@ Vliegje, verplichte sex is niet leuk idd. Ik heb ook wel dagen dat ik zeg: je moet vanavond (zoals gisteren toen gisterenavond mijn bmm ineens open stond en veel waterige slijm ). Maar bij ons is het geen probleem, wij hebben eigenlijk altijd wel zin hihi. Kan me alleen wel voorstellen hoe het is wanneer je om de dag zegt nou pff we moeten weer hoor, dat er dan niet veel aan is. Dan wordt het echt moeten. Waarom temp je trouwens niet meer? Ff rust deze ronde? Ik heb ook erg last van die opvliegers gehad volgens mij is het nu ook over, maar zelfs na die paar dagen met Clomid had ik er last van haha. Achja we nemen het maar zoals het is toch als er maar een eitje komt. Of 2 (of 3 of 4 of 5 of 6 zei me vriend gister tegen me haha). @ Babyhope, het ziet er goed uit met je temp hoor! Hoog houden . Gisteren avond voelde ik dus weer aan mijn baarmoedermond en ik kon er bijna niet meer bij maar hij was ineens erg zacht en bmm stond open! Dus dat betekend maar 1 ding . Vandaag staat ie nog steeds open dus ik verwacht vandaag of morgen me ei! Precies weer mooi op tijd. Me temp is weer gezakt, dat gevoel had ik al gisteren. Hopelijk hebben we goeg geklust . Zal ff kaartje plaatsen voor de tempers onder ons. Ziet het er niet mooi uit? Bekijk bijlage 4004
Mooi lijstje! Gaat ie morgen of overmorgen ineens omhoog Hoeveel mg slikte je deze ronde? Netjes hoor! Je krijgt geen fm's of wel? Sorry, ff kwijt wie nou wel en wie niet fm's krijgt... Enne, ik voel ook wel eens aan mijn bmm, maar ik voel echt niet wat ik moet voelen... Voor mijn menstruatie was hij een tijdje heel hard en hoog. Daarna zakte hij en werd hij zacht en werd ik ongesteld. Maar die opening voel ik niet, denk ik. Want ik voelde net (vloei niet meer, dag 6 nu) en ik voelde een heeeeeel klein gaatje in het midden. Heel raar. En 2 harde puntjes.. sorry hoor, maar heb geen idee wat ik nu eigenlijk voel haha.
O en ik temp niet meer omdat ik inderdaad rust wil.. Proberen niet teveel verplicht te sexen. Geen temp. Wordt toch in de gaten gehouden met echo's.
@vliegje ja ik begin nu ook meer een ander gevoel te krijgen,ik voel me zo raar,nu zijn er ook nog 3 militairen gewond in afghanistan en mijn broer zit daar(is militair). hij komt 26 juli terug maar moest vanaf gister toch uiten de basis dus hij zal er waarschijnlijk bij hebben gezeten toen het gebeurde,ik zag het net op teletekst en kreeg meteen een rok in mijn keel... mijn moeder kwam ook even vertellen dat ze zaterdag een huis gaan ezichtigen in duitsland toen kreeg ik het helemaal.. het zit namelijk zo mijn broer heeft al 3 kindjes 2 zien we niet meer en 1 is nu 6 maanden oud maar die woont in steenwijk en wij in helmond dus dat is ook nog wel een eindje weg en die mama is nog jong die mag niet in de trein van haar ouders,dus mijn ouders voelen zich niet echt grootouders ze willen ook echt een kleinkind van ons en nu gaan ze mischien verhuizen ik wist niet wat ik hoorde mijn eerste reactie was nee echt niet niet nu doe maar over een jaar of 5 nou krijgen jullie dadelijk een kleinkind die BLIJFT en dan gaan jullie zelf weg echt niet hahaha ze schrok... mijn borsten doen bijna geen pijn meer alleen een klein beetje nog maar verder heb ik vlekken voor mijn ogen en heel erg veel last vn dat maagzuur,dus hier een beetje geengde gevoelens... mijn vriend heeft ook nog eens een nieuwe baan met hele rare werktijden elke dag van 12.00 tot 21.00 maar gister al tot 23.00,plus hij kreeg te horen soms werken ze tot 01.00 of 02.00.. dus ik zit de hele dag alleen me eigen t vervelen... en ik he een e-mail gekregen van kliniek ze mogen geen uitslagen doorgeven via mail nou mooi is dat hhahah @zethu meid waar en je ik hoop dat het een beetje met je gaat xxx cindy
