Mgwc: ik ben op 26 juni ongesteld geworden. Uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen, had ik rond 10 juli mijn eisprong. Maar volgens mij heb ik die zondag pas sex gehad en daarvoor denk ik woensdag, dat heb ik eigenlijk niet bijgehouden (zal het even navragen aan mijn man). Dan zou het inderdaad een innesteling kunnen zijn, maar dat lijkt me wel heel positief, gezien mijn laatste cyclus van 110 dagen
tsjah...met pco heb je veel tussenbloedingkjes..temminste dat kan...ikke had dat wel..nu nog wel...maar meestal rond tijd van ei...en rond tijd van innesteling...maar ja...mijnlichaam is anders als anders whahahaha...heeft een cyclsu met alle symptomen maar gen ei... Ach debby..optimistisch blijven toch? afwachtten is het woord...meer kanik er niet van maken.. Groetjes, Miranda
Ik kan niets anders doen dan afwachten, maar mijn hoofd slaat op hol....ik word zo onzeker van dit soort dingen . Wat als, wat als, wat als hoor ik alleen maar spooken....
ja dat is normaal debby...heel veel sterkte met afwachten in ieders geval...en wij zijn er om mee te wachten!! Heb even snel nieuws van zethu....heb haar een berichtje gestuurd. Ze neemt even wat tijd voor zichzelf en heeft niet zo een zin om hier te komen nu, want zij en haar ventje gaan een beetje door een moeilijke tijd. Ze wil eerst alles even op een rijtje hebben en komt dan snel hier weer kijken! Zethu van mij heel veel sterkte gewenst hiermee!!
Lief van je!! Ik kan wel huilen. Het vreemde is dat ik gisteren ook heel emotioneel was, kon wel janken op kantoor omdat een client tekeer ging, terwijl ik mijn excuses had aangeboden en daarna mailde mijn man dat ik even naar de website van Ryan moest kijken. Tja...toen stonden mijn ogen wel vol met tranen...Gisteravond had ik erg gevoelige tepels en hard, dat heb ik bijna nooit. En nu dit weer, krampjes, ongesteld gevoel, opgeblazen gevoel en heel licht bloedverlies. Wat gaat er gebeuren? Word ik ongesteld of is het toch iets anders? Of wil ik het TE graag en houd mijn geest mijn lichaam voor de gek? Ik dacht toch echt dat ik het even van me af had gezet tot 10 aug. dan beginnen we natuurlijk, eerst nog voor een bloeding. En vorige cylcus 110 dagen, misschien wel omdat ik toen toch spanningen had voor mijn cyclus? Gyn stelde direct PCOS vast,overduidelijk, maar we moesten toch eerst 4-5 weken wachten voordat we mochten beginnen. Waarom wachten? Omdat we het zelf kunnen? Heeft ze iets gezien waardoor ze hoop kreeg? Of gewoon omdat ik net ongesteld was geworden? Pfff.... Even een paar woorden over wat er allemaal in mijn hoofd afspeelt...
Zethu, neem de tijd om alles op een rijtje te zeggen en mocht je je verhaal kwijt willen, dan weet je dat wij er voor je zijn!! Hele dikke knuf!
