@ Zethu, hoe voel je je nu meid? @ Miran, weer niks te zien balen meid.. Dikke knuffel voor jou. @ Suusje, knap gedaan hoor! Nu ga je alleen maar meer afvallen meid het komt helemaal goed! Iedereen rot gevoelens las ik . Het liefst gaf ik jullie allemaal ff een dikke knuffel. Ik heb er ook veel last van dat ik me zo voel en wanneer ik tranen voel opkomen dan laat ik ze ook gewoon gaan wanneer ik alleen ben of met mijn vriend. Dat lucht toch op.
@ mp: gaat nu wel weer een beetje. Maar verwacht vanavond weer veel tranen. We gaan naar mijn schoonmoeder toe.
@zethu welke opmerking?? nu snap ik het niet meer... ja kan zijn dat het doordat het nog niet mijn nod is maar ik kreeg hier te hore dat ik afgelopen zondag mocht testen haahaah dus ja ik weet het ook niet meer... xxx cindy
is toch geen opmerking hahaahah ik zat daar al ijna een uur te wachten tot er iemand kwam en ik wilde kletsen en er was niemand hihihihi
Super dat jullie allebei zoveel zijn afgevallen Zethu en Suusje! Ik zit ook even in een dipje denk ik
ik voelde me heel shit op dat moment maar dat gaat nu wel weer heb het de hele dag zuur gehad en 5 minuten geleden toch besloten om een rennie te pakken voor de eerste keer maar ht helpt wel... xxxx
@ debbie: ik heb mijn moeder strax via msn gesproken, ik moet haar alleen nog bellen om af te spreken wanneer we kunnen komen
succes meid maar ik moet eerlijk zeggen ik zit een eetje zelfde als jou w heben ook maar 1 inkomen en ook niet veel te besteden maar dat neemt mijn gevoelens niet terug,,,en mijn vriend zegt ik ben geobsedeerd door zwanger raken tuurlijk als het niet wil lukken en ik ben juist bang dat hij mij niet wil maar een meisje die die zo zwanger heeft snap je zo hebben we allemaal wel wat... maar meid blijf wel echt ij jou standpunt he want het zijn jou gevoelens jij moet ermee accoord gaan jij en je vriend je schoonouders kunnen hier niet meein beslissen lleen advies geven dat is welkom maar staa sterk in je schoenen meissie xxxx
Heel veel succes straks Zethu! En ik sluit me bij Babyhope aan!! Het is jouw situatie en jouw gevoel. Natuurlijk kunnen ze jullie advies geven en zo, maar jullie moet uiteindelijk zelf de beslissing nemen!!
Hij wil ook gewoon advies vragen en dan zelf een beslissing maken. Maar ja als zijn moeder en mijn moeder allebei gaan zeggen dat we het niet moeten doen dan trek ik toch aan het kortste eind. Ik denk dat mijn moeder zegt dat we er wel voor moeten gaan, maar dat weet ik op dit moment ook niet meer zo zeker
ja meid je hebt niet voor niks deze hele stap al gezet clomid gyn fms snp je is moeilijk om dat in een keer te laten iets waar je al zo lang naaar uitleefd