@ Vliegje, ik haal ook alles door elkaar soms doordat we hier met zoveel meiden zitten . Maar ik krijg idd geen FMen. Ik moest juist tempen, maar mijn gyn adviseerde nu om te stoppen met tempen rond dag 21 . Ik ga denk ik wel gewoon door tempen . Dat gaatje in het midden wat je voelde is de opening van je bmm. Als je daar zeg maar het topje van je vinger in kunt duwen dan staat ie open. Maar dit voel je pas na een paar maanden voelen zeg maar. Als ie open staat kun je er vanuit gaan dat je vruchtbaar bent. Oh ik slik trouwens nog steeds 50mg. Deze ronde nog en dan nog 3 maanden en dan weer een afspraak bij de gyn... @ Babyhope, als je naar binnen gaat met je wijsvinger en middelvinger kun je makkelijker bij de bmm. Dan voel je zeg maar een bobbel met in het midden een gaatje. Als die hard is dan voelt het aan als het puntje van je neus en als die zacht is omschrijven ze het als hoe je oorlel aanvoelt. In je vruchtbare dagen staat je bmm hoog is die zacht en staat ie open. Je voelt het verschil ook pas echt na een paar maanden voelen zeg maar. Wanneer die open is kun je je vingertopje er een beetje in steken zeg maar. Ik kan me wel voorstellen dat sommigen van jullie het vreemd vinden hoor . Maar ik deed het vooral toen ik nog niet naar de gyn ging omdat ik niet meer wist wat ik met mijn lichaam aan moest, kon nergens op vertrouwen. Dus met de 1e ronde Clomid voelde ik goed het verschil en nu is voelen dus het enigste waar ik op kan vertrouwen. En dan weet ik dat we moeten . Zo mis ik mijn ei niet. Want ovu testen werken niet en ik krijg geen FMen, dus wat moet je anders. Hopelijk heeft iemand nog wat aan mijn lange verhaal .
Hoi meiden! Weer lekker veel geplaatst hier zie ik! Ik ben erg benieuwd hoe het met Zethu gegaan is gisteren.... Hoop dat ze snel weer langs komt! Maar dat we nog niets gehoort hebben, geeft mij een beetje een raar gevoel... @Babyhope, spannend man, wanneer ga je weer testen??? @Vliegje, fijn he, meneer clomid..... Pfffff. Ik hoop voor je dat het snel over is. Bij mij blijft het altijd de hele maand doorgaan... @MP, jeeej komt dus weer een eisprong aan! En goed geklust haha. @Vliegje, je baarmoedermond zou nu idd een beetje hard aan moeten voelen! Dus dat klopt haha! @Babyhope, jeetje, heb je je broer ook nog niet gesproken? En sorry dat ik het vraag, maar hoe zit dat dan precies met die kindjes van je broer? Wat balen dat je ouders gaan verhuizen trouwens... Lijkt me echt verschrikkelijk. Wat een vervelende werktijden heeft je vriend zeg.. En zolang overwerken?! Wow.. Lijkt me niet echt fijn. Ohhh volgens mij is er bij mij toch echt wat aan het gebeuren hoor!! Gister ineens waterige afscheiding, heb ik nog nooit gehad, niet op deze manier. Het liep er echt uit, zo ranzig. Haha. En mijn baarmoedermond voelde vanochtend ook hoog en zacht aan!!!! Vandaag al regelmatig pijn aan de linkerkant gehad, waar het eitje van 10,6 mm zat donderdag! Vanmiddag ineens echt een hele felle steek en die bleef maar terug komen. Nu maar hopen dat ik morgenochtend niet telleurgesteld wordt...... Ben nu wel erg nerveus, want ik voel echt dingen die ik eerder nog nooit gevoelt heb, maarja...... Wie zal het zeggen!! Morgen om 9 uur weten we het.