@debbie mischien wel innesteling meid!!!!duimerdeduim... @zethu sterkte meid...xxxxx en een hele dikke knuffel..... @mgwc ja raar he meid dat je wel alle sympthomen hebt maar geen ei. let op meid je hebt dadelijk mischien wel 2 of 3 of mischien wel 4 eitjes ik hoop het voor je... ik hoop het voor iedereen dat we maar heel snel overlopen van de zwangere hier ik voel me echt heel erg down maar ondanks alles ga ik wel door,,het deed me gewoon pijn om te zien dat het weer een gemiste kans is geweest deze ronde... en ik moet zeggen ik heb nu veel heftiger pijn dan normaal kan dat door de clomid komen... ik zat gister op de bank en ik kreeg in een keer een steek in me onderbuik en die trok door naar mijn lies toen ik 5 min. later naar de wc ging viel er een hele klont uit(sorry voor de ranzige beschrijving)hihi..ik vraag me af of het normaal is.. ik heb altijd wel heel veel stolsels maar niet meteen het begint heel licht en de dag erna kan ik beter met een emmer onder me lopen whahahaha zo erg.. maar goed het is wel weer hetzelfde als de vorige ronde moest ik ook op zaterdag eginnen met clomid en nu weer hihi dus dat vind ik wel positief en das ook het enige hhaaha dames even een groupshugg hier xxxx knuffels xx cindy
@debbie ik snap je gevoel wel hoor je hebt het idee dat je lichaam je voor de gek houdt,,ik hoop dat je snel antwoord hebt op datgene wat je wilt weten,(en ik hoop op een posi test voor je dikke knuffel meid... ik heb ook een week voor mijn ongi iedere keer de gedachte ik voel dit k voel dat ik heb deze keer 3 dagen zuur lage buikpijn en krampen misselijk was ik gister nog en ik maar weer testjes gekocht en dan wordt ik ongi ik vraag me soms echt af KAN IK WEL KINDEREN KRIJGEN,of krijg ik ze wel ooit,ik maak me soms helemaal gek heb het idee dat alles me eigen schuld is..dat het allemaal aan mij ligt...ok me vriend stelt me wel gerust maar toch blijft dat in me hoofd hangen... het word tijd voor iedereen hierzo..ik gun het iedereen van harte.. sorry voor een klein ego berichtje maar het moest er even uit.. xxx cindy
Cindy, je zegt precies hoe ikme voel inderdaad...ik weet dat ik kinderen kan krijgen, maar wie zegt dat het nu is gelukt. En waarom nu? Ik had me ingesteld op starten op 10 aug., maar juist misschien doordat ik het los heb gelaten, kon het nu wel gebeuren of zo. Nou ja...het klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar toch heb ik hoop en ga ik keihard huilen als ik een negatieve test heb of toch ongesteld word
debbie ik snap het helemaal maar eerlijk is eerlijk je hoort het wel vaak hoor,zoals je zegt je hebt het los gelaten ik hoop voor een posi test...maar maak je pas blij meid als het echt zo s anders is de teleurstelling nog groter,, zoals ik ik heb voor ik aan de ronde clomid begon ook gedacht dt ik zwanger was.. ik moest wachten tot ik ongi werd en ik was 18 dagen over tijd met alle kwaaltjes vn een zwangerschap erbij..10 juni had ik 2 verschillende testen gedaa negatief..ik meteen gebeld naar de kliniek ik mocht dezelfde dag nog komen voor een echo te laaten maken anders mocht ik niet aan de clomid beginnen.. nou ik kreeg die echo op 10 juni en ik ging naar huis en eenmaal thuis aangekomen werd ik ongi lekker is dat ben je zo ingesteld op ja ja ja en dan krijg je een dikke vette NEE dus 13 juni egonnen met eerste ronde clomid..en nu had ik de laatste 5 dagen weer die kwaaltjes en vanacht weer ongi nou dan breekt me klomp hoor!!! nu zterdag 2de ronde clomid maar nu 100mg.ik weet ik mag niet klagen het is tenslotte de eerste ronde pas maar we zijn wel al 3 en half jaar bezig..en doordat ik 35 dagen cyclus heb hebben we zowat 3 jaar verkeerd gesext dat vind ik wel een hilarisch iets verkeerd sexen hihihi sterkte meid... xx cin
Je hoort het inderdaad vaker, als je het hebt losgelaten. Ik weet dat ik me niet blij moet maken of moet gaan hopen, maar onbewust doe je dat toch. Heb nu gewoon last van mijn buik, gewoon van de stress inmiddels denk ik. Maar ik kan het ook niet tegenhouden. Jij had inderdaad behoorlijke zwangerschapskwalen en vreselijk k*%**$# natuurlijk dat je dan toch ongesteld bent geworden . Maar je hebt nu wel een eisprong toch? En waarom ga je nu ook alweer naar 100mg? Soms kan ik het allemaal niet onthouden . Ik ben ook niet echt van het "bewust sexen", want vaak zit je toch net in de verkeerde periode. Misschien moeten we het allemaal eens proberen om het om de dag te doen en in de vruchtbare periode iedere dag. Hopelijk dan wel een hele grote babyboom! Aan de andere kant moet ik er niet aan denken om hetzo'n moeten te maken, maar ooit wil je wel natuurlijk...
