PCO deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zethu, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    je bent ongesteld zethu...dan vind ik het nog netjes maar .4 erbij hoor...is voornamelijk vocht!

2. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb afgelopen week ook veel chocola gegeten. Ik had het op de een of andere manier nodig. Heb net maar het laatste beetje opgegeten.

Bij mij is de ongi trouwens heel raar!
    Gisteren amper bloedverlies gehad. Dus ik gisteravond maar een inlegkruisje in gedaan omdat ik 's nachts altijd weinig verlies. Was vanmorgen mijn onderbroek rood! Ik verlies nu ook meer als gisteren. Zo raar!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als ik het zo allemaal lees, zitten we allemaal in hetzelfde schuitje qua overgewicht :(. Gelukkig deed mijn gyn er niet te moeilijk over, maar dat kwam mede ook omdat ik al vanaf mijn 1e menstruatie waarschijnlijk al PCOS had.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    debby heb jij je plicht nog gedaan?? En gebeld over Primolut ?? Lol

5. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ debby: nou mijn gyn heeft daar geen rekening mee gehouden. Ik moest toch eerst gewicht kwijt helaas.

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hallo dames...

sorry dat ik niet zo heel veel typ maar ik en best druk bezig met de zolder inrichten hihi..

hier gister nega test vandaag nog niet ongi,maar oh wat he ik een pijn aan mijn borsten,,ik heb dat elke maand wel maar niet zo erg als nu auwwwie....

@zethu meid die kilo`s vliegen er zo af bijjou let maar op...
    ik ben blij dat ik er niet echt naar hoef te kijken van me gyn maar eet wel veel gezonder nu gelukkig...

@allll heel veel knuffels van mijjjj
    en blijf hoop houden ladies

xxx cindy

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Oh ze gaan er weer vanaf vliegen hoor. Had gewoon een chocodip deze week.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah nee! gelukkig kwam ik er dankzij jullie op tijd achter dat ik maar 10 dagen hoef te slikken ;). Maar die avond wel even een paar traantjes gelaten, dan komt het allemaal ineens dichterbij en sneller dan verwacht (10 of 30 dagen is wel een verschil ;)).

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar jij slikt toch al wel Clomid of niet?

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ooowwww Debby ja is toch 20 dagen verschil he :D .. Maar hoesneller hoe beter heb je het maar weer gehad ...

Oww eennnee zethu is 13 kilo afgevallen. Dus mocht ze met clomid beginnen nu.

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    @all nou dames ik kan niet veel kwebbelen hier er is niemand die me wat te melden heeft....ok

xxxx cindyke (voelt zich alleen)

12. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh wat jammer een nega test...balen...maar geen bloed nog steeds niet. En pijn aan je borsten...hmm kan allemaa he! Nog even afwachten..weet je exact wanneer je je ei hebt gehad?

Knuffel terug!!

Groetjes,
    Miranda

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    miranda wat kloten ja nog steeds geen activiteit..
    Bluhhh

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nope....balen he...maja we zien wel weer...ben er echt rustig onder..heb wel ff met brok in me keel gezeten maar nu is het weer over.......

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    @mgwc ja 28 juni heb ik eisprong gehad cd 18 en omdat jullie zeiden lf is normaal 14 dagen heb ik gister getest maar niks...kan nog alle kanten op maar ik betwijfel het..

heb net wel e-mail naar kliniek gestuurd of ze even de waarde van me progestron willen navragen want de gyn had vrijdag wel gebeld en zei hij was beetje aan de lage kant maar dat komt ik heb die op vrijdag 2 juli laten prikken,maar eigelijk moest ik op dinsdag 6 juli komn maar toen was me moeder op vakantie en aangezien zij rijdt hihi dus mischien iets te vroeg geprikt..en omdat ik zo de zenuwen had ben ik helemaal vergeten te vragen wat de waarde was hahaha

xxx cindy

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    och cindy...tsjah..misschien heb je wel later je ei gehad...en was de waarde daarom zo laag...wie weet. En dan kan je idd nu nog een nega test hebben. Maar idd je LF is meestal 14 dagen...hij kan korten..maar heb em ook (persoonlijk ervaring) al langer gehad hoor...18 dagen..dus idd kan nog alle kanten uit.. Niet al te negatief zijn hoor ;) Wacht nog een weekje voordat je weer test...als je nog negatief test en niet ongi bent...dan is er wat anders aan de hand waarschijnlijk en heb je misschien geen goeie eisprong gehad ofzo??? maar daar kan je gn je dan bij helpen hoor! En idd ff die waardes vragen...boven de 20 is beter...maar laag...en boven de 50 is heel goed geloof ik...

Hmmmz...kom ik ana met 2,3 whahahaha

Groetjes,
    Mrianda

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    echt 2.3 ja ik heb wel me eisprong gehad die dag want de 29ste had ik echo 2de fm en toen zag ze vocht achter me baarmoeder dus dat duidde op een eisprong zei zij maar me eigen gyn had mij gebeld en zei alleen dat een heel klein beetje aan de lage kant was,maar goed ik w8t wel af...

ik denk nog wel een beetje positief hoor ik heb ook een heel klein beetje last van maagzuur en daar heb ik echt nooit last van gehad dus dat zet me wel weer aan het denken en dat denken is echt niet zo goed..

en psst ik heb even stiekem op je hyves gekeken wat heb jij een mooie baby meid leuk huisje ook !!! hihi haha aspergeveld toch.

xxx cindy

18. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    jah??? En dat zijn nog oude foto's....ben je bekend hier?

Oh over meisje gesproken...ze is net wakker...dus ben er weer van tussen!!

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

ben net bij de dietiste geweest. ondanks dat ik dit weekend gezondigd heb (zijn een dag weggewesst en heb twee dagen nergens op gelet) toch 1,6 kilo eraf in 2 weken. dietiste vond het kei netjes zei ze. dus ik liep met een big smile daar naar buiten. nu ga ik gewoon nog harder mn best doen. ze zei wel dat als we naar de gyn mogen dat ik dan het kaartje mee moet nemen van de dietiste want daar staat precies op hoeveel eraf is enzo en dat ik er ook echt goed mee bezig ben.

nu ff bijlezen liefs suus

20. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ debby: ja ik slik Clomid, maar ook alleen maar omdat ik genoeg afgevallen ben. Was in 3 maanden tijd 9 kilo kwijt terwijl ik er 8 kwijt moest. Inmiddels dus iets meer als 12 kilo.

@ babyhope: ik snap heel ff niets van je opmerking....
    Trouwens als ik naar je banner kijk zit je 3 dagen voor je NOD. Mss dat je daardoor nega getest hebt?

@ suusje: hoezee 1.6 kilo in 2 weken. Dat is echt goed hoor! en ik zou zeker dat kaartje meenemen dan ja. En het beginnen al steeds minder weken te worden voor het 5 aug is!

Share This Page