Tante Mars, aaaauuuuwwww verbrande voeten. Had je ze niet ingesmeerd? Duchess: hmmm...qua plumeau heb ik dus ook niets aan jou . En wat leuk van die duiveneieren (of duiveneitje), ben erg benieuwd of er iets uitkomt! Morgen om 9 uur weet je het? Heb je een FM? Vliegje: ik vind verplicht sex hebben ook niets. Over sex gesproken, ik had toch verteld dat ik weer een schimmelinfectie had, maar dat, uitgaande van een normale cyclus, ik zo'n beetje afgelopen weekend mijn ei moest hebben? Anyway, we hebben het zondag nog gedaan en vanavond kwam mijn man thuis en toen zei hij dat hij dus ook jeuk had. Oeps, . Babyhope: hoe is het met jou, ben je al ongesteld? Of gaan we het toch spannend houden!! Hopelijk horen we snel iets van Zethu!
Haha Debby, ik vind zelf die plumeaus heel erg fijn!! Nu weet ik natuurlijk niet welke ze bij de action hebben, maar aangezien we dezelfde leverancier hebben zal het wel dezelfde zijn haha. (hoeveel kost ie daar? ) Heb morgen idd een FM!! Pff spannend. Leuk voor je mannetje hihi, moest stiekem wel lachen hoor!!! Oh over dat verplicht sex hebben... PFFF. Wij hebben gister ook geklust omdat ik het wilde (netjes om de dag) maar zin had ik ECHT niet. Het was echt liggen, erin eruit klaar. (haha sorry Nouja dit is wel overdreven kort natuurlijk maar t gaat om t idee ) Echt vervelend is dat.. Maarja aangezien ik telkens steken heb enzo wilde ik dit keer echt om de dag sex hebben... dus dan moet het maar he!!! Hahaha Ja Zethu waar ben je! Ben zo benieuwd.... Vind t toch niet echt geruststellend dat ze de hele dag nog niet geweest is...
Pff ik verveel me de tering. Waar zijn jullie. Ik had eten gemaakt en vriendlief kwam thuis maar voelde zich niet helemaal lekker... Is dus direct doorgelopen naar bed en daar in slaap gevallen.... Heb t eten maar weggegooit... En nu zit ik hier in me eentje. Niks leuks op tv volgens mij, en op de pc is t ook alweer saai.. En t is pas kwart over 9..whaa. Heb net al uit verveling nog eens de wc, keuken en badkamer gepoetst, en de vloer nog maar gestofzuigd en gedweilt.. Pff wat een leven haha, wat moet ik zonder mn vriend!!
*zucht* waar zijn jullie? Bah voel me echt eenzaam, vriendlief ligt nog steeds te slapen en zal ook niet meer wakker worden denk ik zo... Ik verveel me echt... ga maar eens kijken of er wat op tv is ofzo...