ja volgens mij heb ik wel en eisprong gehad ja hij heeft alleen gezegt je progestron was een beetje aan de lage kant en zoals we af hebben gesproken 100mg nu.. dat was het telefoongesprekje met de gyn..maar ik ga morgen bellen naar de kliniek voor fm op cd 14 dus ik ben benieuwd of er nu meer te zien is,de 50mg werkte wel maar niet hard genoeg waant op cd 14 was me ei te klein voor die dag zei die toen... dus ik denk daarom 100mg nu.. xxx
Sorry heb niet bijgelezen.. Stomme lichaam laat me in de steek dacht dat ik er nu wèl op kon vertrouwen. Wat een klotegevoel wanneer je dan achteraf ook al niet meer van de bmm stand uit kunt gaan. Hopen dat de clomid zijn werk gedaan heeft en anders over een dikke week de gyn maar bellen .. Weet dat ik vroeg ben met negatief zijn, maar ik voel me nu gewoon ff rot er om. Morgen maar weer kijken. Bekijk bijlage 4314
Boeh,, sorry niey bijgelezen.. Kan met trots melden dat ik hondentante ben geworden van 2 pups met de namen Puck (teef) en Dwayne(reu) geboren om 11.25 en 11.50 uur.. Om 10.45 uur is er een teefje geboren maar helaas heeft deze telang vast gezeten in het geboorte kanaal en het niet overleefd.. Ze zijn naar de dierenarts geweest en daar is ze verder bevallen van de dode en de andere 2 pups.. Ze zijn so cute .. Moeder hond maak het redelijk ze is erg moe en getraumatiseerd.. Maar dit is 1 keer en NOOOOOOOIT weer...
Tante, wat voor ras is het? Wat het een ongelukje? Cindy, het kan door de Clomid komen hoor. Het is misschien goed dat je even goed leegloopt zeg maar. MP, ik snap er niks van, was er echt van overtuigd dat je je ei zou krijgen! Maar geef inderdaad de hoop niet op. En wat je zegt van je bm stand, ik heb daar nooit een peil op kunnen trekken, dus misschien werkt dat niet? geen idee hoor. Hier gaat het totaal niet lekker... (van de week riep ik nog, iedereen positief blijven maar ik kan het nu ff niet) zit vandaag helemaal niet goed in mijn vel. Huilbuien gehad. Ik slaap super slecht, enorm last van die kl*te Clomid (heb te vroeg geroepen dat ik geen last had van de bijwerkingen, het is nu erger dan het ooit geweest is ) Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als deze ronde voorbij is, met wat voor uitslag ook, want hierna nemen we een aantal weken rust ivm vakantie. Ff kijken hoe we dat gaan doen, maar als ik van mijn lange cyclus uitga, verwacht ik rond 20 augustus ongesteld te worden. Zou betekenen dat we in onze vakantie midden in echoweken zitten. Nou, daar heb ik echt geen zin in. Dus na deze ronde een break. Dan kijken we maar of ik uit mezelf ongie wordt, of dat ik gewoon een maand aankijk. Ik ben nog nooit eerder zo down geweest als ik nu ben, dus ik wijt het maar gewoon aan de Clomid en slechte nachten Sorry dames, weet geen eens raad met mezelf... Ik voel me hier op dit moment het meeste op mijn plek, jullie begrijpen allemaal wat ik voel en doormaak. Ik heb op een ander forum ook topics die ik volg, zoals het stoppers topic (allemaal meiden in juni 2008 gestopt) maar ik ga daar afstand nemen. Kán het gewoon niet meer, iedereen is daar bevallen of zwanger. Dus ik volg alleen nog de topics waar ik me thuis voel. Ga zo zwemmen, hopelijk helpt me dat wat. Morgenochtend heb ik om 8.30 een echo. Ook totaal geen zin in, want er zit toch nog niks. Dat heen en weer gerij ook steeds, pfffff... Ik heb er alles voor over hoor, maar vandaag even niet zeg maar Sorry voor mijn geklaag.
