PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sorry even echomodus...

Helemaal niets te zien... Baarmoederslijmvlies is zelfs maar 4 mm!!!! Dus al was er een ei, dan nog zou t niet in kunnen nestelen.... Grootste follikel 6 mm, dus die van 10,6 is weer gekrompen..... Ik vind het zo erg...
    Al mijn hoop is echt weg op dit moment... heb echt het gevoel dat ik nooit zwanger ga zijn.....
    Moet de 24e nog eens voor een FM en dan primolut en dan wil ze nog een keer 150 mg proberen.
    Ik zei dat ik niet wist of ik dat trok door de bijwerkingen, maar ze zei dat met alle medicatie bijwerkingen komen.. Dus ik zei ik heb gehoord dat de bijwerkingen van injecties minder zijn. Toen zei ze dat verschilt per persoon dus daar is niks over te zeggen. En ik kreeg een beetje het gevoel alsof ik niet moest zeuren.. Maargoed. Mijn gyn was afwezig dus er viel iemand in... De 24e praat ik gewoon nog even met mijn eigen gyn...

Maargoed ben aardig verdrietig dus. Gelukkig is vriendlief heel lief en die heeft me wel een beetje gerustgesteld..
    Maar alsnog heb ik echt het gevoel alsof het nooit gaat lukken...... :( :( :(

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh nee duchess. wat erg!

En je BMslijmvlies maar 4 mm? Dat was bij mij op dag 10 al 6,5...dus zou je nu ongesteld kunnen worden uit jezelf dan?

Hoe was het op dag 10?

Dikke knuffel meis, ga maar lekker met je lieve vriend knuffelen en doen.....en oook voor jouw komt er een keer een mooi geschenkje hoor!

Groetjes,
    Miranda

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Volgens mij ga ik niet uit mezelf ongesteld worden, het was de vorige keer 3,5 mm dus ook veelste dun maar volgens de gyn kon het nog genoeg groeien. Het is dus maar een halve mm gegroeit dus nog niet aan het afbreken ofzo.

Vriendlief is gaan werken dus ik zit hier alleen..pfff. Had geen zin om in de winkel te gaan staan leuk doen tegen klanten..
    Om 11 uur heb ik weer een afspraak met mijn psychiater.. heb ik echt ff nodig!!! Bij de gyn ben ik normaal gesproken heel nuchter en rustig maar merkte nu dat ik daar al bijna in tranen uitbarstte. Gelukkig gebeurde dat pas in de auto. (fijn autorijden is dat altijd haha je ziet bijna niks)

Ik snap alleen niet waarom ik nogmaals 150 mg zou moeten proberen. Als t nu niet werkt, kan het dan volgende keer ineens wel werken?? Vind t maar vaag eigenlijk....

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh dat is jammer dat je vriend er nu niet is..en idd niet lekker autorijden zo...gevaarlijk pas je wel op hihi.

Hmm ja snap het ook niet helemaal als je helemaal geen reactie hebt nu al niet...waarom dan nog een ronde......raar...

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey!!

@ vliegje; mijn cyclussen zijn sinds clomid 100, altijd 29 dagen geweest, dus kan er een beetje een speld op vast prikken ;)
    @ duchess; ik krijg geen fm's, dit is al de 4de ronde dat de clomid aanslaat, dus ze vinden het wel best in het ziekenhuis ;)
    @ cindy; ennn hoe issie bij jou? al kwaaltjes of niets?
    @ vliegje; hihi dus toch misschien een hondje :D
    @ duchess; raaaar zeg..dat ze je toch een ronde wil laten proberen met zooi die niet aanslaat :( gaar zeg :(

heb niet zo veel te melden eigenlijk.. haha

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Goh op dag twaalf maar zo weinig bm vlies ? Vreemd, bij mij is het op dag tien vaak tussen de 6 en 9 mm en op dag 14 ronde de 16 17 mm heel veel dus.. Vreemd.

Maar goed mooi klote dat ze je zo aan laten modderen met die klot Clomid..

Sorry moest er efkes uit..

Wij gaan naar het strand . Doeg

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat kloten Duchess...had zo gehoopt dat je eitje groeide :(. En irritant ook dat je nog een keer aan de 150 moet :(. Hopelijk denkt je eigen gyn er de 24e nog anders over en mag je dan wel beginnen met spuiten...en ik hoop echt dat je ook een eisprong krijgt, want dan kan je in ieder geval bezig gaan met het maken van een kindje. En ooit komt jouw tijd ook wel, probeer moed te houden!!! Hele dikke knuf!

Vliegje, wat leuk dus misschien toch ooit nog een 2e hondje!!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Tante Mars, wat een rot nieuws geen eisprong :( . Ben benieuwd hoe ze verder willen gaan.

@ Tummetje, ik miste je hier al je bent hier nog maar weinig. Maar neem je tijd lieverd. Ik snap je gevoel wel, ik voel zelf ook weinig. Denk er ook niet meer bij na dat het raak kan zijn ofzo. Als het zo is dan is het geweldig natuurlijk, maar ik ga nergens vanuit.