Hoi .. Zethu komt vandaag niet online. Ze is 4 jaar samen met dr manneke, en gaan vroeg naar bed. Ow jasses vanmiddag uitslag gehad van progestron, geen eisprong (2.5) 22 juli een gesprek met me eigen gyn (behandelend arts) hoe we nu verder moeten ... Sucks Ik ga op bed doeg
Heeey meiden!! Hoe gaat ie hier? Las hier en daar dat het niet zo goed gaat met een paar? Knuffel voor jullie! Het is te veel om allemaal op te reageren hoor, dus ik spring hier bij Geloof dat ik nu op CD 11 zit (lekker mee bezig he.. not) en wil vanaf cd 15 ofzo weer gaan tempen, daarvoor heeft toch weinig zin. Deze keer zonder ovutesten, want ze zijn gewoonweg op haha, wil geen nieuwe halen. Heb deze ronde niet echt een goed gevoel, beetje het idee dat het niets gaat worden. We gaan gewoon klussen en zeker ons best doen, maar heb het idee dat het niets uitmaakt. Beetje zelfbescherming ofzo.. was zo teleurgesteld de vorige ronde (ook een reden waarom ik hier niet te vinden was).. mn hele lichaam was anders dan anders.. en nog niet zwanger.. Nja.. voor ik mn hele levensverhaal weer neer pen edit; zomaar verzend ie mn bericht.. was nog niet klaar *kijkt boos* zijn er nog meiden? of ben ik solo? haha
Duchess, thanks voor je bmm verhaal!! Ik voelde nu voor het eerst een klein gaatje, maar als ik ertegen deed duwen was het gevoelig, niet prettig. Moeten door dat kleine gaatje dan OOK die zaadjes nog?! Jezus, dat wist ik niet hoor, dat het zo klein was dan. Hahahahaa. Ik ben benieuwd of ik het nu ga voelen als hij verder open gaat staan zeg maar. Wat spannend met je ei!!! morgen heb je gewoon een goede echo Ik duim voor je! Tante, wat klote Sterkte! Zethu, we missen je Maar gefeliciteerd met je 4 jarig jubileum. Tummetje, niet de hoop verliezen. Je hebt ook 100 mg, wat liggen net na elkaar. Ben benieuwd hoelang mijn cyclus nu is. Op hoeveel dagen staat de jouwe? Cindy, balen van je uitslag, moet je morgen bellen dan? En ingewikkeld met je broer zeg... pfff lijkt me heel vervelend!
Tante Mars bedankt voor het nieuws!! Gefeliciteerd dan Zethu!! Grappig, wij zijn overmorgen 4 jaar samen! Wat klote dat je geen eisprong gehad hebt... *knuff* Ook een knuffel voor Tummetje!! Ik hoop dat je toch met goed nieuws komt deze ronde! CD 11 dus vandaag, wanneer heb je een FM? Vliegje, rare gedachte he hahaha. Maar als ie open is dan zuigt ie gewoon hop, alles naar binnen. Ik hoop dat je gelijk hebt wbt de echo!! Nou vriendlief is toch nog wakker geworden dus heb maar weer eten voor m gemaakt haha. Nu gaan we ff samen wandelen met hondje!
@duchess ik denk dat ik vrijdag weer ga testen dan zit er 5 dagen tussen de laatste test,,ik ben benieuwd.. mijn broer heeft nog niet gebeld...mam zei meteen geen nieuws is goed nieuws yeah right..... @all vandaag temp 36.8 en verder nog steeds zuur... sorry dat ik er gister niet meer was maar ben om 19.00 in slaap gevallen tot 22.30 nou ik had toch echt alarm gezet op 20.30 ben er recht doorheen geslapen... ja vervelende tijden dat wel voor mijn vriend maar is allemaal extra centjes (a.s baby wil nike`s hebben hihi..... en hij is een man en die werken nu eenmaal meer en harder hahaa xxxx cindy
Goedemorgen! Duchess, heeeel veeel succes vandaag. Ik hoop echt dat je een mooi groot eitje hebt!!!! Babyhope, spannend hoor dat je nog niet ongesteld bent. Het kan heel goed zijn hoor dat je pas later positief zwanger test. Dat gebeurt wel vaker, dat pas een week na je NOD positief test! Ik ga weer aan het werk, doei!
Goeiemorgen! Duchess, succes! Ik ben verliefd op een hondje... Heb ik hier verteld dat we vorige week weer een hondje hebben gered (via ons sharpeiforum). Een teefje, zwaar verwaarloosd. Maar ze is zoooooo leuk :inlove: Ook Johan vindt haar leuk maar we hebben eigenlijk afgesproken na de dood van onze Djara, geen 2e hond meer. Toen dachten we weer aan een pup... maandag pups geboren bij de fokker, maar nee, we zijn sterk geweest en doen het niet (ook omdat je voor het geld van een pup een babykamer kunt kopen). Maar dit meisje is zoooo lief! Alleen onze reu is heel moeilijk, dus of het zou klikken, geen idee. Daarbij moet ze nog een lange herstelperiode doorstaan, dus voorlopig wordt ze niet herplaatst en blijft ze bij haar pleeggezin. Maar wie weet toch een 2e hond in de toekomst