@ Tante Mars, gefeliciteerd. En erg zielig van die 1e geboren pup . Hopelijk voelt de mamahond zich snel beter. Lijkt me verschrikkelijk als zo'n beest na de bevalling zich zo voelt. @ Vliegje, de eerste 2 rondes wist ik precies dat ik vruchtbaar was en ook me ei op die dag.. En nu laat die bmm me ookal in de steek.. Snap er echt niks van. Oooh meid wat verschrikkelijk dat je nu zo over het zwanger worden denkt ik wil je hier graaaag houden hoor.. Hoop toch echt dat je straks weer goede moed krijgt voor een eventuele volgende ronde clomid.. Hoop echt dat het niet nodig zal zijn nog een ronde. Ik ben ook juni vorig jaar gestopt, toevallig. Meid het gaat gewoon goed komen. En het is goed dat je je verhaal hier doet . Hopelijk kom je met een beter gevoel straks weer thuis meid. Dikke knuffel voor jou En succes alvast voor morgen.
Vliegje: Het zijn Jacky's . En ja eigenlijk was het een ongelukje, ze hadden dr wel eens laten dekken maar dat was op niks uitgelopen, en toen heben ze zelf een reu gekocht. Hij heeft er 4 jaar omheen gehuppeld maar kreeg m dr niet in. Me moeder zou Hazes (reu) dinsdags laten helpen, en maandag avond ze gingen ze uitlaten en nog geen 2 minuten vast en ineens wist ie de weg.. Dus toen hadden ze zoiets van nou dan nog een keer vast en klaar kijken wel wat er uitkomt. Het leed was toch al geschied. Maar ze wist wel dat ze zouden komen dus.. Alles awas doorgesproken want ze zijn op vakantie (staan opdezelfde camping als ons) en daar heeft Angel(teef) zelf ondercontrole gestaan als pup. Me moeder viel alleen stijl achterover van de rekening: 2 spuiten weeenopwekker, 1 spuit calcium 1 spuit zware pijnstilling, huur kraamkamer koffie pup op sterk water mee naar huis ( om te begraven) echografie werkuren voor maarliefst 44 ze viel ijna flauw het enige wat ze zei was dat kan niet hoe kan dat dat kan niet.. hahaah ze had 300 gepint dus kon met genoeg weer caravan waards keren met moeder en gezonde pups.... Ze had er haar leven voor over gehad natuurlijk als de pups en moeder het maar goed maakte. Maar zo weini had ze niet verwacht
Mars, ik snap het ff niet. Zijn dat niet je eigen hondjes? Maar van je moeder? Das relaxed, zo'n rekening!! MP, dank je wel voor je lieve berichtje. Daarom schrijf ik hier zo graag, jullie begrijpen wat ik doormaak. Het zwemmen was heerlijk, heb het echt van me af kunnen zwemmen denk ik. En wetende dat we na deze ronde rust nemen, doet me ook goed moet ik zeggen. Morgen dus echo, dag 9. Zal wel niks zijn. Moet al vroeg, maar ben toch altijd benieuwd. Ik vind het voor jou ook zoooo balen!! Ik hoop zo dat je alsnog een eitje krijgt, gewoon verlaat. Ik duim voor je hoor!! Ik kruip nog even de bank in.