had d eeerste keer ook drie en de tweede keer 2 per dag.. EN de eerste keer had ik tegelijk met jou .
Ik denk kijk voor de zekerheid nog even op het doosje, staat inderdaad 3x daags 1 tablet, dus dat is maar 10 dagen . Jeetje, wat moet ik toch zonder jullie!!
Goedzo .. Baat het niet schaad het niet.. Je naam komt me zo bekend voor, komt vast omdat me ex koops hete van achternaam haha..