@ Babyhope, spannendd!!

@ Duchess, jeetje zeg. Het is zo oneerlijk!! Dan voel je van alles en gebeurd er zo weinig :( . Sommige gyns pff schiet ze...
    Ik snap niet waarom je nog een x 150 moet proberen idd.. Het kan wel zijn dat het ineens gaat werken maar die kans lijkt me echt klein. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik hoop het echt dat het nu wel gaat aanslaan.. En wel hoop houden hoor!!! Er zijn nog mogelijkheden hé!!!

@ Zethu, meid hoe gaat het nu met je? Hoe ging het gesprek..?? Ik geloof dat we je allemaal wel missen hier hoor.

Ik heb geen idee of ik nu een eisprong gehad heb.. Deze keer een moeilijk temp kaartje! En mijn baarmoedermond staat NOG stééds open. Heb geen zin meer in sex dus je zou zeggen dat de eisprong geweest is. Maar ik vind me kaartje zo onduidelijk.

Bekijk bijlage 4136

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Vind je kaartje duidelijk hoor!!! Morgen gaat ie meer stijgen ;)

Hier is 2 dagen na mn ei nog steeds een open en zachte bmm, dus kan makkelijk :)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik snap niets van die temp.kaartjes...

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hee dames, ik dacht, ik pak een lijstje en schrijf van iedereen op wat ze gepost hebben, maar er is niet zoveel gepost haha.

Allereerst Duchess, ik snap er niks van!
    Maar meis, hou hoop!! Bij mij was er op dag 23 pas groei te zien he! Dag 28 eisprong. Toen groeide mijn bmsl ook veel beter.
    Dus geef de hoop niet op!
    En ik moet ook alle rondes Clomid door voordat ik mag gaan spuiten. Je kan namelijk op 150mg wél reageren.

Tante Mars, wat balen zeg, geen ei :(

MP, volgens mij heb je vanacht je ei gehad. Je hebt een dip gehad en je temp stijgt waarschijnlijk geleidelijk. Morgen zal hij nog hoger zijn en dit weekend nog hoger ;)

Hier alles oke. Drukke dag op kantoor gehad vandaag, zelfs hier niet kunnen spieken (heb echt gewerkt hahaha).
    Ben zoooo moe. Bijwerkingen van de Clomid hoor. Vandaag gelukkig nog geen opvlieger gehad haha.

Fijne avond meisjes!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat is het hier rustig vanavond! Wij hebben niet iets leuks geboekt. Zaterdag gaan we eerst zwemmen met Ryan in De Huttenheugte (Center Parcs), daarna hotelletje geboekt in Emmen en zondag gaan we naar een overdekt speelparadijs in Hoogeveen. Even lekker eruit met z'n drietjes.

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Vliegje, ik ben ook steeds zo moe pff echt irritant is dat he? Maar we doen het voor een goed doel :D .

@ Debby, oooh heerlijk zeg ff er lekker tussen uit :D .

Pff meiden wat gaat de tijd toch snel hé? Bijna iedereen is met clomid bezig etc. terwijl er bijna nog niemand met clomid bezig was toen we dit topic in gingen. Hopelijk gaan we straks een babyboom krijgen hier :D zou echt super zijn toch als we ook met zijn allen zwanger werden.

Nja ben benieuwd naar mijn temp van morgen, kijken of ik echt een eisprong gehad heb :) .

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dag dames goedemorgen..

ik ben vanacht ongi geworden en heel heftig ook.
    zaterdag beginnen met clomid 100mg

xxxcindy

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    MP, en??

Cindy, wat balen meis. Maar je hebt nu een hele nette cyclus gehad he! Dus daar moet je al heel blij mee zijn :)

Ik droom hier verschrikkelijk veel en ben doodmoe... pffff heb heel veel last van de Clomid :(

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Cindy, dus toch wel ongesteld geworden :(. Aan de ene kant natuurlijk goed nieuws, maar aan de andere kant ook wel weer balen. Hoeveel dagen was je cyclus nu?

Heeft iemand Zethu nog gezien na het gesprek? Behalve dan dat ze laatst niet online zou komen, omdat ze 4 jaar samen was met haar vriend?

Vliegje, oh wat erg dat je zo'n last hebt van de Clomid :(.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    HELLLLLUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Ik verlies bloed, vooral bij het afvegen sinds vanochtend :(. Wat nu???? Als dit door gaat zetten en is het een ongesteldheid, dan is dat maar 20 dagen geleden sinds de laatste keer! Moet ik dan morgen de gyn bellen en overleggen? Dus eerst even afwachten? Of direct bellen?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het wordt alweer minder, dus waarschijnlijk niets aan de hand....

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @vliegje en debbie ik he gewoon 35 dgen gehad jja 36 want ik ben vanacht geworden ja ik baal als een stekker...maar goed zo naar de kliniek bellen afspr. fm maken....

@zethu waar ben je meidxxxxxxxxx

xxx cindy

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    cindy, he bah...dikke knuffel meis! Dit was niet wat we wilden he.....op naar een volgende ronde!

Debby..innesteling?

Deel Deze Pagina